Το άρθρο εξετάζει δύο αυτοκίνητα, τη BMW X1 και το Hyundai i10, που έχουν προσαρμοστεί με αξεσουάρ για να εκφράσουν το προσωπικό στιλ των κατόχων τους.
Η BMW X1, παρόλο που είναι παλαιότερης γενιάς, έχει μετατραπεί σε ένα μοναδικό SUV με πολλά χρωμιωμένα στοιχεία και αεροδυναμικά πτερύγια, ενώ το Hyundai i10, αν και λιγότερο φορτωμένο, ενσωματώνει δημιουργικά αξεσουάρ που προσθέτουν χαρακτήρα.
Παρά τις εντυπωσιακές προσθήκες, οι ζάντες παραμένουν εργοστασιακές, δείχνοντας μια ισορροπία μεταξύ του προσωπικού γούστου και της αυθεντικότητας των μοντέλων.
Πιο αναλυτικά
Τι γίνεται όταν έχεις «γούστα ακριβά» αλλά όχι την αντίστοιχη οικονομική δυνατότητα να τα υποστηρίξεις; Τότε έρχεται η ώρα να καταφύγεις στο προσωπικό σου στιλ και να «προικίσεις» το αυτοκίνητό σου με μπόλικα καλούδια, ώστε να το καταστήσεις μοναδικό και λαχταριστό. Ε, μια BMW X1 και ένα Hyundai i10 μάλλον το παράκαναν.
Ας ξεκινήσουμε με την BMW X1. Πρόκειται για την πρώτη γενιά, που πρωτοκυκλοφόρησε το 2009, με την κωδική ονομασία «Ε84». Ως μεταχειρισμένη, στην πατρίδα μας ξεκινά από τα €7 χιλιάρικα και αποτελεί έναν από τους φθηνότερους τρόπους να μπεις στην οικογένεια των SUV από τη Βαυαρία.
Όσο περισσότερο κοιτάς τα δύο μοντέλα, τόσο ανακαλύπτεις περισσότερες πινελιές που δεν είχες προσέξει με την πρώτη ματιά
O κάτοχος της συγκεκριμένης Χ1 την έχει στολίσει με όποιο αξεσουάρ βρήκε διαθέσιμο, σε ένα παράξενο αμάλγαμα. Χρωμιωμένα πλαίσια περιβάλλουν τη μάσκα, τα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, τους καθρέπτες, τα προβολάκια, τις χειρολαβές, τα πλαίσια των παραθύρων, κάθε σπιθαμή του αμαξώματος.
Κόκκινα πτερύγια ξεπροβάλλουν από κάθε γωνιά: Στα πλαϊνά του μπροστινού προφυλακτήρα, κάτω από τα μαρσπιέ, στα πίσω φτερά, θα απολαμβάνεις αυξημένη downforce εκεί στον ΒΟΑΚ. Διότι η μερακλήδικη BMW X1 αρμενίζει στους κρητικούς δρόμους.
Και τι μοτέρ φοράει; Έλα ντε! Τα σηματάκια στο πίσω μέρος ενημερώνουν ότι πρόκειται για τετρακίνητη έκδοση. Με δύο τούρμπο και 3λιτρο πετρελαιοκινητήρα. Όχι, δεν σε απατά η μνήμη σου.
Ποτέ δεν έμπαινε τέτοιο μοτέρ στην Ε84. Αλλά αυτό είναι το μικρότερο κακό, άλλωστε πολλές BMW στην ελληνική επικράτεια δηλώνουν ότι είναι «Μ3», ενώ είναι 316.
Και αν η Χ1 διδάσκει στιλ σε Κρητικούς και τουρίστες που επισκέπτονται το όμορφο νησί, το Hyundai i10 ομορφαίνει (;) τους δρόμους της πρωτεύουσας. Δεν είναι τόσο φορτωμένο όσο το γερμανικό SUV, αλλά έχει τον δικό του χαρακτήρα.
Ξεσηκώνοντας το μισό Temu για να γεμίσει καλούδια. Αγαπημένη μας γωνιά η μεσαία κολόνα. Με δύο αστροπελέκια τοποθετημένα ψηλά, γράμματα «GP» κολλημένα στραβά στις δύο πόρτες και διάφορα αεροδυναμικά «πτερύγια», που θα «βιδώνουν» το κορεατικό μοντέλο στην άσφαλτο της Πετρούπολης.
Πινελιά: Δες πώς ο ιδιοκτήτης έχει βάψει το οδόστρωμα, για να ξέρει πόσο πίσω μπορεί να παρκάρει.
Περιέργως, και στα δύο αριστουργήματα οι ζάντες παραμένουν εργοστασιακές. Ποιος το περίμενε;