Η Nissan επιβεβαίωσε ότι εργάζεται ήδη πάνω στο επόμενο GT-R, γνωστό και ως R36, παρά τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει, όπως η μείωση θέσεων εργασίας και η αναδιάρθρωση της παραγωγής.
Ο αντιπρόεδρος της εταιρίας, Arnaud Charpentier, ανέφερε ότι η νέα γενιά θα πρέπει να επαναστατήσει την έννοια των σπορ αυτοκινήτων, με πιθανές ηλεκτρικές ή εξηλεκτρισμένες εκδόσεις.
Ωστόσο, η εταιρεία επικεντρώνεται σε μεγαλύτερα ζητήματα και δεν έχει καθορίσει το πότε θα κυκλοφορήσει το νέο μοντέλο, καλώντας τους φίλους της να δείξουν υπομονή.
Πιο αναλυτικά
Το GT-R αποσύρθηκε στις αρχές της άνοιξης, έπειτα από 18 ολόκληρα και αδιαλείπτως γκαζιάρικα χρόνια. Ευτυχώς, όμως, η Nissan δεν κάθεται με σταυρωμένα τα χέρια, παρόλα τα προβλήματα που αντιμετωπίζει. Εξ ου και η ανακοίνωση πως ήδη, ο επόμενος «Godzilla» βρίσκεται στα σκαριά.
Ο Arnaud Charpentier, αντιπρόεδρος Product Marketing Strategy της ιαπωνικής εταιρίας, μίλησε στο Auto Express και επιβεβαίωσε πως η διάδοχη κατάσταση του R35 είναι καθ’ οδόν: «Υπάρχουν άνθρωποι που εργάζονται πάνω σε αυτό. Πώς θα είναι και πότε θα βγει όμως, ειλικρινά, δεν το ξέρουμε. Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν χρειάζεται απλώς να κατασκευάσουμε ένα σπορ αυτοκίνητο, αλλά να φτιάξουμε ένα με σύστημα κίνησης που προβλέπουμε ότι θα αποτελεί τον κανόνα τα επόμενα χρόνια. Είτε είναι ηλεκτρικό, είτε εξηλεκτρισμένο, πρέπει να διασφαλίσουμε πάνω από όλα ότι θα παραμείνει sportscar. Αν καταλήξουμε με ένα αυτοκίνητο που θα θυμίζει SUV, τότε θα έχουμε πρόβλημα».
Όποια κατεύθυνση κι αν πάρει η Nissan με το R36, ο Charpentier επιμένει ότι η ναυαρχίδα της γκάμας θα πρέπει να «επαναπροσδιορίσει την έννοια της σπορ κατασκευής». Έχει περάσει περίπου ενάμιση χρόνος από τότε που η εταιρεία υπαινίχθηκε ότι το επόμενο GT-R μπορεί να είναι πλήρως ηλεκτρικό. Το πρωτότυπο Hyper Force των 1.360 ίππων, περιγράφηκε από τον αντιπρόεδρο σχεδιασμού της Nissan Europe, Giovanny Arroba, ως «ένα απτό όνειρο που πρέπει να επιτευχθεί μέχρι το τέλος της δεκαετίας». Παρόλα αυτά, πρέπει να παραμείνουμε ρεαλιστές. Η Nissan περικόπτει 20.000 θέσεις εργασίας, κλείνει 7 εργοστάσια, καταργεί 6 πλατφόρμες οχημάτων, πολλά μοντέλα της βασίζονται σε αντίστοιχα Renault , διακόπτει την ανάπτυξη ορισμένων προϊόντων και μειώνει την πολυπλοκότητα των εξαρτημάτων κατά 70%. Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία έχει σαφώς μεγαλύτερες έγνοιες από το λανσάρισμα του νέου GT-R ή την επιστροφή του Silvia. Οπότε, υπομονή…