Ο Αλέξης Τσίπρας κυκλοφόρησε πρόσφατα το πρώτο του βιβλίο με τίτλο «Ιθάκη», το οποίο σημείωσε ρεκόρ πωλήσεων μέσα σε 24 ώρες και προκάλεσε έντονες συζητήσεις και αντιδράσεις στα μέσα ενημέρωσης και τα social media. Η δημοσιότητα γύρω από το βιβλίο ενέπνευσε τα Jumbo να δημιουργήσουν μια χιουμοριστική ραδιοφωνική διαφήμιση για τα Χριστούγεννα, παραφράζοντας το ποίημα του Καβάφη και συνδέοντας το με το βιβλίο του Τσίπρα. Η διαφήμιση παροτρύνει τους καταναλωτές να «αδειάσουν τα όλα χωρίς τσίπα», κάνοντας ένα λογοπαίγνιο με το όνομα του βιβλίου.
Πιο αναλυτικά
Ο Αλέξης Τσίπρας πριν από μερικές ημέρες κυκλοφόρησε το πρώτο του βιβλίο, με τίτλο «Ιθάκη», το οποίο έκανε ρεκόρ πωλήσεων μέσα σε 24 ώρες – δείτε εδώ πόσα αντίτυπα πωλήθηκαν και πόσο κοστίζει. Όσα γράφει σε αυτό σχολιάστηκαν πολύ έντονα τα τελευταία 24ωρα, με τα πρόσωπα που αναφέρονται στο βιβλίο να του απαντούν δημόσια μέσα από εκπομπές αλλά και στα social media.
Από την συζήτηση που έχει ανοίξει, λοιπόν, για το βιβλίο του πρώην πρωθυπουργού επηρεάστηκαν και τα Jumbo, τα οποία διαμόρφωσαν την ραδιοφωνική τους διαφήμιση για τα Χριστούγεννα, με βάση αυτό.
Συγκεκριμένα, όπως φαίνεται και στο βίντεο που δημοσίευσε το Πρώτο θέμα, έκαναν μία παράφραση του ομώνυμου ποιήματος του Κωνσταντίνου Καβάφη και στο τέλος αναφέρεται μία ατάκα η οποία φέρνει στο μυαλό το βιβλίο του πρώην προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ.
Η διαφήμιση των Jumbo επηρεασμένη από το βιβλίο του Αλέξη Τσίπρα
«Σαν βγεις στον πηγαιμό για τα Χριστούγεννα να εύχεσαι να είναι λευκός ο δρόμος γεμάτος χιόνια και Jumbo φορτηγά.
Tη χιονοθύελλα και το ψοφόκρυο μην φοβάσαι, γιατί τέτοια Χριστούγεννα αλλού δεν θα βρεις. Κι αν μετά τις αγορές γεμάτες βρεις τις τσέπες σου είναι γιατί τα Jumbo δεν σε γέλασαν. Jumbo η Ιθάκη των Χριστουγέννων, αδειάστε τα όλα χωρίς τσίπα», ακούγεται στα ραδιόφωνα.






