Το Honda N-One e: είναι ένα μικρό, αμιγώς ηλεκτρικό kei car που έκανε το ντεμπούτο του στην Ιαπωνία, με στόχο να ανταγωνιστεί τα ευρωπαϊκά μίνι αυτοκίνητα. Διαθέτει φιλική και παιχνιδιάρικη εμφάνιση, με τετραγωνισμένο σχήμα και μικρούς τροχούς.
Το αυτοκίνητο προσφέρει αυτονομία έως 245 χιλιόμετρα και υποστηρίζει φόρτιση 50 kW, ενώ το εσωτερικό του είναι απλό και λειτουργικό.
Το κύριο χαρακτηριστικό του είναι η τεχνολογία Vehicle-to-Load (V2L), που επιτρέπει τη χρήση εξωτερικών συσκευών μέσω της μπαταρίας του. Οι πωλήσεις του ξεκινούν στην Ιαπωνία τον Σεπτέμβριο και αναμένεται να παρουσιαστεί στην Ευρώπη το 2025.
Πιο αναλυτικά
Το χαριτωμένο, αμιγώς ηλεκτρικό Honda N-One e: που είδαμε πρόσφατα στο Goodwood Festival of Speed, πραγματοποίησε το επίσημο ντεμπούτο του στην Ιαπωνία.
Πρόκειται για ένα μικρό kei car, με επίπεδες επιφάνειες, ψηλή οροφή και αυστηρά τετραγωνισμένο σχήμα. Η φιλική «ρομποτική» του όψη και οι μικροί τροχοί του προσδίδουν μια ιδιαίτερα συμπαθητική και παιχνιδιάρικη εμφάνιση.
Το κύριο χαρακτηριστικό του Honda N-One e: είναι η λειτουργία V2L που επιτρέπει τη φόρτιση/λειτουργία εξωτερικών συσκευών με την μπαταρία του αυτοκινήτου
Σε αντίθεση με την έκδοση του Goodwood που είχε σπορτίβ εμφάνιση, με διευρυμένους θόλους και εντυπωσιακές ζάντες, η ιαπωνική εκδοχή συμμορφώνεται πλήρως με τις αυστηρές προδιαγραφές της κατηγορίας kei. Αυτό μεταφράζεται σε μήκος κάτω από 3,4 μέτρα και μέγιστη ισχύ έως 64 ίππους, προερχόμενους από έναν μικρό ηλεκτροκινητήρα.
Ο κινητήρας φαίνεται να είναι ο ίδιος που χρησιμοποιείται στο N-Van e:, προσφέροντας αυτονομία έως 245 χιλιόμετρα, σύμφωνα με την Honda. Δεδομένου ότι το N-One είναι πιο ελαφρύ, ενδέχεται να έχει ελαφρώς καλύτερη εμβέλεια. Η φόρτιση γίνεται με ισχύ 50 kW, όχι εντυπωσιακή, αλλά αρκετή για να γεμίσει τη μικρή μπαταρία μέσα σε περίπου 30 λεπτά.
Στο εσωτερικό κυριαρχεί η απλότητα και η λειτουργικότητα, με φυσικά κουμπιά και διακόπτες να διατηρούν τον χειρισμό απλό και φιλικό προς τον οδηγό.
Ο επιλογέας ταχυτήτων θυμίζει αυτόν άλλων ευρωπαϊκών μοντέλων της Honda, ενώ ένα κουμπί στην πλευρά του οδηγού ενεργοποιεί τη λειτουργία one-pedal. Ένα ειδικά σχεδιασμένο ράφι στο ταμπλό παρέχει θέση για κινητό, με θύρα USB για φόρτιση.
Τα πίσω καθίσματα διπλώνουν για να αυξηθεί η πρακτικότητα, αλλά το σημαντικότερο χαρακτηριστικό του N-One e: είναι η τεχνολογία Vehicle-to-Load (V2L), η οποία επιτρέπει τη χρήση εξωτερικών συσκευών, όπως laptop ή φορητά ηχεία, απευθείας από την μπαταρία του αυτοκινήτου.
Για να ενεργοποιηθεί αυτή η λειτουργία, απαιτείται ειδικός αντάπτορας, διαθέσιμος από τον κατάλογο αξεσουάρ της Honda. Εκεί συναντάμε επίσης έναν LED δείκτη φόρτισης και δύο διακοσμητικές αγωνιστικές ρίγες που διατρέχουν το αμάξωμα.
Οι πωλήσεις του Honda N-One e: στην Ιαπωνία ξεκινούν τον Σεπτέμβριο, ενώ την ίδια περίοδο αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του και στην Ευρώπη, στο IAA Mobility 2025 στο Μόναχο.
Συνοπτικά
- Το Honda N-One e: είναι ένα μικρό, ηλεκτρικό kei car με αυτονομία έως 245 χιλιόμετρα και φόρτιση 50 kW.
- Διαθέτει τεχνολογία Vehicle-to-Load (V2L) που επιτρέπει χρήση εξωτερικών συσκευών μέσω της μπαταρίας του.
- Η σχεδίασή του είναι φιλική και παιχνιδιάρικη, με επίπεδες επιφάνειες και τετραγωνισμένο σχήμα.
- Οι πωλήσεις του ξεκινούν στην Ιαπωνία τον Σεπτέμβριο και αναμένεται στην Ευρώπη το 2025.