Το νέο BMW M2 CS ενσωματώνει βελτιώσεις που το καθιστούν πιο ισχυρό και ελαφρύ από τον προκάτοχό του, προσφέροντας 530 ίππους και 650 Nm ροπής. Με βάρος 30 κιλά λιγότερο, επιταχύνει από 0-100 χλμ/ώρα σε μόλις 3,8 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 302 χλμ/ώρα.
Το μοντέλο χαρακτηρίζεται από τη sporty σχεδίαση, με στοιχεία όπως το duck tail και ελαφριά κάλυμμα πορτμπαγκάζ από CFRP. Στο εσωτερικό, οι οδηγοί απολαμβάνουν μπάκετ καθίσματα M Carbon και έναν σύγχρονο πίνακα ελέγχου.
Το M2 CS διατίθεται σε τέσσερα μεταλλικά χρώματα και θα κοστίσει περίπου €115.000 στη Γερμανία.
Πιο αναλυτικά
Ιντριγκάρει η εμφάνιση του BMW M2; Αρέσει το λεγόμενο duck tail; Λεπτομέρειες. Κι αυτό γιατί το νέο M2 CS, όπως συνηθίζει η BMW, υπόσχεται ότι κάνει το καλό ακόμα καλύτερο. Για αρχή σημειώστε και την τιμή Γερμανίας: €115.000. Προχωρήστε τώρα με ελληνικούς υπολογισμούς

Το BMW M2 CS, φαρδύ, σαφώς πιο μεγάλο από τον προκάτοχό του, ελαφρύτερο κατά 30 κιλά σε σχέση με το «απλό» και πιο δυνατό με απόδοση 530 ίππων και 650 Nm από τον καταπληκτικό εξακύλινδρο υπό τον κωδικό S58

Η BMW επιτίθεται ξανά στο θυμικό του Πραγματικού Οδηγού με το νέο M2 CS το οποίο έρχεται να προσαυξήσει την πισωκίνητη εμπειρία. Με ακόμα περισσότερη απόδοση, εστιασμένα σημεία βελτιώσεων, επιτάχυνση από 0-100 που πλέον σπάει το φράγμα των 4 δευτερολέπτων και μία τελική ταχύτητα που με το M Driver’s Package περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 302 χλμ/ώ. ανεβαίνει κι άλλο επίπεδο. Πού να μην περιοριζόταν και ηλεκτρονικά δηλαδή

Το ελαφρύ κάλυμμα του πορτμπαγκάζ από CFRP με το ενσωματωμένο ducktail μαγνητίζει τα βλέμματα, ενώ το λογότυπο «M2 CS» στο πίσω μέρος ξεχωρίζει χάρη στο κόκκινο περίγραμμά του

Τα specs που αξίζει να θυμάσαι
- Μεγάλος αριθμό εξαρτημάτων, τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό, κατασκευασμένων από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP)

- Στάνταρ σφυρήλατοι τροχοί ελαφρού κράματος
- Ο κινητήρας συνεργάζεται στάνταρ με οκτατάχυτο κιβώτιο M Steptronic με Drivelogic
- Ο χρόνος των 3,8 δευτ. για τα 0-100 χλμ/ώ. είναι κατά 0,2 δευτ. ταχύτερος σε σχέση με το στάνταρ M2
- Επιτάχυνση 0–200 χλμ/ώ. που πλέον ολοκληρώνεται σε 11,7 δευτ
- Το πλαίσιο έχει χαμηλώσει κατά οκτώ χιλιοστά και έχει προσαρμοστεί στις απαιτήσεις του μοντέλου με ειδικές ρυθμίσεις στα ελατήρια, τα αμορτισέρ και τα συστήματα ελέγχου του πλαισίου

- Οι ρυθμίσεις του Dynamic Stability Control (DSC) και του M Dynamic Mode έχουν βελτιστοποιηθεί ειδικά για χρήση σε πίστα
- Το ίδιο ισχύει για το σύστημα διεύθυνσης M Servotronic, το διαφορικό M Sport και το ενσωματωμένο σύστημα πέδησης
- Στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται αποκλειστικές για την CS σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου M, με σχεδίαση διπλών ακτίνων και ματ φινίρισμα Gold Bronze. Έχουν διάμετρο 19 ίντσες εμπρός και 20 ίντσες πίσω και συνδυάζονται στάνταρ με ελαστικά πίστας, διαστάσεων 275/35 ZR19 και 285/30 ZR20, αντίστοιχα. Κατόπιν παραγγελίας διατίθενται ελαστικά ultra-track ή στάνταρ σπορ ελαστικά (χωρίς επιπλέον χρέωση) στις ίδιες διαστάσεις

- Το νέο BMW M2 CS διατίθεται στα τέσσερα μεταλλικά χρώματα (Sapphire Black, BMW Individual Velvet Blue, M Brooklyn Grey και M Portimao Blue)
- Στο στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνονται επίσης οι προβολείς Adaptive LED Headlights με αντιθαμβωτική δέσμη μεγάλης σκάλας BMW Selective Beam, καθώς και τα φώτα M Shadowline με σκούρα ένθετα.
- Το M2 CS θα παράγεται στο εργοστάσιο του BMW Group στο San Luis Potosí, στο Μεξικό

Στο εσωτερικό
Στο επίκεντρο βρίσκεται το μπουτόν Setup στην κεντρική κονσόλα.
Αυτό παρέχει άμεση πρόσβαση στις επιλογές ρυθμίσεων για τον κινητήρα, τη στάνταρ προσαρμοζόμενη ανάρτηση M, το σύστημα διεύθυνσης M Servotronic, το ενσωματωμένο σύστημα πέδησης που λειτουργεί σε συνδυασμό με τα φρένα M Compound και τη λειτουργία M Traction Control, η οποία επιτρέπει στους οδηγούς να ορίσουν ανεξάρτητα τον βαθμό παρέμβασης του συστήματος περιορισμού της ολίσθησης των τροχών

Το εσωτερικό του M2 CS προσφέρει εκλεπτυσμένο Alcantara και σχεδιασμό χαμηλού βάρους. Ενδεικτικά, η κεντρική κονσόλα είναι κατασκευασμένη από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP)

Ο οδηγός και ο συνοδηγός φιλοξενούνται στα χαμηλού βάρους θερμαινόμενα μπάκετ καθίσματα M Carbon, τα οποία διαθέτουν μία ευρεία γκάμα ηλεκτρικών ρυθμίσεων και φωτιζόμενο λογότυπο «CS»
Τα ενσωματωμένα προσκέφαλα είναι αφαιρούμενα και, χάρη στην επιλογή ενσωμάτωσης ζωνών ασφαλείας πολλαπλών σημείων, βελτιώνουν την ετοιμότητα του αυτοκινήτου για χρήση σε πίστα. Οι επιφάνειες των καθισμάτων είναι επενδυμένες με δέρμα Merino.
Στο όριο
Η λειτουργία M TRACK και το σύστημα M Traction Control που διαθέτει δέκα επίπεδα ρύθμισης επιτρέπουν την παραμετροποίηση των χαρακτηριστικών του αυτοκινήτου.
Το M Drift Analyser προβάλλει τη γωνία και τη διάρκεια των πλαγιολισθήσεων, ενώ το M Laptimer είναι το απόλυτο εργαλείο για όσους επιδιώκουν τον τέλειο γύρο.

Info / Photo: bmw.gr