Η Hennessey αποκάλυψε το νέο Challenger Demon 170, ένα muscle car που αποδίδει 1.700 άλογα και 1.900 Nm ροπής, με την υπόσχεση να ολοκληρώνει το 1/4 του μιλίου σε μόλις 7,9 δευτερόλεπτα. Ο κινητήρας του έχει ανασχεδιαστεί πλήρως και φέρει δύο τουρμπίνες, ενώ η παραγωγή του περιορίζεται σε 12 μονάδες, με τιμή 200.000 δολάρια.
Το εργοστασιακό μοτέρ των 1.039 ίππων παραμένει διαθέσιμο για τους πελάτες, δίνοντάς τους την επιλογή να το επανατοποθετήσουν στο μέλλον. Η Hennessey επισημαίνει ότι το νέο μοντέλο έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον της Stellantis, με φήμες για πιθανή συνεργασία στο μέλλον.
Πιο αναλυτικά
Πριν ενάμιση χρόνο, η Hennessey υποσχέθηκε ένα Challenger Demon 170 με 1.700 ίππους. Πόσους βγάζει εργοστασιακά το muscle car της Dodge; Όχι και λίγους, 1.039 για την ακρίβεια.
Αρκούν για να διανύσει το 1/4 του μιλίου στην αξιοσημείωτη επίδοση των 8,91”. Με την προϋπόθεση ότι το Demon 170 θα φοράει τα κατάλληλα ελαστικά και θα βρίσκεται σε επιφάνεια με υψηλή πρόσφυση, αφού όλη η ροπή περνάει στο οδόστρωμα μόνο από τους πίσω τροχούς.
Τα νούμερά του είναι απλώς αποδεκτά για το νεοσύστατο τμήμα Ειδικών Επιχειρήσεων της Hennessey (HSO). Του στιλ «εντάξει, για εργοστασιακό μοντέλο, δεν είναι κακό»
18 μήνες αργότερα, το νέο μοτέρ βρίσκεται εν ζωή και τις επόμενες εβδομάδες, θα αρχίσουν οι πρώτες παραδόσεις σε πελάτες. Για να αποσπάσει τόση ισχύ από τον Hemi V8 του Demon 170, η Hennessey τον έφτιαξε από την αρχή.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το εργοστασιακό μοτέρ των 1.039 ίππων αποθηκεύεται σε χώρο της εταιρείας και παραμένει στη διάθεση του πελάτη. Θα θελήσει στο μέλλον να το ξανατοποθετήσει στο αυτοκίνητο για να το πουλήσει; Τρόμαξε από την ισχύ και θέλει την ησυχία του; Είναι στη διακριτική του ευχέρεια να το κάνει ό,τι επιθυμεί.
Ο κυβισμός του νέου V8 είναι στα 7,2 lt, ενώ αντί για τον κομπρέσορα του «μαμά» βρίσκονται δύο τεράστιες τουρμπίνες. Όταν δοκιμάστηκε σε δυναμόμετρο και τροφοδοτήθηκε με E85, ο κινητήρας απέδωσε «συντηρητικά» την ισχύ των 1.700 ίππων και 1.900 Nm.
Το ενδιαφέρον είναι πως το νέο μοτέρ τράβηξε την προσοχή του Ομίλου Stellantis. Κατά τη διάρκεια της δυναμομέτρησης, πέρα από τους ανθρώπους της Hennessey, παρών ήταν και ο διευθύνων σύμβουλος της RAM, Tim Kuniskis.
Υπάρχουν μάλιστα φήμες ότι οι μηχανικοί της Dodge αξιολογούν εάν μπορεί να μπει στον χώρο του κινητήρα του καινούργιου Charger. Το οποίο αρχικά εξελίχθηκε για έναν twin-turbo 6κύλινδρο 3,0 lt και για 100% ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης.
Η Hennessey υπόσχεται ότι το Demon 170 με τον V8 των 1.700 ίππων, θα μπορεί να καλύψει τα διάσημα 402 m σε μόλις 7,9”. Φιλάκια στα 8,25” του Rimac Nevera.
Ωστόσο, η κατασκευή του απόλυτου Challenger θα περιοριστεί σε μόλις 12 μονάδες και θα κοστίζει $200.000 (€171.000), ενώ προφανώς θα πρέπει να είσαι ήδη κάτοχος του αυτοκινήτου.