Το άρθρο παρουσιάζει το Yes! Roadster, ένα σπάνιο σπορ αυτοκίνητο της γερμανικής εταιρείας Funke & Will AG, που κυκλοφόρησε το 2006.
Με μήκος 3,87 μέτρα και κινητήρα V6 3,2 λίτρων της Audi, το Roadster αποδίδει 350 ίππους και επιταχύνει από 0-100 km/h σε μόλις 3,9 δευτερόλεπτα. Παρά την περιορισμένη παραγωγή του, λιγότερο από 200 μονάδες, το μοντέλο ξεχωρίζει για την ελαφριά κατασκευή του και την επιδόσεις του, θυμίζοντας την εποχή των μικρών σπορ αυτοκινήτων που έχουν σχεδόν εξαφανιστεί σήμερα.
Αυτή τη στιγμή, διατίθεται μόνο ένα μοντέλο προς πώληση στην Ιαπωνία.
Πιο αναλυτικά
Πιθανότατα δεν έχεις ξανακούσει την Funke & Will AG, μια μικρή αυτοκινητοβιομηχανία από τη Γερμανία που κήρυξε πτώχευση το 2009. βιομηχανίας. Το πρώτο της μοντέλο ονομάστηκε Yes! Clubsport, με τα τρία αρχικά να αποτελούν συντομογραφία του «Young Engineers Sportscar». Αλλά το Yes! Roadster είναι η πραγματική είδηση.
Η πρώτη γενιά Yes! Clubsport παρουσιάστηκε το 2001 και κατασκευάζονταν μέχρι το 2006, όταν αντικαταστάθηκε από το Yes! Roadster που βλέπουμε στις φωτογραφίες. Η εταιρεία ιδρύθηκε από τον Herbert Funke και τον Philipp Will, ενώ ήταν ακόμα φοιτητές στο πανεπιστήμιο.
Με μήκος 3,87 μέτρα, σκέψου ότι ως ένα Mazda MX-5 με κινητήρα Audi και εμφάνιση Renault Sport Spider με πόρτες Lamborghini
Συνολικά η Funke & Will AG κατασκεύασε λιγότερα από 200 αυτοκίνητα και παρά τον μικρό όγκο παραγωγής, το Yes! Roadster κυκλοφόρησε σε τέσσερις εκδόσεις. Όλες φορούσαν τον κινητήρα V6 3,2 λίτρων της Audi, θα τον θυμάσαι από το ΤΤ, το Α3 και άλλα μοντέλα.
Μόνο που εδώ ήταν διαθέσιμος τόσο σε ατμοσφαιρικές, όσο και σε υπερτροφοδοτούμενες εκδόσεις. Με τις τελευταίες να αποδίδουν 350 ίππους και 450 Nm, αρκετά για να δώσουν φτερά στο πανάλαφρο ρόουντστερ.
Με βάρος μόλις 920 kg, μπορούσε να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 3,9”, ενώ έπιανε τα 200 σε μόλις 11,8”. Σοβαρά νούμερα ακόμα και σήμερα. Πέρα από το χειροκίνητο κιβώτιο των έξι ταχυτήτων, το λιλιπούτειο γερμανικό ρόουντστερ μπορούσε να παραγγελθεί και με 5άρι αυτόματο.
Τα μικρά, ελαφριά σπορ αυτοκίνητα αποτελούν είδος προς εξαφάνιση στις μέρες μας. Ακόμα και η Lotus -που μας πρόσφερε τόσες υπέροχες Elise- το έχει ρίξει στα βαριά ηλεκτρικά πολυτελή μοντέλα.
Το Yes! Roadster αποτελεί απότοκο μιας άλλης εποχής, τότε που τα βρετανικά μοντέλα -μαζί με τα Caterham, Westfield και τα συναφή- κατέκλυζαν την αγορά. Σε σχέση με το Speedster της Opel και το Renault Sport Spider, το ρόουντστερ της Funke & Will AG είναι το πιο σπάνιο να βρεθεί.
Αν σου ανοίξαμε την όρεξη, η μοναδική αγγελία που βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε ολόκληρο το διαδίκτυο αφορά ένα μοντέλο στην Ιαπωνία. Με τον έμπορο να δηλώνει έτοιμος για εξαγωγή σε όλο τον πλανήτη. Προφανώς θα είναι μια πολύ ακριβή διαδικασία. Αλλά θα τραβάς όλα τα βλέμματα, πότε ήταν φθηνό αυτό;