Η Manhart παρουσίασε το MH4 900, μια αναβαθμισμένη έκδοση της BMW M4, που προσεγγίζει την ιπποδύναμη της θρυλικής Bugatti Veyron. Με 922 ίππους και 1.190 Nm ροπής, η MH4 900 διαθέτει ενισχυμένο κινητήρα 3 λίτρων με μεγαλύτερα τούρμπο, αναβαθμισμένο ιντερκούλερ και νέα εξάτμιση, ενώ το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο έχει προσαρμοστεί για να αντέχει την αυξημένη δύναμη.
Ο σχεδιασμός της περιλαμβάνει αεροδυναμικά στοιχεία από ανθρακονήματα, χαμηλωμένα ελατήρια και μαύρες ζάντες, προσφέροντας μια πιο επιθετική εμφάνιση. Αν και οι επιδόσεις δεν έχουν ανακοινωθεί, αναμένονται εντυπωσιακές, με στόχο να ανταγωνιστούν ταχύτητες κάτω από 3,5 δευτερόλεπτα για τα 0-100 km/h.
Πιο αναλυτικά
Μπορεί η Mansory να κατέχει τα πρωτεία στις αισθητικές ακρότητες, αλλά η Manhart ασχολείται περισσότερο με τις μηχανολογικές επεμβάσεις. Το νέο της δημιούργημα ονομάζεται MH4 900 και είναι μια BMW M4 που ανεβάζει τη συνολική της ιπποδύναμη σε δυσθεώρητα ύψη.
Σχεδόν κοντράρει την Bugatti Veyron, ορόσημο της παγκόσμιας αυτοκίνησης καθώς πριν δύο δεκαετίες, ξεπέρασε τους 1.000 ίππους σε αυτοκίνητο παραγωγής. Και τώρα μπορείς να απολαύσεις σχεδόν ίδια επίπεδα απόδοσης με μία BMW M4, χάρη στον γερμανικό βελτιωτικό οίκο Manhart.
Πλέον δεν θα χρειάζεται να κάνεις δεξιά, όταν σε πλησιάζει από πίσω μια Veyron στην Autobahn. Ουφ, τι ανακούφιση…
Η G82 BMW M4 είναι ήδη ένα πολύ γρήγορο μοντέλο. Στην έκδοση CSL, η ισχύς της αγγίζει τους 600 ίππους, άσχετα με τη μετριοπάθεια των Γερμανών. Η Manhart ανέλαβε να εκτοξεύσει την απόδοση του 3λιτρου S58.
Ο διτούρμπινος 6κύλινδρος κινητήρα απέκτησε μεγαλύτερα τούρμπο, αναβαθμισμένο ιντερκούλερ, πιο ανθεκτικά σωθικά, εισαγωγή αέρα από ανθρακονήματα, ενώ η ECU ανέλαβει να συνταιριάξει όλες τις αναβαθμίσεις.
Τις αναβαθμίσεις συμπληρώνει μια νέα εξάτμιση από ανοξείδωτο ατσάλι με ρυθμιζόμενες βαλβίδες. Η Manhart προσθέτει επίσης νέες downpipes με καταλύτες 200 κυψελών που μπορούν να συνδυαστούν με την αφαίρεση των φίλτρων OPF. Οι απολήξεις της εξάτμισης έχουν διάμετρο 110 mm με κάρμπον επίστρωση.
Το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο έχει επίσης ενισχυθεί, ώστε να τα βγάλει πέρα με τους 922 ίππους και τα 1.190 Nm. Νούμερα που δεν υπολείπονται και τόσο της Bugatti Veyron των 1.001 ίππων και 1.250 Nm.
Δυστυχώς, η Manhart δεν αποκάλυψε στοιχείο επιδόσεων για την MH4 900. Από τη στιγμή που η M4 Competition xDrive εκτοξεύεται στα 100 km/h σε μόλις 3,5”, αναμένουμε ότι η MH4 900 θα βρίσκεται στα «2άρια».
Το γερμανικό κουπέ φοράει ελατήρια χαμηλώματος της H&R και μαύρες ζάντες διαστάσεων 20×10,5 ιντσών μπροστά και 21×11,5 ιντσών πίσω, με ελαστικά 285/30 και 305/25.
Αρκετές οπτικές βελτιώσεις ολοκληρώνουν τις αλλαγές. Αυτές περιλαμβάνουν ένα νέο μπροστινό σπόιλερ, αεροδυναμικά πτερύγια στο πλάι του προφυλακτήρα, μαρσπιέ από ανθρακονήματα, μια μεγαλύτερη αεροτομή πίσω και έναν διαχύτη, όλα από κάρμπον.
Πίσω από τα μπάκετ καθίσματα έχει τοποθετηθεί half cage, για βελτίωση της ακαμψίας και την «κακιά στιγμή».