Η Dodge Charger Daytona, το ηλεκτρικό muscle car που είχε κλέψει τις εντυπώσεις με τον τεχνητό ήχο του, βρίσκεται σε δύσκολη θέση λόγω μιας μαζικής ανάκλησης 8.390 οχημάτων στις ΗΠΑ.
Ο λόγος είναι η απουσία εξωτερικού ενισχυτή ήχου, κάτι που παραβιάζει τη νομοθεσία ασφαλείας που απαιτεί τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να εκπέμπουν ήχο έως 30 km/h για την προστασία των πεζών.
Το πρόβλημα αφορά μοντέλα που κατασκευάστηκαν από τον Απρίλιο 2024 έως τον Μάρτιο 2025 και έχει προσθέσει αρνητική δημοσιότητα στην ήδη διχαστική εικόνα του μοντέλου, ενώ η κυκλοφορία της στην Ευρώπη παραμένει σε εκκρεμότητα.
Πιο αναλυτικά
Η ηλεκτρική Dodge Charger Daytona έκανε αίσθηση όταν παρουσιάστηκε, κυρίως χάρη στο σύστημα «Fratzonic Chambered Exhaust» που μιμείται τον βρυχηθμό ενός κλασικού V8.
Φτάνοντας μάλιστα σε ένταση έως και τα 126 dB. Όμως, το πρωτοποριακό αυτό muscle car βρίσκεται ξανά στην επικαιρότητα -αυτή τη φορά όχι για το δυνατό της «γκάζι», αλλά για την απουσία ήχου.
Το λανσάρισμα της Dodge Charger Daytona στην Ευρώπη παραμένει σε εκκρεμότητα -και όσο καθυστερεί τόσο περισσότερες είναι οι ευκαιρίες για… αρνητική δημοσιότητα
Ο Όμιλος Stellantis ανακοίνωσε μαζική ανάκληση περίπου 8.390 Dodge Charger Daytona στις ΗΠΑ. Ο λόγος; Σε ορισμένες αυτοκίνητα απουσιάζει ο εξωτερικός ενισχυτής ήχου, με αποτέλεσμα να μην ακούγεται κανένας τεχνητός ήχος κινητήρα -κάτι που όχι μόνο ακυρώνει τη βασική υπόσχεση του μοντέλου, αλλά παραβιάζει και τη νομοθεσία ασφαλείας.
Από το 2020, η αμερικανική νομοθεσία επιβάλλει στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να εκπέμπουν ειδοποιητικό ήχο μέχρι τα 30 km/h, έτσι ώστε να είναι αντιληπτά από πεζούς. Η έλλειψη του συστήματος αυτού σημαίνει ότι η Charger Daytona κινείται αθόρυβα σε χαμηλές ταχύτητες, κάτι που την καθιστά δυνητικά επικίνδυνη.
Το πρόβλημα αφορά τις Dodge Charger Daytona που κατασκευάστηκαν από τον Απρίλιο 2024 έως τον Μάρτιο 2025. Αν και η επίπτωση του τεχνικού αυτού ζητήματος θεωρείται μικρή, το γεγονός έρχεται να προσθέσει έναν ακόμα «λεκέ» στην εικόνα της ήδη διχαστικής Dodge Charger Daytona.
Αξίζει να σημειωθεί πως, η ευρωπαϊκή της κυκλοφορία παραμένει σε εκκρεμότητα -και όσο καθυστερεί τόσο περισσότερες είναι οι ευκαιρίες για… αρνητική δημοσιότητα.