Η υπογεννητικότητα που πλήττει την Ελλάδα έχει οδηγήσει σε σημαντικές αλλαγές στα ράφια των παιχνιδάδικων. Οι επιχειρηματίες προσαρμόζονται στη μειωμένη ζήτηση, προσφέροντας λιγότερα παιδικά παιχνίδια και περισσότερα εναλλακτικά προϊόντα που απευθύνονται σε ενήλικες.
Οι νέες τάσεις καταναλωτισμού, σε συνδυασμό με την ανάγκη για καινοτομία, επηρεάζουν τη στρατηγική των καταστημάτων. Πλέον, οι γονείς αναζητούν δημιουργικά παιχνίδια και εκπαιδευτικά υλικά, με στόχο να ενισχύσουν τη μάθηση και την ανάπτυξη των παιδιών τους, σε μια εποχή όπου οι γεννήσεις συνεχώς μειώνονται.






