Το άρθρο αναφέρεται στο GAC Empow, ένα νέο σεντάν που εισέρχεται στην ευρωπαϊκή αγορά, παρά την πτωτική τάση που παρατηρείται στα σεντάν. Με εντυπωσιακό σχεδιασμό και μεγάλες διαστάσεις, το Empow προσφέρει σπορ εκδόσεις και πλούσιο εξοπλισμό, όπως ψηφιακά καντράν και σύστημα infotainment.
Ο κινητήρας του είναι 1.500άρης τούρμπο, αποδίδοντας 170 ίππους, με επιδόσεις που εντυπωσιάζουν. Ωστόσο, οι τιμές του είναι υψηλότερες στη Ρωσία σε σύγκριση με την Κίνα, γεγονός που ενδέχεται να επηρεάσει τη ζήτησή του στην ευρωπαϊκή αγορά.
Πιο αναλυτικά
Εκεί που σχεδόν όλοι φαίνεται να γυρίζουν την πλάτη στα σεντάν, οι Κινέζοι συνεχίζουν να δείχνουν έμπρακτα την αγάπη τους στις «κούρσες». Εξαιρετικά νούμερα πωλήσεων στην εγχώρια αγορά, πληθώρα διαθέσιμων μοντέλων και σε αρκετές περιπτώσεις, εξαγωγές προς την Ευρώπη. Καλή τετράθυρη ώρα, το GAC Empow.
Το πολύ καλαίσθητο, αιχμηρό και μπόλικο σε διαστάσεις (4.700 χλστ. μήκος, 2.736 χλστ. μεταξόνιο, 1.850 χλστ. πλάτος) αμάξωμα κερδίζει μονομιάς τις εντυπώσεις στο οπτικό σκέλος, ενώ υπάρχει και σπορ έκδοση με αεροτομή, splitter, ποδιές και τετραπλές απολήξεις στην εξάτμιση. Εσωτερικά συνεχίζει να εντυπωσιάζει, ειδικά στη σπορ εκδοχή S, με τις αντίστοιχες πινελιές σε ταμπλό, αεραγωγούς, καθίσματα και επενδύσεις, στην ίδια κορυφαία έκδοση. Η ενιαία διάταξη των οθονών (7 ίντσες το ψηφιακό καντράν, 10,25 ίντσες το infotainment) είναι στάνταρ σε όλη τη γκάμα, όπως και το cruise control, η κάμερα οπισθοπορείας και πολλά ακόμα, στον υπερπλήρη εξοπλισμό του.
Την κίνηση του Empow αναλαμβάνει ένας 1.500άρης τετρακύλινδρος τούρμπο βενζινοκινητήρας, απόδοσης 170 ίππων και 270 Nm, που τροφοδοτεί τους εμπρός τροχούς αποκλειστικά μέσω 7τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Στην Κίνα υπάρχει τόσο υβριδικό σύνολο 235 ίππων, όσο και 2.0λιτρο τούρμπο 265 ίππων (βελτιωμένο από την ABT μάλιστα), ωστόσο η παραλλαγή της Ευρώπης στερείται πλουραλισμού. Σίγουρα δεν στερείται επιδόσεων, πάντως, καθότι το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 6,95 δλ. και η τελική υπερβαίνει τα 215 χλμ./ώρα.
Από πλευράς τιμών πάντως, καταγράφεται σημαντική απόκλιση μεταξύ Κίνας και Ρωσίας, όπου ήδη βρίσκεται το GAC Empow και κάνει απόβαση στην Ευρώπη. Στην Κίνα, το Empow ξεκινά από τις 197.600 γουάν (25.256 ευρώ). Στη Ρωσία, ωστόσο, εκκινεί κοντά στις 10.000 ευρώ παραπάνω (από 2.999.000 ρούβλια, που ισοδυναμούν με 33.382 ευρώ), ενώ η επόμενη έκδοση φτάνει στα 3.129.000 ρούβλια (34.812 ευρώ), δίχως να προσφέρεται η κορυφαία έκδοση R των 265 ίππων.