Το Nissan Micra 350SR, ένα από τα πιο ακραία μοντέλα της γιαπωνέζικης εταιρείας, ανανεώνεται εν όψει του λανσαρίσματος του νέου MICRA EV. Με έναν αναβαθμισμένο 3,5λιτρο κινητήρα V6 που αποδίδει 300 PS, το Micra 350SR συνδυάζει επιδόσεις και ευκινησία, ζυγίζοντας μόλις 1.200 κιλά.
Ο μοντέρνος σχεδιασμός του περιλαμβάνει μια νέα σατινέ απόχρωση «liquid silver», επιθετικά στοιχεία και LED φανάρια, ενώ το εσωτερικό έχει εμπλουτιστεί με σύγχρονη τεχνολογία, όπως οθόνη αφής 9 ιντσών με υποστήριξη Apple CarPlay. Το Micra 350SR υπόσχεται μια μοναδική οδηγική εμπειρία, με τον κινητήρα να κλέβει την παράσταση.
Πιο αναλυτικά
Εν αναμονή του λανσαρίσματος του νέου MICRA EV, η γιαπωνέζικη εταιρεία ανανέωσε ένα από τα πιο ακραία αυτοκίνητα που έχει δημιουργήσει ποτέ. Tο κεντρομήχανο Nissan Micra 350SR.
To restomod για τα 23α γενέθλιά του συνοδεύτηκε από νέο στιλ, αναβαθμισμένα εξαρτήματα, ακόμα και Apple Carplay. Αυτό το εξωφρενικό Micra τροφοδοτείται από έναν 3,5λιτρο κινητήρα V6, τον οποίο η εταιρεία πήρε από Murano, έβαλε κεφαλές από το 350Z, NISMO, εκκεντροφόρους με μεγαλύτερο άνοιγμα και βύθισμα, νέο σύστημα εισαγωγής και τροποποιημένη ECU, ανεβάζοντας την ιπποδύναμη από τους 265 σε περίπου 300 PS. Που με βάρος μόλις 1.200 κιλά είναι παραπάνω από ικανό για υψηλές ταχύτητες, αλλά και ευκινησία.
Με τις νέες αναβαθμίσεις το Nissan Micra 350SR ανεβαίνει από τα 265 στα 300 άλογα
Ο σχεδιασμός του Nissan Micra 350SR συνδυάζει μια μοντέρνα σατινέ απόχρωση που ονομάζεται «liquid silver» με μπλε λεπτομέρειες και νέα γραφικά. Η μάσκα και τα χαμηλά σημεία του αμαξώματος είναι βαμμένα σε γυαλιστερό μαύρο, όπως και οι νέες 18άρες ζάντες RAYS από 350Z, που ενισχύουν την επιθετική του εμφάνιση. Το σύνολο ολοκληρώνεται με LED φανάρια που περιλαμβάνουν ημικυκλικά φώτα ημέρας.
Στο εσωτερικό, το Micra 350SR έχει αναβαθμιστεί με νέα καθίσματα και ζώνες ασφαλείας, και στο ταμπλό δεσπόζει μια οθόνη αφής 9 ιντσών με υποστήριξη Apple CarPlay και Android Auto για πλοήγηση και ψυχαγωγία. Παρότι αυτή η προσθήκη επιτρέπει στους οδηγούς να ακούνε μουσική μέσω του νέου ηχοσυστήματος, η λειτουργία αυτή είναι καλύτερα να αξιοποιείται όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο ή σε χαλαρό ρυθμό, αφού ο κινητήρας παραμένει ο βασικός πρωταγωνιστής με τον εκκωφαντικό και απολαυστικό ήχο του.