Το νέο Ford Ranger PHEV αναδιαμορφώνει την κατηγορία των pick-up με την προηγμένη υβριδική τεχνολογία του, συνδυάζοντας έναν βενζινοκινητήρα EcoBoost 2,3 λίτρων με έναν ηλεκτροκινητήρα 75 kW και μια μπαταρία ιόντων λιθίου 11,8 kWh.
Προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία έως 50 km, μειώνοντας το κόστος ιδιοκτησίας και τις εκπομπές ρύπων, ενώ διατηρεί τις ικανότητες ρυμούλκησης και off-road δυνατότητες.
Το νέο μοντέλο, διαθέσιμο στις εκδόσεις Stormtrak και Wildtrak, ενσωματώνει το Pro Power Onboard για την τροφοδοσία εργαλείων και εξοπλισμού.
Το Ranger PHEV υποστηρίζεται από ένα ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών που βελτιστοποιούν την άνεση και την απόδοση, καθιστώντας το ιδανικό για επαγγελματίες και λάτρεις των off-road δραστηριοτήτων.
Πιο αναλυτικά
Η προηγμένη υβριδική τεχνολογία του Ford Ranger PHEV, που συνδυάζει έναν βενζινοκινητήρα με έναν ηλεκτροκινητήρα, προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία έως 50 km χωρίς εκπομπές ρύπων, καθώς και μειωμένο κόστος ιδιοκτησίας.
Παράλληλα, διατηρεί τις ίδιες ικανότητες ρυμούλκησης και μεταφοράς φορτίου, αλλά και τις off-road δυνατότητες που απολαμβάνουν οι Ευρωπαίοι επαγγελματίες οδηγοί από το ευέλικτο pick-up της φίρμας, το οποίο τους υποστηρίζει για πάνω από δυόμιση δεκαετίες.
Διαθέσιμο στην αποκλειστική έκδοση λανσαρίσματος με την ονομασία Stormtrak, αλλά και τη γνωστή Wildtrak, το νέο Ranger PHEV εισάγει για πρώτη φορά στη γκάμα του δημοφιλούς μοντέλου το Pro Power Onboard. Παρέχοντας έτσι απευθείας μέσω της ενσωματωμένης μπαταρίας ισχύ έως και 6,9 kW για την τροφοδοσία εργαλείων και επαγγελματικού ή σπορ εξοπλισμού.
Όπως όλα τα αυτοκίνητα της Ford Pro, το Ford Ranger PHEV υποστηρίζεται από ένα ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών συντήρησης, φόρτισης, λογισμικού και ευέλικτης χρηματοδότησης
Η παραγωγή του νέου Ranger PHEV βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη στο εργοστάσιο της Ford στο Silverton της Νότιας Αφρικής, ενώ οι πρώτες παραδόσεις σε πελάτες στη Γηραιά Ήπειρο έχουν ήδη ξεκινήσει. Το 2024, το Ranger διατήρησε για δέκατη συνεχόμενη χρονιά την ηγετική θέση του στην Ευρώπη στην κατηγορία των pick-up, με το μερίδιό του σε αυτή να αυξάνεται ξεπερνώντας το 43%.
Πέρυσι, το Ranger ήταν επίσης το pick-up με τις περισσότερες πωλήσεις σε δέκα αγορές της Ευρώπης. Από το 2012 που κυκλοφόρησε το προηγούμενο μοντέλο, έχουν πωληθεί πάνω από μισό εκατομμύριο Ranger στην Ευρώπη. Το Ranger απολαμβάνει εξίσου υψηλή δημοτικότητα σε όλη την υφήλιο και διατίθεται ήδη σε 180 αγορές παγκοσμίως.
Το νέο υβριδικό σύστημα κίνησης του νέου Ford Ranger PHEV συνδυάζει τον βενζινοκινητήρα EcoBoost χωρητικότητας 2,3 λίτρων της Ford και το 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της εταιρείας με έναν ηλεκτροκινητήρα 75 kW και μια μπαταρία ιόντων λιθίου με ωφέλιμη χωρητικότητα 11,8 kWh. Αυτή μπορεί να φορτιστεί από εξωτερική παροχή, καθώς και από τον βενζινοκινητήρα ή ανακτώντας ενέργεια κατά το ρολάρισμα.
Η μπαταρία του νέου επαναφορτιζόμενου υβριδικού pick-up του Μπλε Οβάλ φορτίζεται σε λιγότερο από τέσσερις ώρες χρησιμοποιώντας μονοφασικό φορτιστή 16 amp. Με μία πλήρη φόρτισή της, το Ranger PHEV μπορεί να διανύσει αμιγώς ηλεκτρικά έως και 50 km, περισσότερα από όσα διανύει καθημερινά το 52% των πελατών του Ranger, σύμφωνα με έρευνα της Ford.
Στις αγορές στις οποίες είναι διαθέσιμο, το Ford Pro Home Charging δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες να προγραμματίζουν τη φόρτιση κατά τη διάρκεια της νύχτας επωφελούμενοι τυχόν φθηνότερων χρεώσεων κατά τη διάρκειά της, μειώνοντας έτσι ακόμα περισσότερο το κόστος ιδιοκτησίας.
Το νέο Modular Hybrid Transmission ενσωματώνει έξυπνα τον ηλεκτροκινητήρα στο κέλυφος του 10-τάχυτου κιβωτίου. Ένας μηχανισμός συμπλέκτη που ελέγχεται ηλεκτρονικά εμπλέκει και αποσυνδέει τον ηλεκτροκινητήρα και τον βενζινοκινητήρα ανάλογα με το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης, βελτιστοποιώντας την αποδοτικότητα ενέργειας και καυσίμου αλλά και την παροχή ροπής για τη μεταφορά φορτίων και την οδήγηση σε συνθήκες εκτός δρόμου.
Η νέα αυτή διάταξη μεγιστοποιεί επίσης τόσο την συνολική αίσθηση κατά την οδήγηση, όσο και την άνεση. Εκτός από την απρόσκοπτη εναλλαγή μεταξύ βενζινοκινητήρα, υβριδικής κίνησης και αμιγώς ηλεκτρικής λειτουργίας, επιτρέπει επίσης στον διζωνικό κλιματισμό του αυτοκινήτου (στάνταρ εξοπλισμός) να συνεχίζει να λειτουργεί με ηλεκτρική ενέργεια όταν το σύστημα auto-start-stop απενεργοποιεί τον βενζινοκινητήρα – είτε στα φανάρια είτε σε κυκλοφορία στην πόλη με συνεχή «σταμάτα-ξεκίνα».
Επίσης, η τεχνολογία Active Noise Control – παρόμοια με αυτή που υιοθετείται στα ακουστικά υψηλής πιστότητας – ενισχύει περαιτέρω την συνολική αίσθηση ποιότητας, ανεξάρτητα από το πρόγραμμα ισχύος.
Η μέγιστη ροπή, που ανέρχεται σε έως 697 Nm και προκύπτει από τον συνδυασμό λειτουργίας του ηλεκτροκινητήρα και του βενζινοκινητήρα EcoBoost, είναι η υψηλότερη που έχει επιτευχθεί ποτέ σε Ranger παραγωγής, ενώ η μέγιστη ισχύς των 281 PS είναι μεγαλύτερη από αυτή του πετρελαιοκίνητου Ranger 3.0L V6.
Η υψηλή παροχή ροπής ήδη από χαμηλές ταχύτητες, σε συνδυασμό με το πρόσθετο φρένο κινητήρα από το σύστημα αναγεννητικής πέδησης του νέου Ranger PHEV υποστηρίζουν τόσο την αβίαστη επιτάχυνση όσο και τον βελτιωμένο έλεγχο στις κατωφέρειες κατά τη μεταφορά φορτίων που φτάνει έως και τον έναν τόνο ή κατά τη ρυμούλκηση που ανέρχεται σε έως και 3,5 τόνους.
Απαιτήσεις που αφορούν το 55% των πελατών του Ranger, σύμφωνα με έρευνα της Ford. Η σχεδόν άμεση παροχή ηλεκτρικής ροπής, σε συνδυασμό με το αναβαθμισμένο φρένο κινητήρα, συμβάλλουν επίσης στη βελτιστοποίηση των εκτός δρόμου δυνατοτήτων του μοντέλου, διευκολύνοντας .έτσι την κίνηση σε απαιτητικές συνθήκες, όπως βραχώδη εδάφη και επιφάνειες με απότομες κλίσεις.
Το σύστημα τετρακίνησης e-4WD του Ranger PHEV μπορεί να στέλνει αυτόματα ροπή μέσω του κινητήρα βενζίνης, του ηλεκτροκινητήρα ή της συνδυασμένης λειτουργίας τους και στους τέσσερις τροχούς για την αντιμετώπιση δύσκολων εδαφών ή την προσαρμογή σε συγκεκριμένα σενάρια οδήγησης – με την υποστήριξη ενός κιβωτίου μεταφοράς με κοντές/μακριές σχέσεις και ενός μπλοκέ διαφορικού στον πίσω άξονα.
Οι οδηγοί μπορούν να επιλέξουν μεταξύ των λειτουργιών Normal, Eco, Sport, Slippery, Tow/Haul, Mud/Ruts και Sand, με το Ranger PHEV να προσαρμόσει καταλλήλως την κατανομή ροπής στους τροχούς ανάλογα με τις απαιτήσεις.
Το πλαίσιο έχει επανασχεδιαστεί προκειμένου να είναι εφικτή η φιλοξενία της μπαταρίας. Αυτή η αλλαγή βελτιστοποιεί ταυτόχρονα τόσο τη λειτουργικότητα του χώρου φόρτωσης όσο και τις επιδόσεις κατά την οδήγηση.
Λαμβάνοντας υπόψη το πλαίσιο αλλά και την κατανομή βάρους του Ranger PHEV, οι μηχανικοί της εταιρείας αναθεώρησαν επίσης τη ρύθμιση της ανάρτησης σε σύγκριση με τις εκδόσεις με κινητήρα ντίζελ με στόχο την παροχή της βέλτιστης δυνατής άνεσης αλλά και υψηλών επιδόσεων τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου.
Στο εσωτερικό, το προηγμένο σύστημα συνδεσιμότητας SYNC 4A της Ford με συνδεδεμένη πλοήγηση και κάθετη οθόνη αφής 12 ιντσών είναι στάνταρ, όπως και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με διαγώνιο 8 ίντσες και η ασύρματη φόρτιση τηλεφώνου. Οι στάνταρ τεχνολογίες υποβοήθησης οδηγού περιλαμβάνουν τα συστήματα Pre-Collision Assist και Lane Keeping Aid, καθώς και κάμερα οπισθοπορείας.
Η έκδοση Wildtrak προσθέτει σε όλα τα παραπάνω ιδιαίτερες λεπτομέρειες στο εσωτερικό και τις εξωτερικές επιφάνειες, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα και τιμόνι, καθώς και φωτισμό Zone Lighting 360ο για καλύτερη ορατότητα γύρω από το αυτοκίνητο κατά τη διάρκεια της εργασίας ή κατά το στήσιμο μιας σκηνής σε υπαίθριο χώρο σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού.
Η έκδοση λανσαρίσματος με την ονομασία Stormtrak διαθέτει επίσης μοναδικό στυλ και υλικά, σε συνδυασμό με ένα ηχοσύστημα με 10 ηχεία της B&O, προβολείς Matrix LED, Pro Power Onboard 2,3 kW και το καινοτόμο σύστημα Flexible Rack System στην καρότσα φόρτωσης.
Όπως όλα τα αυτοκίνητα της Ford Pro, το Ranger PHEV υποστηρίζεται από ένα ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών συντήρησης, φόρτισης, λογισμικού και ευέλικτης χρηματοδότησης, που απλοποιούν την ιδιοκτησία, βελτιώνουν την παραγωγικότητα και μειώνουν το λειτουργικό κόστος.
Συνοπτικά
- Το νέο Ford Ranger PHEV διαθέτει υβριδική τεχνολογία που προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία έως 50 km, μειώνοντας το κόστος και τις εκπομπές ρύπων.
- Διατηρεί τις δυνατότητες ρυμούλκησης και off-road, ενώ παρέχει ισχύ για εργαλεία μέσω του Pro Power Onboard.
- Το Ranger PHEV είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις Stormtrak και Wildtrak, με προηγμένα χαρακτηριστικά άνεσης και συνδεσιμότητας.
- Υποστηρίζεται από ένα ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών, καθιστώντας το ιδανικό για επαγγελματίες και λάτρεις των off-road δραστηριοτήτων.