Η Pagani παρουσίασε την ανοιχτή έκδοση της Huayra Codalunga, με την ονομασία Codalunga Speedster, η οποία θα παραχθεί σε δέκα αντίτυπα και διαθέτει επιλογή για χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.
Αυτή η περιορισμένης παραγωγής έκδοση αποτελεί φόρο τιμής στα αγωνιστικά αυτοκίνητα με μακριά ουρά της δεκαετίας του 1960, με το πίσω μέρος του αμαξώματος να είναι 36 πόντους μακρύτερο από το βασικό μοντέλο.
Ο twin-turbo V12 κινητήρας της Mercedes-AMG προσφέρει εντυπωσιακή απόδοση με 864 ίππους και 1.100 Nm ροπής.
Η εσωτερική διακόσμηση περιλαμβάνει χαρακτηριστικά στοιχεία της δεκαετίας του 1960, όπως κέντημα και ένθετα από μαόνι, διατηρώντας την αγωνιστική ατμόσφαιρα της εποχής.
Η Codalunga Speedster είναι ένα έργο του τμήματος Grandi Complicazioni της Pagani, γνωστό για τις μοναδικές και περιορισμένης παραγωγής δημιουργίες του.
Πιο αναλυτικά
Μπορεί να βρισκόμαστε στην εποχή της Utopia, του τρίτου μοντέλου της μάρκας πλέον, αλλά Pagani η Huayra έχει ακόμα λίγη ζωή. Η Codalunga Speedster χάνει την οροφή της κλειστής, ενώ πλέον προσφέρεται επιλογή για χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.
Η κλειστή Huayra Codalunga παρουσιάστηκε πριν τρία χρόνια σε πέντε μόλις αντίτυπα. Τώρα, η ανοιχτή εκδοχή της θα παραχθεί σε δέκα, με τις παραδόσεις σε αγοραστές να έχει προγραμματιστεί για τον επόμενο χρόνο.
Δεν γνωρίζουμε αν έχει μείνει απούλητη κάποια από τις δέκα Codalunga Speedster, αλλά δεν δίνουμε και πολλές πιθανότητες για κάτι τέτοιο
Το όνομα «Codalunga» μεταφράζεται ως «μακριά ουρά». Είναι ένας φόρος τιμής στα πρωτότυπα αγωνιστικά αυτοκίνητα με μακριά ουρά της δεκαετίας του 1960, των οποίων το μακρύτερο αμάξωμα προσπαθούσε να βελτιώσει την τελική ταχύτητα σε πίστες όπως η Le Mans.
Σκεφτείτε αγωνιστικά όπως η Porsche 908 LH, η Alfa Romeo Tipo 33/2, η Alpine A220. Η Codalunga της Pagani έχει 36 πόντους μακρύτερο πίσω μέρος από του βασικού μοντέλου, πράγμα που σημαίνει επίσης ότι έχει αλλάξει ολόκληρος ο πίσω σχεδιασμός.
Σε αντίθεση με τις περισσότερες Huayra, ακόμη και με την κλειστή Codalunga, η Speedster διατίθεται με επιλογή κιβωτίων ταχυτήτων -7τάχυτο χειροκίνητο ή σειριακό. Η Pagani κατασκεύασε την πρώτη της χειροκίνητη Huayra μόλις πέρυσι, την Epitome.
Εδώ, το κιβώτιο ταχυτήτων συνδυάζεται με τον twin-turbo V12 της Mercedes-AMG. Με κυβισμό 6,0 lt, αποδίδει 864 ίππους και 1.100 Nm, όπως και στην Utopia.

Μην περιμένεις εκτεθειμένα διακοσμητικά από ανθρακονήματα, διότι αυτό θα ερχόταν σε δυσαρμονία με την αισθητική της δεκαετίας του 1960. Στο εσωτερικό, κάνει ντεμπούτο μια νέα εσωτερική διακόσμηση που διαθέτει κέντημα εμπνευσμένο από τη χαρακτηριστική διάταξη 4πλής εξάτμισης της Pagani.
Το τιμόνι και ο λεβιές ταχυτήτων διαθέτουν ένθετα από μαόνι, τα οποία ολοκληρώνουν την αγωνιστική ατμόσφαιρα των μέσων του περασμένου αιώνα.
Η Codalunga Speedster είναι μια δημιουργία του τμήματος Grandi Complicazioni της Pagani, το οποίο εξελίσσει μοναδικές και περιορισμένης παραγωγής μοντέλαν όπως τώρα.
Συνοπτικά
- Η Pagani Huayra Codalunga Speedster προσφέρει επιλογή χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων και θα παραχθεί σε δέκα αντίτυπα.
- Το όνομα "Codalunga" αναφέρεται στη μακριά ουρά, εμπνευσμένο από αγωνιστικά αυτοκίνητα της δεκαετίας του 1960.
- Η Codalunga Speedster διαθέτει twin-turbo V12 κινητήρα από τη Mercedes-AMG, αποδίδοντας 864 ίππους και 1.100 Nm ροπής.
- Το εσωτερικό περιλαμβάνει διακόσμηση εμπνευσμένη από την αισθητική του 1960, με ένθετα από μαόνι στο τιμόνι και λεβιέ ταχυτήτων.