Ποιο είναι το αντίθετο των garage queen; Μα βέβαια τα Toyota. Θα θυμάσαι τον Αμερικανό από τη Λουιζιάνα που ξεπέρασε το ορόσημο του ενός εκατομμυρίου μιλίων. Εις διπλούν, με δύο Toyota Tundra. Τώρα, ένα Lexus CT 200h κατάφερε να μπει σε αυτό το ολιγομελές υποσύνολο.
Η ιδιαιτερότητα είναι πως το Lexus CT 200h ενσωματώνει υβριδική τεχνολογία, τη στιγμή που τα υπόλοιπα μοντέλα είναι αμιγώς θερμικά. Βενζινοκίνητα, όπως τα Tundra, ή πετρελαιοκίνητα, όπως εκείνη η ταξί Mercedes-Benz W123 στις Κανάριες Νήσους. Που έχει ξεπεράσει τα 7.000.000 km.
Θεωρείς ότι τα πολλά χιλιόμετρα είναι αποκλειστικότητα του ντίζελ;
Με το ψηφιακό οδόμετρο να έχει φτάσει στο μέγιστο των 999.999 km, ο οδηγός επισκέφθηκε την αντιπροσωπεία για να υπάρξει μια επίσημη πιστοποίηση του γεγονότος. Δεν είναι το πρώτο Lexus που ξεπερνά το ορόσημο του ενός εκατομμυρίου μιλίων, ήτοι 1.609.344 km.
Ένα LS400 είχε κάνει το ίδιο, αλλά έχοντας μείνει παρατημένο για δύο χρόνια και καθώς ήθελε κάποια μαζέματα, πουλήθηκε για μόλις $1. Ίσως θυμάσαι την περίπτωση.
Δυστυχώς δεν έχουν γνωστοποιηθεί λεπτομέρειες σχετικά με το τι χρειάστηκε επισκευή ή αντικατάσταση όλα αυτά τα χρόνια. Θα είχε ενδιαφέρον να μάθουμε πόσες φορές αλλάχθηκε η μπαταρία του υβριδικού συστήματος.
Σε ένα άλλο υβριδικό, ένα Honda Insight με 982.526 μίλια, ήτοι 1.580.000 km, τα συμπεράσματα ήταν πιο αναλυτικά. Η υβριδική μπαταρία είχε αλλαχτεί τρεις φορές, κάτι που αποτελεί πραγματικό επίτευγμα. Αφού η καθεμία άντεχε σχεδόν 500.000 km. Τρεις φορές είχε αντικατασταθεί το κιβώτιο, δύο φορές ο στρόφαλος, αλλά το μοτέρ δεν είχε ανοιχτεί μέχρι εκείνη τη στιγμή.
Το συγκεκριμένο Insight μάλιστα πουλήθηκε σε κάποιον που είχε σκοπό να εκμεταλλευτεί εμπορικά το γεγονός. Μαζί με τη σύζυγό του που είναι επαγγελματίας φωτογράφος, σκόπευαν να απαθανατίσουν τις στιγμές που το Honda Insight θα φτάσει το 1.000.000ό μίλι.
«Λέμε να πάμε σε κάποια κυκλική διαδρομή, όπου φίλοι και γνωστοί θα μπορούν να μας παρακολουθούν να διανύουμε τα τελευταία μέτρα».