Η νέα BMW M2 CS έχει φτάσει και προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις, ξεπερνώντας τα 500 άλογα και επιτυγχάνοντας τελική ταχύτητα 303 χλμ./ώρα. Με μειωμένο βάρος κατά 44 κιλά, χάρη στη χρήση ανθρακονημάτων, και αναβαθμισμένο κινητήρα 3.0 λίτρων twin-turbo, η M2 CS επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,7 δευτερόλεπτα.
Η εξωτερική της εμφάνιση περιλαμβάνει νέες ζάντες και αεροδυναμικά στοιχεία, ενώ το εσωτερικό διαθέτει καθίσματα Recaro και σύγχρονα υλικά. Η βελτιωμένη ακαμψία και τα συστήματα ψύξης και λίπανσης από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό προσφέρουν μια δυναμική οδηγική εμπειρία που ανταγωνίζεται τη M3 Competition.
Πιο αναλυτικά
Η ολοκαίνουργια και πιο σκληροπυρηνική BMW M2 CS είναι εδώ, πανέτοιμη να κοντράρει στα ίσια τη M3 σε επιδόσεις και προκαταβολές, προσφέροντας πάνω από 500 άλογα και αποκλειστικά στον πίσω άξονα, μαζί με χαμηλότερο βάρος.
Η εμφάνιση της M2 CS χαρακτηρίζεται από τις νέες ζάντες (19 ιντσών μπροστά και 20 ιντσών πίσω), οι οποίες μπορούν να εξοπλιστούν προαιρετικά με ημισλίκ ελαστικά χωρίς επιπλέον κόστος, τις διαφορετικές εισαγωγές σε προφυλακτήρα-μάσκα προς όφελος της καλύτερης ψύξης σε κινητήρα-φρένα, τα εντονότερα αεροδυναμικά βοηθήματα και κυρίως, το μεγαλύτερο διαχύτη και την «α λα» M4 CSL διαμόρφωση στο χείλος του πορτμπαγκάζ. Η ανάρτηση χαμηλώνει κατά 5,1 χλστ. και συνδυάζεται με διαφορετικά λογισμικό στα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, ενώ επίσης προαιρετικά τα φρένα μπορούν να πάρουν κεραμική υπόσταση.
Τα ανθρακονημάτινα μπάκετ στο εσωτερικό συνεισφέρουν σε αυτή την κατεύθυνση, όπου γενικότερα τα ανθρακονήματα και η alcantara καλύπτουν τα πάντα. Το νέο τιμόνι και ο συνδυασμός μαύρου-κόκκινου στις επενδύσεις διαφοροποιούν πλήρως την καμπίνα της CS, αλλά δεν υπάρχει αμφιβολία πως ο απόλυτος πρωταγωνιστής είναι το δίδυμο της Recaro για οδηγό-συνοδηγό.
H παρουσία ανθρακονημάτων σε καπό, οροφή, καλύμματα καθρεπτών, αεροδυναμικά βοηθήματα (splitter, διαχύτη, spoiler, ποδιές), καθίσματα και πολλαπλή εισαγωγής, μαζί με τη νέα εξάτμιση τιτανίου, μειώνουν το βάρος κατά 44 κιλά και διαμορφώνουν τη ζυγαριά για τη CS στα 1.710 κιλά (ενδεικτικά, 1.730 κιλά ζυγίζει η απλή M2 με χειροκίνητο κιβώτιο, όχι το 8άρι αυτόματο). Ο 3.0λιτρος εν σειρά εξακύλινδρος twinturbo εξοπλίζεται με αναθεωρημένο λογισμικό, το οποίο σε συνδυασμό με τη νέα εξάτμιση/πολλαπλή εισαγωγής αυξάνει την απόδοση κατά 45 ίππους και 49 Nm. Η M2 CS διαθέτει 525 ίππους και 649 Nm, την ώρα που οι πισωκίνητες Competition βρίσκονται στα 510 άλογα. Δεν προξενεί έκπληξη, λοιπόν, το γεγονός ότι η M2 CS τις ματσάρει σε τελική ταχύτητα, φτάνοντας μέχρι τα 303 χλμ./ώρα πριν παρέμβει ο ηλεκτρονικός περιοριστής (στάνταρ το πακέτο M Driver’s) και αφού έχει μεσολαβήσει ένα 0-100 χλμ./ώρα σε 3,7 δλ. (-0,2 δλ).
Η BMW αναφέρει επίσης ότι η M2 CS διαθέτει βελτιστοποιημένη διαχείριση μοτέρ, συστήματα ψύξης και λίπανσης που προέρχονται από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό και βελτιωμένη ακαμψία, μέσω νέων βάσεων κινητήρα. Αυτά τα χαρακτηριστικά έχουν ως αποτέλεσμα πιο άμεση απόκριση στο γκάζι, καλύτερο τράβηγμα στις μεσαίες στροφές και μια δυναμικά συναρπαστική εμπειρία οδήγησης, που ευθυγραμμίζεται με την M3 Competition.