Η ακμάζουσα αγορά των κινεζικών SUV αποκτά ακόμα έναν ανταγωνιστή. Για την ακρίβεια, πολεμιστή κανονικό. Το Warrior M817 της Dongfeng έρχεται με δυναμική 924 ίππων, προκειμένου να κάνει όλα τα άλλα μοντέλα της κατηγορίας να φαίνονται λίγα.
Το Warrior M817 χαρακτηρίζεται από την επιβλητική σχεδίαση και τις αιχμηρές επιφάνειες σε αμάξωμα-προφυλακτήρες-φωτιστικά σώματα και ζάντες. Η μάσκα εμφανίζεται σε δυο διαφορετικές εκδοχές, με το λογότυπο «M-Hero» στη βασική έκδοση και μια γυαλιστερή μαύρη επιφάνεια στην κορυφαία. Τα φαρδιά φτερά και το τεράστιο κενό μεταξύ θόλων και τροχών, που φανερώνει εξίσου μεγάλη διαδρομή της ανάρτησης -άρα και απόσταση από το έδαφος, η οποία δεν ανακοινώνεται-, φανερώνουν το off road ποιόν του Warrior, όπως και η παρουσία ρεζέρβας στην πόρτα του πορτμπαγκάζ (στην κορυφαία έκδοση). Από εσωτερικό τώρα, έχουμε το κλασικό κινεζικό μοτίβο: ελάχιστα ως καθόλου κουμπιά και οθόνες που καλύπτουν σχεδόν τα πάντα στο ταμπλό.
Από πλευράς τεχνικών χαρακτηριστικών, το Car News China αναφέρει μήκος 5.100 χλστ., πλάτος 1.998 χλστ. και ύψος 1.899 χλστ. με τη στάνταρ ανάρτηση ή 1.919 χλστ. με την προαιρετική αερανάρτηση, ενώ το μεταξόνιο φτάνει τα 2.005 χλστ., η γωνία προσέγγισης τις 33 μοίρες και η γωνία αποχώρησης τις 34/25 μοίρες (δεν αποσαφηνίζεται ποιο είδος ανάρτησης αντιστοιχεί σε ποιον αριθμό), με μια απόσταση 335 χλστ. από το έδαφος (ως 385 χλστ. με την αεραρανάρτηση). Οι Κινέζοι ισχυρίζονται επίσης ότι το plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης αποτελείται από έναν υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο κινητήρα 1.5 λίτρων και δύο ηλεκτροκινητήρες, που παράγουν συνδυαστικά πάνω 925 ίππους και 1.280 Nm! Παράλληλα, το υβριδικό σύνολο διαθέτει εξειδικευμένα off road προγράμματα λειτουργίας, που μιμούνται μέχρι τις κοντές σχέσεις στα κιβώτια υποπολλαπλασιασμού.
Το 0-100 χλμ./ώρα είναι ζήτημα μόλις 4,2 δλ., παρά τους σχεδόν 3 τόνους βάρους, ενώ η ηλεκτρική αυτονομία της μπαταρίας των 31,7 kWh ανέρχεται στα 200 χλμ. Η συνολική δυνατότητα κίνησης μεταξύ ανεφοδιασμών ξεπερνά τα 1.000 χλμ., ωστόσο πάντα υπάρχει ο αστερίσκος του κινεζικού κύκλου CLTC. Αυτό που «δεν υπάρχει», είναι η ζήτηση για το Warrior M817. Μέσα σε λιγότερο από μια μέρα, και τιμές να κυμαίνονται από 329.900 ως 359.900 γουάν (39.480-43.070 ευρώ) η Dongfeng δέχτηκε κοντά στις 10.000 προκαταβολές (9.713)!
Το άρθρο Ο Κινέζος «πολεμιστής» των 925 ίππων που τρελαίνει κόσμο εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.