Η Great Wall Motor εργάζεται εδώ και πέντε χρόνια στην ανάπτυξη ενός υβριδικού hypercar, το οποίο θα ανταγωνίζεται μοντέλα όπως η Ferrari SF90 Stradale.
Το νέο αυτό μοντέλο θα είναι το πρώτο της νέας premium υπό-μπράντας, Confidence Auto, και θα διαθέτει έναν twin-turbo V8 κινητήρα 4,0 λίτρων, μέρος ενός υβριδικού επαναφορτιζόμενου συστήματος.
Η εταιρεία, γνωστή για την παρουσία της στην ηλεκτροκίνηση και τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, φιλοδοξεί να τοποθετήσει το hypercar στην κορυφή της γκάμας της, ανταγωνιζόμενη μεγάλες ευρωπαϊκές μάρκες.
Η ημερομηνία κυκλοφορίας δεν έχει επιβεβαιωθεί, αλλά το σαλόνι αυτοκινήτου της Guangzhou τον Νοέμβριο μπορεί να αποτελέσει το σκηνικό για την παρουσίασή του.
Πιο αναλυτικά
Γνωρίζουμε εδώ και μήνες ότι η Great Wall Motor πέντε χρόνια τώρα εργάζεται πάνω στην εξέλιξη ενός υβριδικού hypercar. Ένα μοντέλο που θα στέκεται ανταγωνιστικά απέναντι στη Ferrari SF90 Stradale!
Όσο κι αν οι Κινέζοι έχουν ταυτιστεί στα μάτια των δυτικών με την ηλεκτροκίνηση, όπου αποδεδειγμένα έχουν τεχνολογικό προβάδισμα, δεν περιορίζονται μόνο σε αυτήν. Έχουν παρουσία και στους κινητήρες εσωτερικής καύσης, μην ξεχνάς ότι η θερμική CLA θα φορά μοτέρ τούρμπο που εξελίσσει από κοινού η Renault με την κινεζική Geely.
Τα νέα αποκαλύφθηκαν από τον πρόεδρο της εταιρείας, Wei Jianjun, ο οποίος δημοσίευσε μια φωτογραφία στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης Weibo της Κίνας στην 35η επέτειο της Great Wall Motors (GWM).
Κινέζοι, δεν έχουν ιερό και όσιο. Τώρα θα τα βάλουν και με τη Ferrari, τη Lamborghini και τη McLaren
Η GWM, με έδρα τη Hebei, είναι ένας από τους παλαιότερους και μεγαλύτερους κατασκευαστές στην Κίνα. Πέρυσι, παρέδωσε 1,23 εκατομμύρια οχήματα παγκοσμίως. Το hypercar αναμένεται να είναι το πρώτο μοντέλο μιας νεοσύστατης premium υπό-μπράντας με την ονομασία Confidence Auto.
Ενδοεταιρικά, θα τοποθετηθεί στην κορωνίδα του κινεζικού ομίλου, κάτι αντίστοιχο δηλαδή με τη Yangwang της BYD, η οποία πρόκειται να κυκλοφορήσει σύντομα στην Ευρώπη.
Στην καρδιά του θηρίου θα βρίσκεται ο twin-turbo V8 των 4,0 lt που ετοιμάζουν οι τεχνικοί της εταιρείας. Και ο οποίος μπορεί να στροφάρει έως τις 8.000 rpm. Δεν γνωρίζουμε τι νούμερα ισχύος και ροπής θα αποδίδει, αλλά ξέρουμε ότι θα αποτελεί μέρος ενός υβριδικού επαναφορτιζόμενου συστήματος μετάδοσης κίνησης.
Κάτι αντίστοιχο δηλαδή με άλλα plug-in hybrid μοντέλα επιδόσεων -τη McLaren Artura, τη Ferrari 296 και τη Lamborghini Temerario. Που σημαίνει ότι η συνολική ισχύς θα είναι πολύ μεγαλύτερη από τα νούμερα του θερμικού κινητήρα.
Η Great Wall Motor δεν έχει ακόμη επιβεβαιώσει την ημερομηνία που θα λανσάρει το νέο της καμάρι. Αλλά το σαλόνι αυτοκινήτου της Guangzhou -ένα από τα μεγαλύτερα ετήσια ορόσημα στο κινεζικό αυτοκινητικό ημερολόγιο- θα πραγματοποιηθεί στα τέλη Νοεμβρίου.

Συνοπτικά
- Η Great Wall Motor αναπτύσσει εδώ και πέντε χρόνια ένα υβριδικό hypercar για να ανταγωνιστεί τη Ferrari SF90 Stradale.
- Το hypercar θα είναι το πρώτο μοντέλο της νέας premium υπό-μπράντας, Confidence Auto, με twin-turbo V8 κινητήρα 4,0 λίτρων.
- Η εταιρεία φιλοδοξεί να τοποθετήσει το hypercar στην κορυφή της γκάμας της, ανταγωνιζόμενη μεγάλες ευρωπαϊκές μάρκες.
- Η ημερομηνία κυκλοφορίας δεν έχει επιβεβαιωθεί, αλλά μπορεί να παρουσιαστεί στο σαλόνι αυτοκινήτου της Guangzhou τον Νοέμβριο.