Η πρώτη μεταχειρισμένη Bugatti Bolide βγαίνει σε δημοπρασία, με την τιμή της να αναμένεται να φτάσει τα $6 εκατομμύρια, παρά το γεγονός ότι δεν μπορεί να οδηγηθεί σε δημόσιους δρόμους και χρειάζεται αλλαγή ελαστικών κάθε 60 χιλιόμετρα.
Η Bolide, με 1.600 ίππους και 1.600 Nm, είναι εξαιρετικά γρήγορη και εντυπωσιάζει σε πίστες όπως το Nürburgring.
Παρότι η τελική της ταχύτητα περιορίζεται στα 380 km/h, χαμηλότερα από τα υποσχόμενα 500+, η σπανιότητά της ως πρώτη από τις 40 κατασκευασμένες μονάδες την καθιστά ιδιαίτερα συλλεκτική.
Ο αρχικός της ιδιοκτήτης, που την αγόρασε περίπου στα €4 εκατομμύρια, πρόκειται τώρα να κερδίσει σημαντικά από την πώλησή της.
Πιο αναλυτικά
Είναι ή δεν είναι εκνευριστικά τα σημερινά hypercars; Όταν γίνεται το επίσημο λανσάρισμά τους, συνήθως όλη η παραγωγή έχει ήδη πουληθεί. Και όταν κάποιο μεταχειρισμένο ξεμυτίσει, γίνεται τέτοιος χαμός που καταλήγει σε διπλάσια τιμή από την αρχική. Η Bugatti Bolide δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση.
Πρόκειται για αμιγώς πιστάδικη κατασκευή, οπότε δεν μπορείς να την οδηγήσεις σε δημόσιο δρόμο. Και θέλει αλλαγή ελαστικών κάθε 60 km. Παρόλα αυτά, η γοητεία της Bugatti Bolide είναι τέτοια, που η συγκεκριμένη αναμένεται να αγγίξει τα $6 εκατομμύρια.
Έχει καλύψει 626 km, αλλά μη σε κοροϊδέψει κανείς ότι ήταν ήρεμα ή ότι «όλα έγιναν στην Εθνική». Είπαμε, η γαλλική βολίδα δεν βγαίνει στον δρόμο
Με 1.600 ίππους και 1.600 Nm σε 1.400 kg, οπωσδήποτε δεν είναι αργή. Αν μάλιστα τη δεις πώς κινείται ανάμεσα σε άλλες καθαρόαιμες κατασκευές, όπως τούτη δω στο Nürburgring, θα νομίζεις ότι παίζει σε ηλεκτρονικό παιχνίδι.
Δεν είναι παράλογο. Θυμίζουμε ότι ο οδηγός αγώνων κι επίσημος δοκιμαστής της Bugatti, Andy Wallace, είχε δηλώσει ευθαρσώς ότι σε ορισμένα σενάρια είναι ταχύτερη από μονοθέσιο της F1.
Από την άλλη, οι ιδιοκτήτες της θα έχουν κάθε λόγο να νιώθουν λίγο ριγμένοι. Κατά την επίσημη παρουσίαση, το μακρινό 2020, οι Γάλλοι υπόσχονταν 1.850 ίππους και 1.850 Nm σε 1.240 kg. Με την τελική ταχύτητα να ξεπερνά τα 500 km. Πού 500+, πού 380 που έχει τελικά το τελικό προϊόν.
Οπότε δεν ξέρουμε κατά πόσο θα μπορούσε να επαληθεύσει στην πράξη το 5’ 23” που είχαν υπολογίσει οι προσομοιώσεις για γυρολόγιο στην Πράσινη Κόλαση.
Ας είναι. Τουλάχιστον μπορείς να παρηγορηθείς ότι η συγκεκριμένη Bugatti Bolide είναι η πρώτη από τα 40 τεμάχια. Δηλαδή έχει μια παραπάνω σπανιότητα, είναι λίγο πιο συλλεκτική από τις υπόλοιπες 39.
Όσο για τον ευτυχή πρώτο ιδιοκτήτη, έκανε το κέφι του, τη χάρηκε στην πίστα για 626 km, άλλαξε κάμποσα σετ ελαστικών. Και τώρα θα βγάλει ένα καλό μεροκάματο, αφού η αρχική τιμή αγοράς ήταν πέριξ των €4 εκατομμυρίων. Αυτά είναι!
Συνοπτικά
- Η Bugatti Bolide πωλείται σε δημοπρασία με τιμή που αναμένεται να φτάσει τα $6 εκατομμύρια.
- Με 1.600 ίππους, είναι εξαιρετικά γρήγορη και προορίζεται αποκλειστικά για πίστες.
- Η σπανιότητά της ως πρώτη από τις 40 μονάδες την καθιστά συλλεκτική.
- Ο αρχικός ιδιοκτήτης την είχε αγοράσει για περίπου €4 εκατομμύρια, αναμένοντας σημαντικό κέρδος.