Η Peugeot ανακοίνωσε την επίσημη πρεμιέρα του νέου ηλεκτρικού μοντέλου της, e-208 GTi, για τις 13 Ιουνίου, παραμονή των 24 Ωρών του Le Mans. Το e-208 GTi αποτελεί το πρώτο ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο της μάρκας και τη σηματοδότηση της επιστροφής του διακριτικού «GTi» μετά την κατάργηση του 308 GTi το 2021.
Αν και δεν έχουν αποκαλυφθεί τα τεχνικά χαρακτηριστικά, οι φήμες αναφέρουν ότι θα έχει ισχύ 237 ίππων και επιτάχυνση 0-100 km/h σε 6,2 δευτερόλεπτα. Η Peugeot φαίνεται να στοχεύει στην επανασύνδεση με την οδηγική εμπειρία που την έκανε διάσημη, με το e-208 GTi να ανοίγει τον δρόμο για μια πιθανή οικογένεια GTi στο μέλλον.
Πιο αναλυτικά
Αν και η επιστροφή του διακριτικού «GTi» ήταν ήδη γνωστή, όλοι περίμεναν να μάθουν πότε θα γίνει το μεγάλο ντεμπούτο. Με πλατφόρμα το νέο Peugeot 208 e-208 GTi.
Πλέον είναι επίσημο: Το πρώτo ηλεκτρικό GTi είναι σχεδόν εδώ -και ανυπομονούμε να το γνωρίσουμε! Χωρίς άλλη καθυστέρηση λοιπόν, η επίσημη παρουσίαση του Peugeot e-208 GTi θα γίνει στις 13 Ιουνίου, παραμονή των 24 Ωρών του Le Mans. Μια καθόλου τυχαία επιλογή, που φανερώνει την πρόθεση της Peugeot να συνδέσει τα νέα της μοντέλα με τη συμμετοχή της στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Πρόκειται, άλλωστε, για το πρώτο μοντέλο που φέρει το διακριτικό «GTi» ύστερα από την κατάργηση του 308 GTi το 2021.
Για την Peugeot, η επιστροφή του σήματος «GTi» δείχνει ότι η γαλλική φίρμα είναι έτοιμη να επανασυνδεθεί με τις οδηγικές συγκινήσεις που την έκαναν διάσημη
Το σημαντικότερο όμως είναι πως θα πρόκειται για το πρώτο ηλεκτρικό σπορ μοντέλο παραγωγής στην ιστορία της Peugeot -μια νέα εποχή για τη γαλλική φίρμα, η οποία φαίνεται αποφασισμένη να παντρέψει την κληρονομιά της με τις απαιτήσεις της ηλεκτροκίνησης. Η έλευση του e-208 GTi έχει επιβεβαιωθεί εδώ και μήνες από τον επικεφαλής της μάρκας, Alain Favey, και σηματοδοτεί την αναβίωση μιας θρυλικής γκάμας.
Σε αυτό το στάδιο, η Peugeot δεν έχει αποκαλύψει τα τεχνικά χαρακτηριστικά του μοντέλου, ωστόσο οι φήμες θέλουν το e-208 GTi να αποδίδει 237 ίππους και να κάνει το σπριντ των 0-100 km/h σε 6,2 δευτερόλεπτα. Λιγότερο εντυπωσιακά νούμερα από τη Renault, η οποία με την R5 Turbo 3E έχει επιλέξει έναν πιο «εκρηκτικό» δρόμο -αλλά τα δύο πρότζεκτ έχουν διαφορετικό χαρακτήρα.
Για την Peugeot, η επιστροφή του σήματος «GTi» αποτελεί ισχυρό μήνυμα. Η γαλλική φίρμα δείχνει έτοιμη να επανασυνδεθεί με τις οδηγικές συγκινήσεις που την έκαναν διάσημη. Όσο για το ενδεχόμενο δημιουργίας μιας ευρύτερης οικογένειας GTi, όλα θα εξαρτηθούν από τις αντιδράσεις που θα προκαλέσει αυτό το πρώτο, τολμηρό βήμα.
Ραντεβού λοιπόν, στις 13 Ιουνίου!