Η Singer Vehicle Design επαναφέρει τη θρυλική 964 911 Carrera Super Sport, δημιουργώντας την Porsche 911 Carrera Coupé Reimagined by Singer. Αυτή η αναβίωση συνδυάζει τον ισχυρό 4λιτρο ατμοσφαιρικό κινητήρα με 420 ίππους και προηγμένες τεχνικές ενίσχυσης πλαισίου, σε συνεργασία με την Red Bull Advanced Technologies.
Η νέα αυτή έκδοση προσφέρει πολλές επιλογές εξατομίκευσης, όπως διαφορετικά πίσω άκρα και διαμορφώσεις για δρόμο ή πίστα. Η Singer στοχεύει σε 100 μοναδικά κομμάτια, καθιστώντας την αποκλειστική και επιθυμητή για τους λάτρεις των αυτοκινήτων.
Πιο αναλυτικά
Η Singer Vehicle Design ιδρύθηκε το 2009 από τον Rob Dickinson, πρώην τραγουδιστή και κιθαρίστα του βρετανικού ροκ συγκροτήματος «Catherine Wheel». Έχει κάνει τον πλανήτη να ξερογλείφεται κάμποσε φορές και το κάνει ξανά με την ολόφρεσκια Porsche 911 Carrera Coupé Reimagined by Singer.
Η έμπνευση σε αυτή την περίπτωση δεν προέρχεται από την «απλή» 911 Carrera που κυκλοφόρησε πριν τρεισήμισι δεκαετίες, αλλά από την πολύ πιο σπάνια Super Sport Equipment. Ή αλλιώς Carrera SSE.
Η αναβάθμιση συνδύαζε τον ατμοσφαιρικό των 3,2 lt της εργοστασιακής 911 Carrera με τα φαρδιά εμπρός και πίσω φτερά, τις μεγαλύτερες αεροτομές και το πακέτο φρένων και ανάρτησης της 930, της πρώτης 911 Turbo.
Αν χρειάζεται να ρωτήσεις πόσο κοστίζει μια Singer, μάλλον δεν μπορείς να την αποκτήσεις
Για να φτιάξει κάθε μία από τις 100 Coupé Reimagined by Singer, η αμερικανική εταιρεία απογυμνώνει τελείως μια υπάρχουσα 964. Το πλαίσιό της ενισχύεται χρησιμοποιώντας -αυτό που η Singer λέει με περηφάνεια- «τεχνικές που αναπτύχθηκαν από την Red Bull Advanced Technologies». Προτού τοποθετήσει τα φαρδιά πίσω φτερά από ανθρακονήματα.
Ωστόσο, αντί για έναν επίπεδο 6κύλινδρο twin-turbo, η Singer τοποθετεί υδρόψυκτο 4λιτρο ατμοσφαιρικό με 4βάλβιδες κεφαλές και μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων. Αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Cosworth και αποδίδει 420 ίππους. Ανεβάζει έως τις 8.000 rpm και συνδυάζεται με 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και πίσω κίνηση.
Ένας υπερυψωμένος, εκτεθειμένος μηχανισμός αλλαγής ταχυτήτων -όπως αυτός της DLS- μπορεί να προστεθεί προαιρετικά. Όπως και πάρα πολλά ακόμα καλούδια. Εντάξει, για τη Singer μιλάμε, υπάρχουν άπειρες επιλογές εξατομίκευσης για τους ιδιοκτήτες.
Ακόμα και αναδυόμενα φώτα στο καπό. Κυρίως όμως, το μεγάλο ερώτημα είναι αν θα επιλέξουν τη μεγάλη πίσω αεροτομή ή θα προτιμήσουν πιο «καθαρή» εμφάνιση. Οι αρχικοί αγοραστές των SSE έπρεπε να διαλέξουν, οι περισσότεροι στράφηκαν στο να διατηρήσουν την πτέρυγα.
Αλλά οι πελάτες της Singer δεν χρειάζεται να πονοκεφαλιάζουν. Μπορούν να αγοράσουν δύο ξεχωριστά πίσω άκρα και να τα ανταλλάζουν όποτε θέλουν.
Το restomod της 911 Carrera θα έρχεται σε δύο διαμορφώσεις. Μία πιο δρομίσια με πίσω καθίσματα και ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα. Και μία πιστάδικη, χωρίς πίσω καθίσματα και με κλωβό ασφαλείας στην καμπίνα.