Η Ford ανακοινώνει την πιθανή επιστροφή του Fiesta, με μια εντελώς νέα ηλεκτρική ταυτότητα, αντί της παραδοσιακής θερμικής εκδοχής του.
Η παραγωγή του μοντέλου στην Ευρώπη σταμάτησε τον Ιούλιο του 2023, αλλά οι φήμες αναφέρουν ότι μπορεί να επανέλθει βασισμένο στην πλατφόρμα MEB Entry της Volkswagen, με την οποία η Ford συνεργάζεται στενά στον τομέα των ηλεκτρικών οχημάτων.
Ο επικεφαλής πωλήσεων της VW, Martin Sander, έχει εκφράσει την επιτυχία της συνεργασίας τους, ενώ η Ford εξετάζει τη στρατηγική της για την ηλεκτροκίνηση, αναγνωρίζοντας τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει στην παραγωγή μπαταριών.
Πιο αναλυτικά
Δεν είναι η πρώτη φορά που η φημολογία κάνει λόγο για επιστροφή του Ford Fiesta. Η παραγωγή του δημοφιλούς μοντέλου του Μπλε Οβάλ στην Ευρώπη ολοκληρώθηκε στις 7 Ιουλίου 2023, αλλά τώρα ακούγεται -ξανά- ότι θα επιστρέψει.
Αυτή τη φορά όμως, το Ford Fiesta θα μπορούσε να επανέλθει, αλλά όχι με τη μορφή του μικρού οδηγοκεντρικού θερμικού που μας είχε συνηθίσει. Αλλά ως ένα Volkswagen με διαφορετικά σήματα.
Θυμίζουμε ότι οι δύο εταιρείες βρίσκονται σε στενό ηλεκτρικό εναγκαλισμό. Με τα ηλεκτρικά Ford Explorer και Capri να βασίζονται στις πλατφόρμες της VW, που φωλιάζουν στα ύφαλα των ID.3, ID.4, ID.5, ID.7.
Θυμάσαι το Fiesta ως ένα από τα πιο σπορτίφ θερμικά μικρά; Τώρα θα νεκρανασταθεί ως ηλεκτρικό με γερμανικές ρίζες
Ο επικεφαλής πωλήσεων και μάρκετινγκ της VW, Martin Sander, δήλωσε ότι η συνεργασία της αυτοκινητοβιομηχανίας του με τη Ford στον τομέα των ηλεκτρικών έχει ήδη αποδειχθεί «πολύ, πολύ, πολύ επιτυχημένη».
Και ότι είναι ανοιχτός στην ανταλλαγή τεχνολογιών με παρόμοιο τρόπο στο μέλλον. Ο Sander εργάστηκε προηγουμένως στη Ford στην Ευρώπη και προφανώς καλοβλέπει τη συνεργασία των δύο στην περίπτωση του Fiesta.
Με τη φήμη να κάνει λόγο για χρήση της ίδιας πλατφόρμας MEB Entry, που θα χρησιμοποιούν τα ID.1 και ID.2, αναφέρει το Auto Express.
Πόσο κοντά είναι το ID.2 με το τελευταίο θερμικό Fiesta; Το πρωτότυπο ID.2all είναι μόνο 18 mm μακρύτερο από το απερχόμενο Ford. Δεν θα είναι τα μόνα δύο μοντέλα που -ενδέχεται να- βασίζονται στη συγκεκριμένη πλατφόρμα.
Αφού αναμένεται να χρησιμοποιηθεί και στα CUPRA Raval και Škoda Epiq.
Εν τω μεταξύ, η Ford επιθυμεί εδώ και χρόνια να επενδύσει στην ηλεκτροκίνηση, αλλά πλέον κάνει δεύτερες σκέψεις. Ήδη από πέρυσι, δήλωσε ότι η 100% ηλεκτρική γκάμα θα μεταβεί αργότερα στο μέλλον.
Την ίδια στιγμή, ο Jim Farley, CEO της Ford, έχει παραδεχθεί ότι οι Κινέζοι είναι «10 χρόνια μπροστά όσον αφορά την κατασκευή μπαταριών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα». Αλλά -λέει πως- γνωρίζει τον τρόπο που μπορούν να νικηθούν.