Η Volkswagen μπήκε στην αγορά των σπορτίφ ηλεκτρικών χάτσμπακ πριν από περίπου ένα χρόνο με την κυκλοφορία του ID.3 GTX. Ωστόσο, τώρα φαίνεται ότι εργάζεται πάνω σε μια ακόμη πιο πικάντικη έκδοση που θα φέρει ένα πολύ πιο εμβληματικό σήμα: αυτό του GTI.
Όπως ακριβώς συμβαίνει και στις ηλεκτρικές Turbo της Porsche που δεν διαθέτουν πραγματικούς υπερσυμπιεστές, έτσι και το ID.3 «Grand Touring Injection» προφανώς δεν θα έχει μπεκ ψεκασμού καυσίμου. Και ενώ τα θερμικά GTI της Volkswagen έχουν κίνηση στους εμπρός τροχούς, το ID.3 GTI θα είναι πισωκίνητο.
Όταν έχεις καθιερώσει μια τέτοια κατηγορία, είναι κρίμα και άδικο να μην καρπώνεσαι την υπεραξία
Ένα νέο δημοσίευμα αναφέρει ότι το πρώτο ηλεκτρικό GTI της Volkswagen θα λάβει μια μέτρια αύξηση ισχύος σε σχέση με το GTX. Πιστεύεται ότι το πρώτο GTI μηδενικών τοπικών εκπομπών ρύπων θα αποδίδει 340 ίππους, 14 περισσότερους από την τρέχουσα ναυαρχίδα.
Οι φήμες λένε ότι οι μηχανικοί ετοιμάζουν σημαντικές αναβαθμίσεις στο πλαίσιο, το σύστημα διεύθυνσης και την ανάρτηση. Ώστε να κάνουν το ID.3 GTI πιο ελκυστικό στην οδήγηση από το GTX.
Αρχικά, οι Γερμανοί δεν είχαν σκοπό να προσδώσουν το τιμημένο έμβλημα στο ηλεκτρικό μοντέλο. Ωστόσο, η Volkswagen φέρεται τώρα να ετοιμάζει μια δεύτερη ανανέωση στο ID.3 για να παρατείνει τον κύκλο ζωής του.
Η συλλογιστική πίσω από αυτή την απόφαση φέρεται να πηγάζει από την καθυστέρηση του διαδόχου του, του Golf 9ης γενιάς, που θα είναι αποκλειστικά ηλεκτρικό. Αλλά καθώς αυτό αναμένεται πλέον προς το τέλος της δεκαετίας, σημαίνει ότι το ID.3 θα παραμείνει στην αγορά περισσότερο από το αναμενόμενο.
Πράγματι, το ID.3 έκανε το ντεμπούτο του το 2019 και έλαβε facelift το 2023. Για να διατηρηθεί ανταγωνιστικό, έχει προγραμματιστεί μια δεύτερη, πιο ολοκληρωμένη ανανέωση για το 2026. Η οποία θα συμπέσει με την κυκλοφορία της πιο καυτής έκδοσης GTI.
Τόσο καιρό περιμέναμε ότι το πρωτότυπο ID. GTI θα αποτελούσε το πρώτο ηλεκτρικό της Volkswagen που θα έφερε το σήμα GTI. Ωστόσο, φαίνεται ότι το μεγαλύτερο ID.3 GTI θα καταφτάσει πρώτο.
Αρκετά ακόμα μοντέλα έχουν ήδη λάβει τον λογότυπο GTX. Τα ID.7 και ID.7 Tourer, ακόμη και το ID.Buzz. Παραμένει ασαφές εάν η επωνυμία GTX θα καταργηθεί τελικά υπέρ του ονόματος GTI για ισχυρά ηλεκτρικά οχήματα.
Ή εάν θα συνεχίσει να αποτελεί μια πιο προσιτή εναλλακτική λύση. Λες να δούμε τελικά και το σήμα «R» στα ηλεκτρικά μοντέλα των Γερμανών;