Η σπάνια Ferrari F355 του Jeremy Clarkson, με μόλις 24.000 χιλιόμετρα, πρόκειται να δημοπρατηθεί από τον οίκο RM Sotheby’s, με εκτιμώμενη τιμή πώλησης μεταξύ €210.000 και €260.000. Ο Clarkson, ο οποίος την απέκτησε το 1996, την παρουσίασε σε διάφορα μέσα, αλλά την πούλησε το 2000 μέσω κλήρωσης.
Το αυτοκίνητο διαθέτει χειροκίνητο κιβώτιο και οροφή τάργκα, χαρακτηριστικά που το καθιστούν σπάνιο. Παρά την επιτυχία του, ο Clarkson δεν έχει αγοράσει ξανά Ferrari, διαφοροποιούμενος από τους πρώην συμπαρουσιαστές του.
Πιο αναλυτικά
Κατά τη διάρκεια της πρώτης του εμφάνισης στο Top Gear, ο Jeremy Clarkson γοητεύτηκε από την Ferrari F355. Ποιος θα μπορούσε να τον κατηγορήσει; Ήταν ένα άλμα προς τα εμπρός για τη Ferrari σε σχέση με την 348 και σαφώς πιο όμορφη από την 360 Modena που ακολούθησε.
Ο Jeremy Clarkson αγόρασε το -κλασικό πλέον- μοντέλο το 1996 στην έκδοση GTS και τον επόμενο μήνα μπορεί να γίνει δικό σου, αφού θα τεθεί σε δημοπρασία. Το ιταλικό κεντρομήχανο έχει διανύσει λιγότερες από 24.000 km, ενώ μόλις έκανε ένα μεγάλο -κι ακριβό- σέρβις.
Ο οίκος RM Sotheby’s εκτιμά ότι η τιμή πώλησης θα κυμανθεί μεταξύ €210.000 και €260.000, πολλά χρήματα για μια F355. Αλλά ποια F355 έχει να επιδείξει αντίστοιχο βιογραφικό με αυτή εδώ;
Ο Jeremy Clarkson έχει δηλώσει ευθαρσώς ότι δεν θα αγοράσει ποτέ ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Πάντως, ούτε Ferrari ξαναγόρασε
Διατήρησε στην κατοχή του την F355 για μόλις τέσσερα χρόνια, προσθέτοντας κάτι λιγότερο από 10.000 km στο οδόμετρο. Την παρουσίασε στις στήλες του στα περιοδικά Sunday Times και Top Gear, καθώς και σε ένα απόσπασμα στο αφιέρωμα Clarkson’s Car Years.
Ο ίδιος παραδέχτηκε ότι εύχεται να μην είχε επιλέξει το κλασικό κόκκινο χρώμα Rosso Corsa. Ούτε και την ανοιχτή έκδοση GTS, διότι δεν μπορούσε να αντέξει την ντροπή να την οδηγεί. Όπως σημειώνει η αγγελία, ο Βρετανός παραχώρησε το αυτοκίνητο σε μια κλήρωση των Sunday Times το 2000. Ο νικητής του διαγωνισμού κράτησε το σπόρτσκαρ έως το 2013, όταν το πούλησε στον τρίτο ιδιοκτήτη. Έκτοτε δεν έχει αλλάξει ιδιοκτησία.
Πέρα από τον διάσημο πρώτο ιδιοκτήτη της, η συγκεκριμένη Ferrari είναι αξιοσημείωτη για το ότι διαθέτει χειροκίνητο κιβώτιο και οροφή τάργκα, έναν αρκετά σπάνιο συνδυασμό. Μόλις η Ferrari παρουσίασε την Spider με την μαλακή οροφή το 1995, οι πωλήσεις της GTS έπεσαν κατακόρυφα.
Η άφιξη του αυτόματου F1 κιβωτίου ταχυτήτων με χειριστήρια πίσω από το τιμόνι το 1997 είχε παρόμοια επίδραση και στις χειροκίνητες εκδόσεις. Ο 65χρονος παρήγγειλε επίσης το αυτοκίνητο με κρεμ και κόκκινα σπορ καθίσματα, τα οποία είναι επίσης μια ελάχιστα δημοφιλής επιλογή. Σε οποιαδήποτε F355.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα για την απόκτησή της είναι ότι πρόκειται για δεξιοτίμονο μοντέλο, ίσως και ότι ο Clarkson δεν είναι εξίσου αγαπητός σε όλους. Παραδόξως, δεν είχε ποτέ άλλη Ferrari, σε αντίθεση με τους πρώην συμπαρουσιαστές του.
Ο Richard Hammond είχε μια 550 Maranello, ενώ λέγεται ότι κράτησε την 308 GT4 που είχε προβληθεί στα επεισόδια του Top Gear για τα φθηνά σούπερκαρ. Ο δε James May είχε μια 308 GTB και τώρα κυκλοφορεί -και με- μία 458 Speciale.