Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2025

Cadillac Seville 1975-1979, επανάσταση διαστάσεων στην αυτοκρατορία του Detroit

Η Cadillac Seville, το επαναστατικό μοντέλο της GM, άλλαξε την αντίληψη για την αμερικανική πολυτέλεια το 1975 με μια συμπαγή, ευρωπαϊκή προσέγγιση που έσπασε τα στερεότυπα
Το άρθρο προστέθηκε στη λίστα σας

Η Cadillac Seville, που παρουσιάστηκε το 1975, αποτέλεσε μια επαναστατική αλλαγή στην αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία, εισάγοντας την έννοια της πολυτέλειας σε πιο κομπακτ και οικονομική μορφή. Με μήκος μόλις 5,21 μέτρα και έναν V8 κινητήρα 5,7 λίτρων, η Seville συνδύαζε την αμερικανική παράδοση με ευρωπαϊκές σχεδιαστικές επιρροές, προσφέροντας μια πιο εκλεπτυσμένη και λιτή αισθητική.

Αν και η Cadillac είχε κυριαρχήσει στην αγορά με μεγάλα και σπάταλα μοντέλα, η Seville αποδείχθηκε επιτυχής, με πωλήσεις που άγγιξαν τις 215.659 μονάδες μέχρι το 1979. Η υιοθέτηση τεχνολογιών όπως ο ηλεκτρονικός ψεκασμός και η καινοτόμος σχεδίαση καθόρισαν την κατεύθυνση της Cadillac για τις επόμενες δεκαετίες, κάνοντάς την ένα πολιτισμικό ορόσημο στην αυτοκινητική ιστορία των ΗΠΑ.

Πιο αναλυτικά

Στα μέσα της δεκαετίας του ’70, στα αυτοκίνητα, η πολυτέλεια στην Αμερική συνοψιζόταν σε μια λέξη: «Big». Μεγάλος κινητήρας, μεγάλη ισχύς, μεγάλο μέγεθος, μεγάλη κατανάλωση. Αιφνιδιαστικά, η Cadillac το 1975 έφερε τα πράγματα τούμπα με ένα πιο κόμπακτ, πιο ευέλικτο, πιο οικονομικό μοντέλο. Την Cadillac Seville!

Μια Cadillac… μικρή; Αν είναι δυνατόν! Κι όμως, 5,21 μέτρα «μόνο». Σχεδόν εκλεπτυσμένη. Με πλάτες πιο σφιχτές, με βλέμμα πιο λεπτοδουλεμένο, σχεδόν ευρωπαϊκό. Κι όμως ήταν ακριβότερη από όλες τις υπόλοιπες Cadillac της εποχής, πλην της λιμουζίνας Series 75. Ένα είδος προφανούς παραδοξότητας. Ή μήπως όχι; Στην αυτοκινητική ιστορία της Αμερικής, υπάρχουν μοντέλα που ήρθαν για να διεκδικήσουν, μοντέλα που ήρθαν για να αποδείξουν και μερικά, ελάχιστα, που ήρθαν για να υπενθυμίσουν. Η Cadillac Seville του 1975 ανήκει στην τρίτη κατηγορία.

Η παρακαταθήκη της Cadillac Seville είναι ότι αποτέλεσε πολιτισμικό ορόσημο. Ήταν η πρώτη Cadillac που αποδεχόταν την «ευρωπαϊκή ιδέα» χωρίς να την παρωδεί

Cadillac Seville
H Cadillac Seville παρουσιάστηκε στους ντίλερ και στο κοινό ως «international size», με το όνομά της να έχει ήδη χρησιμοποιηθεί από τη φίρμα στις εκδόσεις hardtop της δίθυρης Eldorado από το 1956 μέχρι το 1960.

Δεν ήταν ένα αυτοκίνητο-επανάσταση με φανφάρες, ούτε ένα νέο τεχνολογικό καμάρι του Detroit. Ήταν όμως μια υπενθύμιση -ότι η πολυτέλεια δεν χρειάζεται υπερβολή. Ότι η αξιοπρέπεια, ακόμα και στην αυτοκίνηση, μπορεί να χωρέσει μέσα σε πέντε μέτρα γυαλιστερής λαμαρίνας. Και ότι η Αμερική, εκείνη η Αμερική του τέλους των ’70s, μπορούσε ακόμη να αφουγκράζεται τον κόσμο γύρω της.

Η δεκαετία του ’70 απετέλεσε μια περίοδο που έφερε το τέλος της αθωότητας στην Αμερική. Και το 1975 ήταν μια χρονιά που κάθε άλλο παρά γεμάτη αυτοπεποίθηση ήταν για τις ΗΠΑ. Η χώρα έβγαινε λαβωμένη από το Βιετνάμ, η σκιά του Watergate πλανιόταν πάνω από τη χώρα και οι ουρές για ανεφοδιασμό στα πρατήρια καυσίμων είχαν γίνει η νέα πραγματικότητα. Τα αμερικανικά αυτοκίνητα ήταν μεγάλα, σπάταλα, υπερφορτωμένα με νίκελ και περιττές ίντσες. Η Cadillac, ως βασίλισσα αυτής της υπερβολής, είχε στον κατάλογο μοντέλα σχεδόν έξι μέτρων, με κινητήρες V8 πάνω από οκτώ λίτρα, που κατανάλωναν αδηφάγα τα γαλόνια της βενζίνης.

Cadillac Seville
Οι σχεδιαστές της General Motors ανησυχούσαν όλο και περισσότερο ότι η πολυδιαφημισμένη εικόνα της Cadillac που ήθελε να συμβαδίζει με το σλόγκαν της «the standard of the world» εξασθενούσε, ιδιαίτερα μεταξύ της νεότερης γενιάς των αγοραστών.

Και τότε κάτι συνέβη το 1975. Η Cadillac Seville που φιγουράριζε στις εκθέσεις την 1η Μαΐου προκάλεσε αίσθηση. Πιο κοντή, πιο μαζεμένη, με έναν «σεμνό» V8 5,7 λίτρων, ευρωπαϊκή αύρα και τιμή σχεδόν ίδια με μια Mercedes 450 SEL… Σαν να λέμε: Το λιγότερο είναι περισσότερο -αλλά το πληρώνεις πιο ακριβά. Σε μια αγορά που για δεκαετίες σκεφτόταν σε ίντσες και κυβικά, αυτή ήταν μια επανάσταση αθόρυβη, σχεδόν υπόγεια.

Η ιδέα μιας «ευρωπαϊκής Cadillac» δεν ήταν εντελώς καινούργια. Ήδη από τις αρχές της δεκαετίας του ’60, είχαν υπάρξει προσπάθειες να κατασκευαστεί μια μικρότερη, πιο ευέλικτη μπερλίνα, με αναφορές στη LaSalle, τη μάρκα-δορυφόρο της Cadillac από τα προπολεμικά χρόνια. Με την αμερικανική φίρμα Cadillac να έχει ήδη προσπαθήσει δειλά να συμμαζευτεί μέσα από μοντέλα όπως η Town Sedan και η Park Avenue.

Κι όμως, εκείνες οι προσπάθειες έμοιαζαν με συμβιβασμούς, περισσότερο εσωτερικές ασκήσεις ισορροπίας παρά αληθινές προτάσεις για το κοινό. Οι αριθμοί το αποδείκνυαν: Πωλήσεις κάτω από 4.000 αυτοκίνητα, πειραματισμοί που σβήστηκαν πριν καλά καλά καταγραφούν στη μνήμη των αγοραστών.

Cadillac Seville

Εκεί στην Cadillac όμως άκουγαν τη σιωπή που έλεγε περισσότερα απ’ όσα παραδέχονταν οι αριθμοί: Κατανάλωση, ευελιξία, ευκολία στην οδήγηση. Και μια μερίδα καταναλωτών, κυρίως γυναίκες, που ήθελαν να οδηγούν ένα αυτοκίνητο με το σήμα της Cadillac, αλλά όχι και τον όγκο που αυτό προϋπέθετε.

Και δεν ήταν μόνο αυτό, το ίδιο το σκηνικό είχε αλλάξει. Η πρώτη πετρελαϊκή κρίση είχε ταρακουνήσει τα θεμέλια της «γηραιάς» αυτοκινητικής αυτοκρατορίας. Oι Αμερικανοί οδηγούσαν τις 6μετρες Cadillac περισσότερο από συνήθεια και λιγότερο από περηφάνια. Ταυτόχρονα, οι Mercedes-Benz και οι BMW, με μικρότερο όγκο αλλά με υποδειγματική ποιότητα και οδική συμπεριφορά, άρχισαν να κερδίζουν το ενδιαφέρον της νέας αμερικανικής αστικής τάξης, εκείνης που ήθελε περισσότερα από ένα τρανταχτό έμβλημα στο καπό.

Cadillac Seville
To Opel Diplomat ξεκίνησε ως ισχυρός υποψήφιος, αλλά οι άνθρωποι στο Fisher Body dpt, το τμήμα αμαξωμάτων της General Motors, έκριναν ότι οι μηχανικοί στη θυγατρικής τους στο Rüsselsheim, δούλευαν με πολύ αυστηρές ανοχές στη λαμαρίνα, ασύμβατες με το σύστημα παραγωγής της Βόρειας Αμερικής.

Η ώρα λοιπόν, είχε φτάσει. Το 1971, ο αρχιμηχανικός Robert Templin και ο νέος πρόεδρος της Cadillac, Robert Lund, ταξίδεψαν στην Ευρώπη για να εξετάσουν την περίπτωση χρήσης του Opel Diplomat ως βάσης για το νέο μοντέλο. Ένα αυτοκίνητο που φορούσε V8 και οι διαστάσεις του ήταν παρόμοιες με της Mercedes-Benz W116. Φευ, το δοκίμασαν, το μέτρησαν, το αποσυναρμολόγησαν, οι διαφορές στην κατασκευή όμως ήταν χαώδεις. Και το απέρριψαν!

Η λύση τελικά δόθηκε, αν και με κάποια διστακτικότητα, από την ίδια την General Motors: Η πλατφόρμα Χ των Chevrolet Nova και Pontiac Ventura. Αρχιτεκτονική αναφανδόν κοινότοπη, δηλαδή. Ήταν δυνατόν αυτό το πράμα να γίνει Cadillac; Κι όμως! Χάρη στον μηχανικό Bob Burton, και τη χρήση πρωτοποριακών για την εποχή υπολογιστικών μοντέλων (λογισμικό ανάλυσης Fourier), επιτεύχθηκε σημαντική μείωση κραδασμών και θορύβων. 

Ήταν ένα μάθημα για το πώς η τεχνολογία μπορεί να εξαγνίσει το ταπεινότητα. Η Seville δεν θα ήταν απλώς μια Nova με πλουμιστό καβούκι. Ολόκληρο το πάτωμα ανασχεδιάστηκε (και δικαίως μετονομάστηκε σε K-body), τα σημεία στήριξης ενισχύθηκαν και χρησιμοποιήθηκαν 100 επιταχυνσιόμετρα (!) για να απορροφηθούν οι δονήσεις σε κάθε κρίσιμο σημείο: Εγκατάσταση υδραυλικών αμορτισέρ στην κολόνα του τιμονιού, στους προφυλακτήρες και μεταξύ του αμαξώματος και του μπροστινού υποπλαισίου, με το τελευταίο να στηρίζεται σε ανασχεδιασμένες βάσεις, πρόσθετα στηρίγματα γύρω από το κιβώτιο ταχυτήτων, εμπρός αμορτισέρ τοποθετημένα στους πύργους τους με λαστιχένια μονωτικά, πίσω φύλλα σούστας καλυμμένα με τεφλόν και σταυρός σταθερής ταχύτητας για τον άξονα μετάδοσης. Ουσιαστικά, η Cadillac έφτιαξε το δικό της αυτοκίνητο πάνω σε μια ταπεινή πλατφόρμα που απλώς της έδωσε την αφετηρία.

Το επίσης σημαντικό όμως ήταν αυτό που θα έβλεπε σε πρώτη εικόνα ο υποψήφιος αγοραστής. Έτσι εξελίχτηκε ένας εσωτερικός σχεδιαστικός διαγωνισμός μέσα στην ίδια την Cadillac, μια σχεδόν αντιπαράθεση με κόπο και τριβές, που κατέληξε σε δύο τελείως διαφορετικές προτάσεις: Την LaSalle του Wayne Kady, με ρέουσα γραμμή οροφής και καμπύλες εμπνευσμένες από τη Citroën SM, και η LaScala του Stanley Wilen, με τεθλασμένες γραμμές και σφιχτή σιλουέτα. Η δεύτερη επικράτησε.

Cadillac Seville
To πρωτότυπο LaSalle 1972 του Wayne Kady ανέδυε μια πιο φουτουριστική αύρα. Παρόμοια σιλουέτα με αμάξωμα δύο όγκων θα είχε η Seville δεύτερης γενιάς, αντλώντας έμπνευση από μοντέλα της Cadillac από τη δεκαετία του ’30 έως και του 1950, και τη βρετανική υπερπολυτελή σχολή, όπως την εμβληματική Rolls-Royce Silver Cloud.

Ο επικεφαλής σχεδίασης της GM, Bill Mitchell, επέβαλε και μια δική του εμμονή. Στιλ που το βάφτισε «Sheer Look»: Το σχεδόν κάθετο πίσω κρύσταλλο. Ένα νεύμα στην κομψότητα της Rolls-Royce Silver Shadow, αλλά και ένα κλείσιμο του ματιού στους Αμερικανούς συντηρητικούς που ήθελαν να βλέπουν τη «μαρμάρινη σοβαρότητα» σε μια Cadillac. Και το πρακτικό μέρος που άφηνε μπόλικο αέρα για το κεφάλι των πίσω. Στην πράξη, το σχέδιο ήταν ο προάγγελος της αισθητικής των ’80s: Καθαρό, γωνιώδες, αποφασιστικό.

Εμφανισιακά, η πρώτη Seville ήταν σχεδόν απέριττη. Τόνοι ήπιοι, γραμμές καθαρές, λογικές διαστάσεις. Το εμπρός μέρος ήταν αυστηρό, με διακριτική μάσκα, ενώ το πίσω -με τις κοφτές ακμές και τα κατακόρυφα φανάρια- έφερνε μια παράξενη ηρεμία. Ακόμα και η βινύλ επένδυση της οροφής, ένα τέχνασμα-μακιγιάζ για να κρύψει συγκολλήσεις, έδινε την τελευταία πινελιά. Ήταν ένα αυτοκίνητο που δεν προσπαθούσε να φωνάξει «κοιτάξτε με!», αλλά μάλλον έλεγε «ξέρεις ποιος είμαι εγώ;». Και ίσως για πρώτη φορά, μια Cadillac μπορούσε να σταθεί με σεμνότητα σε ευρωπαϊκό πάρκινγκ, χωρίς να μοιάζει με εισβολέα.

Cadillac Seville

Η Seville ήρθε εξοπλισμένη με ό,τι καλύτερο είχε να προσφέρει η General Motors: Ηλεκτρονικός ψεκασμός (πρωτιά για αμερικανικό μοντέλο παραγωγής), ηλεκτρικά παράθυρα και καθίσματα, αυτόματος κλιματισμός, αυτόματη ρύθμιση ύψους στην πίσω ανάρτηση, ραδιόφωνο AM/FM, δερμάτινο εσωτερικό και υδραυλικό τιμόνι με αμορτισέρ απορρόφησης κραδασμών. 

Το εσωτερικό ήταν συνδυασμός λιτής πολυτέλειας και αναλογικού φετιχισμού. Το ταμπλό δεν είχε καμία διάθεση να μοιάσει σε αεροπλάνο, όπως συνέβαινε τότε. Τα όργανα ήταν ευανάγνωστα, το τιμόνι με χοντρό αφαλό, το κάθισμα οδηγού βαθύ σαν πολυθρόνα. Δεν σε προκαλούσε να την οδηγήσεις -σε καλούσε να τη… συνοδεύσεις.

Cadillac Seville

Για τους μηχανικούς, δεν υπήρχε θέμα χρήσης του μοναδικού κινητήρα που έφτιαχνε η Cadillac το 1975, του V8 με τις 500 κυβικές ίντσες (8,2 lt). Οπότε στράφηκαν προς την Oldsmobile, επιλέγοντας τον V8 των 350 ci (5,7 lt), αλλάζοντας τις πολλαπλές και την τροφοδοσία με ηλεκτρονικό ψεκασμό που εξελίχτηκε για την περίπτωση από την Bendix. 

Δυστυχώς, ο EFI θα αποδεικνυόταν ιδιότροπος και αναξιόπιστος στην καθημερινή χρήση. Τους εξοργισμένους ιδιοκτήτες θα αναλάμβαναν να κατευνάσουν μάστορες που αναλάμβαναν να ξαναβάλουν στη θέση τους τα καρμπιρατέρ!

Cadillac Seville

Ο κινητήρας πάντως ανέβηκε στα 182 άλογα από τα 172 του στάνταρ κινητήρα της Oldsmobile. Και τα 373 Nm περνούσαν στο πίσω άξονα μέσω ενός 3τάχυτου αυτόματου κιβωτίου Turbo Hydra-Μatic TH400. Η απόδοση του αναβαθμισμένου μοτέρ δεν ακουγόταν εντυπωσιακή, αλλά ήταν επαρκής για ένα αυτοκίνητο που έβλεπε τον εαυτό του περισσότερο ως σύμβολο κύρους παρά ως εκρηκτικό εργαλείο.

Με την αναβαθμισμένη ανάρτηση δε, η Cadillac προσέφερε κύλιση που συνδύαζε την παραδοσιακή αμερικανική βελούδινη ποιότητα με λίγη παραπάνω ακρίβεια στο στρίψιμο. Κανείς δεν περιμένετε, βέβαια, η Seville να στρίβει όπως οι μεγάλες BMW και Mercedes-Benz. Η Seville δεν ήταν για να ταξιδέψεις στα Rocky Mountains. Ήταν για την 5th Avenue…

Cadillac Seville
Μεταξύ των λίγων έξτρα επιλογών για τον αγοραστή ήταν το δερμάτινο εσωτερικό, το cruise control, τα τάσια που έκαναν τις ζάντες να μοιάζουν με ακτινωτές, ο συναγερμός και από το 1976 η ηλιοροφή.

Ο ευρωπαϊκός Τύπος της εποχής έκανε ειδική μνεία στην οδική συμπεριφορά, γράφοντας ότι ήταν σαφώς ανώτερη από όλων των μεγάλων αμερικανικών αυτοκινήτων. Με τα φρένα και την οδική συμπεριφορά να υποστηρίζουν τη μάζα και τον όγκο του αυτοκινήτου. Χωρίς ωστόσο να είναι πραγματικά συγκρίσιμα με αυτά μιας Mercedes-Benz ή μιας BMW. Από την άλλη, η Seville ξεπερνούσε τον ευρωπαϊκό ανταγωνισμό της σε ησυχία στην καμπίνα, ευκολία στην οδήγηση και κυρίως σε πολυτελή αξεσουάρ.

Ο εμπορική συγκομιδή του σύντομου 1975 ολοκληρώθηκε με το κοντέρ να γράφει 16.355 πωλήσεις. Επίδοση που ήταν πολύ θετική για τη διοίκηση της GM, η οποία παρακολουθούσε στενά την αντίδραση των Βορειοαμερικανών αγοραστών σε μικρότερα μοντέλα.

Cadillac Seville

Η πρώτη πλήρης εμπορική χρονιά της Seville, το 1976, έκλεισε με 43.772 πωλήσεις, μια επιτυχία που ξάφνιασε ακόμα και την GM. Μέχρι το τέλος της παραγωγής της πρώτης γενιάς το 1979, είχαν κατασκευαστεί 215.659 αυτοκίνητα. Ήταν μια επιτυχία, μα όχι αυτό που ευχόταν η General Motors. Οι Ευρωπαίοι πελάτες δεν κατέφθασαν μαζικά, και το μέσο ηλικιακό προφίλ του αγοραστή ανέβηκε. 

Αναμφίβολα το σήμα της Cadillac, το «wreath and crest», δεν μιλούσε ακόμη τη γλώσσα των νεαρών Αμερικανών πόσω μάλλον αυτή της Γηραιάς Ηπείρου. Παρόλα αυτά, σε μια περίοδο αβεβαιότητας και σκεπτικισμού, ήταν ένα σημάδι πως η αμερικανική ελίτ ήταν έτοιμη να συμβιβαστεί με το «λιγότερο». Με την προϋπόθεση ότι αυτό θα σήμαινε ποιότητα, αισθητική και τεχνολογική καινοτομία.

Το 1978 προστέθηκε και η επιλογή ενός κινητήρα ντίζελ. Μια ακόμη πρωτοπορία για την αμερικανική αυτοκινητική ιστορία, αν και όχι επιτυχημένη. Ο ντίζελ των 5,7 λίτρων απέδιδε μόλις 120 άλογα, είχε θέματα αξιοπιστίας, και γρήγορα έγινε συνώνυμο της απογοήτευσης. Αλλά η πρόθεση ήταν εκεί: Η Cadillac έψαχνε τρόπους να μιλήσει σε μια νέα γενιά οδηγών, που εντυπωσιαζόταν λιγότερο από την υπερβολή και ήταν περισσότερο απαιτητική σε ποιότητα και λειτουργικότητα.

Cadillac Seville Elegante
To 1978 λανσαρίστηκε η έκδοση Elegante με στάνταρ δίχρωμη βαφή, συρμάτινες ζάντες, δέρμα και κεντρική κονσόλα με υποβραχιόνιο. Και με trip computer διαθέσιμο προαιρετικά. Το Tripmaster, όπως λεγόταν, που παρείχε πληροφορίες για τη μέση κατανάλωση, τη μέση ταχύτητα, τον αριθμό των χιλιομέτρων που απομένουν να διανύσεις μέχρι τον προορισμό σου, τον εκτιμώμενο χρόνο άφιξης, τις στροφές και τη θερμοκρασία του κινητήρα και την ισχύ του ηλεκτρικού συστήματος. Παρέχοντας ταυτόχρονα ένα όραμα για το τι θα μπορούσαν να προσφέρουν τα ηλεκτρονικά στα αυτοκίνητα του μέλλοντος. Δείτε το στο παρακάτω φιλμάκι…

Η παρακταθήκη της Seville του 1975-79 είναι ότι αποτέλεσε πολιτισμικό ορόσημο. Ήταν η πρώτη Cadillac που αποδεχόταν την «ευρωπαϊκή ιδέα» χωρίς να την παρωδεί. Πρώτη φορά που η GM δοκίμασε να εφαρμόσει πραγματικό ηλεκτρονικό ψεκασμό σε αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής. Πρώτη φορά που σχεδιασμός με «Sheer Look», δηλαδή καθαρές, επίπεδες επιφάνειες με αυστηρή γεωμετρία, θα επηρέαζε τη σχεδιαστική γλώσσα της General Motors για πάνω από μια δεκαετία. 

Και κυρίως, ένα από τα πρώτα αμερικανικά πολυτελή αυτοκίνητα που απέκτησαν χαρακτήρα χωρίς να βασίζονται στην υπερβολή. Δεν έλεγε «κοίτα με», έλεγε «κατάλαβέ με».

Το 1980, η δεύτερη γενιά Seville θα τραβήξει ακόμη πιο τολμηρή γραμμή με τον χαρακτηριστικό σχεδιασμό «bustle-back», επηρεασμένο από τις Rolls-Royce του μεσοπολέμου που έντυνε η Hooper & Co. Μια δεύτερη γενιά που ήταν περισσότερο δήλωση παρά συνέχεια της πρώτης. Αλλά εκείνη, η πρώτη Cadillac Seville, παρέμεινε η πιο ισορροπημένη, η πιο ειλικρινής. Κι ήταν ένα στοίχημα. Ένα βλέμμα στο μέλλον που ήρθε πολύ νωρίς για να το αναγνωρίσουν οι πολλοί.

Σήμερα, λίγοι τη θυμούνται. Ίσως διότι δεν φώναξε ποτέ. Ίσως διότι, σε μια εποχή υπερβολής, διάλεξε την αξιοπρέπεια. Κι ίσως τελικά γι’ αυτό ακριβώς να της αξίζει μια δεύτερη ματιά. Του λόγου μου πάντως, αποφάσισα να την τιμήσω στο χρυσό ιωβηλαίο της . Γράφοντας γι’ αυτήν, σήμερα στην επέτειο των 50 χρόνων της. Ήταν άλλωστε παιδικό μου απωθημένο, ούσα από τα αμερικανικά αυτοκίνητα που ως έφηβο με είχαν εντυπωσιάσει βαθιά…

Η Cadillac Seville 1976 σε αριθμούς
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Τύπος Βενζινοκίνητος, ατμοσφαιρικός, τετράχρονος, Oldsmobile Rocket V8 350
Θέση Εμπρός, κατά το διάμηκες
Αριθμός κυλίνδρων Οκτώ σε V 90o 
Υλικό Χυτοσιδηρός κορμός και κεφαλή
Χωρητικότητα 5.737 cc (350,1 ci)
Διάμετρος x διαδρομή 103,05 x 85,98 mm
Σχέση συμπίεσης 8,0:1
Μέγιστη ισχύς 182 ίπποι PS (SAE νετ) στις 4.400 rpm
Μέγιστη ροπή 373 Νm στις 2.000 rpm
Διάταξη βαλβίδων Επικεφαλής, ένας εκκεντροφόρος οδηγούμενος με καδένα
Σύστημα λίπανσης Υπό πίεση, χωρητικότητα 4,7 lt (με αλλαγή φίλτρου)
Σύστημα ψύξης Υγρόψυκτο, κλειστού κυκλώματος, χωρητικότητα 17,9 lt
Σύστημα τροφοδοσίας Ηλεκτρονικός ψεκασμός Bendix
Ρεζερβουάρ 80 lt
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Τύπος Αυτόματη, κίνηση στον πίσω άξονα
Κιβώτιο Αυτόματο Turbo Hydra-Μatic TH400, μετατροπέας ροπής, τρεις ταχύτητες + όπισθεν
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός Ανεξάρτητοι τροχοί, διπλά ψαλίδια, ελατήρια, τηλεσκοπικά υδραυλικά αμορτισέρ διπλής ενέργειας, αντιστρεπτική ράβδος
Πίσω Άκαμπτος άξονας, διαμήκεις βραχίονες, αντιστρεπτική ράβδος, ημί-ελλειπτικά φύλλα σούστας, τηλεσκοπικά υδραυλικά αμορτισέρ διπλής ενέργειας, αυτόματη ρύθμιση ύψους
ΤΡΟΧΟΙ
Ζάντες Ατσάλινες 6Jx15”
Λάστιχα 78/15B αντίστοιχο 205/75 R15
ΦΡΕΝΑ
Εμπρός Αεριζόμενα δισκόφρενα 280 mm
Πίσω Ταμπούρα 280 mm
Υποβοήθηση Κενού
Χειρόφρενο Μηχανικό στους πίσω τροχούς
Κύκλωμα Διπλό
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
Τύπος Επανακυκλοφορούντα σφαιρίδια, μεταβλητή υδραυλική υποβοήθηση, κολόνα ρυθμιζόμενη σε ύψος και βάθος
Στροφές τιμονιού Από τέρμα σε τέρμα 3,2
Κύκλος στροφής 12,2 m
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Τύπος 12βολτο
Δυναμό 80 amp
ΔΟΜΗ
Τύπος Ατσάλινο αμάξωμα στην αυτοφερόμενη πισωκίνητη πλατφόρμα K-body. 
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
Μήκος 5.182 mm
Πλάτος 1.824 mm
Ύψος 1.389 mm
Μεταξόνιο 2.903 mm
Μετατρόχιο εμπρός 1.557 mm
Μετατρόχιο πίσω 1.499 mm
Βάρος 1.950 kg
Πορτμπαγκάζ 360 lt
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 12,0”
0-160 km/h 43,9”
0-400 m 18,3” @ 123 km/h
0-1.000 m 33,7” @ 156 km/h
Τελική Ταχύτητα 180 km/h
ΤΙΜΗ
Τιμή 1975 $12.679
Τιμή σήμερα Από $4.300 έως $28.500 (κατάσταση από Fair έως Concours )

 

Δείτε την αυθεντική μπροσούρα της Cadillac Seville MY1976

Διαβάστε επίσης:

Η Corvette ZR1 σπάει συνεχώς ρεκόρ

Η νέα Corvette ZR1 είναι ένα από τα πιο...

Ανέγγιχτο «μαμά» Fiat Punto GT με μόλις 30.000 χλμ.

Το άρθρο παρουσιάζει ένα σπάνιο και καλοδιατηρημένο Fiat Punto...

Εντυπωσιακό Ford Escort Cosworth «της κρέμας»

Το Ford Escort Cosworth, γνωστό ως ο «λευκός καρχαρίας»...

Το Opel Mokka που πραγματικά παρασκευάζει και καφέ

Η Opel παρουσίασε το Mokka Coffe-e, ένα μοναδικό ηλεκτρικό...
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

VIDEO πριν 1 λεπτό

Τα αιτήματα των αγροτών προς τον Πρωθυπουργό

Αγρότες από διάφορες περιοχές της χώρας εκφράζουν τα αιτήματά τους προς την κυβέρνηση, εστιάζοντας σε ζητήματα που αφορούν την οικονομική…

LIFE πριν 2 λεπτά

Σουίφτ: Χάρισε μπόνους 197 εκατ. δολ. στους συνεργάτες της! Συγκίνηση μετά την αποκάλυψη!

Η Τέιλορ Σουίφτ εξέπληξε ευχάριστα τους συνεργάτες της στην επιτυχημένη περιοδεία Eras Tour, μοιράζοντας συνολικά 197 εκατομμύρια δολάρια σε μπόνους…

VIRAL πριν 5 λεπτά

Πώς γιόρταζαν την Πρωτοχρονιά στην αρχαία Ελλάδα;

Στην αρχαία Ελλάδα, το έτος ήταν χωρισμένο σε δώδεκα σεληνιακούς μήνες, με εναλλαγή 29 και 30 ημερών, και οι μήνες…

LIFE πριν 6 λεπτά

Διάσημος τραγουδιστής υπό κατηγορία για σεξουαλική κακοποίηση: Το εκατομμύριο και οι απειλές

Σοβαρές κατηγορίες για σεξουαλική κακοποίηση έχουν αναστατώσει την ελληνική showbiz, με γνωστό τραγουδιστή να βρίσκεται στο επίκεντρο. Ένας νεαρός καλλιτέχνης…

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ πριν 6 λεπτά

Το χρυσό συμβόλαιο της THEON GLOBAL

Η ελληνική εταιρεία THEON INTERNATIONAL εξασφάλισε συμβόλαιο ύψους 1 δισ. ευρώ για την προμήθεια συστημάτων νυχτερινής όρασης στις γερμανικές και…

VIDEO πριν 7 λεπτά

Παίκτης ριάλιτι χτύπησε σοβαρά ασφαλιστικό πράκτορα – Το Πρωινό – 15/12/2025

Σοκ προκαλεί το περιστατικό που συνέβη πρόσφατα, όταν παίκτης γνωστού ριάλιτι επιτέθηκε σε ασφαλιστικό πράκτορα, προκαλώντας του σοβαρούς τραυματισμούς. Οι…

LIFE πριν 8 λεπτά

Μεσσαροπούλου για Συρίγο: «Απέφυγε να σχολιάσει την Ελεονώρα Ζουγανέλη που συνελήφθη στο αλκοτέστ»

Στο πλατό του Happy Day, η Σταματίνα Τσιμτσιλή και οι συνεργάτες της σχολίασαν την αντιπαράθεση μεταξύ του Μάνου Ιωάννου και…

SPORTS πριν 12 λεπτά

Φενέρμπαχτσε – Παναθηναϊκός: Ο Τσεντί Οσμάν έτοιμος για δυναμική επιστροφή στους «πράσινους»

Ο Παναθηναϊκός ετοιμάζεται να αντιμετωπίσει τη Φενέρμπαχτσε για τη 16η αγωνιστική της Euroleague, με τον Τσεντί Οσμάν να επιστρέφει δυναμικά…

VIDEO πριν 15 λεπτά

Τ. Νικολαΐδης: «Αυτή τη στιγμή τιμορούνται όσοι τα πήρανε αλλά όχι αυτοί που τους βοήθησαν»

Ο βουλευτής ΠΑΣΟΚ, Τάσος Νικολαΐδης, αναφέρθηκε στις αδικίες που παρατηρούνται στην πολιτική σκηνή, επισημαίνοντας ότι οι πραγματικοί υποστηρικτές και συνεργάτες…

VIDEO πριν 17 λεπτά

Μπ. Παπαδημητρίου: «Πως ο προθυπουργός δεν έμαθε τι έγινε στον ΟΠΕΚΕΠΕ είναι ένα μυστήριο»

Ο Μπάμπης Παπαδημητρίου εκφράζει έντονη ανησυχία σχετικά με την έλλειψη πληροφόρησης του Πρωθυπουργού για τις εξελίξεις στον ΟΠΕΚΕΠΕ. Αναρωτιέται πώς…

LIFE πριν 20 λεπτά

Ζουγανέλη: Οι αρχικές αντιδράσεις μετά την αφαίρεση του διπλώματος – «Αυτά τα θέματα είναι βαρετά»

Η Ελεωνόρα Ζουγανέλη, γνωστή τραγουδίστρια, υποβλήθηκε σε αλκοτέστ από την αστυνομία ενώ οδηγούσε το μηχανάκι της, με τις μετρήσεις να…

VIDEO πριν 21 λεπτά

Κ. Μπάρκας: «Η κυβέρνηση της ΝΔ δεν άργησε – Απέτυχε»

Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Κώστας Μπάρκας, εξέφρασε την έντονη κριτική του προς την κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, αναφέροντας ότι οι…

VIDEO πριν 25 λεπτά

Τ. Νικολαΐδης σε Ν. Μηταράκη: «Αργήσατε – Ποιός θα πληρώσει για το γεγονός αυτό όμως;»

Ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ, Τάσος Νικολαΐδης, εξέφρασε την απογοήτευσή του για τις καθυστερήσεις που παρατηρούνται σε κρίσιμα ζητήματα, απευθυνόμενος στον…

ΠΟΛΙΤΙΚΗ πριν 27 λεπτά

Τσιάρας για αγροτικές διαμαρτυρίες: Αναγκαίος ο διάλογος – Διαφάνεια με τη μεταφορά του ΟΠΕΚΕΠΕ στην ΑΑΔΕ

Ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης, Κώστας Τσιάρας, τόνισε την ανάγκη για διάλογο ώστε να αποκλιμακωθούν οι αγροτικές κινητοποιήσεις, υπογραμμίζοντας ότι η…

VIDEO πριν 27 λεπτά

Σαν σήμερα, 15 Δεκεμβρίου 2022: Παιδιά διαπιστώνουν πώς κινούνται στην πόλη οι άνθρωποι με οπτική αναπηρία

Στις 15 Δεκεμβρίου 2022, ομάδα παιδιών συμμετείχε σε μία μοναδική εμπειρία που τους βοήθησε να κατανοήσουν τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν…

0:00 / 0:00

Η Corvette ZR1 σπάει συνεχώς ρεκόρ

Η νέα Corvette ZR1 είναι ένα από τα πιο ισχυρά και γρήγορα αυτοκίνητα παραγωγής από την Αμερική, καταρρίπτοντας συνεχώς ρεκόρ στις πίστες. Στην πρόσφατη επίσκεψή...

Ανέγγιχτο «μαμά» Fiat Punto GT με μόλις 30.000 χλμ.

Το άρθρο παρουσιάζει ένα σπάνιο και καλοδιατηρημένο Fiat Punto GT του 1998, το οποίο έχει διανύσει μόλις 30.000 χιλιόμετρα και παραμένει πλήρως εργοστασιακό και...

Εντυπωσιακό Ford Escort Cosworth «της κρέμας»

Το Ford Escort Cosworth, γνωστό ως ο «λευκός καρχαρίας» των rally replicas, ξεχωρίζει για την μοναδική του κατασκευή και την ιστορική του σημασία. Σε αντίθεση...

Το Opel Mokka που πραγματικά παρασκευάζει και καφέ

Η Opel παρουσίασε το Mokka Coffe-e, ένα μοναδικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο που λειτουργεί και ως κινητή καφετιέρα, γιορτάζοντας την παγκόσμια ημέρα καφέ. Εξωτερικά, μόνο ένα μικρό...

“Αυθεντικό Batmobile κυκλοφορεί ελεύθερα στο δρόμο”

Το άρθρο αναφέρεται στην κατασκευή και κυκλοφορία ενός αυθεντικού Batmobile, συγκεκριμένα του Tumbler από την τριλογία του Κρίστοφερ Νόλαν, το οποίο μπορεί να κυκλοφορήσει...

«Διπλωματικό Σώμα»: Το DS No4 διαθέσιμο πλέον στην Ελλάδα

Το νέο DS No4, διαθέσιμο πλέον στην Ελλάδα, προσφέρει κορυφαία άνεση και υψηλή ποιότητα, αποτελώντας μια εναλλακτική επιλογή στην κατηγορία των premium hatchback. Με ανανεωμένη...

Το Caterham Project V έρχεται. Θα πετύχει αυτό;

Το Caterham Project V, το νέο ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο της Caterham, προχωρά προς την υλοποίηση, με το πρώτο λειτουργικό πρωτότυπο να αναμένεται να παρουσιαστεί...

Το υπέρκομψο EV που ενώνει Audi και Maserati

Το Caterham Project V είναι ένα καινοτόμο ηλεκτρικό sportscar που συνδυάζει στοιχεία από Audi και Maserati, με στόχο να προσφέρει υψηλές επιδόσεις και χαμηλό...

Η Maxus έρχεται στην Ελλάδα με καινούργια van και pick-up

Η SAIC Maxus, μέσω συνεργασίας με την Automotive Solutions και τον Όμιλο Επιχειρήσεων Σαρακάκη, εισέρχεται στην ελληνική αγορά με μια πλήρη γκάμα ελαφρών επαγγελματικών...

Το πιο οικονομικό αυτόματο Toyota Aygo X

Το Toyota Aygo X, το μικρότερο μοντέλο της Toyota, παρουσιάστηκε ανανεωμένο με τον κινητήρα 1.5 Hybrid 116 hp των Yaris/Yaris Cross, με τιμές που...

Ανανεωμένο Toyota MR2 με βενζινοκινητήρα και τετρακίνηση

Το άρθρο αναφέρεται στην πιθανή επιστροφή του Toyota MR2 με δύο διαφορετικές εκδόσεις: μία πλήρως ηλεκτρική και μία βενζινοκίνητη. Το πρωτότυπο FT-Se, που παρουσιάστηκε...

Porsche: «Εκπληκτικοί οι ρυθμοί προόδου των Κινέζων»

Το άρθρο αναφέρεται στην εντυπωσιακή πρόοδο των κινεζικών αυτοκινητοβιομηχανιών, οι οποίες προκαλούν ανησυχία σε παγκόσμιο επίπεδο λόγω των εμπορικών τους επιδόσεων και των καινοτομιών...

Τα αγροτικά υποκλίνονται στον «καρχαρία» της BYD

Το νέο αγροτικό όχημα Shark της BYD, που ήδη κυκλοφορεί σε αγορές όπως το Μεξικό και η Αυστραλία, ετοιμάζεται να εισέλθει στην ευρωπαϊκή αγορά...

Το καινοτόμο Buick Electra E5 ηλεκτρίζει Αμερική και Κίνα

Το Buick Electra E5, το νέο ηλεκτρικό SUV της ιστορικής αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, παρουσιάστηκε στην Κίνα, όπου η Buick διατηρεί ισχυρή παρουσία. Παρά την επιβολή δασμών...

Γνήσια «Eleanor» Mustang για σταρ του κινηματογράφου

Η θρυλική Shelby GT500 του 1967, γνωστή ως «Eleanor» από την ταινία «Gone in 60 Seconds», πωλείται, προσφέροντας μια μοναδική ευκαιρία για συλλέκτες και...

Το πιο εντυπωσιακό περιπολικό είναι Ferrari Purosangue

Το άρθρο αναφέρεται στην εντυπωσιακή προσθήκη της Ferrari Purosangue στον στόλο περιπολικών της αστυνομίας του Ντουμπάι, η οποία έχει ήδη στη διάθεσή της πολυτελή...

Μπουκάλι νερού προκάλεσε ζημιά 13.000 ευρώ σε ηλεκτρικό!

Ένας Αμερικανός μίσθωσε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο Lucid Air για την Ημέρα των Ευχαριστιών, αλλά μια ατυχής στιγμή με ένα μπουκάλι νερό προκάλεσε σοβαρά προβλήματα. Καθώς...

«Αναβαθμισμένο» Dacia Duster diesel 4×4 με μόλις 5.000 χλμ.

Το άρθρο αναφέρεται σε ένα μεταχειρισμένο Dacia Duster diesel 4×4, το οποίο είναι πρακτικά καινούργιο, καθώς έχει διανύσει μόλις 5.000 χιλιόμετρα. Παρόλο που η νέα...
spot_img
spot_img
spot_img

// ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Κίμπερλι Γκίλφοϊλ: Με εντυπωσιακό μαύρο μίνι φόρεμα στη Βανδή και τον Αργυρό – Όλα τα βλέμματα πάνω...

Η Κίμπερλι Γκίλφοϊλ εντυπωσίασε με την εμφάνισή της σε...

Κωνσταντίνος Αργυρός – Αλεξάνδρα Νίκα: Το χριστουγεννιάτικο δέντρο που διακόσμησαν με τον γιο τους

Ο Κωνσταντίνος Αργυρός και η Αλεξάνδρα Νίκα μπήκαν σε...

Ερώτηση Τελικού: Μια γυναίκα ξενερώνει όταν διαπιστώνει ότι ο σύντροφός της είναι…

Στην πρόσφατη εκπομπή, μια γυναίκα εκφράζει την απογοήτευσή της...

Δημήτρης Καπουράνης: «Με ανέθρεψαν οι παππούδες μου, συνάντησα τους γονείς μου στα 3 μου»

Ο Δημήτρης Καπουράνης, σε συνέντευξή του στην εκπομπή "Καλύτερα...
spot_img

// ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Τα αιτήματα των αγροτών προς τον Πρωθυπουργό

Αγρότες από διάφορες περιοχές της χώρας εκφράζουν τα αιτήματά...

Σουίφτ: Χάρισε μπόνους 197 εκατ. δολ. στους συνεργάτες της! Συγκίνηση μετά την αποκάλυψη!

Η Τέιλορ Σουίφτ εξέπληξε ευχάριστα τους συνεργάτες της στην...

Πώς γιόρταζαν την Πρωτοχρονιά στην αρχαία Ελλάδα;

Στην αρχαία Ελλάδα, το έτος ήταν χωρισμένο σε δώδεκα...

Διάσημος τραγουδιστής υπό κατηγορία για σεξουαλική κακοποίηση: Το εκατομμύριο και οι απειλές

Σοβαρές κατηγορίες για σεξουαλική κακοποίηση έχουν αναστατώσει την ελληνική...

Το χρυσό συμβόλαιο της THEON GLOBAL

Η ελληνική εταιρεία THEON INTERNATIONAL εξασφάλισε συμβόλαιο ύψους 1...

Παίκτης ριάλιτι χτύπησε σοβαρά ασφαλιστικό πράκτορα – Το Πρωινό – 15/12/2025

Σοκ προκαλεί το περιστατικό που συνέβη πρόσφατα, όταν παίκτης...

Φενέρμπαχτσε – Παναθηναϊκός: Ο Τσεντί Οσμάν έτοιμος για δυναμική επιστροφή στους «πράσινους»

Ο Παναθηναϊκός ετοιμάζεται να αντιμετωπίσει τη Φενέρμπαχτσε για τη...

Τ. Νικολαΐδης: «Αυτή τη στιγμή τιμορούνται όσοι τα πήρανε αλλά όχι αυτοί που τους βοήθησαν»

Ο βουλευτής ΠΑΣΟΚ, Τάσος Νικολαΐδης, αναφέρθηκε στις αδικίες που...

Μπ. Παπαδημητρίου: «Πως ο προθυπουργός δεν έμαθε τι έγινε στον ΟΠΕΚΕΠΕ είναι ένα μυστήριο»

Ο Μπάμπης Παπαδημητρίου εκφράζει έντονη ανησυχία σχετικά με την...

Ζουγανέλη: Οι αρχικές αντιδράσεις μετά την αφαίρεση του διπλώματος – «Αυτά τα θέματα είναι βαρετά»

Η Ελεωνόρα Ζουγανέλη, γνωστή τραγουδίστρια, υποβλήθηκε σε αλκοτέστ από...

Κ. Μπάρκας: «Η κυβέρνηση της ΝΔ δεν άργησε – Απέτυχε»

Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Κώστας Μπάρκας, εξέφρασε την έντονη...

Τ. Νικολαΐδης σε Ν. Μηταράκη: «Αργήσατε – Ποιός θα πληρώσει για το γεγονός αυτό όμως;»

Ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ, Τάσος Νικολαΐδης, εξέφρασε την απογοήτευσή...

Τσιάρας για αγροτικές διαμαρτυρίες: Αναγκαίος ο διάλογος – Διαφάνεια με τη μεταφορά του ΟΠΕΚΕΠΕ στην ΑΑΔΕ

Ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης, Κώστας Τσιάρας, τόνισε την ανάγκη...

Σαν σήμερα, 15 Δεκεμβρίου 2022: Παιδιά διαπιστώνουν πώς κινούνται στην πόλη οι άνθρωποι με οπτική αναπηρία

Στις 15 Δεκεμβρίου 2022, ομάδα παιδιών συμμετείχε σε μία...

Σαν σήμερα, 15 Δεκεμβρίου 1967: Διπλή επίδειξη μόδας στο κέντρο της Αθήνας

Στις 15 Δεκεμβρίου 1967, η Αθήνα φιλοξένησε μια εντυπωσιακή...

Λιάγκας για τραγουδιστή που κατηγορείται για σεξουαλική επίθεση – «Πρόκειται για τεράστιο όνομα»

Ο Γιώργος Λιάγκας αποκάλυψε στο Πρωινό ότι ένας πολύ...

Η Πόπη Σεμερτζίδου μιλάει στο Πρωινό – 15/12/2025

Η Πόπη Σεμερτζίδου εκφράζει σοβαρές ανησυχίες σχετικά με απειλές...

Η Corvette ZR1 σπάει συνεχώς ρεκόρ

Η νέα Corvette ZR1 είναι ένα από τα πιο...

Τι αλλάζει για τις παλαιές διαθήκες

Από την 1η Νοεμβρίου 2025, τίθενται σε εφαρμογή νέες...

Νέα ενόχληση Ερντογάν για τον αποκλεισμό από το SAFE – Π. Λιάκουρας: «Έχει βρει εναλλακτικές η Τουρκία»

Η Τουρκία εκφράζει ανησυχίες λόγω του αποκλεισμού της από...

Παπανώτας: «Η φιλοσοφία του Μουτσινά συνοψίζεται στη φράση “πάρτο αλλιώς γιατί θα βρεις”»

Στην εκπομπή Happy Day, ο Δημήτρης Παπανώτας σχολίασε τη...

Π. Λιάκουρας: «Η Τουρκία δεν πρόκειται να σταματήσει οποιαδήποτε διεκδίκηση έχει στη Μεσόγειο»

Ο Π. Λιάκουρας αναλύει την τρέχουσα κατάσταση των τουρκικών...

Πρωταθλήτρια η Ελλάδα στην ενεργειακή φτώχεια

Η Ελλάδα κατατάσσεται στις χώρες με τη μεγαλύτερη ενεργειακή...

Μια Νύχτα Μόνο | Δευτέρα 15/12, 21:00

Σημαντικά γεγονότα και εξελίξεις θα παρουσιαστούν τη Δευτέρα 15...

Πανεπιστήμιο Μπράουν: Αποφυλάκιση του άνδρα που συνελήφθη για την επίθεση – Οι έρευνες συνεχίζονται

Ελεύθερος αφέθηκε ο άνδρας που είχε προσαχθεί ως «πρόσωπο...

Αγρότες σε ετοιμότητα παρά την πρόσκληση για διάλογο: Πολλαπλά μπλόκα σε τελωνεία, εθνικές οδούς και λιμάνια

Οι αγρότες στην Ελλάδα συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις τους, παρά...

Σε τροχιά κινητοποιήσεων μπαίνουν οι επαγγελματίες των λαϊκών αγορών

Οι επαγγελματίες των λαϊκών αγορών προγραμματίζουν κινητοποιήσεις λόγω των...

Επιτροφή του βραβείου από το Nemo!

Η πρόσφατη επιτροπή ανακοίνωσε την επιστροφή ενός σημαντικού βραβείου...

Καιρός – Μαρουσάκης: Ασταμάτητες κακοκαιρίες με βροχές και χιόνια τα Χριστούγεννα

Ο μετεωρολόγος Κλέαρχος Μαρουσάκης προβλέπει ότι ο καιρός θα...

Γ. Κώστηρας για τέλη κυκλοφορίας: «Δεν προβλέπεται να δωθεί παράταση»

Ο υφυπουργός Εθνικής Οικονομίας, Γιώργος Κώτσηρας, ανακοίνωσε ότι δεν...

Γ. Κώτσηρας για Μάτι: «Είναι η ελάχιστη υποχρέωση που έχει η ελληνική πολιτεία να ενισχύσει τους πληγέντες...

Ο υφυπουργός Εθνικής Οικονομίας, Γιώργος Κώτσηρας, αναγνώρισε την ανάγκη...

Πειραιάς: Εντοπίστηκε ένας τόνος κοκαΐνης στο λιμάνι – 4 Έλληνες υπό κράτηση, αναζητούνται 5 άτομα

Στο λιμάνι του Πειραιά, οι αρχές εντόπισαν και κατέσχεσαν...

Γ. Κώτσηρας: «Προσπαθούμε κάθε περίοδο να ικανοποιήσουμε τις ανάγκες των πολιτών»

Ο υφυπουργός Εθνικής Οικονομίας, Γιώργος Κώτσηρας, αναφέρθηκε στις συνεχείς...

Γ. Κώτσηρας για Κ. Πιερρακάκη: «Κάποτε διακινδυνεύαμε τη θέση μας στην Ε.Ε. – Πλέον ο υπουργός Οικονομίας...

Ο Γιώργος Κώτσηρας, υφυπουργός Εθνικής Οικονομίας, αναφέρθηκε στη σημαντική...

Ο Ολυμπιακός δεν σκόραρε για πρώτη φορά μετά από σχεδόν 14 μήνες

Ο Ολυμπιακός έμεινε στο 0-0 απέναντι στον Άρη για...

Καλά θα πάει κι αυτό | Απόψε 15/12, στις 22:00 στην ΕΡΤ1

Ο Πάρης ξυπνά σε νοσοκομείο, αδυνατώντας να θυμηθεί τι...

Θανάσιμος επίλογος για τον Ρομπ Ράινερ και τη σύζυγό του Μισέλ – Ο γιος τους υπεύθυνος για...

Ο διάσημος Αμερικανός σκηνοθέτης και ηθοποιός Ρομπ Ράινερ και...

Γ. Κώτσηρας για αγρότες: «Πρέπει να υπάρξει ένας διάλογος – Υπάρχουν σημαντικά εμπόδια»

Ο υφυπουργός Εθνικής Οικονομίας, Γιώργος Κώτσηρας, αναφέρεται στη σημασία...

Ε.Ο. Αθηνών – Λαμίας: Φορτηγό τυλίχθηκε στις φλόγες – Διακόπτεται η κυκλοφορία μέχρι νεοτέρας

Φωτιά ξέσπασε σε φορτηγό στην Εθνική Οδό Αθηνών -...