Το πρώτο εξάμηνο του 2025, η ελληνική αγορά αυτοκινήτου κατέγραψε 78.162 νέες ταξινομήσεις, με την κατηγορία των σουπερμίνι και B-SUV να κυριαρχεί, καταλαμβάνοντας το 56,21% της αγοράς. Το Peugeot 2008 αναδείχθηκε το πιο δημοφιλές μοντέλο με 3.812 πωλήσεις, ακολουθούμενο από το Citroën C3 και το Toyota Yaris Cross. Η ζήτηση για προσιτά και ευέλικτα αυτοκίνητα παραμένει ισχυρή, ενώ τα κόμπακτ οικογενειακά μοντέλα δεν καταγράφουν σημαντικές πωλήσεις, με ελάχιστους εκπροσώπους να ξεπερνούν τις 1.000 πωλήσεις.
Πιο αναλυτικά
Το διάστημα Ιανουάριος-Ιούνιος 2025 έχουν ταξινομηθεί στην Ελλάδα 78.162 νέα μοντέλα. Επίδοση παρόμοια με το αντίστοιχο διάστημα του 2024. Ποια είναι όμως τα δέκα πιο δημοφιλή μοντέλα της ελληνικής αγοράς;
Πριν περάσουμε στα μοντέλα και στις πωλήσεις τους, αυτό που καταλαβαίνουμε εξετάζοντας τα επίσημα στοιχεία του ΣΕΑΑ, είναι πως η κόμπακτ κατηγορία (σουπερμίνι και Β-SUV) κυριαρχεί. Με μερίδιο αγοράς 56,21% και 43.937 ταξινομήσεις.
Η εικόνα που βλέπουμε καθημερινά στους δρόμους, πιστοποιεί επίσης πως τα B-SUV συνεχίζουν να κάνουν θραύση στην ελληνική αγορά με 27.167 ταξινομήσεις και μερίδιο αγοράς 34,76%. Εύλογα λοιπόν, το βάθρο των ελληνικών best-seller απαρτίζεται από τρία μοντέλα της κατηγορίας.
To Peugeot 2008 με 3.812 ταξινομήσεις είναι το πιο καλοπουλημένο αυτοκίνητο της ελληνικής αγοράς το πρώτο εξάμηνο του 2025
Το πιο καλοπουλημένο αυτοκίνητο για το πρώτο εξάμηνο του 2025 στην ελληνική αγορά είναι το Peugeot 2008, με 3.812 ταξινομήσεις. Στη δεύτερη θέση βλέπουμε το νέο Citroën C3 με 3.533 πωλήσεις. Σε κοντινή απόσταση, στην τρίτη θέση βλέπουμε το Toyota Yaris Cross με 3.288 ταξινομήσεις.
Στην τέταρτη θέση, βλέπουμε ένα ακόμα διαχρονικό best-seller της ελληνικής αγοράς: Το Toyota Yaris, το οποίο είναι και το τελευταίο μοντέλο της λίστας μας που ξεπερνά τις 3.000 πωλήσεις (3.001). Στην πέμπτη κι έκτη θέση βρίσκονται τα Peugeot 208 και Opel Corsa με 2.506 και 2.448 ταξινομήσεις αντίστοιχα.
Σε πολύ κοντινή απόσταση, στις θέσεις επτά και οκτώ βλέπουμε τους μοναδικούς εκπροσώπους των μίνι, τα FIAT Panda (2.423 πωλήσεις) και Kia Picanto (2.310). Τη δεκάδα συμπληρώνουν τα Suzuki Vitara και Swift με 2.182 και 1.978 ταξινομήσεις.
Αντιλαμβανόμαστε λοιπόν πως η ζήτηση για προσιτά και ευέλικτα αυτοκίνητα παραμένει ισχυρή. Είναι ενδεικτικό πως στη λίστα δεν υπάρχει κανένα αυτοκίνητο της κατηγορίας των κόμπακτ οικογενειακών. Οι μόνοι εκπρόσωποι της κλάσης που μετρούν τετραψήφιες πωλήσεις είναι τα Toyota C-HR (1.883), BMW 1 Series (1.446) και MG ZS Max (1.000).
Συνοπτικά
- Η ελληνική αγορά αυτοκινήτου το πρώτο εξάμηνο του 2025 κατέγραψε 78.162 νέες ταξινομήσεις, με κυριαρχία της κατηγορίας σουπερμίνι και B-SUV.
- Το Peugeot 2008 αναδείχθηκε το πιο δημοφιλές μοντέλο με 3.812 πωλήσεις, ακολουθούμενο από το Citroën C3 και το Toyota Yaris Cross.
- Η ζήτηση για προσιτά και ευέλικτα αυτοκίνητα παραμένει ισχυρή, ενώ τα κόμπακτ οικογενειακά μοντέλα δεν καταγράφουν σημαντικές πωλήσεις.
- Η κατηγορία B-SUV κατέχει μερίδιο αγοράς 34,76% με 27.167 ταξινομήσεις, επιβεβαιώνοντας τη δημοφιλία της στους ελληνικούς δρόμους.