Jeep Avenger 1.2T 100PS: Το θερμικό Avenger σε πάει παντού!

Αποθήκευση άρθρου
Το άρθρο προστέθηκε στη λίστα σας

Ιδανικός ταξιδευτής, το Jeep Avenger σε πάει παντού και η βενζινοκίνητη εκδοχή με τα 100PS ενισχύει την παρουσία του αμερικανικού crossover στην ανταγωνιστική κατηγορία B-SUV.

Το γνωρίσαμε ως αμιγώς ηλεκτρικό, αφού η Jeep επέλεξε το Avenger για να σηματοδοτήσει τη νέα εξηλεκτρισμένη εποχή της κατά το πλάνο Dare Forward 2030, ωστόσο, όπως φαίνεται μεγάλο μέρος του αγοραστικού κοινού επιμένει… θερμικά.

Έτσι, το Jeep Avenger με τον 1.200άρη turbo βενζινοκινητήρα ήρθε για να καλύψει αυτό το κενό, δυναμώνοντας ταυτόχρονα την παρουσία του στην απαιτητική κατηγορία B-SUV.

Εξωτερικά το βενζινοκίνητο Jeep Avenger δε διαφέρει από το ηλεκτρικό, παρά μόνο στις λεπτομέρειες. Πλέον, δε συναντάς το διακριτικό «e» που χαρακτηρίζει το αμιγώς ηλεκτρικό Avenger, ενώ στο πίσω μέρος θα δεις, αναμενόμενα, εξάτμιση.

Ευτυχώς, οι χαριτωμένες πινελιές (τα επονομαζόμενα easter eggs), όπως η πασχαλίτσα στη δεξιά ράγα της οροφής, το παιδί με το τηλεσκόπιο στην άκρη του μπροστινού παρμπρίζ και οι βουνοκορφές στο πίσω παρμπρίζ διατηρούνται για να μας φτιάχνουν τη διάθεση, αλλά και να μας θυμίζουν τον περιπετειώδη χαρακτήρα του Avenger, παρά το αριστοκρατικό του κουστούμι.

Ο βενιαμίν της οικογένειας της Jeep έχει μήκος που φτάνει τα 4.084mm και τοποθετείται στο κάτω μέρος της κατηγορίας B-SUV, ενώ στο άνω βρίσκεται το αδερφάκι Renegade. Το πλάτος του αγγίζει τα 1.776mm, το ύψος τα 1.528mm και το μεταξόνιο τα 2.562mm.

[embedded content]

Ο σχεδιασμός του Avenger στηρίχθηκε στη λειτουργικότητα, την τεχνολογία και τις ικανότητες κίνησης σε κάθε είδους επιφάνεια. Έτσι, αν και προσθιοκίνητο, η απόσταση των 20,9cm από το έδαφος, αλλά και οι γωνίες προσέγγισης, ράμπας και διαφυγής με 20, 20 και 32 μοίρες, αντίστοιχα, βοηθούν στις εκτός δρόμου αναζητήσεις.

Το τετραγωνισμένο σχήμα, τα φωτιστικά σώματα και η μάσκα με τις 7 γρίλιες βροντοφωνάζουν «Jeep», αλλά με μία έξτρα δόση φινέτσας και δροσιάς λόγω της εμπλοκής των Ιταλών, οι οποίοι έχουν βάλει την πένα τους στη σχεδίαση του Avenger, αφού πλέον η Jeep ανήκει στον Όμιλο Stellantis.

Αντίστοιχη φιλοσοφία ακολουθείται και στο εσωτερικό του δημοφιλούς compact SUV. Μοντέρνα και φρέσκια σχεδίαση, ψηφιακός διάκοσμος, ποιοτικός, χωρίς να επηρεάζουν την καλή εικόνα τα σκληρά πλαστικά που βλέπουμε σε κάποια σημεία, χάρη στην καλή συναρμογή τους και το προσεγμένο φινίρισμα. Η καμπίνα είναι άνετη, πρακτική και λειτουργική, ακολουθώντας τη φιλοσοφία της μάρκας «design to function».

Στο θερμικό Avenger, εντούτοις, αποχωριζόμαστε το μεγάλο αποθηκευτικό χώρο ανάμεσα από τα εμπρός καθίσματα με το χαρακτηριστικό αναδιπλούμενο κάλυμμα, αφού τη θέση του πήρε ο επιλογέας του χειροκίνητου κιβωτίου των 6 σχέσεων. Παρ’ όλ’ αυτά, παραμένει αρκετός χώρος για διάφορα μικροαντικείμενα, ενώ υπάρχουν και δύο ποτηροθήκες.

Στον τομέα της τεχνολογίας, το Avenger διαθέτει όλα τα σύγχρονα συστήματα δικτύωσης και δυνατότητα αναβάθμισης «over the air» για το λογισμικό του. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων είναι ευανάγνωστος με οθόνη 10,25 ίντσες, ενώ στην κεντρική κονσόλα κυριαρχεί η οθόνη αφής μεγέθους, επίσης, 10,25 ιντσών (7 ίντσες στη βασική έκδοση Longitude) του εύχρηστου συστήματος infotainment UConnect, η οποία παρέχει τη δυνατότητα ασύρματης σύνδεσης και απεικόνισης ενός smartphone με τη χρήση των εφαρμογών Android Auto και Apple Car play. Η παρουσία κάποιων φυσικών διακοπτών για την ευκολότερη χρήση των βασικών λειτουργιών δίνει έξτρα πόντους στην εργονομία.

Jeep Avenger 1.2T 100PS: Το θερμικό Avenger σε πάει παντού! Jeep Avenger 1.2T 100PS: Το θερμικό Avenger σε πάει παντού!

Το Avenger μπορεί να μεταφέρει 4 επιβάτες άνετα, αλλά και 5 με κάποιους συμβιβασμούς, αφού ο χώρος πίσω κυρίως για τα γόνατα είναι σχετικά περιορισμένος. Η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ φτάνει τα 380lt (350lt στην ηλεκτρική εκδοχή), καλό νούμερο για το B-SUV segment, ενώ είναι τετραγωνισμένο για τη μέγιστη εργονομία με άνοιγμα 1m, κάτι που εξασφαλίζει εύκολη φόρτωση. Η θύρα του χώρου των αποσκευών ανοίγει και κλείνει ηλεκτρικά, λειτουργία που δίνεται από το βασικό εξοπλισμό, κάνοντας ακόμα πιο εύκολη και luxury τη ζωή των ιδιοκτητών.

Η θέση οδήγησης είναι πολύ καλή και χαρίζει μεγάλη ορατότητα και άνετη οδήγηση. Επίσης, κάθισμα και τιμόνι μπορούν να ρυθμιστούν εύκολα, ώστε ο κάθε οδηγός να τη ρυθμίσει εύκολα και γρήγορα στα μέτρα του.

Κάτω από το καπό του θερμικού Avenger, βρίσκεται ο γνωστός τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.2 PureTech Turbo του PSA Group, τον οποίο έχουμε συναντήσει και σε άλλες μάρκες του Ομίλου. Ο εισαγωγικός κινητήρας εσωτερικής καύσης αποδίδει 100PS με 205Nm ροπής και συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Σύμφωνα με την εταιρεία, από στάση αγγίζει τα 100km/h σε 10,6sec, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 184km/h.

Jeep Avenger 1.2T 100PS: Το θερμικό Avenger σε πάει παντού! Jeep Avenger 1.2T 100PS: Το θερμικό Avenger σε πάει παντού!

Το Jeep Avenger από την πρώτη στιγμή μέχρι την τελευταία, όταν το αποχωριστήκαμε, άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις. Είναι ευχάριστο στην οδήγηση είτε μέσα στην πόλη είτε σε αυτοκινητόδρομο ή επαρχιακή διαδρομή. Ακόμα και σε ένα χαλαρό off-road που έτυχε στο διάβα μας, το Avenger στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων. Ο τρικύλινδρος κινητήρας ικανοποιεί με το παραπάνω, ενώ εμφανίζεται ελαστικός και γραμμικός σε όλο το φάσμα των στροφών. Στις 2.200 με 5.000rpm δίνει τον καλύτερο του εαυτό, ωστόσο, εάν περάσουμε τις 5.000rpm, ο κλασικός ήχος του τρικύλινδρου συνόλου κάνει την εμφάνισή του, διαταράσσοντας την κατά τ’ άλλα πολύ ήσυχη καμπίνα. Επιπλέον, αυξάνει ταυτόχρονα, όπως είναι λογικό, την κατανάλωση.

Jeep Avenger 1.2T 100PS: Το θερμικό Avenger σε πάει παντού! Jeep Avenger 1.2T 100PS: Το θερμικό Avenger σε πάει παντού!

Η μέση κατανάλωση σε διάφορες συνθήκες οδήγησης κυμάνθηκε από 6,3lt/100km με προσεχτική οδήγηση, ενώ έφτασε μέχρι 7,5lt/100km (5,6lt/100km η μέση κατανάλωση σε μεικτό κύκλο, σύμφωνα με τον κατασκευαστή). Σε συνθήκες πίεσης, είδαμε να ξεπερνάει τα 8,0lt/100km. Σημειώστε ότι ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να επιλέξει ένα από τα τρία προγράμματα οδήγησης: Eco, Normal και Sport αντίστοιχα με το περιβάλλον οδήγησης και τις διαθέσεις του, κάτι που ακολουθήσαμε κι εμείς τόσο για την επίτευξη της καλύτερης δυνατής κατανάλωσης (Eco mode) όσο και για την πιο σβέλτη οδήγηση σε δρόμο με στροφές (Sport mode).

Το Avenger διατηρεί την ενδιαφέρουσα οδική του συμπεριφορά σε όλα τα περιβάλλοντα, όπως άλλωστε είχαμε ζήσει και με την ηλεκτρική εκδοχή του. Στην πόλη είναι ευκολοδήγητο και άνετο, με τον κινητήρα να έχει σπιρτάδα από τις χαμηλές στροφές, κάτι που βοηθάει μέσα στην κίνηση. Αν και κάποιες φορές, θα προτιμούσαμε αυτόματο κιβώτιο κατά τη διάρκεια ανελέητου μποτιλιαρίσματος, το χειροκίνητο των 6 σχέσεων έχει πολύ καλή κλιμάκωση και αίσθηση, οπότε αποζημιώνει γενικότερα. Έτσι, οι compact διαστάσεις του το ευνοούν στον απαιτητικό αστικό ιστό, αφού είναι ευέλικτο και κινείται άνετα σε μεγάλους ή μικρότερους δρόμους, ακόμα και στα στενά, ενώ βοηθάει σε αυτό και η διάμετρος στροφής, η οποία είναι μόλις 10,5m.

Jeep Avenger 1.2T 100PS: Το θερμικό Avenger σε πάει παντού! Jeep Avenger 1.2T 100PS: Το θερμικό Avenger σε πάει παντού!

Τόσο εντός πόλης όσο και στον αυτοκινητόδρομο (στον οποίο προτιμούμε το Normal οδηγικό προφίλ), δεν αργείς να διαπιστώσεις το πολύ καλό επίπεδο της ποιότητας κύλισης του Avenger για την κατηγορία του. Η ηχομόνωση στην καμπίνα είναι παραπάνω από ικανοποιητική, ενώ η ανάρτηση παρά τη σχετικά σφιχτή ρύθμιση προσφέρει άνετες διαδρομές και παράλληλα ένα πιο σπορτίφ χαρακτήρα. Το Avenger περνάει απροβλημάτιστα λακκούβες και κακοτεχνίες των δρόμων, ωστόσο στις εγκάρσιες ανωμαλίες η αντίδραση στον πίσω ημιάκαμπτο άξονα είναι πιο «ξερή».

Σε δρόμο με ανοιχτές και πιο κλειστές στροφές, το Avenger δε δείχνει να νιώθει εκτός… κλίματος, χάρη στο στιβαρό πλαίσιο σε συνδυασμό με τη σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης. Ακόμα και σε πιο σβέλτο ρυθμό, το επίπεδο πρόσφυσης είναι υψηλό και η συμπεριφορά του ουδέτερη, χωρίς εκπλήξεις ή υπερβολικές αντιδράσεις. Οι κλίσεις του αμαξώματος των 1.182kg είναι περιορισμένες και σε κάθε περίπτωση νιώθεις ασφάλεια πίσω από το τιμόνι του. Το σύστημα διεύθυνσης είναι αρκετά ελαφρύ, κάτι που βοηθάει στην καθημερινή οδήγηση στην πόλη, αλλά όχι και στον πιο έντονο ρυθμό. Έτσι, η επιλογή Sport σε πιο απαιτητικές συνθήκες είναι προτιμότερη, αφού το τιμόνι σε αυτή την περίπτωση «βαραίνει», βελτιώνεται η αίσθησή του και προσδίδει μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση. Σε περίπτωση οδηγικής υπερβολής ή ακατάλληλης ταχύτητας σε συνθήκες ολισθηρού οδοστρώματος, το μπροστινό μέρος ανοίγει την τροχιά του, αλλά με άφημα του δεξιού πεντάλ ή λίγο φρένο, επανέρχεται στη σωστή πορεία.

Jeep Avenger 1.2T 100PS: Το θερμικό Avenger σε πάει παντού! Jeep Avenger 1.2T 100PS: Το θερμικό Avenger σε πάει παντού!

Jeep σημαίνει εκ των πραγμάτων περιπέτεια και το DNA της μάρκας φυσικά έχει περάσει και στο Avenger, κάτι που ήδη βέβαια γνωρίζουμε από την προηγούμενη δοκιμή του ηλεκτρικού μοντέλου. Παρά το look της πόλης και το κοσμοπολίτικο ύφος, το αμερικανικό crossover δε διστάζει να σας πάει και σε πιο απαιτητικές διαδρομές μόνο και μόνο για να απολαύσετε μια βουτιά σε παραλία, χωρίς συνωστισμό και… κεφτεδάκια.

Ακόμα και αν θέλετε να απολαύσετε τη δροσιά του βουνού και πάλι το Avenger θα σας κάνει το χατίρι με την υποστήριξη των συστημάτων Hill Descent Control και Selec-Terrain, το οποίο βοηθάει τους μπροστινούς τροχούς να βρίσκουν πρόσφυση, όταν οι συνθήκες το απαιτούν. Πιο συγκεκριμένα, το σύστημα Selec-Terrain, το οποίο διατίθεται στο βασικό εξοπλισμό, προσφέρει εκτός των οδηγικών προφίλ Eco, Normal και Sport, επιπλέον τα προγράμματα Sand, Mud και Snow, έτσι ώστε ο οδηγός να αξιοποιεί όλες τις δυνατότητες του αυτοκινήτου ανάλογα με τις συνθήκες και τις επιφάνειες του οδοστρώματος, στο οποίο κινείται. Αξίζει να σημειωθεί πως τα συστήματα αυτά τα συναντάμε πρώτη φορά σε προσθιοκίνητο Jeep. Οι ικανότητες είναι πολλές, ωστόσο, δεν αποτελεί καθαρόαιμο εκτός δρόμου όχημα, ενώ «φοράει» ασφάλτινα ελαστικά, γεγονός που περιορίζει τις extreme καταστάσεις.

Jeep Avenger 1.2T 100PS: Το θερμικό Avenger σε πάει παντού! Jeep Avenger 1.2T 100PS: Το θερμικό Avenger σε πάει παντού!

Στον τομέα της ασφάλειας, το Avenger είναι εξοπλισμένο με όλα τα απαραίτητα σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού: Διατήρηση πορείας στη λωρίδα κυκλοφορίας, αυτόνομο σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης, αναγνώριση οδικής σήμανσης, cruise control, αναγνώριση κόπωσης του οδηγού, υποβοήθηση πάρκινγκ, έλεγχο τυφλών σημείων, κάμερα οπισθοπορείας, καθώς και αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2.

To Jeep Avenger με τον 1.2 PureTech Turbo βενζινοκινητήρα αποτελεί μία φρέσκια, μοντέρνα και ελκυστική πρόταση στην κατηγορία των B-SUV με βάθος και ουσία. Για εκείνον που δε θέλει να έχει την έγνοια της φόρτισης, το θερμικό Avenger είναι η αντιπρόταση. Αν και όχι όσο γρήγορο είναι το BEV των 156PS, το βενζινοκίνητο Avenger διατηρεί όλα τα χαρακτηριστικά που έκαναν δημοφιλή την ηλεκτρική εκδοχή του. Είναι ευέλικτο και ευχάριστο στο δρόμο, σε ετοιμότητα να σε ταξιδέψει όπου θέλεις και με πλούσιο εξοπλισμό από τη βασική έκδοση. To Jeep Avenger έχει όλα τα εφόδια για να αναβαθμίσει την ποιότητα της καθημερινότητας σου με τιμή εκκίνησης από 23.990 ευρώ στην έκδοση Longitude και από 25.990 στην Altitude.


Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

// ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Ανθή Βούλγαρη: «Έπιασε» τον Μάη με τον γιο της – «Το πιο σπάνιο λουλούδι το κρατάω στην αγκαλιά μου»

Κερατσίνι: «Είχα κατέβει στο υπόγειο αλλά δεν είχα κλειδιά» εξομολογείται ο αδερφός του 43χρονου Σπύρου Σέββου που εντοπίστηκε νεκρός στην αποθήκη του σπιτιού του

Κάμαλα Χάρις: Επιτίθεται στον Τραμπ για «αυταρχική» άσκηση εξουσίας – «Εκδικείται όσους αποκαλύπτουν την αλήθεια»

ΗΠΑ: Αποχωρεί ο Σύμβουλος Ασφαλείας του Τραμπ, αποκαλύπτουν δημοσιεύματα – Πώς έχασε την εμπιστοσύνη του Αμερικανού προέδρου

Μαργαρίτα Θεοδωράκη: «Πληγώθηκα βαθιά από τη διαθήκη του πατέρα μου – Είμαι πεπεισμένη ότι ο Νίκος δεν είναι γιος του»

Βασίλης Καλογήρου: Ανατροπή στα αίτια θανάτου του 39χρονου – Ισχαιμικό επεισόδιο αποκαλύπτουν οι ιστολογικές εξετάσεις

Ερντογάν: Πιέζει για αναγνώριση του ψευδοκράτους – «Με μια λύση δύο κρατών μπορούμε να αφήσουμε πίσω μας τα ιστορικά προβλήματα»

«Ο Σαμί Τλεμκανί κλείνει συμφωνία ανανέωσης με την ΑΕΚ» αποκαλύπτει το Shoot Africa

ΣΥΡΙΖΑ: Η Εργατική Πρωτομαγιά είναι ημέρα αγώνα και μνήμης

Ο Ζιλ Κουντέ εκτός μάχης για το ντέρμπι Ίντερ – Μπαρτσελόνα

Η Ειρήνη Μουρτζούκου αντιμέτωπη με τη μητέρα του μικρού Παναγιωτάκη – Πού επικεντρώνονται οι έρευνες για την τραγωδία του παιδιού

Κερατέα: Επικίνδυνη κολώνα κατέρρευσε στη Λεωφόρο Λαυρίου

Κουτσουμπής: Χάρισε στην Καινούργιου την πιο συγκινητική έκπληξη για τα γενέθλιά της

Γιουρτσεβέν για το Εφές – Παναθηναϊκός: Στοχεύουμε να σφραγίσουμε στην Τουρκία το εισιτήριό μας για το Final Four της Euroleague

«Έχω δεχθεί απειλές, αγνοώ τα πάρτι στο Ντουμπάι», αποκαλύπτει η 26χρονη αστυνομικός για τις «ροζ» καταγγελίες

00:00 / 00:00

Οι Κινέζοι δημιούργησαν εκρηκτικό twin-turbo V8, που εκτοξεύεται στις 8.000 rpm

Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία, γνωστή για την πρωτοκαθεδρία της στην ηλεκτροκίνηση, παρουσίασε πρόσφατα έναν νέο twin-turbo V8 κινητήρα, που εκτοξεύεται στις 8.000 rpm, στο Σαλόνι...

Πόσο εκτοξεύθηκε το κόστος συντήρησης αυτοκινήτου την τελευταία τριετία;

Το μέσο κόστος επισκευής αυτοκινήτου στην Ευρώπη έχει εκτοξευθεί στα €718, σημειώνοντας αύξηση από τα €600 το 2022. Ο κινητήρας παραμένει η πιο ακριβή αιτία...

Στο Μπέρμινχαμ αποκαλύπτονται τα εντυπωσιακά Renault Trafic, Goelette και Estafette

Η Renault παρουσίασε στη διεθνή έκθεση επαγγελματικών οχημάτων στο Μπέρμινχαμ τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα Trafic, Goelette και Estafette, που κατασκευάζονται σε μια πρωτοποριακή ηλεκτρική...

iCaur, ο κινεζικός κολοσσός ηλεκτρικών off-roader κατακτά την Ευρώπη

Η iCaur, μια νέα μάρκα ηλεκτρικών αυτοκινήτων της κινεζικής Chery Automobile, έκανε την εμφάνισή της στην ευρωπαϊκή αγορά με το SUV V23, το οποίο...

Bentley Batur Convertible, ντεμπούτο στο Ντουμπάι για το συλλεκτικό GT

Η Bentley Batur Convertible πρόκειται για το τρίτο κατά παραγγελία μοντέλο της βρετανικής φίρμας, ύστερα από τις Bacalar και Batur Coupé, το οποίο σηματοδοτεί...

Νέες τιμές για το Cupra Born με εκπληκτικές εκπτώσεις που αγγίζουν τα €6.000

Η Τεχνοκάρ Μ.Α.Ε.Ε. προχώρησε σε σημαντικές μειώσεις τιμών για το Cupra Born, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό της μοντέλο, με εκπτώσεις που φτάνουν έως και...

Παγκόσμια αποκάλυψη για το επαναστατικό Isuzu D-Max EV

Η Isuzu παρουσίασε το νέο D-Max EV, το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό pick-up στην Ευρώπη, που συνδυάζει ανθεκτικότητα και ισχύ. Με μπαταρία 66,9 kWh, προσφέρει...

Google Maps Live Updates, νέα λειτουργία, πιο ζωντανή πληροφόρηση

Η νέα λειτουργία Live Updates, που άρχισε να διατίθεται ευρύτερα το 2025, έρχεται να αναβαθμίσει την καθημερινότητα των οδηγών, προσφέροντας πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο...

Akio Toyoda: “Τα σπορ αυτοκίνητα επιβάλλεται να παραμείνουν θερμικά”

Ο πρόεδρος της Toyota, Akio Toyoda, επαναλαμβάνει την προτίμησή του για τα σπορ αυτοκίνητα με θερμικούς κινητήρες, τονίζοντας ότι η εμπειρία οδήγησης περιλαμβάνει και...

Η BYD μαγνητίζει τα βλέμματα στην έκθεση Auto Shanghai 2025

Στην έκθεση Auto Shanghai 2025, η BYD παρουσίασε μια εντυπωσιακή γκάμα νέων μοντέλων και τεχνολογιών, επιβεβαιώνοντας τη θέση της ως κορυφαίος κατασκευαστής οχημάτων νέας...

Παγκόσμιο ρεκόρ της CATL στην ασφάλεια μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων

Η CATL ανακοίνωσε ότι έγινε η πρώτη εταιρεία παγκοσμίως που πληροί τις νέες αυστηρές προδιαγραφές ασφαλείας GB 38031-2025 για μπαταρίες ηλεκτρικών οχημάτων, έναν χρόνο...

Isuzu D-Max εξηλεκτρίζεται: Έρχεται σε αμιγώς πράσινη έκδοση

Το νέο Isuzu D-Max EV, που παρουσιάστηκε στο Σαλόνι επαγγελματικών αυτοκινήτων του Birmingham, αναμένεται να κυκλοφορήσει στις αρχές του 2026. Το ηλεκτρικό pick-up διατηρεί...

Στο σφυρί κρυφή Mazda MX-5 με V8 κινητήρα 380 ίππων

Ένα ιδιαίτερο Mazda MX-5 NC με κινητήρα V8 5.3 LS1 από παλιότερη Camaro βρίσκεται σε δημοπρασία, προσφέροντας 380 άλογα και δυναμική σχέση δύναμης-βάρους 3,15...

Integra Type R DC2 παραμένει απούλητο παρά την προσφορά 90.000 ευρώ

Το Honda Integra Type R DC2, ένα εμβληματικό μπροστοκίνητο αυτοκίνητο, παραμένει απούλητο παρά την προσφορά των 90.000 ευρώ σε πρόσφατη δημοπρασία. Το συγκεκριμένο μοντέλο του...

Αδιανόητο και εξευτελιστικό: Διαγράμμιση πάνω σε ξερόκλαδα και σβουνιές

Απαράδεκτες εικόνες στην Καρδίτσα: Διαγράμμιση δρόμου πάνω σε κλαδιά, φύλλα και σβουνιές.Αίσθηση και αγανάκτηση προκαλούν οι εικόνες από διαγράμμιση οδικού δικτύου στην περιοχή των...

Aston Martin DBX S, ισχυρότερη, ελαφρύτερη, απόλυτα συναρπαστική

Η Aston Martin παρουσίασε τη νέα DBX S, την ισχυρότερη έκδοση του SUV, με τον twin-turbo V8 κινητήρα να αποδίδει 727 ίππους. Παρά την...

Xiaomi YU7, εκτοξεύει εντυπωσιακά τον πήχη με αυτονομία 835 km

Η Xiaomi παρουσιάζει το νέο της μοντέλο YU7, που εντυπωσιάζει με την αυτονομία του, φτάνοντας τα 835 χιλιόμετρα με μία φόρτιση. Το YU7 στοχεύει...

Εντυπωσιακές προσφορές για smart #1 & #3 με όφελος έως και €5.000

Η smart προωθεί την ελληνική αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων με το πρόγραμμα «smart bonus», προσφέροντας εκπτώσεις έως και €5.000 για τα νέα ηλεκτρικά SUV smart...

// ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Όλγα Κεφαλογιάννη: Μαγευτική παρουσία στο φαντασμαγορικό πάρτι για τα 50ά γενέθλιά της

Η Όλγα Κεφαλογιάννη γιόρτασε τα 50ά της γενέθλια με...

Ο 28χρονος που θανατώθηκε ως ο «Δράκος του Σέιχ Σου» – «Μανούλα μου γλυκιά...

Ο 28χρονος Αριστείδης Παγκρατίδης, γνωστός ως ο «Δράκος του...

«Το παιδί που έπεσε από τον ουρανό»: Η συγκλονιστική ιστορία του 14χρονου που παγιδεύτηκε...

Το άρθρο αναφέρεται στην τραγική ιστορία του 14χρονου Αυστραλού...

Στον Πειραιά το λαβωμένο από τους Χούθι τάνκερ SOUNION – Αποκλειστικά βίντεο

Στο αγκυροβόλιο του Πειραιά έχει δέσει το τάνκερ SOUNION,...

// ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ