Η Mercedes-Benz προγραμματίζει την παρουσίαση της δεύτερης γενιάς του μοντέλου GLB το δεύτερο τρίμηνο του 2026, στο πλαίσιο μιας ευρύτερης στρατηγικής για την κυκλοφορία πάνω από δώδεκα νέων μοντέλων. Το νέο C-SUV θα διατηρήσει τη χαρακτηριστική τετραγωνισμένη του σιλουέτα, θα είναι μεγαλύτερο και θα βασίζεται σε μια νέα πλατφόρμα που θα ενισχύσει την ευρυχωρία του εσωτερικού.
Η GLB θα προσφέρει ηλεκτρικές εκδόσεις με αρχιτεκτονική 800V και ισχύ από 225 έως 350 ίππους, ενώ θα παραμείνει διαθέσιμη και σε ήπια υβριδικές εκδόσεις. Η αναβάθμιση του εσωτερικού θα περιλαμβάνει premium υλικά και ενιαία οθόνη infotainment, διατηρώντας ωστόσο τη δυνατότητα επταθέσιας διάταξης.
Πιο αναλυτικά
Η Mercedes-Benz ετοιμάζεται να κατακλύσει την αγορά με περισσότερα από δώδεκα νέα μοντέλα μέσα στα επόμενα δύο χρόνια. Ένα από αυτά είναι η επόμενη γενιά της GLB, η οποία αναμένεται να αποκαλυφθεί το δεύτερο τρίμηνο του 2026.
Το νέο C-SUV θα διατηρεί τη γνώριμη, τετραγωνισμένη σιλουέτα της πρώτης γενιάς, όμως θα είναι ελαφρώς μεγαλύτερο σε μήκος και πλάτος. Στόχος είναι η ενίσχυση της ευρυχωρίας και της πρακτικότητας στο εσωτερικό, χάρη στη χρήση της νέας πλατφόρμας MMA (Modular Mercedes Architecture).
Η Mercedes-Benz GLB δεύτερης γενιάς θα υιοθετήσει αρχιτεκτονική 800V για το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης
Το μοντέλο θα αποκτήσει νέα μάσκα, περισσότερες επιλογές εξατομίκευσης και μια πιο περιπετειώδη εμφάνιση μέσω ειδικού πακέτου, για όσους αναζητούν αυξημένες δυνατότητες κίνησης εκτός δρόμου.
Στο εσωτερικό, η νέα GLB θα υιοθετήσει την αισθητική της τελευταίας CLA, με μια ενιαία οθόνη που ενσωματώνει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και το infotainment. Τα υλικά θα είναι αναβαθμισμένα, με μαλακές επιφάνειες και ποιοτικότερα κουμπιά, δίνοντας έμφαση στη συνολική premium αίσθηση. Το σημαντικότερο όμως είναι πως η επταθέσια διάταξη θα παραμείνει διαθέσιμη, διατηρώντας ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα του μοντέλου έναντι του ανταγωνισμού.
Η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση της GLB θα βασίζεται σε αρχιτεκτονική 800V, έναντι των 400V της τωρινής EQB. Η νέα πλατφόρμα επιτρέπει διαμόρφωση είτε με έναν ηλεκτροκινητήρα και πίσω κίνηση, είτε με δύο μοτέρ για τετρακίνηση. Η απόδοση θα κυμαίνεται από 225 έως 350 ίππους, με μπαταρίες χωρητικότητας από 58 έως 85 kWh.
Σύμφωνα με τον τεχνικό διευθυντή της Mercedes, Markus Schäfer, όλα τα μοντέλα που θα παραχθούν με βάση την πλατφόρμα MMA θα αποκτήσουν και AMG εκδοχή. Αυτό σημαίνει ότι η κορυφαία GLB θα εξοπλίζεται με ηλεκτροκινητήρες αξονικής ροής και κυλινδρικές μπαταρίες νέας γενιάς, προσφέροντας σημαντικά αναβαθμισμένες επιδόσεις.
Για εκείνους που δεν είναι ακόμη έτοιμοι να περάσουν πλήρως στην ηλεκτροκίνηση, η GLB θα διατεθεί και σε ήπια υβριδικές εκδόσεις, με νέο τούρμπο κινητήρα 1,5 λίτρων, προερχόμενο από τη θυγατρική Horse των Geely-Renault. Ο κινητήρας αυτός θα προσφέρεται σε εκδόσεις 130 και 185 ίππων, με εμπρός ή και τετρακίνηση αντίστοιχα.
Η ηλεκτρική έκδοση της νέας GLB θα λανσαριστεί πρώτη, με τις ήπια υβριδικές να ακολουθούν αργότερα μέσα στο 2026.