Η Scuderia Cameron Glickenhaus παρουσίασε την έκδοση δρόμου του 007 Le Mans Hypercar, γνωστή ως SCG 007, η οποία συνδυάζει αγωνιστική τεχνολογία με τη δυνατότητα οδήγησης σε δημόσιους δρόμους. Το SCG 007 διαθέτει έναν ισχυρό V8 κινητήρα 6,2 lt με 1.000 ίππους και έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις, ζυγίζοντας μόλις 1.550 kg.
Η καμπίνα του είναι απλή αλλά λειτουργική, με διάταξη τριών θέσεων, και οι ανέσεις είναι περιορισμένες, εστιάζοντας κυρίως στην οδήγηση. Παρουσιάστηκε στο Concours d’Eleganza Villa d’Este στην Ιταλία, χωρίς να έχουν ανακοινωθεί λεπτομέρειες για την τιμή ή την παραγωγή του.
Πιο αναλυτικά
Η Scuderia Cameron Glickenhaus παρουσίασε την έκδοση δρόμου του 007 Le Mans Hypercar, γνωστή με την ονομασία SCG 007. Υπερέχει κάθε ανταγωνιστικού hypercar, με την έννοια ότι δεν έχει αντίπαλο στην πίστα, αφού εκεί μέσα γεννήθηκε και εξελίχθηκε.
Σε σύγκριση με το πιστάδικο «αδελφάκι» του, το SCG 007 έχει κάποιες διαφορές. Είναι ελαφρώς ψηλότερο και στενότερο, ενώ το πιλοτήριο έχει μεγαλώσει σημαντικά επιτρέποντας τη διαμόρφωση τριών θέσεων. Τη στιγμή που το αγωνιστικό Glickenhaus είναι φυσικά μονοθέσιο.
Τα περισσότερα αεροδυναμικά βοηθήματα έχουν παραμείνει. Όπως το παρόμοιο μπροστινό σπόιλερ και η τεράστια πίσω αεροτομή. Το ίδιο γαλάζιο χρώμα με κόκκινες, λευκές και σκούρες μπλε ρίγες αντανακλά τη φορεσιά του αγωνιστικού μοντέλου.
Αν σε νοιάζει η ταχύτητα και όχι η μόστρα, η Scuderia Cameron Glickenhaus έχει το κατάλληλο hypercar για σένα
Η ισχύς παρέχεται από έναν διτούρμπινο V8 6,2 lt που αποδίδει 1.000 ίππους και 1.000 Nm. Στέλνονται στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτοματοποιημένου χειροκίνητου κιβωτίου επτά σχέσεων.
Δεδομένου ότι το SCG 007 ζυγίζει μόλις 1.550 kg, κάθε ίππος έχει να κινήσει μόλις 1,5 kg. Αν και δεν έχουμε επίσημα νούμερα επιδόσεων, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι θα είναι καταιγιστικά γρήγορο στην ευθεία. Στις δε στροφές, η συμμετοχή του στους αγώνες αποτελεί το καλύτερο εχέγγυο.
Παρουσιάστηκε το Σαββατοκύριακο στο Concours d’Eleganza Villa d’Este στις όχθες της λίμνης Como στην Ιταλία. Έκλεψε την προσοχή χάρη στη διάταξη τριών θέσεων, που έγινε διάσημη από τη McLaren F1 και αργότερα χρησιμοποιήθηκε από την McLaren Speedtail.
Ο οδηγός κάθεται στο κέντρο, ενώ τα δύο καθίσματα επιβατών είναι τοποθετημένα εκατέρωθεν.
Δεδομένου ότι η έκδοση δρόμου βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στο αγωνιστικό, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι το εσωτερικό είναι αρκετά απλό. Περιλαμβάνει ένα τιμόνι από ανθρακονήματα εμπνευσμένο από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό και δύο μικρές οθόνες για την εμφάνιση σημαντικών λειτουργιών.
Οι ανέσεις του πληρώματος είναι περιορισμένες. Αυτό το hypercar έχει να κάνει πρωτίστως με την οδήγηση. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα είναι δύσχρηστο. Οι πόρτες ανοίγουν υδραυλικά, ενώ το μπροστινό μέρος μπορεί να ανυψωθεί όταν κρίνεται απαραίτητο. Η δε καμπίνα δεν θα ζεσταίνεται, αφού στον βασικό εξοπλισμό υπάρχει κλιματισμός.
«Δεν είναι απλώς μία κόπια για χρήση σε δημόσιους δρόμους, είναι μια επανεξέταση του πώς πρέπει να είναι ένα hypercar», αναφέρει η Scuderia Cameron Glickenhaus. «Ενώ τα περισσότερα track-day θηρία δυσκολεύονται να προσαρμοστούν στις αστικές συνθήκες, το 007 διαμορφώθηκε έτσι ώστε να αψηφά την κίνηση στην πόλη και την καλοκαιρινή ζέστη».
Δεν έχει ανακοινωθεί προσώρας ούτε πόσο θα κοστίζει, ούτε πόσα τεμάχια θα κατασκευαστούν.