Το Subaru E-Outback είναι το νέο ηλεκτρικό SUV της Subaru για την ευρωπαϊκή αγορά, εξοπλισμένο με 380 ίππους και τετρακίνηση, προσφέροντας κορυφαίες εκτός δρόμου δυνατότητες.
Παρουσιάστηκε αρχικά ως Trailseeker στις ΗΠΑ, αλλά για την Ευρώπη διατηρεί τη γνωστή ονομασία E-Outback, συνδέοντας το με το θερμικό μοντέλο.
Διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες, επιτάχυνση 0-100 km/h σε 4,4 δευτερόλεπτα, αυτονομία 450 km και φορτίζει γρήγορα σε λιγότερο από 35 λεπτά. Το εσωτερικό του περιλαμβάνει τη μεγαλύτερη οθόνη infotainment που έχει τοποθετηθεί σε Subaru.
Η παραγωγή του ξεκινά το 2026, με την ευρωπαϊκή διάθεση να ακολουθεί λίγο αργότερα, ενώ η Subaru σχεδιάζει να κυκλοφορεί μοντέλα αποκλειστικά in-house από το 2028.
Πιο αναλυτικά
Με 380 ίππους, τετρακίνηση made by Subaru και κορυφαίες εκτός δρόμου δυνατότητες, το νέο Subaru E-Outback φιλοδοξεί να γίνει σημείο αναφοράς στα ηλεκτρικά SUV.
Το μοντέλο παρουσιάστηκε αρχικά στις ΗΠΑ με την ονομασία Trailseeker, ωστόσο για την ευρωπαϊκή αγορά, η Subaru επέλεξε το πιο οικείο όνομα E-Outback, ώστε να τονιστεί η σύνδεση με το συμβατικό μοντέλο που διατίθεται στην Ευρώπη. Το E-Outback διατηρεί την χαρακτηριστική, στέισον σιλουέτα του θερμικού μοντέλου, αλλά φέρει μια πιο δυναμική σχεδίαση με γωνιώδη μάσκα και άβαφα πλαστικά και έναν εντελώς ηλεκτρικό χαρακτήρα.
Το Subaru E-Outback εξοπλίζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες (204 PS έκαστο), έναν σε κάθε άξονα, με συνολική ισχύ 380 ίππων και επιτάχυνση 0-100 km/h σε μόλις 4,4 δευτερόλεπτα. H εταιρεία υπόσχεται κορυφαίες εκτός δρόμου δυνατότητες, με την συμμετρική τετρακίνηση να αποτελεί μέρος του στάνταρ εξοπλισμού. Να σημειώσουμε σε αυτό το σημείο πως η απόσταση από το έδαφος είναι 21,1 cm.
Το Subaru E-Outback θα έρθει στην Ευρώπη το 2026 με αυτονομία 450 km, 380 PS και κορυφαίες εκτός δρόμου δυνατότητες

Στις εκτός δρόμου δυνατότητες στάθηκε και ο υπεύθυνος των EV της Subaru, Inoue Masahiko, τονίζοντας πως το αυτοκίνητο σχεδιάστηκε με γνώμονα την περιπέτεια. Το X-Mode προσφέρει αποδεδειγμένα ικανά στην πράξη προγράμματα οδήγησης για χιόνι, λάσπη και κάθε είδους δύσκολα τερέν, καθώς και σύστημα υποβοήθησης κατάβασης (Hill Descent Control). Η ικανότητα ρυμούλκησης φτάνει τα 1.588 kg καθιστώντας το ιδανικό για μεταφορά εξοπλισμού ή τρέιλερ.
Το αυτοκίνητο πατά στην ίδια πλατφόρμα με τα Soltera και bZ4x αλλά, όπως επισημαίνει Masahiko, το Subaru E-Outback έχει σχεδιαστεί εξολοκλήρου από την ιαπωνική φίρμα και περιλαμβάνει 70% εξαρτήματα Subaru.
Θα κατασκευάζεται μάλιστα σε εργοστάσιο της Subaru, σε αντίθεση με το Solterra που παράγεται σε μονάδα Toyota. Η μπαταρία ιόντων λιθίου 74,7 kWh αυτονομία έως 450 χλμ. (σύμφωνα με το πρότυπο WLTP) και υποστηρίζει ταχυφόρτιση έως 150 kW, με χρόνο φόρτισης 10-80% σε λιγότερο από 35 λεπτά.
Το εσωτερικό του E-Outback διαθέτει τη μεγαλύτερη οθόνη infotainment που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε Subaru, με διαγώνιο στις 14 ίντσες καθώς επίσης και ψηφιακό πίνακα οργάνων. Ο χώρος αποσκευών είναι ελαφρώς μεγαλύτερος από του Solterra, διατηρώντας τον πρακτικό χαρακτήρα της σειράς Outback.
Η παραγωγή του E-Outback ξεκινά το 2026 στις ΗΠΑ, με την ευρωπαϊκή διάθεση να ακολουθεί λίγο αργότερα. Θα πλαισιωθεί από την ανανεωμένη έκδοση του Subaru Solterra και το νέο Subaru Uncharted, ενώ μέσα στο έτος αναμένονται δύο ακόμη ηλεκτρικά μοντέλα — εκ των οποίων το ένα θα φτάσει και στην Ευρώπη.
Η Subaru έχει ήδη ανακοινώσει ότι από το 2028 και μετά θα κυκλοφορεί μοντέλα που θα έχουν εξελιχθεί αποκλειστικά in-house, χωρίς εξωτερικές συνεργασίες, όπως αυτές με την Toyota που οδήγησαν στο bZ4X και το C-HR+.
Συνοπτικά
- Το Subaru E-Outback είναι ένα νέο ηλεκτρικό SUV με 380 ίππους και τετρακίνηση, σχεδιασμένο για την ευρωπαϊκή αγορά.
- Το όχημα διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες, επιτάχυνση 0-100 km/h σε 4,4 δευτερόλεπτα και αυτονομία 450 km με ταχυφόρτιση σε λιγότερο από 35 λεπτά.
- Το εσωτερικό του περιλαμβάνει τη μεγαλύτερη οθόνη infotainment που έχει τοποθετηθεί σε Subaru, με διαγώνιο 14 ίντσες.
- Η παραγωγή του ξεκινά το 2026, με την Subaru να σχεδιάζει να κυκλοφορεί μοντέλα αποκλειστικά in-house από το 2028.