Η Lexus αποκαλύπτει το νέο σούπερκαρ της, LFR, που αναμένεται να διαδεχθεί το LFA και να προσφέρει 600 ίππους μέσω ενός υβριδικού V8 κινητήρα.
Πρόσφατα, ένα πρωτότυπο του LFR εντοπίστηκε να δοκιμάζεται στους δρόμους της Καλιφόρνια, προκαλώντας ενθουσιασμό με την εξωτική του σχεδίαση, αν και το μοντέλο δεν διαθέτει την πίσω αεροτομή που είχε παρουσιαστεί προηγουμένως.
Η Lexus φαίνεται να στοχεύει σε πιο προσιτή τιμολόγηση σε σύγκριση με το LFA, με τις φήμες να κάνουν λόγο για κόστος κάτω από $187.500.
Πιο αναλυτικά
Έχουν περάσει πάνω από τρία χρόνια από τότε που η Toyota αποκάλυψε το πρωτότυπο GR GT3 για να κάνει μια προεπισκόπηση ενός μελλοντικού αγωνιστικού αυτοκινήτου. Η έκδοση παραγωγής θα ονομάζεται Lexus LFR και αναμένεται να αποτελέσει διάδοχο του LFA.
Τώρα, ένα πρωτότυπο Lexus LFR εντοπίστηκε να δοκιμάζεται σε δημόσιο δρόμο, συγκεκριμένα στην California. Το βίντεο, που κοινοποιήθηκε στο Instagram, δείχνουν το ιαπωνικό πρωτότυπο να ακολουθεί μια Mercedes-AMG GT προηγούμενης γενιάς.
Τα δύο κουπέ συνοδεύονταν από ένα Toyota Sequoia τρέχουσας γενιάς, ενώ άλλο ένα ίδιο SUV προπορευόταν στο κομβόι
Ξέρεις ότι το Lexus LFR θα δείχνει υπέροχο όταν ακόμη και το καμουφλαρισμένο αμάξωμα τραβάει την προσοχή. Αξίζει να σημειωθεί ότι δεν φοράει τη μεγάλη πίσω αεροτομή που είχε εμφανιστεί προηγουμένως σε άλλο μοντέλο δοκιμών.
Ίσως το αεροδυναμικό στοιχείο να προορίζεται για μια σκληροπυρηνική έκδοση, προσανατολισμένη για οδήγηση στην πίστα. Ή θα μπορούσε απλώς να αποτελεί μέρος ενός προαιρετικού πακέτου εξοπλισμού. Όχι πως θα είναι μαλακό. Μπορείς να καταλάβεις ότι η ανάρτηση είναι σκληρή από το πώς το αυτοκίνητο αναπηδά ακόμη και πάνω από μικρές ατέλειες του δρόμου.
Γιατί, λοιπόν, η Lexus δοκιμάζει την AMG GT; Το LFR αναμένεται επίσης να διαθέτει έναν διτούρμπινο V8 τοποθετημένο μπροστά, αν και με υβριδική υποβοήθηση. Με σέξι αναλογίες και φαρδύ χαμηλό αμάξωμα, το ιαπωνικό μοντέλο έχει εξωτική κοψιά, όχι παράταιρη με Mercedes-Benz.
Το γεγονός ότι η Lexus συγκρίνει το δημιούργημά της με την AMG GT υποδηλώνει ότι θέτει τον πήχη ψηλά για το LFR. Ωστόσο, η φημολογία κάνει λόγο για πιο προσιτή τιμολόγηση σε σχέση με το LFA.
Λέγεται ότι θα κοστίζει λιγότερα από τα μισά χρήματα από το υπέροχο V10 σούπερκαρ, που είχε τιμή $375.000 δολαρίων όταν ήταν διαθέσιμο στις ΗΠΑ.