Η Lancia αποκαλύπτει τη νέα Gamma, το δεύτερο μοντέλο της αναγεννημένης εποχής της, μετά την Ypsilon. Αναμένοντας το ντεμπούτο της το δεύτερο εξάμηνο του 2026, η Gamma θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Melfi στην Ιταλία και θα προσφέρεται σε ηλεκτρικές και υβριδικές εκδόσεις.
Μια πρόσφατη φωτογραφία αποκάλυψε τη σιλουέτα του μοντέλου, που υιοθετεί τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της φίρμας. Η κορυφαία ηλεκτρική έκδοση θα προσφέρει 350 ίππους και δυνατότητα τετρακίνησης, ενώ θα υπάρχει και ήπια υβριδική παραλλαγή.
Η ενσωματωμένη τεχνολογία εξασφαλίζει αυτονομία έως 700 χιλιομέτρων.
Πιο αναλυτικά
Η Lancia Gamma είναι το επόμενο μεγάλο βήμα στη στρατηγική αναγέννησης της ιστορικής ιταλικής φίρμας και το δεύτερο μοντέλο της νέας της εποχής, μετά την ανανεωμένη Ypsilon που παρουσιάστηκε στις αρχές του 2024.
Το νέο μοντέλο αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο του το δεύτερο εξάμηνο του 2026 και θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Melfi στην Ιταλία, πλάι σε άλλα μοντέλα του ομίλου Stellantis, όπως το Jeep Compass και το DS N°8.
Η πρόσφατη φωτογραφία που δημοσιεύτηκε από τον CEO της Lancia, Luca Napolitano, στο LinkedIn, αποκάλυψε το μοντέλο -έστω και καλυμμένο- μέσα στο εργοστάσιο, περιστοιχισμένο από την ομάδα παραγωγής και προμηθευτές.
Η νέα Lancia Gamma θα κάνει πρεμιέρα το δεύτερο εξάμηνο του 2026, τόσο ως φουλ ηλεκτρική όσο και ως ήπια και επαναφορτιζόμενα υβριδική
Αν και η εικόνα δεν αποκαλύπτει πλήρως το αυτοκίνητο, διακρίνεται ξεκάθαρα η σιλουέτα τύπου fastback, με τη γραμμή της οροφής να γέρνει απαλά προς το πίσω μέρος. Το εμπρός και το πίσω μέρος θα υιοθετούν τη νέα φωτεινή υπογραφή «Chalice», ένα στιλιστικό στοιχείο που πρωτοείδαμε στη νέα Ypsilon. Δίνοντας έτσι μια ξεκάθαρη ταυτότητα στη νέα σχεδιαστική γλώσσα της Lancia.
Το επερχόμενο ιταλικό μοντέλο θα βασίζεται στην πλατφόρμα STLA Medium, τη νέα αρχιτεκτονική του ομίλου Stellantis, που επιτρέπει την παραγωγή μοντέλων υβριδικών και ηλεκτρικών μοντέλων. Στην κορυφή της γκάμας αναμένεται να τοποθετηθεί η ηλεκτρική έκδοση με 350 ίππους και τετρακίνηση, χάρη σε δύο ηλεκτροκινητήρες –έναν σε κάθε άξονα.
Διαθέσιμη θα είναι και προσθιοκίνητη διαμόρφωση, η οποία με βάση την μέχρι στιγμής πληροφόρηση θα αποδίδει 280 ίππους, χρησιμοποιώντας το ηλεκτρικό μοτέρ που ήδη συναντάμε στις σπορ εκδόσεις των Lancia Ypsilon, Abarth 600e και Alfa Romeo Junior.
Όλες οι φουλ ηλεκτρικές εκδόσεις θα εξοπλίζονται με τη μπαταρία που παράγεται στη Γαλλία από την ACC. Mε καθαρή ωφέλιμη χωρητικότητα του 97,2 kWh. Η συγκεκριμένη συστοιχία, που συναντούμε και στο Peugeot 3008, προσφέρει αυτονομία που αγγίζει τα 700 χιλιόμετρα.
Παράλληλα, η Lancia Gamma θα διατίθεται και σε ήπια υβριδική έκδοση 48V, που θα συνδυάζει τον νέο 3κύλινδρο 1.2 PureTech με το αυτόματο κιβώτιο e-DCS6. Η μικρο-υβριδική τεχνολογία θα αποδίδει 145 ίππους, ενώ η plug-in hybrid παραλλαγή, που βασίζεται στον 4κύλινδρο 1.600άρη τούρμπο θα φτάνει έως και τους 225 ίππους. Όπως συμβαίνει ήδη σε ομογάλακτα μοντέλα όπως το Peugeot 408 και η ανανεωμένη DS N°4.