Η Jaguar αντιμετωπίζει σοβαρή πτώση στις πωλήσεις της, με μια συγκλονιστική μείωση 97% από τον Απρίλιο του 2024 έως τον Απρίλιο του 2025, πωλώντας μόλις 49 αυτοκίνητα.
Αυτή η καταστροφική κατάσταση αποδίδεται σε μια αμφιλεγόμενη καμπάνια επαναπροσδιορισμού της μάρκας, η οποία επιχείρησε να εκμεταλλευτεί τις σύγχρονες τάσεις της “woke” σημειολογίας, απομακρύνοντας τις παραδοσιακές αξίες που χαρακτήριζαν την εταιρεία.
Οι αλλαγές αυτές φαίνεται να απομάκρυναν τους πιστούς πελάτες, οδηγώντας σε καταστροφικές συνέπειες για την εταιρεία και εγείροντας ερωτήματα για την παραμονή των υπευθύνων της καμπάνιας στις θέσεις τους.
Πιο αναλυτικά
Τα στοιχεία ταξινομήσεών για την Jaguar είναι κάτι περισσότερο από αρνητικά. Είναι συντριπτικά. Εξηγείται

Μία ροζ καμπάνια, woke σημειολογία και ένας τραγικός απολογισμός για την Jaguar
Τα νούμερα σοκάρουν. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία των ευρωπαϊκών ταξινομήσεων (ACEA), η Jaguar έχει υποστεί μία πτώση πωλήσεων κατά 97% από Απρίλιο του 2024 έως Απρίλιο του 2025.
Σωστά διαβάσατε, 97%.
Πόσα Jaguar πουλήθηκαν μέσα σ’ αυτό το διάστημα; Κρατηθείτε: μόλις 49 κομμάτια.
Για την ακρίβεια, την προηγούμενη αντίστοιχη περίοδο είχαν πουληθεί 1.961 αντίτυπα.
Τι συνέβη; Μα τι άλλο πέρα από μία εξαιρετικά αμφιλεγόμενη καμπάνια επαναπροσδιορισμού της μάρκας η οποία φαινόταν από την αρχή -και το γράφαμε ξεκάθαρα επίσης- ότι θα είχε κακή κατάληξη.
Ήταν μία ευκαιριακή εκμετάλλευση της τάσης των πρόσφατων ετών για έντονη woke σημειολογία, επικοινωνία με κάτι «υβριδικά» πρόσωπα στο απροσδιόριστο και μία ολική ανατροπή των κλασικών αξιών που συνόδευσαν την εταιρεία επί όλα αυτά τα χρόνια.
Λογικό. Όταν ανατρέπεις τις αρχές πάνω στις οποίες οι πελάτες σου σε στήριξαν, είναι αναμενόμενο να χάνεις κι αυτούς που είχες
Κάπως έτσι οι επίσημοι αντιπρόσωποι της εταιρείας ανά τον κόσμο βρέθηκαν να βλέπουν από το γραφείο τους να εξατμίζονται και οι τελευταίες παραγγελίες για τις οποίες ήλπιζαν.
Η Jaguar περίμενε πως θα μπορούσε να αλλάξει τον ρου της προς μία άλλη κατεύθυνση.
Μόνο που ήταν μία ξεκάθαρα λάθος κατεύθυνση. Και τώρα έρχεται ο λογαριασμός.

Είναι απορίας άξιον ποιοι ακόμα, από τους επιτελικούς της φαιδρής καμπάνιας, έχουν παραμείνει στη θέση τους
Photo: Jaguar