Η Hyundai ετοιμάζεται να συμμετάσχει στον 103ο αγώνα του Pikes Peak International Hill Climb με το αναβαθμισμένο Ioniq 5 N, σε συνεργασία με την Evasive Motorsports. Το αυτοκίνητο έχει υποστεί σημαντικές τροποποιήσεις, όπως νέα αμορτισέρ, αγωνιστικά φρένα και ένα ειδικό αεροδυναμικό πακέτο, με στόχο να πετύχει χρόνο κάτω από 10 λεπτά στην απαιτητική διαδρομή των 19,99 χλμ.
Παρά τις αλλαγές, το σύστημα κίνησης παραμένει ίδιο, με δύο ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν 650 άλογα. Ο οδηγός Rob Walker αναλαμβάνει να φέρει εις πέρας την πρόκληση.
Πιο αναλυτικά
H Hyundai θα λάβει μέρος στον 103ο αγώνα του Pikes Peak International Hill Climb, τη θρυλική αυτή ανάβαση που γίνεται στο Κολοράντο των Η.Π.Α., με το Ioniq 5 N. Η επίσημη συμμετοχή του N Division ακόμα δεν έχει παρουσιαστεί, ωστόσο η Hyundai Αμερικής δείχνει τη δική της πρόταση, με την οποία σκοπεύει να σπάσει τα χρονόμετρα στην ανηφορική διαδρομή των 19,99 χλμ. και 156+ στροφών.
Σε συνεργασία με την Evasive Motorsports, το κορυφαίο Ioniq μετατρέπεται σε υπερ-όπλο. Για την προσαρμογή του πανίσχυρου Hyundai στις ανάγκες του Pikes Peak, έχουν εφαρμοστεί ειδικά νέα αμορτισέρ, αγωνιστικά φρένα, ελαστικά Yokohama ADVAN 005 σε ειδικά σχεδιασμένες ζάντες 19 ιντσών και ένα μοναδικό αεροδυναμικό πακέτο από την ιαπωνική Voltex, για την παραγωγή τεράστιων ποσών κάθετης πίεσης. Οι πρόσθετες βελτιώσεις ασφαλείας περιλαμβάνουν αγωνιστικό μπάκετ της Sparco, ζώνη ασφαλείας έξι σημείων, roll cage προδιαγραφών PPIHC και σύστημα πυρόσβεσης EV. Φυσικά δεν πρέπει να παραλείψουμε τη ρυθμιζόμενη ανάρτηση της Moton, τις αντιστρεπτικές της EVS Tuning, τα τακάκια της CSG Spec και το γεγονός ότι το Ioniq 5 N ζυγίζει πλέον 227 κιλά λιγότερο (2.048 στο σύνολο), χάρη στις ανθρακονημάτινες πόρτες και το «ξεγυμνωμένο» εσωτερικό.
Στο σύστημα κίνησης δεν υπάρχουν μετατροπές, κάτι που σημαίνει ότι οι δυο ηλεκτροκινητήρες εξακολουθούν να παράγουν συνδυαστικά 650 άλογα και 770 Nm μέσω του N-Grin Boost, ενώ και η μπαταρία των 84 kWh παραμένει αναλλοίωτη. Εννοείται ότι εδώ δεν παίζει ρόλο η αυτονομία, αλλά η αγόγγυστη παροχή ενέργειας στα μοτέρ καθ’ όλη τη διάρκεια της ανάβασης. Ο συνιδρυτής της Evasive Motorsports, Mike Chang, θέτει τον πήχη σε ένα χρόνο κάτω των 10 λεπτών, με τον Rob Walker να αναλαμβάνει να φέρει εις πέρας την αποστολή, στα πηδάλια του «φτερωτού» Ioniq 5 N.