Το νέο Honda Prelude, αν και δεν θα κυκλοφορήσει στους δρόμους, έχει προκαλέσει ενθουσιασμό με την αγωνιστική του έκδοση, το Prelude GT Concept, που θα συμμετάσχει στο Ιαπωνικό Πρωτάθλημα Τουρισμού Super GT. Το αγωνιστικό μοντέλο διαθέτει έναν 2.0 λίτρων τετρακύλινδρο τούρμπο κινητήρα, τοποθετημένο στο κέντρο, με απόδοση 550-650 ίππων και κίνηση στον πίσω άξονα. Κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από ανθρακονήματα, το Prelude GT Concept ξεχωρίζει για το φαρδύ του παράστημα και τα αεροδυναμικά βοηθήματα, ενώ αντικαθιστά το Civic Type R GT500 στις πίστες.
Πιο αναλυτικά
To νέο Honda Prelude σκόρπισε χαρά και ενθουσιασμό στους φίλους της ιαπωνικής εταιρίας, αλλά και γενικότερα. Μοναδική παραφωνία, αν μπορούμε να τη χαρακτηρίσουμε έτσι, το γεγονός ότι κάτω από το καπό αναλαμβάνει ο 2.0λιτρος ατμοσφαιρικός υβριδικός των 203 ίππων. Όλοι θέλαμε (κι ακόμα θέλουμε) ένα Prelude με τον 2.0λιτρο VTEC Turbo του Civic Type R, αλλά μάλλον δεν υπάρχει περίπτωση να το δούμε στους δρόμους. Στις πίστες, όμως; Εκεί όχι μόνο θα απολαύσουμε ένα τέτοιο «Πρελούδιο», αλλά θα το ζήσουμε κεντρομήχανο, πισωκίνητο και με 650 ολόκληρους ίππους!
Φυσικά δεν μιλάμε για κάποιο Prelude που μπορεί να βγάλει πινακίδες, αλλά για την πρόταση της Honda Racing αναφορικά με την κορυφαία κατηγορία του Ιαπωνικού Πρωταθλήματος Τουρισμού Super GT. Όπως φαίνεται ακόμα και με μια φευγαλέα ματιά με την άκρη του οφθαλμού, το μόνο κοινό που έχει το Prelude GT Concept με το κανονικό μοντέλο είναι τα φωτιστικά σώματα. Όλο το υπόλοιπο αυτοκίνητο αποτελεί εντελώς διαφορετική κατασκευή, αποτελούμενη εξ ολοκλήρου από ανθρακονήματα και χαρακτηριζόμενη από το εκπληκτικά φαρδύ παράστημα, που εντείνεται από τα τεράστια αεροδυναμικά βοηθήματα, ενώ το κατάμαυρο χρώμα δίνει ένα «δαιμονικό» look στο αγωνιστικό Prelude.
Το Prelude GT Concept παρουσιάστηκε ως πρωτότυπο από τους Ιάπωνες, αλλά έχει ήδη επιβεβαιωθεί πως θα αντικαταστήσει το Civic Type R GT500 στις πίστες του ΙΠΤ. Τεχνικά χαρακτηριστικά δεν ανακοινώνονται, ωστόσο βάσει προδιαγραφών της κατηγορίας όλα τα αυτοκίνητα διαθέτουν 2.0λτ. τετρακύλινδρο τούρμπο κινητήρα, με απόδοση 550–650 ίππων (ανάλογα την πίστα και τις συνθήκες), τοποθετημένο στο κέντρο και με την κίνηση να μεταφέρεται στον πίσω άξονα, μέσω 6τάχυτου σειριακού κιβωτίου και φουλ μπλοκέ διαφορικού. Μια δύναμη που αυξάνεται κατά 320 άλογα σε σχέση με το Civic Type R παραγωγής, το οποίο είναι φυσικά μπροστοκίνητο και φέρει τον κινητήρα στον ίδιο άξονα.
Το άρθρο Το πισωκίνητο νέο Honda Prelude των 650 ίππων εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.