Στις 24 Νοεμβρίου 1976, πραγματοποιήθηκε στη Αθήνα ένα σεμινάριο αφιερωμένο στους διαφημιστές, συγκεντρώνοντας επαγγελματίες του κλάδου από όλη τη χώρα. Το σεμινάριο είχε στόχο την ανταλλαγή γνώσεων και την παρουσίαση νέων τάσεων στη διαφήμιση, προσφέροντας στους συμμετέχοντες πολύτιρες πληροφορίες για την εξέλιξη της αγοράς.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, ειδικοί του τομέα ανέλυσαν στρατηγικές επικοινωνίας και τις επιρροές της κοινωνικής αλλαγής στη διαφήμιση. Η πρωτοβουλία αυτή ενίσχυσε τη δικτύωση μεταξύ των επαγγελματιών και προώθησε τις καινοτόμες προσεγγίσεις στον τομέα της επικοινωνίας και του μάρκετινγκ.






