Στον αγώνα του Μονακό, ο Lando Norris πέτυχε την πρώτη νίκη της καριέρας του σε αυτή τη διαδρομή, επιβεβαιώνοντας τη σημασία της pole position. Παρά την πίεση από τον Charles Leclerc, ο Norris διατήρησε την πρωτοκαθεδρία του, μειώνοντας τη διαφορά από τον Oscar Piastri στους τρεις βαθμούς.
Ο Leclerc τερμάτισε δεύτερος, ενώ ο Piastri κατέκτησε την τρίτη θέση. Ο αγώνας σημαδεύτηκε από αρκετά συμβάντα, όπως ατυχήματα και στρατηγικές pit stop, με τον Max Verstappen και τον Lewis Hamilton να ολοκληρώνουν την τελική δεκάδα.
Ο επόμενος αγώνας θα διεξαχθεί στην Καταλονία.
Πιο αναλυτικά
O αγώνας του Μονακό έχει έναν σχεδόν απαράβατο κανόνα. Ο νικητής του κρίνεται κατά 90% με την pole position του Σαββάτου. Έτσι λοιπόν, ο poleman Lando Norris αν και πιέστηκε στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα πήρε μια νίκη που χρειαζόταν σαν οξυγόνο.
Τα κόκκινα φώτα έσβησαν χωρίς καμία αλλαγή, παρά την καλή εκκίνηση του Leclerc. Πριν καν συμπληρωθεί ο πρώτος γύρος Bortoleto βρέθηκε στις μπαριέρες μετά από μάχη με τον Antonelli. Ενεργοποιώντας για πρώτη φορά το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας. Με την ευκαιρία αυτή, Tsunoda. Gasly, Bearman και Bortoleto έκαναν το πρώτο από τα δύο υποχρεωτικά pit stop που υποχρεούνταν να κάνουν όλοι οι οδηγοί.
Norris και Leclerc άρχισαν σιγά σιγά να χτίζουν διαφορά από τον Piastri, που με την σειρά του ήταν δύο δευτερόλεπτα μπροστά από τον Verstappen. Στον 9ο γύρο είχαμε το δεύτερο συμβάν, με τον Gasly να πέφτει πάνω στον Tsunoda λέγοντας στους μηχανικούς του πως δεν είχε φρένα.
O Norris ήταν ο μεγάλος νικητής στο GP του Μονακό μειώνοντας την διαφορά από τον Piastri στους τρεις βαθμούς
Την ίδια στιγμή, ο Leclerc πλησίαζε τον Norris και ο Verstappen είχε κολλήσει πίσω από τον Piastri. Με τον Αυστραλό να ανεβάζει και πάλι τη διαφορά πάνω από τα δύο δευτερόλεπτα. Όλα κυλούσαν ήρεμα και στον 19ο γύρο ο Hamilton μπήκε στα pits βγαίνοντας μπροστά από τους Alonso και Hadjar.
Στον αμέσως επόμενο γύρο ήρθε η σειρά του πρωτοπόρου Norris, ο οποίος βγήκε σε ιδανικό σημείο καθώς είχε καθαρό δρόμο μπροστά του. Στον 21ο πρώτο γύρο έφτασε η σειρά του Piastri, με το pit stop του να είναι αρκετά αργό (3,8”). Όπως ακριβώς συνέβη και στο GP της Imola. Αμφότεροι οι πιλότοι πέρασαν στη σκληρή γόμα, με τους Leclerc και Verstappen να παραμένουν στην πίστα.
Here’s the moment Gasly hit Tsunoda 👀
It was a hefty impact 💥#F1 #MonacoGP pic.twitter.com/ZZKo1jnFb6
— Formula 1 (@F1) May 25, 2025
Στον 23ο γύρο, ο Leclerc παρά το γρήγορο pit stop του δεν μπόρεσε να βρεθεί μπροστά από τον Norris, με την μεταξύ τους διαφορά να έχει ανέβει στα έξι δευτερόλεπτα. Στον 29ο γύρο, ο Verstappen έκανε και αυτός το δικό του pit stop επιστρέφοντας στην τέταρτη θέση. Έχοντας φτάσει στο μέσο του αγώνα όλα κυλούσαν με ανιαρό ρυθμό και τον Piastri να παραπονιέται για την στρατηγική που αποφάσισε να ακολουθήσει η McLaren.
LAP 19/78
Our race leader pits! Norris returns to the track in P4 #F1 #MonacoGP pic.twitter.com/XZ8pbdPftc
— Formula 1 (@F1) May 25, 2025
Στον 39ο γύρο, ο Alonso που βρισκόταν στην έκτη θέση είδε το μονοθέσιό του να τον προδίδει, αδυνατώντας να πάρει τους πρώτους του φετινούς βαθμούς. Στον 44ο γύρο, ο Piastri «φίλησε» τον τοίχο στη Sainte Dévote.
LAP 39/78
Gutting for Alonso 😖
He’s had to retire his Aston Martin with a first points finish of the season in sight#F1 #MonacoGP pic.twitter.com/a6GRo5HTqG
— Formula 1 (@F1) May 25, 2025
Είναι χαρακτηριστικό πως μετά τις κατακτήτριες δοκιμές του Σαββάτου, ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας ανέφερε πως κατά τη διάρκεια των ελεύθερων και των κατακτήτριών του δοκιμών του αγώνα ακούμπησε τις μπαριέρες περισσότερες φορές από ότι σε όλες τις άλλες πίστες σε ολόκληρη την καρίερα του!
Στον 49ο γύρο, ο Piastri έκανε το δεύτερο του pit stop, με τους μηχανικούς της Red Bull να παροτρύνουν τον Verstappen να πιέσει με όλες του τις δυνάμεις. Στον 50ο γύρο μπήκε και ο Leclerc, θέλοντας να σιγουρέψει τη δεύτερη θέση.
Στον 51ο γύρο μπήκε και ο Norris, έχοντας μια καλή διαφορά από τον Μονεγάσκο της Ferrari, που σε αντίθεση με τον Norris φόρεσε τη μέση γόμα. Στον 57ο γύρο ο Hamilton ολοκλήρωσε και αυτός το δεύτερο pit stop του μένοντας στην πέμπτη θέση.
Ο Verstappen ήταν πρωτοπόρος χωρίς όμως να έχει κάνει το δεύτερο υποχρεωτικό pit-stop. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα ο Norris να κολλήσει πίσω του. Και πίσω από τον Norris να κολλήσει ο Leclerc! Όσο όμως και να κολλήσεις, το προσπέρασμα στο Μονακό θυμίζει την αναζήτηση πάρκινγκ Σάββατο βράδυ στο Παγκράτι…
Στο τρενάκι Verstappen-Norris και Leclerc ήρθε να προστεθεί και ο Piastri, με τον Verstappen να περιμένει μια πιθανή κόκκινη σημαία που θα του έδινε τη νίκη. Ο Verstappen έκανε τελικά το pit-stop του στον τελευταίο γύρο και μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας δεν άλλαξε τίποτα.
Ο Norris πανηγύρισε την πρώτη νίκη της καριέρας του στο Μονακό (πέμπτη συνολικά) μειώνοντας τη διαφορά από τον Piastri (τερμάτισε τρίτους) στους τρεις βαθμούς. Πολύ καλή εμφάνιση (όλο το 3ήμερο) και από τον Charles Leclerc, που πάλεψε αλλά δεν κατάφερε να επαναλάβει το περσινό του κατόρθωμα.
LANDO NORRIS WINS THE MONACO GRAND PRIX!!! 🎉#F1 #MonacoGP pic.twitter.com/0M45SemqUS
— Formula 1 (@F1) May 25, 2025
Verstappen, Hamilton, Hadjar, Ocon, Lawson, Albon και Sainz να συμπληρώνουν τη δεκάδα. Αυτό που επίσης αξίζει να αναφέρουμε είναι πως πέρα από τους τρεις πρώτους, τον Verstappen και τον Hamilton οι υπόλοιποι οδηγοί τερμάτισαν με διαφορά ενός γύρου από τον Norris. Επόμενος αγώνας σε μια εβδομάδα από τώρα στην Καταλονία.