Χρηστίδου για συνέντευξη Βατίδου: «Ίσως να ήταν καλύτερο να είχε περάσει ένα μεγαλύτερο χρονικό διάστημα»
Shoreline Bespoke, 250 ίπποι κεντούν 635 kg, στροφάρισμα στα ύψη
Ελλάδα – Τουρκία: Κρίσιμη μάχη για την Εθνική γυναικών στο Ευρωμπάσκετ 2025
Weekenders: Άφωνοι Πανόπουλος και Πάτρας με τον Μπαλάσκα – «Μπορεί να έχω ακούσει μια φορά, ρε παιδί μου, για ένα blowj@b»
Κεφαλογιάννης: Η αντιπυρική περίοδος κυλάει με συστηματικότητα – Πάνω από 3.300 πυρκαγιές έχουν καταγραφεί μέχρι σήμερα
Συναγερμός στη Χαλκιδική: Αγνοούνται δύο γυναίκες κατά τη διάρκεια θαλάσσιου σπορ – Εντατική επιχείρηση έρευνας
Ο Νούνο Εσπίριτο Σάντο ανανέωσε με τη Νότιγχαμ Φόρεστ
Ντιμίτρι Παγιέ: Σοκάρει η καταγγελία για βίαιη συμπεριφορά του διάσημου ποδοσφαιριστή
Δημητρακόπουλος: Η σκοτεινή πλευρά της απολογίας Φιλιππίδη – «Έδωσε κάποιες απαντήσεις που δεν συμβάδιζαν με την κοινή λογική!»
Μπαίνουν κάμερες σε 8 νευραλγικά σημεία της Αττικής και σε 10 δρομολόγια λεωφορείων
Τηλεθέαση (20/6): Ποιος οδήγησε την «κούρσα» στην πρωινή ψυχαγωγική ζώνη
Ο Τζιοβάνι επέστρεψε στο «Καραϊσκάκης» και φόρεσε ξανά τη φανέλα του Ολυμπιακού
Βίντεο: Ηλικιωμένος εισέβαλε με το αυτοκίνητό του στα Ισπανικά Σκαλιά
Ζήνα Κουτσελίνη: Αποκαλύπτει! Το απρόσμενο δώρο υψηλής αξίας στους συνεργάτες της
Πούτιν προς Ισραήλ: Δηλώνω κατηγορηματικά ότι το Ιράν δεν σχεδιάζει πυρηνικά όπλα
«Η ΑΕΚ ετοιμάζει πρόταση για Μπατουμπινσκί» αποκαλύπτει η Equipe
Λίβανος: Ισραηλινά πλήγματα εξουδετέρωσαν στρατηγική θέση της Χεζμπολάχ στον Νότο
Τζάνειο: Αποκαλυπτικό πόρισμα για τη μοιραία μετάγγιση σε 62χρονη – Σοβαρές παραβιάσεις σε 8 κρίσιμα σημεία
Βλάντε Ντίβατς: Το συγκλονιστικό μήνυμα του εμβληματικού αθλητή μέσα από την κλινική, μετά το δραματικό ατύχημα
Η παραλία: Τα 4 κορυφαία επεισόδια και το συναρπαστικό φινάλε της σειράς
//

Διαβάστε περισσότερα

25 χρόνια τα υβριδικά μοντέλα Honda που έγραψαν ιστορία

Αποθήκευση άρθρου
Το άρθρο προστέθηκε στη λίστα σας

Η Honda διανύει πλέον την τέταρτη δεκαετία στην παραγωγή υβριδικών οχημάτων, έχοντας παρουσιάσει το πρώτο υβριδικό αυτοκίνητο στην Ευρώπη το 1999 με το επαναστατικό Insight.

Τα επόμενα 25 χρόνια, οι μηχανικοί της Honda ασχολήθηκαν εκτενώς με την τελειοποίηση του συγκεκριμένου τύπου συστήματος κίνησης, με τους καρπούς αυτής της προσπάθειας να είναι ορατοί στην τρέχουσα, πλήρως εξηλεκτρισμένη γκάμα των mainstream μοντέλων, και συγκεκριμένα στα Jazz, Civic, HR-V, ZR-V και CR-V, τα οποία διαθέτουν το σύστημα κίνησης δύο κινητήρων e:HEV.

Με γνώμονα το αίσθημα ευθύνης για τη βελτίωση της απόδοσης των οχημάτων προς όφελος της κοινωνίας και της τεχνολογικής καινοτομίας, η Honda βρίσκεται ανέκαθεν στην πρωτοπορία της υβριδικής τεχνολογίας συνεχίζοντας παράλληλα να προσφέρει «την απόλαυση της οδήγησης» στους πελάτες της.

Ήδη από το 1972 που παρουσιάστηκε η πρώτη γενιά Civic, η Honda επικεντρώθηκε κυρίως στους βενζινοκινητήρες αναπτύσσοντας κορυφαία τεχνογνωσία στον τομέα αυτόν, με τη διαδικασία καύσης φτωχού μίγματος να μειώνει σημαντικά τις επιβλαβείς εκπομπές ρύπων. Με την ευαισθητοποίηση σε θέματα περιβάλλοντος να εντείνεται στα τέλη της δεκαετίας του ’80 και στις αρχές της δεκαετίας του ’90, η Honda ξεκίνησε να ερευνά τρόπους για την πρακτική εφαρμογή της βενζινο-ηλεκτρικής υβριδικής τεχνολογίας, με όραμα τη δημιουργία του πιο αποδοτικού οχήματος στον κόσμο.

Το πρώτο υβριδικό όχημα παραγωγής της Honda ήταν το Insight, που παρουσιάστηκε το 1999. Εξοπλισμένο με ένα μοναδικό παράλληλο υβριδικό σύστημα Integrated Motor Assist (IMA), αυτό το μοντέλο μπορούσε να επιτύχει συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου 3,4 l/100km (κύκλος NEDC). Κατά τη διάρκεια των τελευταίων 25 ετών, η Honda έχει τελειοποιήσει περαιτέρω τις τεχνολογίες της, αναπτύσσοντας διάφορες υβριδικές αρχιτεκτονικές για διαφορετικές εφαρμογές. Εκτός από το IMA, αυτές περιλαμβάνουν το σύστημα i-MMD (intelligent Multi Mode Drive) με δύο κινητήρες, το οποίο τοποθετείται σε όλη την τρέχουσα ευρωπαϊκή γκάμα των υβριδικών μοντέλων e:HEV της Honda και το απόλυτο σύστημα SH-AWD (Super Handling All-Wheel Drive) με τρεις κινητήρες του NSX.

Η υβριδική τεχνολογία της Honda εφαρμόστηκε με τον καλύτερο τρόπο στις αγωνιστικές πίστες. Η μάρκα επέστρεψε στη Formula 1 ως προμηθευτής κινητήρων το 2015, στην αρχή της εποχής των υβριδικών turbo κινητήρων. Η εταιρεία βελτίωνε σταθερά τη μονάδα ισχύος της και ξεπερνώντας τις ατελείωτες προκλήσεις κατέκτησε το παγκόσμιο πρωτάθλημα οδηγών το 2021 με τον Max Verstappen και την Oracle Red Bull Racing – ήταν η πρώτη φορά από το 1991 που μια μονάδα ισχύος της Honda τροφοδοτούσε το μονοθέσιο του παγκόσμιου πρωταθλητή. Στη συνέχεια η Honda παρείχε τις μονάδες ισχύος της στην ομάδα το 2022 και το 2023, χρονιές στις οποίες κατέκτησε τόσο το πρωτάθλημα οδηγών όσο και το πρωτάθλημα κατασκευαστών.

Σήμερα, τα τελευταία υβριδικά e:HEV μοντέλα της Honda αποτελούν απόδειξη της 25ετούς εξέλιξης, συνεχίζοντας την κληρονομιά των προηγούμενων – για να προσφέρουν εντυπωσιακές επιδόσεις και απόκριση, διατηρώντας παράλληλα ομαλή παροχή ισχύος και εξαιρετική απόδοση χωρίς συμβιβασμούς στην «απόλαυση της οδήγησης».

25 χρόνια τα υβριδικά μοντέλα Honda που έγραψαν ιστορία

Honda Insight (1999)

Ως το πρώτο βενζινο-ηλεκτρικό υβριδικό αυτοκίνητο που κυκλοφόρησε ποτέ στην Ευρώπη, το Honda Insight είναι πραγματικά πρωτοποριακό. Διαθέτοντας ένα υπερσύγχρονο σύστημα μετάδοσης κίνησης, απίστευτα χαμηλό βάρος και εξαιρετική αεροδυναμική σχεδίαση, το κομψό διθέσιο coupe ήταν ένα από τα πιο αποδοτικά μοντέλα στον κόσμο, με συνδυασμένη κατανάλωση 3,4 l/100km.

Η κινητήρια δύναμη του καινοτόμου κουπέ ήταν το πρωτοποριακό υβριδικό σύστημα IMA (Integrated Motor Assist) της Honda, το οποίο προσέφερε στο αυτοκίνητο κορυφαία στην κατηγορία του οικονομία καυσίμου και απίστευτα χαμηλές εκπομπές ρύπων.

Αυτή η μονάδα ήταν εγκατεστημένη σε ένα ελαφρύ και ανθεκτικό αλουμινένιο αμάξωμα, το οποίο ήταν σχεδιασμένο έτσι ώστε να εξασφαλίζει έναν από τους χαμηλότερους συντελεστές οπισθέλκουσας σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο παραγωγής, προβάλλοντας ελάχιστη αντίσταση στον αέρα.

Στην καρδιά του Insight βρισκόταν ένας από τους ελαφρύτερους 3κύλινδρους βενζινοκινητήρες 1,0 λίτρου που κατασκευάστηκαν ποτέ, ο οποίος διέθετε προηγμένη τεχνολογία καύσης φτωχού μείγματος, εξαρτήματα με χαμηλή τριβή και ελαφριά υλικά.

Συνδεδεμένος απευθείας με τον στροφαλοφόρο άξονα του κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE) και μεταδίδοντας την κίνηση μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων πέντε σχέσεων, βρίσκονταν ένας εξαιρετικά λεπτός (60 χλστ.) κινητήρας DC χωρίς ψήκτρες. Αυτός τροφοδοτούνταν με ενέργεια από μια μπαταρία νικελίου-υδριδίου μετάλλου (Ni-MH) 144V (βάρους μόλις 20kg) τοποθετημένη κάτω από το πάτωμα του χώρου αποσκευών.

Κατά την επιτάχυνση, ο ηλεκτροκινητήρας ενίσχυε την απόδοση του κινητήρα στο επίπεδο ενός αντίστοιχου βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων, ενώ κατά την επιβράδυνση λειτουργούσε ως γεννήτρια για την επαναφόρτιση των μπαταριών.

Επιπλέον, ο κινητήρας διέθετε ένα σύστημα stop-start, το οποίο έσβηνε τον κινητήρα όταν το Insight σταματούσε και τον επανεκκινούσε αυτόματα με την εμπλοκή της πρώτης σχέσης στο κιβώτιο.

Η χαμηλή αεροδυναμική αντίσταση αποτελούσε προτεραιότητα στη σχεδίαση του Insight. Χαρακτηριστικά στοιχεία του ήταν το αεροδυναμικό ρύγχος, το χαμηλό ύψος και η μακριά κωνικού σχήματος οροφή, το στενό πίσω μετατρόχιο, τα καλύμματα των πίσω τροχών καθώς και το επίπεδο κάτω μέρος. Όλα αυτά εξασφάλιζαν στο Insight συντελεστή οπισθέλκουσας (Cd) μόλις 0,25.

Η Honda πρωτοστάτησε στη χρήση αλουμινίου στην κατασκευή του αμαξώματος με το πρώτο σπορ αυτοκίνητο NSX (1990) και χρησιμοποίησε τα μαθήματα που αποκόμισε στο Insight. Διαθέτοντας ένα συνδυασμό εξαρτημάτων από εξελασμένο, χυτό και χυτοπρεσαριστό αλουμίνιο, ζύγιζε 40% λιγότερο από ένα εφάμιλλο ατσάλινο αμάξωμα.
Αλουμίνιο χρησιμοποιήθηκε επίσης για τα εξωτερικά πάνελ, εκτός από τα μπροστινά φτερά και τα καλύμματα των πίσω τροχών, που ήταν κατασκευασμένα από πλαστικό συνθετικό υλικό που μπορούσε να ανακυκλωθεί. Το συνολικό βάρος του οχήματος έφτανε τα 835 kg (852 kg συμπεριλαμβανομένου του κλιματισμού).

Όταν αποκαλύφθηκε το 1999, το Insight ήταν ένα από τα πιο προηγμένα οχήματα που κυκλοφορούσαν στον δρόμο και κατά τη διάρκεια της εξέλιξής του καταχωρήθηκαν πάνω από 300 διπλώματα ευρεσιτεχνίας – πάνω από 60 για τον κινητήρα και το σύστημα IMA, καθώς και πάνω από 120 για την ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου ισχύος (PCU) και άλλα τόσα σχεδόν για την κατασκευή του αμαξώματος.
– Ισχύς/ροπή: 76PS/127Nm
– Επιτάχυνση (0-100km/h,): 12,0 δευτ.
– Τελική ταχύτητα: 180km/h
– Κατανάλωση καυσίμου (NEDC) (l/100km)/ εκπομπές CO2: 83,1mpg (3,4)/80g/km
– Βάρος: 835kg

25 χρόνια τα υβριδικά μοντέλα Honda που έγραψαν ιστορία

Honda CR-Z (2010)

Συνδυάζοντας τα πλεονεκτήματα ενός καθαρού, αποδοτικού υβριδικού συστήματος κίνησης με ένα κομψό coupe αμάξωμα, το Honda CR-Z παρέλαβε τη σκυτάλη της πρωτοπορίας της μάρκας το 2010 που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά, προσφέροντας οδηγική απόλαυση και κορυφαία απόδοση στην κατηγορία του.

Με συμπαγείς διαστάσεις, ελαφριά κατασκευή και αεροδυναμική σχεδίαση, το CR-Z ακολούθησε τα επαναστατικά βήματα του Insight.

Αξιοποιώντας τις γνώσεις που αποκόμισε η Honda τόσο από το Insight όσο και από τις δύο γενιές του Civic Hybrid, το CR-Z διέθετε μια εξελιγμένη έκδοση του προηγμένου βενζινο-ηλεκτρικού συστήματος κίνησης IMA (Integrated Motor Assist) της Honda, το οποίο παρείχε ακόμη καλύτερες επιδόσεις. Αυτή η μονάδα συνδυάστηκε με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, κάτι που ήταν παγκόσμια πρωτοτυπία για ένα υβριδικό αυτοκίνητο εκείνη την εποχή.

Το CR-Z διέθετε επίσης ένα σύστημα κίνησης με τρία προγράμματα – ένα μοναδικό χαρακτηριστικό που επέτρεπε στον οδηγό να επιλέξει μεταξύ τριών προφίλ οδήγησης (NORMAL, ECON και SPORT), καθένα από τα οποία διαφοροποιούσε την απόκριση του γκαζιού, του τιμονιού, του κλιματισμού και των επιπέδων υποβοήθησης που παρείχε το σύστημα IMA.

Οι μελετημένες αυτές δυνατότητες παραμετροποίησης επέτρεπαν στον οδηγό να προσαρμόσει τις ρυθμίσεις του αυτοκινήτου ώστε να απολαμβάνει την οδήγηση στον αγαπημένο του δρόμο, να μεγιστοποιεί την οικονομία ή να επιτυγχάνει την ισορροπία μεταξύ των δύο αυτών παραμέτρων.

Την ισχύ παρείχε ένας 16-βάλβιδος βενζινοκινητήρας 1,5 λίτρων με απόδοση 114 ίππους, ο οποίος προσέφερε στον οδηγό απόλαυση με τον ενθουσιώδη ήχο του, την ευστροφία και την άφθονη ροπή του. Έτσι μπορούσε να επιτυγχάνει εξαιρετική οικονομία καυσίμου δίνοντας ταυτόχρονα ιδιαίτερη έμφαση στην οδηγική απόλαυση.

Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης (ICE) χρησιμοποιούσε επίσης το υπερσύγχρονο σύστημα i-VTEC της Honda, το οποίο μπορούσε να μεταβάλει τον χρονισμό των βαλβίδων για να μειώσει τις εκπομπές ρύπων και να βελτιώσει την κατανάλωση καυσίμου στις χαμηλές ταχύτητες, αλλά και να αυξήσει την ισχύ στις υψηλές στροφές λειτουργίας.

Ανάμεσα στον κινητήρα εσωτερικής καύσης και το εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων υπήρχε ένας ηλεκτροκινητήρας 14PS, ο οποίος απέδιδε εντυπωσιακή ροπή 78Nm στις χαμηλές και μεσαίες στροφές του κινητήρα εξασφαλίζοντας άμεση απόκριση στο γκάζι και απόδοση αντίστοιχη με εκείνη μιας μεγαλύτερης μονάδας 1,8 λίτρων.

Τοποθετημένη κάτω από το πάτωμα του χώρου αποσκευών, η μπαταρία του CR-Z ήταν μια μονάδα νικελίου-υδριδίου μετάλλου 100,8 volt, η οποία παρείχε εξαιρετική ισορροπία ανάμεσα στην απόδοση, την αξιοπιστία, την ασφάλεια και το κόστους.

Το πλαίσιο αποτέλεσε έναν σημαντικό παράγοντα κατά την εξέλιξη του CR-Z, με την οδηγική απόλαυση να αποτελεί βασικό πυλώνα κατά τη σχεδίαση του οχήματος. Διαθέτοντας φαρδύ μετατρόχιο και κοντό μεταξόνιο για ευέλικτο χειρισμό και άμεση απόκριση, υποστήριξε τη σπορ κουπέ εμφάνιση με τη συναρπαστική συμπεριφορά.

Η κομψή αισθητική του CR-Z παρέπεμπε στο θρυλικό coupe CRX με το πίσω παρμπρίζ δύο επιπέδων και την μικρού μήκους κεκλιμένη οροφή να συνδυάζονται με περίτεχνες καμπύλες και κυματοειδούς σχήματος εξωτερικά πάνελ. Στο εσωτερικό, κυρίαρχα στοιχεία ήταν ένα ταμπλό εστιασμένο στον οδηγό, ο εντυπωσιακός 3D πίνακας οργάνων και μια πρακτική διάταξη καθισμάτων 2+2 θέσεων.
– Ισχύς/ροπή: 124PS/174Nm
– Επιτάχυνση (0-100km/h): 9,1 δευτ.
– Τελική ταχύτητα: 200km/h
– Κατανάλωση καυσίμου (NEDC) (l/100km)/εκπομπές CO2: 56,5mpg (5,0)/117g/km
– Βάρος: 1.198kg

25 χρόνια τα υβριδικά μοντέλα Honda που έγραψαν ιστορία

Honda NSX (2016)

Όταν κυκλοφόρησε το 2016, το NSX διέθετε την τελευταία λέξη της υβριδικής τεχνολογίας της Honda, χάρη στο επαναστατικό σύστημα Super Handling All-Wheel Drive (SH-AWD). Το προηγμένο αυτό υβριδικό σύστημα ενσωμάτωνε τόσο τις ηλεκτρικές όσο και τις παραδοσιακές πηγές ισχύος μέσω κινητήρα εσωτερικής καύσης, εξασφαλίζοντας ανώτερες δυναμικές επιδόσεις.

Η καρδιά του υβριδικού συστήματος κίνησης του NSX ήταν ένας ειδικά σχεδιασμένος V6 κινητήρας με διπλό τούρμπο που ήταν τοποθετημένος στο κέντρο του αμαξώματος, ο οποίος συνδυαζόταν με ένα ολοκαίνουργιο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη εννέα ταχυτήτων (9DCT) και ένα ηλεκτροκινητήρα άμεσης μετάδοσης (Direct Drive Motor), που αποτελούσε την πίσω μονάδα ισχύος.

Η εν λόγω διάταξη ενισχύθηκε από μια μονάδα με δύο ηλεκτροκινητήρες (Twin Motor Unit – TMU) στον εμπρός άξονα που κινούσαν ανεξάρτητα τον αριστερό και δεξί τροχό, εξασφαλίζοντας σχεδόν άμεση επιτάχυνση και ανώτερο χειρισμό.

Το σύστημα παροχής ισχύος του NSX εξασφάλισε την ομαλή ενσωμάτωση τόσο των ηλεκτρικών όσο και των πηγών ενέργειας μέσω κινητήρα εσωτερικής καύσης. Ο twin-turbo V6 κινητήρας των 3,5 λίτρων μαζί με τους ηλεκτροκινητήρες, παρήγαγαν συνολική μέγιστη ισχύ 581PS, ενώ το 9DCT ενίσχυσε την απόδοση αυτή με την ικανότητά του να παρέχει απρόσκοπτα ανεβάσματα και κατεβάσματα σχέσεων. Το κιβώτιο διέθετε αυτόματη λειτουργία, για την επιλογή της καταλληλότερης σχέσης ή χειροκίνητη λειτουργία μέσω των paddles που βρίσκονταν στο τιμόνι.

Το NSX διέθετε επίσης Launch Mode Control, το οποίο, όταν ενεργοποιούνταν, προσέφερε μια τέλειες εκκινήσεις, αξιοποιώντας τη μέγιστη ισχύ τόσο του TMU όσο και του V6 κινητήρα με τα δύο τούρμπο.

Την πέδηση του NSX είχε αναλάβει ένα σύστημα νέας γενιάς που ενσωμάτωσε τα μηχανικά φρένα τριβής με σύστημα ελέγχου σερβομηχανισμού (electro-servo) και σύστημα αναγεννητικής πέδησης. Αυτός ο συνδυασμός παρείχε εξαιρετική απόκριση στο πεντάλ του φρένου και προβλέψιμη απόδοση σε σχεδόν κάθε οδηγική κατάσταση. Το σύστημα αναγεννητικής πέδησης άρχιζε να λειτουργεί μόλις ο οδηγός σήκωνε το πόδι του από το γκάζι, μεγιστοποιώντας την ανάκτηση ενέργειας και ενισχύοντας την επαναφόρτιση της μπαταρίας κατά την κανονική οδήγηση.

Το Sport Hybrid SH-AWD του NSX χρησιμοποιούσε το σύστημα “Direct Yaw Control” για να αξιοποιήσει τις δυνατότητες άμεσης παροχής ροπής του TMU, δημιουργώντας μια άμεση ροπή εκτροπής σε οποιαδήποτε ταχύτητα, είτε κατά την παροχή ισχύος είτε κατά τη διάρκεια ελιγμών χωρίς ο οδηγός να πατά το γκάζι. Το εξελιγμένο αυτό σύστημα ελέγχου επέτρεπε ακριβείς και άμεσες ρυθμίσεις, βελτιώνοντας τη σταθερότητα και τον χειρισμό σε διάφορα σενάρια οδήγησης.

Κατά την επιτάχυνση, οι τρεις ηλεκτροκινητήρες – το Direct Drive Motor και το εμπρός TMU – παρείχαν ροπή άμεση και με υψηλή απόκριση. Κατά το φρενάρισμα, το NSX συνδύαζε το μηχανικό και το αναγεννητικό σύστημα πέδησης, παρέχοντας ισχυρή πέδηση χωρίς πτώση στην απόδοση, φορτίζοντας ταυτόχρονα την υβριδική μπαταρία ιόντων λιθίου.

Η ακρίβεια στις στροφές ήταν αισθητά βελτιωμένη μέσα από τη συνεργασία του TMU και του συστήματος Vehicle Stability Assist (VSA). Το TMU ρύθμιζε με δυναμικό τρόπο την κατανομή της ροπής στους μπροστινούς τροχούς για να δημιουργήσει μια τάση περιστροφής του αμαξώματος, υποστηρίζοντας τις εντολές στο τιμόνι. Πρόσθετη σταθερότητα παρείχαν το VSA και το Agile Handling Assist (AHA). Η συνεργασία όλων αυτών αναβάθμιζε τα επίπεδα εμπιστοσύνης του οδηγού αυξάνοντας παράλληλα τις επιδόσεις του οχήματος, με αποτέλεσμα την υψηλότερη απόδοση σε σχέση με τα παραδοσιακά συστήματα.

Συνολικά, η υβριδική τεχνολογία του Honda NSX όχι μόνον έθεσε νέα σημεία αναφοράς στον τομέα των επιδόσεων και του χειρισμού, αλλά έδωσε επίσης έμφαση στην απόδοση και την περιβαλλοντική βιωσιμότητα. Αυτή η ενσωμάτωση της υβριδικής ισχύος σε ένα supercar έθεσε ένα νέο πρότυπο για την αυτοκινητοβιομηχανία, συνδυάζοντας τα καλύτερα και από τους δύο κόσμους.
– Ισχύς/ροπή: 581PS/646Nm
– Επιτάχυνση: (0-100km/h): 3,3 δευτ.
– Τελική ταχύτητα: 308km/h
– Κατανάλωση καυσίμου (NEDC) (l/100/km)/ εκπομπές CO2: 28,2mpg (10,0)/228g/km
– Βάρος: 1.776kg

25 χρόνια τα υβριδικά μοντέλα Honda που έγραψαν ιστορία

Honda Civic Hybrid (2022)

Το Civic παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1972 και η Honda ανέκαθεν το περιέγραφε ως ένα «αυτοκίνητο για τους ανθρώπους του κόσμου» ‘a car for people of the world’. Αξιοποιώντας μία κληρονομιά 50 ετών και με περισσότερες από 27,5 εκατομμύρια πωλήσεις σε 170 χώρες, η 11η γενιά Civic υιοθετεί τώρα μια σύγχρονη εξέλιξη του χαρακτηριστικού σχήματος του μοντέλου και απηχεί τη διακριτική, κομψή σχεδίαση που είδαμε στα πιο πρόσφατα μοντέλα της Honda τα οποία παρουσιάστηκαν στην Ευρώπη. Η 11η γενιά Civic είναι η τρίτη που φέρει υβριδικό σύστημα κίνησης, μετά την έβδομη (2003) και την όγδοη (2006).

Η καρδιά του υβριδικού συστήματος του νέου Civic είναι το σύστημα μετάδοσης κίνησης e:HEV, το οποίο περιλαμβάνει έναν κινητήρα βενζίνης με άμεσο ψεκασμό και χωρητικότητα 2,0 λίτρων που λειτουργεί στον κύκλο Atkinson, δύο συμπαγείς αλλά ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες, μια μπαταρία ιόντων λιθίου με υψηλή ενεργειακή πυκνότητα, μια νέα Μονάδα Ελέγχου Ισχύος (Power Control Unit) και μια Έξυπνη Μονάδα Ισχύος (Intelligent Power Unit). Αυτό το σύστημα παράγει συνολικά ισχύ 135kW και ροπή 315Nm, επιταχύνοντας το Civic από τα 0 στα 100km/h σε μόλις 7,8 δευτερόλεπτα.
Αυτή η υβριδική τεχνολογία, η οποία έχει εξελιχθεί τα τελευταία 25 χρόνια, αποτελεί παράδειγμα της δέσμευσης της Honda στη δημιουργία μιας μονάδας ισχύος που συνδυάζει την άμεση απόκριση ενός ηλεκτροκινητήρα με τη μεγάλη αυτονομία και την προηγμένη λειτουργία ενός βενζινοκινητήρα.

Το όχημα επιτυγχάνει εκπομπές CO2 μόλις 109g/km και κατανάλωση καυσίμου 4,7L/100km, στον κύκλο WLTP. Αυτές οι επιδόσεις οφείλονται εν μέρει στην κορυφαία θερμική απόδοση του κινητήρα, η οποία φτάνει το 41%.

Το σύστημα κίνησης του Civic λειτουργεί απρόσκοπτα σε διαφορετικά προγράμματα οδήγησης – EV Drive, Hybrid Drive και Engine Drive – χωρίς να απαιτείται η παρέμβαση του οδηγού.

Στις αστικές συνθήκες το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί κυρίως το πρόγραμμα EV Drive, το οποίο παρέχει μηδενικές εκπομπές ρύπων και αξιοποιεί τα χαρακτηριστικά άμεσης απόκρισης της ηλεκτροκίνησης. Για ισχυρότερη επιτάχυνση, το σύστημα μεταβαίνει στο Hybrid Drive, χρησιμοποιώντας τον ηλεκτροκινητήρα για την πρόωση, την ώρα που ο βενζινοκινητήρας παράγει ηλεκτρική ενέργεια λειτουργώντας ως γεννήτρια.

Στον αυτοκινητόδρομο τον πρώτο λόγο έχει το πρόγραμμα Engine Drive, στο οποίο ο βενζινοκινητήρας τροφοδοτεί με ελάχιστες απώλειες απευθείας το όχημα υποστηριζόμενος από τον ηλεκτροκινητήρα όταν είναι απαραίτητο. Στις υψηλές ταχύτητες το σύστημα μεταβαίνει στο πρόγραμμα Hybrid Drive για τη μεγιστοποίηση της απόδοσης ισχύος.

Σε όλα τα σενάρια οδήγησης το σύστημα συλλέγει και ανακυκλώνει την ενέργεια κατά την πέδηση και επιβράδυνση, βελτιώνοντας τη συνολική απόδοση, κυρίως σε συνθήκες κυκλοφορίας με συχνές στάσεις / εκκινήσεις. Η τελευταία έκδοση του Civic έχει καταφέρει να μειώσει σημαντικά τους κραδασμούς χάρη σε έναν στροφαλοφόρο άξονα υψηλής ακαμψίας και έναν δευτερεύοντα αντικραδασμικό άξονα, εξασφαλίζοντας πιο ομαλή οδήγηση.
– Ισχύς/ροπή: 135kW/315Nm
– Επιτάχυνση (0-100km/h): 7,8 δευτ.
– Τελική ταχύτητα: 180km/h
– Κατανάλωση καυσίμου (WLTP) (l/100/km)/CO2: 60,1(4,7)/108g/km
– Βάρος: 1.517kg

25 χρόνια τα υβριδικά μοντέλα Honda που έγραψαν ιστορία

Honda ZR-V (2023)

Το πιο πρόσφατο μοντέλο της Honda, το ZR-V, είναι ένα κομψό και ισχυρό SUV της κατηγορίας C που γεφυρώνει την απόσταση ανάμεσα στο HR-V και το CR-V, προσφέροντας έναν μοναδικό συνδυασμό εκλεπτυσμένου στυλ, υψηλής ποιότητας εσωτερικού και συναρπαστικής αλλά άνετης οδήγησης.

Πόλος έλξης για το ZR-V είναι το πολύ επιτυχημένο υβριδικό σύστημα κίνησης e:HEV της Honda, το οποίο συνδυάζει αξιοσημείωτα χαρακτηριστικά επιδόσεων και απόδοσης, καθιστώντας το έτσι κατάλληλο για όλους τους τύπους δρόμων – από αυτοκινητόδρομους μέχρι επαρχιακούς δρόμους.

Το ZR-V διαθέτει έναν προηγμένο τετρακύλινδρο κινητήρα άμεσου ψεκασμού χωρητικότητας 2,0 λίτρων που συνεργάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες, παρέχοντας απολαυστικές επιδόσεις εφάμιλλες με εκείνες ενός σπορ hatchback μοντέλου. Το υβριδικό σύστημα επιτρέπει την απρόσκοπτη εναλλαγή μεταξύ των προγραμμάτων λειτουργίας EV, Hybrid και Engine Drive χωρίς την παρέμβαση του οδηγού, βελτιστοποιώντας τις επιδόσεις και την απόδοση καυσίμου.

Στις αστικές περιοχές το ZR-V λειτουργεί κυρίως στο πρόγραμμα EV Drive, παράγοντας μηδενικές εκπομπές ρύπων και αξιοποιώντας τα χαρακτηριστικά άμεσης απόκρισης της ηλεκτροκίνησης. Για ισχυρότερη επιτάχυνση, το σύστημα αλλάζει στο πρόγραμμα Hybrid Drive, χρησιμοποιώντας τον ηλεκτροκινητήρα για την πρόωση, την ώρα που ο βενζινοκινητήρας παράγει ηλεκτρική ενέργεια λειτουργώντας ως γεννήτρια. Σε σταθερά υψηλές ταχύτητες, το όχημα επιλέγει το πρόγραμμα λειτουργίας Engine Drive, τροφοδοτούμενο απευθείας από τον βενζινοκινητήρα με την αρωγή του ηλεκτροκινητήρα ανάλογα με τις απαιτήσεις. Αυτό το σύστημα εξασφαλίζει αξιοσημείωτη απόδοση σε πραγματικές συνθήκες, με εκπομπές CO2 από 130g/km και κατανάλωση καυσίμου 5,7L/100km (WLTP, συνδυασμένες τιμές).

Το ZR-V διαθέτει μια μπαταρία ιόντων λιθίου με υψηλή ενεργειακή πυκνότητα, μια συμπαγή και αποδοτική Μονάδα Ελέγχου Ισχύος (PCU) και έναν κινητήρα βενζίνης με άμεσο ψεκασμό και χωρητικότητα 2,0 λίτρων που λειτουργεί στον κύκλο Atkinson. Το υβριδικό σύστημα αποδίδει συνολική ισχύ 135kW και 315Nm ροπής, επιτρέποντας στο ZR-V να επιταχύνει από τα 0 στα 100 km/h σε μόλις 7,8 δευτερόλεπτα. Το προηγμένο σύστημα κίνησης διαθέτει επίσης το σύστημα Linear Shift Control, το οποίο αναβαθμίζει την οδηγική εμπειρία καθώς ο ήχος του κινητήρα επιτείνεται ανάλογα με την επιτάχυνση προσφέροντας έτσι μεγαλύτερη αίσθηση σιγουριάς.

Το ZR-V εξοπλίζεται επίσης με την προηγμένη σουίτα τεχνολογιών Honda SENSING της Honda, εξασφαλίζοντας υψηλά επίπεδα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας. Αυτό περιλαμβάνει ένα ολοκληρωμένο σύστημα αερόσακων, αποτελεσματική προστασία σε όλες τις συγκρούσεις και χαρακτηριστικά που έχουν σχεδιαστεί για να ενισχύουν την ορατότητα και να βελτιώνουν την αεροδυναμική απόδοση.
– Ισχύς/ροπή: 135kW/315Nm
– Επιτάχυνση (0-100km/h): 7,8 δευτ.
– Τελική ταχύτητα: 173km/h
– Κατανάλωση καυσίμου (WLTP) (l/100/km)/CO2: 49,6mpg (5,7)/130g/km
– Βάρος: 1.589kg

Υβριδικά μοντέλα Honda που έγραψαν ιστορία

Ακολουθεί μία λίστα με τα υβριδικά μοντέλα της Honda που κυκλοφόρησαν στην Ευρώπη τα τελευταία 25 χρόνια:
– Insight IMA (1999)
– Civic IMA (2003)
– Civic Hybrid (2006)
– Insight (2009)
– CR-Z (2010)
– Jazz Hybrid (2011)
– NSX (2016)
– CR-V Hybrid (2018)
– Jazz e:HEV (2020)
– HR-V e:HEV (2021)
– Civic e:HEV (2022)
– ZR-V (2023)
– CR-V e:HEV / e:PHEV (2023)


Διαβάστε επίσης:

Shoreline Bespoke, 250 ίπποι κεντούν 635 kg, στροφάρισμα στα ύψη

Η Shoreline Bespoke, μια αμερικανική εταιρεία που ιδρύθηκε το...

Σπάνιο Mitsubishi Pajero Evolution διατίθεται με ελληνικές πινακίδες

Το Mitsubishi Pajero Evolution, μια σπάνια και συλλεκτική έκδοση...

Νέο και εκρηκτικά δυνατό VW Golf GTI Edition 50

Η Volkswagen ετοιμάζεται να γιορτάσει την 50ή επέτειο του...

Η Toyota ετοιμάζεται να λανσάρει την GR Corolla στην Ευρώπη το 2026

Η Toyota ανακοίνωσε ότι θα ξεκινήσει την παραγωγή της...
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

LIFE πριν 8 λεπτά

Χρηστίδου για συνέντευξη Βατίδου: «Ίσως να ήταν καλύτερο να είχε περάσει ένα μεγαλύτερο χρονικό διάστημα»

Η Εύη Βατίδου, λίγο καιρό μετά την απώλεια του Αλέξη Κούγια, αποφάσισε να δώσει μία συνέντευξη στην εκπομπή της Ζήνας…

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ πριν 13 λεπτά

Shoreline Bespoke, 250 ίπποι κεντούν 635 kg, στροφάρισμα στα ύψη

Η Shoreline Bespoke, μια αμερικανική εταιρεία που ιδρύθηκε το 2021 από τους Spencer Beckman και Kyle Krueger, παρουσιάζει το LM…

SPORTS πριν 26 λεπτά

Ελλάδα – Τουρκία: Κρίσιμη μάχη για την Εθνική γυναικών στο Ευρωμπάσκετ 2025

Η Εθνική γυναικών της Ελλάδας αντιμετωπίζει απόψε την Τουρκία στο ΣΕΦ, σε έναν καθοριστικό αγώνα για την πρόκριση στα προημιτελικά…

LIFE πριν 29 λεπτά

Weekenders: Άφωνοι Πανόπουλος και Πάτρας με τον Μπαλάσκα – «Μπορεί να έχω ακούσει μια φορά, ρε παιδί μου, για ένα blowj@b»

Το πρωί του Σαββάτου 21 Ιουνίου, στην εκπομπή του ΑΝΤ1, Weekenders, βρέθηκε ως καλεσμένος ο Σταύρος Μπαλάσκας, ώστε να μιλήσει…

ΠΟΛΙΤΙΚΗ πριν 29 λεπτά

Κεφαλογιάννης: Η αντιπυρική περίοδος κυλάει με συστηματικότητα – Πάνω από 3.300 πυρκαγιές έχουν καταγραφεί μέχρι σήμερα

Ο Υπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, Γιάννης Κεφαλογιάννης, αναφέρθηκε στην πορεία της αντιπυρικής περιόδου, σημειώνοντας ότι μέχρι σήμερα έχουν…

ΕΛΛΑΔΑ πριν 30 λεπτά

Συναγερμός στη Χαλκιδική: Αγνοούνται δύο γυναίκες κατά τη διάρκεια θαλάσσιου σπορ – Εντατική επιχείρηση έρευνας

Συναγερμός έχει σημάνει στη Χαλκιδική, καθώς δύο γυναίκες αγνοούνται από το βράδυ της Παρασκευής (20.06.25) ενώ έκαναν σανίδα SUP στη…

SPORTS πριν 42 λεπτά

Ο Νούνο Εσπίριτο Σάντο ανανέωσε με τη Νότιγχαμ Φόρεστ

Ο Νούνο Εσπίριτο Σάντο ανανέωσε την συνεργασία του με την Νότιγχαμ Φόρεστ και θα παραμείνει προπονητής της ομάδας της Premier…

SPORTS πριν 55 λεπτά

Ντιμίτρι Παγιέ: Σοκάρει η καταγγελία για βίαιη συμπεριφορά του διάσημου ποδοσφαιριστή

Ο Γάλλος ποδοσφαιριστής Ντιμίτρι Παγιέ αντιμετωπίζει κατηγορίες για σωματική και ψυχολογική βία από τη Βραζιλιάνα δικηγόρο Λαρίσα Φεράρι, με την…

LIFE πριν 56 λεπτά

Δημητρακόπουλος: Η σκοτεινή πλευρά της απολογίας Φιλιππίδη – «Έδωσε κάποιες απαντήσεις που δεν συμβάδιζαν με την κοινή λογική!»

Ο Πέτρος Φιλιππίδης βρέθηκε ξανά στο δικαστήριο για την υπόθεση των δύο απόπειρων βιασμού, όπου κατά την απολογία του παρουσίασε…

ΕΛΛΑΔΑ πριν 60 λεπτά

Μπαίνουν κάμερες σε 8 νευραλγικά σημεία της Αττικής και σε 10 δρομολόγια λεωφορείων

Το πιλοτικό πρόγραμμα τριών υπουργείων για την οδική ασφάλεια στην Αττική περιλαμβάνει την τοποθέτηση καμερών σε οκτώ κρίσιμα σημεία και…

MEDIA πριν 1 ώρα

Τηλεθέαση (20/6): Ποιος οδήγησε την «κούρσα» στην πρωινή ψυχαγωγική ζώνη

Σκληρή αποδείχθηκε και η «μάχη» της Παρασκευής (20 Ιουνίου) ως προς την τηλεθέαση στην πρωινή ψυχαγωγική ζώνη. Στο γενικό κοινό…

SPORTS πριν 1 ώρα

Ο Τζιοβάνι επέστρεψε στο «Καραϊσκάκης» και φόρεσε ξανά τη φανέλα του Ολυμπιακού

Ο Τζιοβάνι, ο θρυλικός Βραζιλιάνος ποδοσφαιριστής, επισκέφθηκε το γήπεδο του Ολυμπιακού στο πλαίσιο των εορτασμών για τα 100 χρόνια του…

ΔΙΕΘΝΗ πριν 1 ώρα

Βίντεο: Ηλικιωμένος εισέβαλε με το αυτοκίνητό του στα Ισπανικά Σκαλιά

Ένας 80χρονος άνδρας οδήγησε το πολυτελές του αυτοκίνητο, μια Mercedes, κατεβαίνοντας τα Ισπανικά Σκαλιά στη Ρώμη, όπου τελικά το όχημα…

LIFE πριν 1 ώρα

Ζήνα Κουτσελίνη: Αποκαλύπτει! Το απρόσμενο δώρο υψηλής αξίας στους συνεργάτες της

Η Ζήνα Κουτσελίνη, παρουσιάστρια της εκπομπής «Αλήθειες με τη Ζήνα» στο Star, αποδεικνύει την αξία της ευγνωμοσύνης προς τους συνεργάτες…

ΔΙΕΘΝΗ πριν 1 ώρα

Πούτιν προς Ισραήλ: Δηλώνω κατηγορηματικά ότι το Ιράν δεν σχεδιάζει πυρηνικά όπλα

Ο Βλαντιμίρ Πούτιν δήλωσε ότι η Ρωσία έχει ενημερώσει επανειλημμένα το Ισραήλ πως το Ιράν δεν σκοπεύει να αποκτήσει πυρηνικά…

0:00 / 0:00

Shoreline Bespoke, 250 ίπποι κεντούν 635 kg, στροφάρισμα στα ύψη

Η Shoreline Bespoke, μια αμερικανική εταιρεία που ιδρύθηκε το 2021 από τους Spencer Beckman και Kyle Krueger, παρουσιάζει το LM Coupé, ένα ελαφρύ, διθέσιο...

Σπάνιο Mitsubishi Pajero Evolution διατίθεται με ελληνικές πινακίδες

Το Mitsubishi Pajero Evolution, μια σπάνια και συλλεκτική έκδοση του γνωστού ιαπωνικού SUV, είναι διαθέσιμο προς πώληση με ελληνικές πινακίδες κυκλοφορίας. Παρουσιάστηκε το 1997...

Νέο και εκρηκτικά δυνατό VW Golf GTI Edition 50

Η Volkswagen ετοιμάζεται να γιορτάσει την 50ή επέτειο του Golf GTI με την παρουσίαση του νέου Golf GTI Edition 50, το οποίο θα αποκαλυφθεί...

Η Toyota ετοιμάζεται να λανσάρει την GR Corolla στην Ευρώπη το 2026

Η Toyota ανακοίνωσε ότι θα ξεκινήσει την παραγωγή της GR Corolla στο εργοστάσιό της στο Derbyshire του Ηνωμένου Βασιλείου από το 2026, marking την...

Škoda L&K 130: Το πιο εντυπωσιακό Superb όλων των εποχών

Η Škoda Academy παρουσίασε το εντυπωσιακό πρωτότυπο L&K 130, βασισμένο στο Superb Combi, που συνδυάζει πρακτικότητα και μοναδικό ντιζάιν, τιμώντας τους ιδρυτές της εταιρείας....

Η Audi σχεδιάζει επένδυση-μαμούθ με εργοστάσιο στις ΗΠΑ

Η Audi εξετάζει την κατασκευή ενός νέου εργοστασίου παραγωγής στις Ηνωμένες Πολιτείες, με στόχο να μειώσει την έκθεσή της στους δασμούς που έχει επιβάλει...

Toyota Corolla Cross: Αναβαθμισμένη με κομψό ευρωπαϊκό χαρακτήρα η νέα γενιά

Η Toyota Corolla Cross, που κυκλοφόρησε το 2022 και απέκτησε γρήγορα δημοτικότητα στην κατηγορία C-SUV, ανανεώθηκε πρόσφατα με σημαντικές βελτιώσεις και την προσθήκη της...

Lanzante 95-59: Το θρυλικό τριθέσιο σούπερκαρ αναβιώνει τη McLaren F1 GTR

Το Lanzante 95-59, ένα νέο τριθέσιο σούπερκαρ, θα παρουσιαστεί στο Goodwood Festival of Speed και αποτελεί φόρο τιμής στη θρυλική McLaren F1 GTR #59...

Ford Go Electric: H επανάσταση της Ford σε προσκαλεί να την εξερευνήσεις

Η Ford, μέσω του προγράμματος Go Electric, καλεί τους πελάτες να ανακαλύψουν τα οφέλη της ηλεκτροκίνησης, προσφέροντας μια πλήρη γκάμα ηλεκτρικών μοντέλων όπως τα...

HWA 190E Evo: Η εμβληματική Mercedes 190E αναγεννάται στους αγώνες και το Nürburgring

Η HWA ανακοινώνει την επιστροφή της εμβληματικής Mercedes-Benz 190E με την αγωνιστική έκδοση 190E Evo, η οποία θα συμμετάσχει στις 24 Ώρες του Nürburgring...

Για τους εκλεκτούς της πολυτέλειας: οι Bentley λάμπουν στη Μαρίνα Βουλιαγμένης

Από τις 18 έως τις 22 Ιουνίου, η Astir Marina Plaza στη Βουλιαγμένη φιλοξενεί μια εκδήλωση αφιερωμένη στα νέα μοντέλα της Bentley, με επίκεντρο...

Opel Corsa: Αναβαθμισμένη έκδοση, πλουσιότερος εξοπλισμός, αμετάβλητη τιμή

Η νέα έκδοση του Opel Corsa, γνωστή ως Edition Plus, προσφέρει πλουσιότερο εξοπλισμό χωρίς καμία αύξηση στην τιμή, διατηρώντας την αρχική τιμή των €18.800...

Ευρωπαϊκή ασπίδα προστασίας απέναντι στην εισβολή φθηνών κινέζικων EV

Οι ευρωπαϊκοί αυτοκινητοβιομηχανικοί κολοσσοί Stellantis και Renault ζητούν από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή τη δημιουργία μίας νέας κατηγορίας οικονομικών ηλεκτρικών αυτοκινήτων, προκειμένου να ανταγωνιστούν τις...

Η πολυτελής Bentley Continental GTC Mulliner λάμπει στην Αθηναϊκή Ριβιέρα

Η Bentley παρουσίασε με κομψότητα τη νέα Continental GTC Mulliner στο Astir Marina Plaza, σηματοδοτώντας την έναρξη ενός πενθήμερου γεμάτου πολυτέλεια και επιδόσεις. Η τέταρτη...

Η Kia διαπραγματεύεται με τον Ε.Σ. για τεθωρακισμένα οχήματα

Η Kia, γνωστή για τα επιβατικά της οχήματα, παρουσίασε πρόσφατα την πρότασή της για στρατιωτικά οχήματα στον Ελληνικό Στρατό, σύμφωνα με ανακοίνωση του Υπουργείου...

Genesis: Εξαπλώνεται δυναμικά σε τέσσερις ευρωπαϊκές αγορές

Η Genesis, η premium κορεατική μάρκα, επεκτείνει τη δραστηριότητά της στην Ευρώπη, εισερχόμενη σε νέες αγορές όπως η Γαλλία, η Ισπανία, η Ιταλία και...

Βασιλιάς των Δαχτυλιδιών το Audi RS 3

Το Audi RS 3 Sedan, γιορτάζοντας την επιτυχία του στο Nurburgring, παρουσίασε τις δυνατότητές του στο Salzburgring, αν και χωρίς ρεκόρ. Με την εισαγωγή...

BYD Seagull, 1.000.000 πωλήσεις: Το ηλεκτρικό «θαύμα» που συγκλονίζει την Ευρώπη

Το BYD Seagull, το ηλεκτρικό αυτοκίνητο που παρουσιάστηκε στην Έκθεση Σαγκάης τον Απρίλιο του 2023, έχει σημειώσει ραγδαία επιτυχία στην Κίνα με πάνω από...
spot_img

// ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Γιώργος Μαρίνος: Ξεχασμένος και έρημος στο γηροκομείο – Χθες γιόρτασε τα γενέθλιά του

Ο Γιώργος Μαρίνος, ο θρυλικός showman που έκανε θραύση...

Νότης Σφακιανάκης: Σοβαρό επεισόδιο με την υγεία του

Ο Νότης Σφακιανάκης, ο δημοφιλής ερμηνευτής, έχει αποτραβηχτεί από...

Γλυκερία: Εξοργισμένη με τα στιγμιότυπα από το Ισραήλ – «Απειλείται η ζωή μου στην Ελλάδα και εσείς...

Η Γλυκερία, που πρόσφατα επέστρεψε στην Ελλάδα μαζί με...

Γιάννης Βασάλος: Ερωτευμένος με 30 χρόνια νεότερη σύντροφο ο πατέρας του Κωνσταντίνου – «Δεν βάζω ποτέ ταμπέλες»

Ο Γιάννης Βασάλος, πατέρας του Κωνσταντίνου, μίλησε σε συνέντευξή...
spot_img

// ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Shoreline Bespoke, 250 ίπποι κεντούν 635 kg, στροφάρισμα στα ύψη

Η Shoreline Bespoke, μια αμερικανική εταιρεία που ιδρύθηκε το...

Ελλάδα – Τουρκία: Κρίσιμη μάχη για την Εθνική γυναικών στο Ευρωμπάσκετ 2025

Η Εθνική γυναικών της Ελλάδας αντιμετωπίζει απόψε την Τουρκία...

Weekenders: Άφωνοι Πανόπουλος και Πάτρας με τον Μπαλάσκα – «Μπορεί να έχω ακούσει μια φορά, ρε παιδί...

Το πρωί του Σαββάτου 21 Ιουνίου, στην εκπομπή του...

Κεφαλογιάννης: Η αντιπυρική περίοδος κυλάει με συστηματικότητα – Πάνω από 3.300 πυρκαγιές έχουν καταγραφεί μέχρι σήμερα

Ο Υπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, Γιάννης Κεφαλογιάννης,...

Συναγερμός στη Χαλκιδική: Αγνοούνται δύο γυναίκες κατά τη διάρκεια θαλάσσιου σπορ – Εντατική επιχείρηση έρευνας

Συναγερμός έχει σημάνει στη Χαλκιδική, καθώς δύο γυναίκες αγνοούνται...

Ο Νούνο Εσπίριτο Σάντο ανανέωσε με τη Νότιγχαμ Φόρεστ

Ο Νούνο Εσπίριτο Σάντο ανανέωσε την συνεργασία του με...

Ντιμίτρι Παγιέ: Σοκάρει η καταγγελία για βίαιη συμπεριφορά του διάσημου ποδοσφαιριστή

Ο Γάλλος ποδοσφαιριστής Ντιμίτρι Παγιέ αντιμετωπίζει κατηγορίες για σωματική...

Μπαίνουν κάμερες σε 8 νευραλγικά σημεία της Αττικής και σε 10 δρομολόγια λεωφορείων

Το πιλοτικό πρόγραμμα τριών υπουργείων για την οδική ασφάλεια...

Τηλεθέαση (20/6): Ποιος οδήγησε την «κούρσα» στην πρωινή ψυχαγωγική ζώνη

Σκληρή αποδείχθηκε και η «μάχη» της Παρασκευής (20 Ιουνίου)...

Ο Τζιοβάνι επέστρεψε στο «Καραϊσκάκης» και φόρεσε ξανά τη φανέλα του Ολυμπιακού

Ο Τζιοβάνι, ο θρυλικός Βραζιλιάνος ποδοσφαιριστής, επισκέφθηκε το γήπεδο...

Βίντεο: Ηλικιωμένος εισέβαλε με το αυτοκίνητό του στα Ισπανικά Σκαλιά

Ένας 80χρονος άνδρας οδήγησε το πολυτελές του αυτοκίνητο, μια...

Ζήνα Κουτσελίνη: Αποκαλύπτει! Το απρόσμενο δώρο υψηλής αξίας στους συνεργάτες της

Η Ζήνα Κουτσελίνη, παρουσιάστρια της εκπομπής «Αλήθειες με τη...

Πούτιν προς Ισραήλ: Δηλώνω κατηγορηματικά ότι το Ιράν δεν σχεδιάζει πυρηνικά όπλα

Ο Βλαντιμίρ Πούτιν δήλωσε ότι η Ρωσία έχει ενημερώσει...

«Η ΑΕΚ ετοιμάζει πρόταση για Μπατουμπινσκί» αποκαλύπτει η Equipe

Η ΑΕΚ ενδιαφέρεται για την απόκτηση του κεντρικού αμυντικού...

Λίβανος: Ισραηλινά πλήγματα εξουδετέρωσαν στρατηγική θέση της Χεζμπολάχ στον Νότο

Οι ισραηλινές ένοπλες δυνάμεις ανακοίνωσαν ότι έπληξαν θέση της...

Τζάνειο: Αποκαλυπτικό πόρισμα για τη μοιραία μετάγγιση σε 62χρονη – Σοβαρές παραβιάσεις σε 8 κρίσιμα σημεία

Το πόρισμα του Οργανισμού Διαχείρισης της Ποιότητας στην Υγεία...

Βλάντε Ντίβατς: Το συγκλονιστικό μήνυμα του εμβληματικού αθλητή μέσα από την κλινική, μετά το δραματικό ατύχημα

Ο θρυλικός μπασκετμπολίστας Βλάντε Ντίβατς, που νοσηλεύεται μετά από...

Η παραλία: Τα 4 κορυφαία επεισόδια και το συναρπαστικό φινάλε της σειράς

Το άρθρο αναφέρεται στα τελευταία τέσσερα επεισόδια της σειράς...

Τουρκία: Στην Πόλη ο επικεφαλής Διπλωματίας του Ιράν – Συνεδριάζουν οι ΥΠΕΞ του Οργανισμού Ισλαμικής Συνεργασίας

Στην Κωνσταντινούπολη βρίσκεται ο υπουργός Εξωτερικών του Ιράν, Αμπάς...

Παγκόσμιο Κύπελλο Συλλόγων: Θρίαμβος στο φινάλε και πρόκριση για Μπάγερν Μονάχου

Η Μπάγερν Μονάχου εξασφάλισε την πρόκρισή της στους «16»...

Καινούργιου για Μικρούτσικο: «Μου λείπει! Αν καμιά φορά δω απέναντι στη Φαίη…»

Η Κατερίνα Καινούργιου στη συνέντευξη «ποταμό» που παραχώρησε στο...

Χρήστος Μουζακίτης: Ο Ολυμπιακός απέρριψε τα 20 εκατ. της Μίλαν – Το αστρονομικό ποσό που διεκδικεί σύμφωνα...

Ο Ολυμπιακός απέρριψε πρόταση ύψους 20 εκατομμυρίων ευρώ από...

5Χ5 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Ο Θάνος Κιούσης φιλοξενεί την Γεωργία Καλτσή και τον Μιχάλη Σεΐτη

Στο σπέσιαλ επεισόδιο του «5X5» που θα προβληθεί σήμερα,...

Αθλητικό ραντεβού με Ελλάδα – Τουρκία για το Ευρωμπάσκετ γυναικών 2025

Στον κρίσιμο αγώνα της Εθνικής γυναικών κόντρα στην Τουρκία...

Νικόλ Κυριακοπούλου: Αποκάλυψε το φύλο του μωρού με μαγική φωτογραφία

Η Νικόλ Κυριακοπούλου, γνωστή αθλήτρια του άλματος επί κοντώ,...

Δεν πίστευαν στα μάτια τους με όσα αντίκριζαν μέσα από το αεροσκάφος, vid

Σε ένα εντυπωσιακό θέαμα, επιβάτες αεροπλάνου έγιναν μάρτυρες της...

Ευρωπαϊκή επιτροπή για την ενέργεια: Στο επίκεντρο η διαφορά τιμών Βορρά – Νότου

Η Ευρωπαϊκή Ένωση συγκροτεί μια ομάδα κρούσης για την...

Καινούργιου: «Ο πατέρας μου αγνοεί τον Παναγιώτη! Διαρκώς κάτι του καταλογίζει και κινδυνεύει να τον προσβάλει»

Η Κατερίνα Καινούργιου παραχώρησε μια αποκαλυπτική συνέντευξη στο podcast...

Τζέι Ντι Βανς: Στρατιωτικές δυνάμεις εγκλωβισμένες στο Λος Άντζελες

Ο αντιπρόεδρος των ΗΠΑ, Τζέι Ντι Βανς, επισκέφθηκε στρατεύματα...

Θεσσαλονίκη: Οδυνηρή κατάληξη για έναν από τους δύο πεζούς που παρασύρθηκαν στο κέντρο

Τραγικό τροχαίο σημειώθηκε το βράδυ της Παρασκευής στη Θεσσαλονίκη,...

Τραμπ: Απέρριψε κατηγορηματικά την Γκάμπαρντ για το πυρηνικό πρόγραμμα του Ιράν

Ο Πρόεδρος των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ, αντέτεινε τις δηλώσεις...

Ιράν: Ισραηλινή επίθεση στην πυρηνική εστία του Ισφαχάν

Το Ισραήλ επιτέθηκε στην πυρηνική εγκατάσταση του Ισφαχάν στο...

Ελ Σαλβαδόρ: Τεράστια κατάσχεση 6,3 τόνων κοκαΐνης από το Πολεμικό Ναυτικό – ΦΩΤΟ και ΒΙΝΤΕΟ

Ο Πρόεδρος του Ελ Σαλβαδόρ, Ναγίμπ Μπουκέλε, ανακοίνωσε την...

Πρωτοσέλιδα εφημερίδων: Τι γράφουν σήμερα Σάββατο 21 Ιουνίου 2025

Δείτε παρακάτω όλα τα πρωτοσέλιδα των ελληνικών εφημερίδων. Πρωτοσέλιδα...