Η BMW M4 παρουσίασε μια εντυπωσιακή αναβάθμιση σε συνεργασία με τον ιταλικό οίκο Zagato και την οικογένεια Bovensiepen, ιδρυτές της Alpina. Στο πλαίσιο του Concorso d’Eleganza Villa d’Este, το νέο μοντέλο διαθέτει μοναδικό σχεδιασμό, με χαρακτηριστικά όπως η διπλή οροφή και πολυάκτινες ζάντες, ενώ το αμάξωμα είναι σχεδόν εξ ολοκλήρου από ανθρακονήματα.
Η Bovensiepen έχει ανακοινώσει ότι το αυτοκίνητο αποδίδει 610 ίππους και 700 Nm ροπής, επιταχύνοντας από 0-100 km/h σε 3,3 δευτερόλεπτα, παρά το αυξημένο βάρος του. Οι επιλογές εξατομίκευσης στο εσωτερικό είναι επίσης πλούσιες, με πολλές δυνατότητες χρωμάτων και υλικών.
Πιο αναλυτικά
Η Concorso d’Eleganza Villa d’Este επεφύλαξε μια ακόμα πολύ όμορφη δημιουργία. Παραδίπλα από την Speedtop, που αποτέλεσε πρωτότυπο της γερμανικής εταιρείας, βασισμένο στη Μ8, έστεκε μια πολύ ιδιαίτερη BMW M4.
Σε συνεργασία με τον θρυλικό ιταλικό σχεδιαστικό οίκο Zagato,η οικογένεια Bovensiepen τροποποίησε -και απογείωσε σχεδιαστικά- μια BMW M4. Ποιοι είναι αυτοί; Μα οι ιδρυτές της Alpina, της φημισμένης μάρκας υψηλών επιδόσεων που το Μόναχο απέκτησε πλήρως το 2022.
Η οικογένεια με έδρα το Buchloe δεν μπορεί τόσο απλά να ξεχάσει αυτό που κάνει τόσο καλά. Οπότε πλέον με το δικό τους επώνυμο, λάνσαραν μια νέα μάρκα με στόχο να γίνουν «κατασκευαστής εξαιρετικών αυτοκινήτων που ενσαρκώνουν την έννοια της υψηλής οδήγησης».
Μπορεί το «Bovensiepen» να μην είναι τόσο εύηχο όσο το «Alpina», αλλά η ουσία παραμένει απαράλλακτη
Η Bovensiepen Zagato ενσωματώνει με υπερηφάνεια την διπλή οροφή, τις δύο «καμπούρες», ένα από τα πιο διάσημα στιλιστικά στοιχεία του οίκου Zagato. Πέρα από αυτό, είναι δύσκολο να εντοπίσει κανείς κοινά πάνελ με το αυτοκίνητο δότη.
Δυσκολεύεσαι να καταλάβεις ότι η BMW M4 κρύβεται από κάτω. Μάλλον θα ορκιζόσουν ότι το πρωτότυπο έχει δανειστεί περισσότερα στοιχεία από την i8, μαζί με πινελιές Alpina. Όπως τη λεπτή φωτεινή υπογραφή μες στα πίσω φώτα. Ή τις πολυάκτινες 20άρες ζάντες, που θυμίζουν κατευθείαν Alpina.
Ολόκληρο το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο σχεδόν εξ ολοκλήρου από ανθρακονήματα. Παρόλα αυτά, είναι τόσες οι ενισχύσεις και τα πρόσθετα εξαρτήματα, που το τελικό βάρος φτάνει τα 1.895 kg. Περίπου 120 kg πάνω από την ξεσκέπαστη M4, στην οποία βασίστηκε η μετατροπή.
Το εσωτερικό προφανώς είναι αυτό της M4, αλλά με άπειρες επιλογές εξατομίκευσης. Η Bovensiepen δηλώνει ότι οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν από 16 βασικά χρώματα δέρματος, 45 αποχρώσεις Alcantara και ακόμη περισσότερες επιλογές μέσω ενός προγράμματος απεριόριστων επιλογών.
Είναι ενδιαφέρον ότι η Bovensiepen δεν έχει δηλώσει ακριβώς ποια έκδοση της M4 χρησιμοποιεί ως σημείο εκκίνησης. Πέρα από το ήταν convertible. Έτσι, δεν γνωρίζουμε λεπτομέρειες σχετικά με τις επιλογές συστήματος μετάδοσης κίνησης, ούτε αν η κίνηση γίνεται από τους πίσω ή όλους τους τροχούς. Δεν αναφέρθηκαν καθόλου στη λέξη «BMW».
Το μόνο που γνωρίζουμε είναι ότι στο καπό φωλιάζει ο 3λιτρος υπερτροφοδοτούμενος -εν σειρά- 6κύλινδρος της BMW M4. Αποδίδει πλέον 610 ίππους και 700 Nm ροπής, σημαντική αύξηση σε σχέση με τους 480 ίππους και τα 550 Nm του βασικού μοντέλου.
Παρά το πρόσθετο βάρος, η Bovensiepen GT επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε μόλις 3,3”, ενώ η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 300 km/h.