Η Yugo ετοιμάζεται για την επιστροφή της με ένα νέο μοντέλο που θα παρουσιαστεί στην έκθεση Expo του Βελιγραδίου το 2027. Το νέο Yugo θα κυκλοφορήσει σε θερμική και 100% ηλεκτρική έκδοση, με αυτόματη και χειροκίνητη μετάδοση.
Σχεδιασμένο από τον Darko Marčeta και υπό την καθοδήγηση του Δρ. Aleksandar Bjelić, το μοντέλο διατηρεί την κυβική εμφάνιση του προκατόχου του, ενώ αναμένεται να ανταγωνιστεί άλλες προσφορές της κατηγορίας B, όπως τα FIAT Grande Panda και Citroën C3.
Στις 15 Σεπτεμβρίου 2023, η εταιρεία θα αποκαλύψει περισσότερες λεπτομέρειες και μια «σπορ έκδοση», με την πλήρη παρουσίαση του πρωτότυπου να προγραμματίζεται για το 2027.
Πιο αναλυτικά
Η μεγάλη επιστροφή του Yugo είναι όλο και πιο κοντά. Ήδη εδώ και τρεις μήνες γνωρίζουμε κάποια στοιχεία, όπως ότι θα παρουσιαστεί στην έκθεση Expo του Βελιγραδίου το 2027. Αλλά όσο πλησιάζει ο καιρός, θα μαθαίνουμε περισσότερες πληροφορίες.
Τι καινούργιο διέρρευσε τώρα για το αγαπημένο Yugo; Ότι θα παρουσιαστεί και σε 100% ηλεκτρική έκδοση. Η θερμική ήταν ήδη γνωστή, αν και τώρα ανακοινώθηκε ότι θα συνδυάζεται και με αυτόματη μετάδοση, εκτός από τη χειροκίνητη.
Σχεδιασμένο από τον Darko Marčeta και με επικεφαλής τον Δρ. Aleksandar Bjelić, το νέο Yugo έχει μια έντονα κυβική εμφάνιση. Που παραπέμπει στο ένδοξο παρελθόν. Με την εταιρεία να παρουσιάζει το πρώτο της πρωτότυπο μοντέλο υπό κλίμακα, στην Έκθεση Σχεδιασμού Αυτοκινήτων (CDE) στο Μόναχο.
Ελπίζουμε να καταφέρει να διατηρήσει τον προσιτό και αξιόπιστο χαρακτήρα του προκατόχου του
Θα ανταγωνιστεί τα χάτσμπακ του B segment, όπως αυτά εκφράζονται με το FIAT Grande Panda, το Citroën C3 και το Suzuki Swift. Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε αν θα διατηρηθούν στο μοντέλο παραγωγής οι κομψοί καθρέπτες που παραπέμπουν σε πλαϊνές κάμερες.
Η Yugo έχει ορίσει ορισμένες βασικές ημερομηνίες για τις επερχόμενες ανακοινώσεις της. Στις 15 Σεπτεμβρίου του τρέχοντος έτους, η εταιρεία θα παρουσιάσει μια «σπορ έκδοση» και θα μοιραστεί περισσότερες τεχνικές λεπτομέρειες στο CDE Classic στο Dietzhölztal της Γερμανίας.
Λογικά, τότε θα έχουμε μια πολύ πιο πλήρη εικόνα για την πλατφόρμα και τα ακριβή στοιχεία για τα συστήματα μετάδοσης κίνησης που θα χρησιμοποιηθούν.
Η μεγάλη αποκάλυψη, ωστόσο, δεν αναμένεται πριν από το 2027. Η Yugo έχει καταστήσει σαφές ότι δεν θα δούμε ένα οδηγήσιμο πρωτότυπο πλήρους κλίμακας μέχρι τις 15 Μαΐου του ίδιου έτους, στο Βελιγράδι.
Έχουν περάσει κάμποσα χρόνια από τότε που σταμάτησε η παραγωγή του κλασικού μοντέλου το 2008. Δύσκολα θα μπορούσε να βρεθεί καλύτερη στιγμή για την αυτοκίνηση για την αναβίωση ενός πραγματικά προσιτού μοντέλου.