Το ανανεωμένο Land Rover Defender παρουσιάζει σημαντικές στιλιστικές και τεχνολογικές βελτιώσεις, όπως νέα φωτιστικά σώματα και μεγαλύτερη οθόνη αφής 13,1 ιντσών. Η εξωτερική του εμφάνιση περιλαμβάνει μια γυαλιστερή μαύρη μπάρα στη μάσκα και ανανεωμένους προφυλακτήρες, ενώ στο εσωτερικό προστίθεται ένα σύστημα παρακολούθησης της προσοχής του οδηγού.
Για πρώτη φορά, θα διατίθεται και προσαρμοζόμενο σύστημα ελέγχου ταχύτητας για εκτός δρόμου οδήγηση. Η γκάμα των κινητήρων παραμένει ως έχει, με επιλογές από 3λιτρο πετρελαιοκινητήρα μέχρι υπερτροφοδοτούμενο V8 βενζίνης.
Πιο αναλυτικά
Το Land Rover Defender αναβαθμίστηκε με μια σειρά από διακριτικές στιλιστικές βελτιώσεις και ανανεωμένη τεχνολογία εσωτερικού. Συμπεριλαμβανομένου ενός μεγαλύτερου infotainment.
Η εξωτερική ανανέωση περιλαμβάνει έναν αναθεωρημένο σχεδιασμό των μπροστινών φωτιστικών σωμάτων. Με μικρότερο κεντρικό τμήμα, που θα παρέχει ένα «διακριτικό» γραφικό όταν ενεργοποιείται. Το Land Rover Defender καρπώνεται επίσης την εφαρμογή σκούρας απόχρωσης στα πίσω φώτα.
Μια γυαλιστερή μαύρη μπάρα στη μάσκα θα ανήκει πλέον στον στάνταρ εξοπλισμό, ενώ οι μπροστινοί και πίσω προφυλακτήρες είναι πια βαμμένοι είτε ασημί, είτε σατινέ γκρι.
Όσα facelift και να γίνουν, το μόνο που δεν είναι διαπραγματεύσιμο είναι οι εκτός δρόμου δυνατότητες
Στο εσωτερικό, το ανανεωμένο βρετανικό off-roader διαθέτει μια μεγαλύτερη οθόνη αφής 13,1 ιντσών από 11,4 ίντσες που ήταν στην τρέχουσα γενιά.
To facelift περιλαμβάνει επίσης μια υπέρυθρη κάμερα στραμμένη προς τον οδηγό. Βρίσκεται στην κολόνα του τιμονιού και υποστηρίζει το σύστημα παρακολούθησης της προσοχής του οδηγού, που επιβάλλεται από τους κανονισμούς GSR2 της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Όταν διαγνώσει έλλειψη συγκέντρωσης, ενεργοποιεί ηχητικές και οπτικές ειδοποιήσεις μέχρις ότου ο οδηγός να επιδείξει τη δέουσα προσοχή στον δρόμο.
Για πρώτη φορά θα είναι διαθέσιμο προσαρμοζόμενο σύστημα ελέγχου ταχύτητας για εκτός δρόμου οδήγηση. Ωστόσο, θα ανήκει στον προαιρετικό εξοπλισμό και θα χρεώνεται επιπλέον.
Η Land Rover δεν έχει ακόμη ανακοινώσει ποιους κινητήρες θα προσφέρει στο ανανεωμένο Defender, αλλά δεν αναμένεται να αλλάξει η τρέχουσα γκάμα.
Αυτή περιλαμβάνει έναν 3λιτρο πετρελαιοκινητήρα με διπλό τούρμπο και έξι κυλίνδρους σε σειρά. Αποδίδοντας από 200 ίππους στην έκδοση D200, 250 στην D250, 300 στην D300, όλες με ήπια υβριδική υποβοήθηση.
Ίδια ισχύς αποδίδεται και από τον 2λιτρο βενζινοκινητήρα με επαναφορτιζόμενη υβριδική τεχνολογία, η οποία υπόσχεται ηλεκτρική αυτονομία 48 km.
Όποιος θέλει ανώτερες επιδόσεις, θα επιλέξει τον υπερτροφοδοτούμενο 5λιτρο V8 βενζινοκινητήρα με απόδοση 425 ίππους. Στην κορυφή της γκάμας το Defender Octa, με έναν κινητήρα V8 της BMW. Ο οποίος αποδίδει 635 ίππους από 4,4 lt.
Θυμίζουμε ότι η τρέχουσα γενιά L663 βρίσκεται στην πιάτσα από το 2019.