Η Lexus παρουσιάζει την όγδοη γενιά του ES, μιας premium μπερλίνας που θα διατεθεί στην Ευρώπη από την άνοιξη του 2026. Το νέο μοντέλο, που βασίζεται σε βελτιωμένη πλατφόρμα TNGA GA-K, έχει μεγαλύτερες διαστάσεις και πιο ρευστό σχεδιασμό, με κλειστή μάσκα και LED φώτα.
Στο εσωτερικό, η τεχνολογία κυριαρχεί με οθόνες 14” και ψηφιακό πίνακα 12,3”, προσφέροντας άνεση και ησυχία στους επιβάτες. Θα είναι διαθέσιμο σε ηλεκτρικές και υβριδικές εκδόσεις, με σημαντικά χαρακτηριστικά όπως αυτονομία 530 km για το μοντέλο 350e.
Οι τιμές δεν έχουν ανακοινωθεί, αλλά η τρέχουσα γενιά ξεκινά από 72.500 ευρώ.
Πιο αναλυτικά
Το Lexus ES ίσως να μην σας λέει πολλά. Λογικό, αφού ενώ κυκλοφορεί από το 1989, έκανε την ευρωπαϊκή του πρεμιέρα μόλις το 2019.
Από τότε έχει πουλήσει μόλις 10 μονάδες στην Ελλάδα. Η κατηγορία με τις μεγάλες μπερλίνες φθίνει, αλλά η Lexus επιμένει και παρουσιάζει την όγδοη γενιά, που πρωτοείδαμε το 2025 στη Σαγκάη και τώρα φτάνει Ευρώπη. Με το λανσάρισμά της να ξεκινά από την άνοιξη του 2026.
Το νέο Lexus ES θα διατίθεται σε ηλεκτρικές και μία υβριδική έκδοση δικίνητη ή τετρακίνητη
Το νέο Lexus ES βασίζεται σε βελτιωμένη έκδοση της πλατφόρμας TNGA GA-K, κοινή με το RAV4 και Camry. Έχει δε, μεγαλύτερες διαστάσεις με μήκος 5,14 m (+16 cm), πλάτος 1,92 (+5 cm) και ύψος 1,56 m (+11 cm). Οπότε με αυτά τα νούμερα, τοποθετείται μεταξύ μεγάλης μπερλίνας και λιμουζίνας.
Σχεδιαστικά, υιοθετεί πιο ρευστές γραμμές, εμπνευσμένες από το πρωτότυπο LF-ZC. Η μάσκα παραμένει χαρακτηριστική, αλλά πλέον είναι κλειστή και χωρίς νίκελ. Τα φώτα LED διατηρούν τη γνώριμη σχεδίαση, ενώ το πίσω μέρος συνδυάζει απλότητα και μοντέρνες πινελιές, με φωτεινή λωρίδα σε όλο το πλάτος και το όνομα Lexus γραμμένο ολογράφως.
Το εσωτερικό είναι τεχνολογικά εξελιγμένο, αλλά ίσως λίγο πιο «ψυχρό» σε παρουσίαση -κάτι που θυμίζει Tesla. Οι φυσικοί διακόπτες έχουν σχεδόν εξαφανιστεί, αντικαθιστάμενοι από μια οθόνη 14” και ψηφιακό πίνακα 12,3”, με την πρώτη να υποστηρίζει Android Auto και Apple CarPlay.
Ο λογότυπος στο τιμόνι αντικαταστάθηκε με το όνομα της μάρκας. Ο χώρος πίσω είναι ακόμη πιο άνετος (μεταξόνιο 2,95 m), με τα καθίσματα να προσφέρουν θέρμανση, μασάζ, ανάκλιση και αερισμό. Ειδικά τζάμια και καλύτερη μόνωση εξασφαλίζουν απόλυτη ησυχία στην καμπίνα.
Το Lexus ES θα διατίθεται σε ηλεκτρικές εκδόσεις. Με επικρατέστερα μοντέλα για την Ελλάδα να είναι το 350e με 224 ίππους και μπαταρία 77 kWh για αυτονομία 530 km (WLTP), και το τετρακίνητο 500e με 343 ίππους και μπαταρία 75 kWh (άγνωστης αυτονομίας προσώρας). Για σύγκριση, το αντίπαλο Volvo ES90 φτάνει έως 700 km. Θα υπάρχει επίσης μια υβριδική έκδοση 2,5 λίτρων με 201 άλογα, σε προσθιοκίνητη και τετρακίνητη διάταξη.
Η τιμή του νέου ES δεν έχει ακόμα ανακοινωθεί. Προς το παρόν, η τρέχουσα γενιά ξεκινά από τις 72.500 με υβριδικό 2,5λιτρο κινητήρα 178 ίππων.