Η BMW παρουσίασε την M2 CS, τη νέα κορυφαία έκδοση της Μ2, η οποία συνδυάζει επιδόσεις, ελαφρύ σχεδιασμό και αγωνιστικό χαρακτήρα. Με 530 PS και 650 Nm ροπής από τον 3λιτρο κινητήρα της, επιταχύνει από 0-100 km/h σε 3,8 δευτερόλεπτα και φτάνει τα 302 km/h.
Η M2 CS ζυγίζει 30 kg λιγότερο από την απλή Μ2, χάρη στη χρήση ελαφρών υλικών, ενώ διαθέτει προηγμένα συστήματα ανάρτησης και φρένων. Ο σχεδιασμός της είναι επιβλητικός, με μαύρη μάσκα και σφυρήλατους τροχούς, και η καμπίνα της προσφέρει αγωνιστική ατμόσφαιρα με κορυφαία υλικά.
Η παραγωγή θα είναι περιορισμένη, με τιμή εκκίνησης στα €115.000.
Πιο αναλυτικά
Η BMW M συνεχίζει την παράδοση των σκληροπυρηνικών CS με μια νέα έκδοση που φτιάχτηκε για να ενθουσιάσει όσους οδηγούν με τα δύο χέρια στο τιμόνι και το ένα μάτι στο apex! Η νέα BMW M2 CS, που έκανε παγκόσμια πρεμιέρα στις 23 Μαΐου 2025 στο Concorso d’Eleganza Villa d’Este, έρχεται έτοιμη για την… πίστα προσφέροντας εξαιρετικές επιδόσεις.
Βασισμένη στη δεύτερη γενιά της Μ2, η νέα CS είναι σημαντικά πιο ισχυρή, ελαφρύτερη και σκληρότερη σε χαρακτήρα. Ο 3λιτρος straight-six με τεχνολογία M TwinPower Turbo αποδίδει πλέον 530 PS -50 περισσότερους από τη στάνταρ M2- και 650 Nm ροπής, με επίπεδη καμπύλη απόδοσης από τις 2.650 έως τις 5.730 rpm. Η ισχύς περνά αποκλειστικά στους πίσω τροχούς μέσω ενός 8τάχυτου κιβωτίου M Steptronic με Drivelogic, εξασφαλίζοντας αστραπιαίες αλλαγές και πλήρη έλεγχο.
Η νέα BMW M2 CS είναι η πιο καθαρόαιμη M των ημερών μας. Ένα αυτοκίνητο που γεννήθηκε για την πίστα και για να προσφέρει υψηλές οδηγικές συγκινήσεις
Στα χαρτιά, το 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 3,8” -ή σε μόλις 3,5” με rollout- ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 302 km/h χάρη στο στάνταρ M Driver’s Package. Αλλά αυτό είναι μόνο η αρχή.
Ελαφρύτερη και γρηγορότερη
Η BMW M2 CS ζυγίζει 30 kg λιγότερο από την «απλή» M2, χάρη σε εκτεταμένη χρήση CFRP (πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα). Η οροφή, το καπό, ο πίσω διαχύτης, η πόρτα του πορτμπαγκάζ με ενσωματωμένο ducktail, ακόμα και η κεντρική κονσόλα εσωτερικά, είναι φτιαγμένα από το ελαφρύ υλικό.
Οι σφυρήλατοι τροχοί M 19” μπροστά και 20” πίσω, ντυμένοι με ελαστικά semi-slick πίστας, υπόσχονται εξαιρετική πρόσφυση. Η ανάρτηση είναι χαμηλωμένη κατά 8 mm, ενώ το M Compound σύστημα φρένων μπορεί προαιρετικά να αντικατασταθεί με κεραμικά M Carbon, για ακόμα καλύτερη αντοχή σε θερμική καταπόνηση.
Οπτικά, η νέα M2 CS ξεχωρίζει αμέσως από τη μαύρη μάσκα BMW M, το εμπρός splitter σε ματ μαύρο, αλλά και το χαρακτηριστικό λογότυπο «M2 CS» με κόκκινο περίγραμμα. Διατίθεται σε τέσσερα χρώματα, μεταξύ των οποίων το Sapphire Black, το M Portimao Blue, το M Brooklyn Grey και το αποκλειστικό BMW Individual Velvet Blue.
Πίσω, οι τέσσερις απολήξεις εξάτμισης σε ματ μαύρο, μαζί με το προαιρετικό σύστημα M Performance από κάρμπον και τιτάνιο, ενισχύουν τη συνολική παρουσία και φυσικά τον ήχο. Αυτός παραμένει βροντερός και ξερός, όπως οφείλει σε κάθε M με χαρακτήρα.
Αγωνιστική αύρα και μέσα
Η καμπίνα της M2 CS είναι φτιαγμένη για τον οδηγό. Τα μπάκετ M Carbon καθίσματα, με δέρμα Merino και φωτιζόμενο λογότυπο «CS», εξασφαλίζουν πλευρική στήριξη και ηλεκτρικές ρυθμίσεις. Το τιμόνι M Alcantara, οι ζώνες ασφαλείας M και τα διακοσμητικά CFRP συμπληρώνουν το κόκπιτ υψηλών επιδόσεων.
Το σύστημα infotainment είναι βασισμένο στο BMW Operating System 8.5, με την κυρτή οθόνη BMW Curved Display, λειτουργίες όπως το Head-Up Display, καθώς και πλήρη συμβατότητα με Apple CarPlay και Android Auto. Το M Setup επιτρέπει παραμετροποίηση παραμέτρων όπως απόκριση κινητήρα, ανάρτηση και σύστημα διεύθυνσης, ενώ το M Drive Professional προσθέτει λειτουργίες όπως M Drift Analyser και M Laptimer για χρήση εντός πίστας.
Η παραγωγή της M2 CS θα είναι περιορισμένη, με το μοντέλο να κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του BMW Group στο San Luis Potosí του Μεξικού από τα τέλη του καλοκαιριού. Οι βασικές αγορές είναι οι ΗΠΑ, η Γερμανία και η Κίνα, με την τιμή εκκίνησης να διαμορφώνεται στη γερμανική αγορά στις €115.000.