Πατέρας ενός πεντάχρονου τριπληγικού παιδιού καταγγέλλει την έλλειψη υποστήριξης από την πρωτοβάθμια εκπαίδευση, καθώς το παιδί του ξεκινά τη σχολική χρονιά χωρίς βοηθό. Ο γονέας τονίζει ότι η ευθύνη για την προσαρμογή και την ασφάλεια του παιδιού έχει μεταφερθεί εξ ολοκλήρου σε αυτόν, προκαλώντας σοβαρές ανησυχίες για την πρόσβαση και την ισότητα στη εκπαίδευση.
Η κατάσταση αυτή εγείρει ερωτήματα σχετικά με την πολιτική και τις ευθύνες του κράτους στην εκπαίδευση παιδιών με αναπηρίες. Ο πατέρας ζητά παρέμβαση από τις αρμόδιες αρχές προκειμένου να διασφαλιστεί η κατάλληλη υποστήριξη για τα παιδιά που έχουν ανάγκη, αποδεικνύοντας την ανάγκη για αλλαγές στο εκπαιδευτικό σύστημα.