Ο Ρίτσαρντ Χάμοντ, γνωστός Βρετανός παρουσιαστής και πρώην συμπαρουσιαστής του Top Gear, πρόσθεσε στη συλλογή του ένα δεύτερο Ford Mustang, το Mustang Dark Horse. Ο Χάμοντ, που ήδη κατείχε ένα κλασικό Mustang 390 GT του 1969, εξέφρασε τον ενθουσιασμό του για το νέο του απόκτημα, το οποίο διαθέτει τον θρυλικό 5.0L V8 κινητήρα της Ford με ισχύ 454 ίππων. Το Mustang Dark Horse είναι σχεδιασμένο για κορυφαίες επιδόσεις τόσο στην πίστα όσο και στο δρόμο, ενώ ο Χάμοντ μοιράστηκε τη χαρά του με βίντεο στο YouTube, ποζάροντας περήφανος δίπλα στα δύο του αυτοκίνητα.
Πιο αναλυτικά
Ο γνωστός Βρετανός παρουσιαστής υπερήφανος ποζάρει δίπλα στα δύο του Mustang. Λεπτομέρειες και βίντεο εντός

«Πάντα λάτρευα τα Mustang. Αλλά η έκδοση Dark Horse είναι πραγματικά κάτι εντελώς διαφορετικό», δήλωσε με ενθουσιασμό ο Χάμοντ
Τον Ρίτσαρντ Χάμοντ μάλλον τον ξέρετε. Eίναι ο κοντός της παρέας του Κλάρκσον. Koινώς, ”the hamster”. Με λιγότερο ρατσισμό για το ύψος του, είναι ο πρώην συμπαρουσιαστής του Top Gear και συνδημιουργός του The Grand Tour
Όπως μας ενημερώνει η Ford, απέκτησε πρόσφατα τo δικό του Mustang Dark Horse και μάλιστα το ίδιο που οδήγησε στα γυρίσματα του DriveTribe.
O Xάμοντ ήδη κατείχε ένα υπέροχο, κλασικό Mustang 390 GT του 1969, δηλαδή τη χρονιά που η ταινία Bullit, με τον Στιβ Μακουίν έμεινε στην ιστορία με ένα από τα πιο διάσημα κινηματογραφικά κυνηγητά. Να μια υπενθύμιση από το κλασικό car chase
Tο νέο του απόκτημα
Το Mustang Dark Horse, με τον θρυλικό 5.0L V8 κινητήρα της Ford, φέρνει στο δρόμο αυτήν την αίσθηση αδρεναλίνης, κορυφαίες επιδόσεις αλλά και τη διαχρονική αισθητική του Mustang.
Να θυμίσουμε ότι το Mustang Dark Horse είναι το πιο καθαρόαιμο Mustang μαζικής παραγωγής, για χρήση τόσο σε πίστα όσο και στο δρόμο, παίρνοντας κίνηση από έναν κινητήρα με ισχύ 454 ίππων και ροπή 540 Nm

Ο σχεδιασμός του συστήματος εισαγωγής αέρα με δύο πεταλούδες γκαζιού επιτρέπει σε διπλάσιες ποσότητες φρέσκου αέρα να εισέρχονται στον κινητήρα, εξασφαλίζοντας μέγιστη απόδοση 454 ίππων και ροπή 540 Nm
Ο κινητήρας συνδυάζεται στάνταρ με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων της Tremec με επιλογέα από τιτάνιο που έχει κατασκευαστεί μέσω τρισδιάστατης εκτύπωσης ή εναλλακτικά με το 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της Ford, με χειριστήρια αλλαγής (paddles) στο τιμόνι.
Ο δε Χάμοντ «ανέβασε» βίντεο στο YouTube με τα δύο του αυτοκίνητα. Δείχνει χαρούμενος ιδιοκτήτης.
Info: ford.gr / Photo: Ford






