Τρίτη 16 Δεκεμβρίου 2025

Κυρανάκης στη Βουλή για νέο ΚΟΚ: Η προστασία της ζωής απαιτεί σωστή οδική συμπεριφορά – Οι αναφορές στις λεωφορειολωρίδες και οι αντιδράσεις των κομμάτων

Νέος ΚΟΚ με αυστηρότερα πρόστιμα και έμφαση στην οδική ασφάλεια, προστασία πεζών και εισαγωγή νέων τεχνολογιών μετακίνησης
Το άρθρο προστέθηκε στη λίστα σας

Ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, παρουσίασε στη Βουλή το σχέδιο νόμου για τον νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, τονίζοντας ότι η οδική ασφάλεια εξαρτάται από τη συμπεριφορά των οδηγών και όχι από την τύχη. Δήλωσε ότι θα εξετάσει τις προτάσεις της αντιπολίτευσης, ενώ αναφέρθηκε στη σημασία της προστασίας των επιβατών δημόσιων συγκοινωνιών, υποστηρίζοντας τις απαγορεύσεις κίνησης στις λεωφορειολωρίδες για τα ΙΧ και τα ΤΑΞΙ.

Οι θέσεις των κομμάτων της αντιπολίτευσης επικεντρώθηκαν στη διαφωνία για τη φιλοσοφία του νομοσχεδίου και την ανάγκη για βελτίωση της οδικής ασφάλειας μέσω υποδομών και εκπαίδευσης, με πολλές προτάσεις για αλλαγές και βελτιώσεις. Η συζήτηση συνεχίζεται με ακροάσεις φορέων και επεξεργασία των άρθρων του νομοσχεδίου.

Πιο αναλυτικά

«Η προστασία της ζωής δεν είναι θέμα τύχης αλλά οδικής συμπεριφοράς» τόνισε ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, κατά την έναρξη της συζήτησης και επεξεργασίας επί της Αρχής, του σχεδίου νόμου «Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας και λοιπές διατάξεις» στην κοινή συνεδρίαση των Επιτροπών Παραγωγής – Εμπορίου και Οδικής Ασφάλειας.

Ο κ. Κυρανάκης επιφυλάχθηκε ότι θα μελετήσει τις προτάσεις των αγορητών και ειδικών αγορητών της αντιπολίτευσης, που αρκετές, όπως είπε, είναι θετικές, και κατά τις επόμενες συνεδριάσεις του νομοσχεδίου θα τοποθετηθεί αναλυτικά.

Ο αναπληρωτής υπουργός είπε ότι θα αποστείλει στο προεδρείο των Επιτροπών για να δοθεί σε όλα τα μέλη των Επιτροπών, μια παρουσίαση η οποία απλοποιεί την εφαρμογή του συστήματος των «υποτροπών» ανά παράβαση, όπως θεσπίζονται στο νομοσχέδιο. Επίσης, θα καταθέσει και πίνακες με τα στατιστικά στοιχεία που αφορούν στις οδικές συγκρούσεις.

Ο κ. Κυρανάκης επισήμανε ότι «οι Σύλλογοι και οι φορείς δεν θέλουν -και έχουν δίκιο- να ακούγεται ο διαχωρισμός μεταξύ ατυχήματος και δυστυχήματος. Καθώς η όποια ζωή χάνεται δεν είναι θέμα τύχης αλλά οδικής συμπεριφοράς» και αυτό που απαιτούν από εμάς οι οικογένειες θυμάτων, «είναι να αναφερόμαστε σε συγκρούσεις. Για τα ήπια περιστατικά να χρησιμοποιείται ο όρος συμβάντα, αλλά όχι, σε καμία περίπτωση να μην γίνεται λόγος για ατυχήματα».

“Στη διάθεσή μας δεν είναι σαφώς να συγκρουστούμε με τους οδηγούς ταξί”

Σχετικά με τις απαγορεύσεις κίνησης στις λεωφορειολωρίδες, που θεσπίζονται, ο αναπληρωτής υπουργός είπε ότι «εδώ, στην πραγματικότητα καλούμαστε να πάρουμε το μέρος κάποιου. Εμείς, έχουμε επιλέξει να πάρουμε το μέρος των ανθρώπων που χρησιμοποιούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Εάν θέλουμε να βελτιώσουμε την κίνηση των ανθρώπων που χρησιμοποιούν τα λεωφορεία, που περιμένουν στην στάση, η λύση είναι να βγάλουμε όλους εμάς, που είτε κυκλοφορούμε με το ΙΧ μας, είτε με ΤΑΞΙ, από τις λεωφορειολωρίδες. Και η λογική που προτάθηκε δεν ήταν η απόλυτη, πλήρης απαγόρευση, αλλά είναι μια θέση που δεν στερεί το συγκοινωνιακό έσοδο στους οδηγούς ΤΑΞΙ. Στην διάθεσή μας δεν είναι σαφώς να συγκρουστούμε με τους οδηγούς ΤΑΞΙ, αλλά να εξυπηρετήσουμε καλύτερα τον εργαζόμενο, τον φοιτητή, τον ηλικιωμένο που δεν οδηγεί ή δεν έχει τα χρήματα να πάρει ένα ΤΑΞΙ και μετακινείται με το λεωφορείο».

Ο κ. Κυρανάκης παράλληλα σημείωσε, ότι «γίνεται μια μεγάλη επένδυση για την ανανέωση του στόλου των λεωφορείων -που δεν είχε γίνει επί 12 χρόνια- και μάλιστα με ηλεκτρικά πράσινα λεωφορεία και θέλουμε να ευνοηθεί η χρήση τους από τους πολίτες».

Αναφορικά με τις αιτιάσεις της αντιπολίτευσης για την ευνοϊκή διάταξη κίνησης που υπάρχει στο νέο ΚΟΚ για την ελεύθερη κίνηση των ηλεκτρικών ΤΑΞΙ στις λεωφορειολωρίδες, ο κ. Κυρανάκης είπε πως «ναι, θέλουμε να ενθαρρύνουμε την αντικατάσταση και των ΤΑΞΙ με πράσινα ηλεκτρικά οχήματα, η οποία δεν έχει προχωρήσει, για αυτό παρέχεται και αυτό ως κίνητρο. Σήμερα, όμως, τα ηλεκτροκινούμενα ΤΑΞΙ είναι πολύ λίγα, οπότε δεν θα δημιουργούν πρόβλημα καθυστερήσεων στα λεωφορεία. Εάν υπάρξουν πολλά ηλεκτροκινούμενα ΤΑΞΙ, που θα δημιουργούν πρόβλημα στην κίνηση των λεωφορείων, τότε, εδώ είμαστε για να νομοθετήσουμε ξανά σχετικά».

Ο αναπληρωτής υπουργός, απευθυνόμενος στα κόμματα, είπε ότι «η γενική κριτική δεν έχει ουσία. Θα πρέπει να πάρετε συγκεκριμένες θέσεις για κάθε ένα ζήτημα και να γίνουν συγκεκριμένες προτάσεις επί των άρθρων για να εξεταστούν».

Οι θέσεις της αντιπολίτευσης

Με κοινή διαπίστωση ότι η οδική ασφάλεια και η μείωση των ατυχημάτων είναι θέματα άμεσης και επείγουσας προτεραιότητας, αλλά με διαφωνίες ως προς την φιλοσοφία, τις στοχεύσεις και με σειρά διατάξεων του νομοσχεδίου ήταν οι θέσεις του εισηγητή της μειοψηφίας και των ειδικών αγορητών των κομμάτων της αντιπολίτευσης. Ειδικότερα:

Ο εισηγητής του ΠΑΣΟΚ- ΚΙΝΑΛ Αναστάσιος Νικολαΐδης, ανέφερε, σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, ότι κατά την επεξεργασία του νέου ΚΟΚ τα ερωτήματα που θα πρέπει να έχουμε υπ΄όψιν μας «είναι κατά πόσο αυτός ανταποκρίνεται στις σύγχρονες ανάγκες; Μπορεί να αντιμετωπίσει τα προβλήματα των πολιτών και των κοινωνιών; Κατά πόσο βελτιώνει την οδική ασφάλεια; Συμβάλλει στην βελτίωση των συνθηκών οδικής ασφάλειας οδηγών και πεζών; Μπορεί να δώσει λύσεις στα προβλήματα, όπως το κυκλοφοριακό και την στάθμευση;» Παρατήρησε ότι ο ΚΟΚ από μόνος του δεν μπορεί να επιφέρει αύξηση ασφάλειας και μείωσης των τροχαίων, αλλά χρειάζεται ένα πλέγμα ενεργειών όπου θα διέπονται από αποφασιστικότητα. Ο βουλευτής έθεσε τα θέμα της αστυνόμευσης, τις κατάλληλες υποδομές, την ένταξη μαθημάτων οδικής ασφάλειας σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Την ενεργοποίηση της Αυτοδιοίκησης στην σύνταξη επικαιροποιημένων μελετών και την επένδυση στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

Επί των διατάξεων του νομοσχεδίου ο κ. Νικολαΐδης ζήτησε να πληροφορηθεί εάν οι προτεινόμενες αλλαγές του ΚΟΚ προέκυψαν από επιστημονικές και κυκλοφοριακές μελέτες. Εάν αξιοποιήθηκαν θετικά διεθνή παραδείγματα και καλές πρακτικές. Εάν οι διατάξεις αποτελούν μέρος μιας στρατηγικής βιώσιμης κινητικότητας με ορίζοντα τις επόμενες δεκαετίες.

Ο εισηγητής του ΠΑΣΟΚ- ΚΙΝΑΛ δήλωσε προβληματισμένος και ότι θα αναμείνει «τις νομοθετικές βελτιώσεις, καθώς τα λάθη που υπάρχουν είναι αρκετά αλλά και σημαντικά». Χαρακτηριστικά είπε, ότι «το μάθημα οδικής συμπεριφοράς υπάρχει ως αναφορά στο σχέδιο νόμου, αλλά παραπέμπεται σε εξουσιοδοτική διάταξη που θα εκδοθεί μετά. Όπως, επίσης, υπάρχουν και μεταβατικές διατάξεις που δεν παραπέμπουν πουθενά. Στοιχεία του νομοσχεδίου που δείχνουν προχειρότητα και επιτείνουν τις ανησυχίες μας».

Ο βουλευτής, σχετικά με το θεσπιζόμενο όριο των 30 χιλιομέτρων, είπε ότι «θα πρέπει να διευκρινισθεί τι θα ισχύει για δρόμους όπου η μια λωρίδα του χρησιμοποιείται ως ζώνη στάθμευσης». Ζήτησε ειδική μέριμνα και σαφή νομοθέτηση: για να υπάρχει μειωμένο όριο ταχύτητας σε περιοχές με μεγάλη ροή πεζών, ειδικά παιδιών. Για την κίνηση των δίκυκλων ανάμεσα σε οχήματα και πεζοδρόμια. Για τον μηδενισμό του ΦΠΑ σε κράνη και εξοπλισμό προστασίας. Πρότεινε την θέσπιση διπλώματος μικρο-κινητικότητας, που οι χρήστες τους μπορεί να είναι από 12 ή 15 ετών. Να υπάρξει τάξη στην στάθμευση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στα μεγάλα αστικά κέντρα.

Αναφορικά με το θέμα της κίνησης των ΤΑΞΙ στις λεωφορειολωρίδες, είπε ότι «το ΠΑΣΟΚ, δεν πρόκειται να κρυφτεί» και πρότεινε «την εκπόνηση συγκοινωνιακής μελέτης από επιστημονικό φορέα που θα λάβει υπ’ όψιν όλα τα δεδομένα. Στην συνέχεια, πιλοτική εφαρμογή της μελέτης για μακρά χρονική περίοδο, ώστε να καλύπτονται ακόμη και ειδικές περίοδοι. Και τέλος, απόφαση από επιστημονική επιτροπή για να υπάρξει η κατάλληλη νομοθέτηση». Ο κ. Νικολαΐδης, παράλληλα, ζήτησε διευκρινίσεις για την ρύθμιση που αφορά την κίνηση στις λεωφορειολωρίδες των ηλεκτρικών ΤΑΞΙ και διερωτήθηκε: «Αυτά δεν θα εμποδίζουν την κίνηση των λεωφορείων;» Σχετικά με τα ελαφρά προσωπικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα που έχουν όριο ταχύτητας έως 25 χιλιόμετρα και τους παρέχεται η δυνατότητα κίνησης σε δρόμους όπου τα υπόλοιπα οχήματα κινούνται με όριο 50 χιλιόμετρα, είπε ότι δημιουργείται σοβαρό θέμα ασφάλειας.

Ο αγορητής του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος, υποστήριξε ότι ο νέος ΚΟΚ στον δημόσιο διάλογο που έχει αναπτυχθεί «δεν παρουσιάζεται ως το νέο σύστημα κανόνων για το πώς πρέπει να οδηγούμε, αλλά ως ο νέος τιμοκατάλογος παραβάσεων» και «το μήνυμα που εκπέμπεται δεν είναι “το μάθε πως να κινείσαι ασφαλής” αλλά “δες πόσο θα σου κοστίζει από εδώ και πέρα η παράβασή σου”!». Η συντριπτική πλειοψηφία των διατάξεων, είπε ο βουλευτής, «αφορούν κυρώσεις και πρόστιμα» δηλαδή «επιλέγετε την στιγμιαία καταστολή και τα εξαντλητικά πρόστιμα». Έθεσε την δυσαναλογία μεταξύ των μισθών και του ύψους των προστίμων, λέγοντας ότι αυτό δείχνει πως ο στόχος είναι τιμωρητικός και όχι εκπαιδευτικός. Αναρωτήθηκε τι ποσό από τα πρόστιμα που εισπράττονται επιστρέφουν στην κοινωνία για την πρόληψη, την επιτήρηση, την εκπαίδευση και τρόπους αποτροπής των παραβάσεων και υποδομές. Ο κ. Μεϊκόπουλος πρότεινε φορολογικές ελαφρύνσεις των πολιτών που αντικαθιστούν το ΙΧ τους με μέσα μεταφορικής μεταφοράς ή ποδήλατο.

Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ είπε ότι στον νέο ΚΟΚ «εισάγεται η έννοια της υποτροπής, αλλά δεν είδαμε την στρατηγική σας στην οδική παιδεία, πώς θα ενταχθεί η οδική αγωγή στα σχολεία και την κοινωνία». Για το όριο ταχύτητας των 30 χιλιομέτρων, είπε ότι «είναι θετικό εάν και ήρθε δειλά και με μεγάλη καθυστέρηση σε σχέση με άλλες χώρες της ΕΕ», αλλά χρειάζονται και έργα υποδομής που πρέπει να υπάρξουν ώστε να μην ενθαρρύνεται η αύξηση της ταχύτητας από τους οδηγούς. Ζήτησε να υπάρξουν ήπιες υποδομές ασφάλειας των πεζών, ενώ αναφερόμενος στους ποδηλατόδρομους μίλησε για παρωδίες που βλέπουμε να υπάρχουν σε πολλές πόλεις και απλά δημιουργήθηκαν για την απορρόφηση ευρωπαϊκών πόρων. Έθεσε το θέμα της προβληματικής και ελλιπούς σηματοδότησης στους δρόμους, που είναι άκρως απογοητευτική. Για τις διατάξεις που αφορούν την παραχώρηση δυνατότητας οδικής κίνησης σε οχήματα μικροκινητικότητας, είπε ότι δίνει λύσεις, αλλά υπάρχουν ρίσκα και παγίδες. Για τα ηλεκτρικά πατίνια είπε χρειάζεται να υπάρξει στο θέμα αυτό μεγάλη προσοχή, τονίζοντας ότι απαιτείται να υπάρξει πλαίσιο, παιδεία, κανόνες και έλεγχος.

Αναφορικά με το θέμα της κίνησης των ΤΑΞΙ στις λεωφορειολωρίδες, ο κ. Μεϊκόπουλος είπε ότι «εάν η πρόθεσή σας ήταν αγνή και θέλατε με τον τρόπο αυτό να προωθήσετε την πράσινη μετάβαση και την βιώσιμη κινητικότητα, θα σας πως ότι αποτύχατε. Επιλέξατε την σύγκρουση αντί για διάλογο με τον κλάδο των ΤΑΞΙ και την εργαλειοποίηση των λεωφορειολωρίδων με όρους bonus αγοράς». Και συμπλήρωσε: «Η πράσινη μετάβαση δεν μπορεί να συνδέεται με ειδικές μεταχειρίσεις, αποκλεισμούς και αδιαφάνεια». Εκτίμησε, γενικά, ότι ο νέος ΚΟΚ «θα εφαρμοστεί στα χαρτιά…».

Ο αγορητής του ΚΚΕ Κωνσταντίνος-Βασίλειος Μεταξάς, δήλωσε πως το κόμμα του θα το καταψηφίσει, καθώς, όπως υποστήριξε, «απογειώνει την ατομική ευθύνη και δεν ανταποκρίνεται στις σύγχρονες ανάγκες οδικής ασφάλειας». Ανέφερε ότι παρά την προσπάθεια της κυβέρνησης όλο το προηγούμενο διάστημα να διαφημίσει τον νέο ΚΟΚ ως μια σημαντική παρέμβαση, αυτός δεν ανταποκρίνεται στις ανάγκες ενίσχυσης της οδικής ασφάλειας και της αποφυγής τροχαίων ατυχημάτων. Το νομοσχέδιο, είπε ο κ. Μεταξάς, «είναι διαποτισμένο με τη γενικότερη αντιεπιστημονική και αντιδραστική αντίληψη, σύμφωνα με την οποία η αυστηροποίηση διοικητικών κυρώσεων και ποινών αποτελεί δήθεν πανάκεια για την αντιμετώπιση κοινωνικών προβλημάτων και παραβατικών συμπεριφορών, στη συγκεκριμένη περίπτωση, στην οδική κυκλοφορία. Κινείται στη γνωστή και αποτυχημένη -όσον αφορά την αποτελεσματικότητα- εισπρακτική λογική, μέσω της αύξησης των προστίμων που επιχειρεί να τα εισπράττει το κράτος με πιο άμεσο τρόπο.

Υποστήριξε ότι η κυβέρνηση «αποθεώνει» το νομοσχέδιο «με σκοπό τη μετάθεση της συζήτησης από το σύνολο των παραγόντων που απαιτούνται για να διασφαλίζεται η οδική ασφάλεια, για να φεύγει η συζήτηση από τις κρατικές ευθύνες που ξεκινούν από τις ίδιες τις υποδομές μέχρι και την εκπαίδευση των οδηγών». Ο βουλευτής είπε ότι αυτό το στρατηγικό σχέδιο οδικής ασφάλειας είναι στην ρότα των ευρωπαϊκών οδηγιών και επιδιώξεων για τις μεταφορές. Σχετικά με τις διατάξεις απαγόρευσης κίνησης των ΤΑΞΙ στις λεωφορειολωρίδες, είπε ότι πρόκειται «για μια αντιδραστική πολιτική σε βάρος των ταξιτζήδων και υπέρ των επιχειρηματικών ομίλων που δραστηριοποιούνται στον κλάδο». Επίσης, αναρωτήθηκε τι σκοπό έχει η ισχύς της άρσης απορρήτου στα τηλέφωνα, σε περίπτωση τροχαίου, υπογραμμίζοντας ότι αυτό συνιστά ένταση της καταστολής και την παρακολούθηση των πολιτών.

Ο αγορητής της Ελληνικής Λύσης Βασίλειος Κοττίδης, είπε ότι «η κυβέρνηση, με το νομοσχέδιο αυτό, καταφεύγει στην εύκολη λύση των αυστηρών ποινών στους παραβάτες ως πανάκεια». Η πραγματική τομή, είπε, «θα ήταν η αναβάθμιση του οδικού δικτύου, η επιδιόρθωση των επικίνδυνων σημείων, της σηματοδότησης, η εγκατάσταση σύγχρονων συστημάτων ασφαλείας». Χαρακτήρισε το σχέδιο νόμου επικοινωνιακό και δήλωσε πως «για αυτό ζητείται η καταψήφιση πολλών άρθρων του». Εκτίμησε ότι με τις προτεινόμενες αλλαγές στον ΚΟΚ, «δεν θα πετύχουμε τίποτα». Πρότεινε την δημιουργία ενός Εθνικού Ενιαίου Φορέα Οδικής Ασφάλειας. Την δημιουργία μιας πανεπιστημιακής σχολής με τρείς κατευθύνσεις: εκπαιδευτών, εξεταστών και συγκοινωνιολόγων. Να αντιγραφεί από μια άλλη χώρα ένας επιτυχημένος ΚΟΚ, όπως είναι της Σουηδίας, ειδικά στο σύστημα εκπαίδευσης και εξέτασης των οδηγών. Επισήμανε ότι για τα ηλεκτρικά πατίνια και μηχανάκια δεν υπάρχουν σαφείς κανονισμοί και όροι οδήγησής τους. Σχετικά με την απαγόρευση της κίνησης των ΤΑΞΙ στις λεωφορειολωρίδες, είπε ότι «εμείς θεωρούμε ότι εάν επιτρεπόταν θα είχε ως αποτέλεσμα να αποσυμφορηθεί η κίνηση των αυτοκινήτων στις άλλες λωρίδες κυκλοφορίας και αυτό θα ήταν πολύ θετικό για την κυκλοφορία».

Η αγορήτρια της Νέας Αριστεράς, Θεοπίστη Πέρκα, σχετικά με το σχέδιο νόμου είπε ότι «θα περιμέναμε όχι την διαμόρφωση ενός νομικού πλαισίου, αλλά για ένα νέο σύγχρονο και αποτελεσματικό ΚΟΚ που θα περιελάμβανε την οδική ασφάλεια προς την κατεύθυνση της μείωσης των τροχαίων ατυχημάτων και της προστασίας των ευάλωτων χρηστών των πεζοδρομίων, επιβολή ποινών, ειδικά για σοβαρές παραβάσεις. Την οργάνωση της κυκλοφορίας, ειδικά τώρα με την είσοδο νέων μέσων μετακίνησης. Ενημέρωση και εκπαίδευση των οδηγών ότι κατανοούν τον ΚΟΚ. Συνεχή αξιολόγηση των σχολών οδηγών και του σχετικού εκπαιδευτικού υλικού. Αειφορία και διατάξεις που προαγωγού την βιωσιμότητα. Συνεχή επικαιροποίηση του ΚΟΚ, που είναι ένα δυναμικό κείμενο ώστε να ανταποκρίνεται τις σύγχρονες συνθήκες. Συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων φορέων.

Το νομοσχέδιο όμως αυτό, είπε η βουλευτής της Νέας Αριστεράς, «παρά τις επιμέρους θετικές διατάξεις που έχει, αυτό που το διατρέχει είναι η αυστηροποίηση των κυρώσεων» και δεν δίνει λύσεις, δεν έχει στόχους για βιώσιμες πόλεις. Χαρακτήρισε το νομοσχέδιο «χαοτικό, όπως έχει προκύψει ακόμα και για την ανάγνωσή του, πολύ περισσότερο για να συγκριθεί με αυτό που τέθηκε στην διαβούλευση». Επισήμανε ότι διαχρονικά «η θέση των Ελλήνων συγκοινωνιολόγων είναι υπέρ ενός σχετικά χαμηλού ύψους προστίμων, σε συνδυασμό με εντατικοποίηση της επιτήρησης της αστυνόμευσης» και πρόσθεσε ότι «έχει παρατηρηθεί ότι οι υψηλές ποινές, χωρίς επιτήρηση, οδηγούν σε μη εφαρμογή του ΚΟΚ και ειδικά με τα νέα συστήματα επιτήρησης (κάμερες) το μείζον δεν είναι το ύψος του προστίμου αλλά να εξασφαλιστεί πως οι ποινές επιβάλλονται κανονικά και τα πρόστιμα αποδίδονται».

Για το θέμα της εισαγωγής της υποτροπής, η κ. Πέρκα είπε ότι είναι θετικό αλλά δεν προβλέπεται διαφοροποίηση-κλιμάκωση ανάλογα με την σοβαρότητα και με αναλογικό τρόπο της παράβασης. Για τον περιορισμό των 30 χιλιομέτρων σε κατοικημένες περιοχές, είπε ότι στην ουσία είναι ένα μέτρο περιορισμένης εμβέλειας και άτολμο και δεν λαμβάνονται υπ΄ όψιν τα λειτουργικά χαρακτηριστικά των οδών, όπως μονόδρομοι και μιας λωρίδας κυκλοφορίας δρόμοι. Θετικά μέτρο είπε η βουλευτής είναι η δυνατότητα κίνησης ποδηλάτων, υπό προϋποθέσεις, σε πεζοδρόμια. Ζήτησε πιο αυστηρά μέτρα για την οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ και την υιοθέτηση μηδενικής κατανάλωσης όπως λέει και η ΕΕ. Η κ. Πέρκα έδωσε έμφαση στις εκπαιδευτικές πολιτικές οδικής συμπεριφοράς και εκπαίδευσης των πολιτών, αλλαγής του πλαισίου εκπαίδευσης και εξέτασης των νέων οδηγών, την δημιουργία ενός Ταμείου από την είσπραξη προστίμων για εκπαίδευση και βελτιώσεις. Επέκρινε την κυβέρνηση ότι δεν έχει σχέδιο, όραμα και στρατηγική για τις δημόσιες συγκοινωνίες και τον περιορισμό της χρήσης των ΙΧ.

Ο αγορητής της «Νίκης» Κομνηνός Δελβερούδης, ανέφερε ότι «η δική μας θέση είναι ότι όσες αλλαγές και να γίνουν στον ΚΟΚ δεν θα υπάρξει καμία βελτίωση στους δρόμους εάν δεν επέλθουν αλλαγές στην βελτίωση του οδικού δικτύου και στην σωστή οδική παιδεία». Επισήμανε ότι και οι οδηγοί είναι μέρος του συνολικού προβλήματος της οδικής ασφάλειας, αλλά και ότι διαχρονικά οι κυβερνήσεις δεν έχουν δώσει την απαιτούμενη βαρύτητα και σοβαρότητα. Συμφώνησε ότι απαιτούνται σημαντικές αλλαγές στον ΚΟΚ, αλλά οι προτεινόμενες τροποποιήσεις, είπε, «δεν στοχεύουν ευθέως στην πρόληψη της επικινδυνότητας, που θα έπρεπε να ήταν η προτεραιότητα».

Ο βουλευτής υποστήριξε ότι αυτό που παρατηρείται είναι η Τροχαία να βεβαιώνει περισσότερες παραβάσεις για ήπια αδικήματα (πχ παράνομη στάθμευση) και πολύ λιγότερες σε ό,τι αφορά τις σοβαρές και επικίνδυνες παραβάσεις, ενώ θα έπρεπε να συμβαίνει το αντίθετο. Το βάρος της Τροχαίας, με στρατηγικό σχέδιο θα έπρεπε να δίνεται στην πρόληψη και αποτροπή σοβαρών οδικών παραβάσεων και όχι να έχει μετατραπεί σε μέσο είσπραξης δημοσίων εσόδων με την αφαίρεση πινακίδων σε σταθμευμένα παράνομα οχήματα. Έδωσε έμφαση στην έλλειψη θέσεων σταθμεύσεις, ειδικά στις μεγάλες πόλεις. Για την μείωση της ταχύτητας από τα 50 χιλιόμετρα στα 30 χλμ μέσα στις πόλεις, εξέφρασε αμφιβολίες κατά πόσο αυτό το μέτρο είναι βιώσιμο και εφαρμόσιμο, λέγοντας ότι υπάρχει ο φόβος αύξησης της συγκοινωνιακής συμφόρησης. Τα 50 χιλιόμετρα, είπε, δεν είναι υπερβολικό όριο και έθεσε το θέμα της απαγόρευσης οδήγησης από υπερήλικες. Σχετικά με την διάταξη της κίνησης των ΤΑΞΙ στις λεωφορειολωρίδες, ο κ. Δελβερούδης είπε ότι «είναι λάθος και ένα άδικο μέτρο, καθώς το ΤΑΞΙ είναι ένα ακριβό μέσο μετακίνησης, σε σχέση με άλλα μέσα και θα πρέπει να προσφέρει και τις ανάλογες υπηρεσίες. Δεν μπορεί για μια διαδρομή να κάνει τον ίδιο χρόνο με τον λεωφορείο. Αυτό δεν είναι ένα συνδικαλιστικό μόνο αίτημα, αλλά και των επιβατών που θέλουν να μετακινηθούν γρήγορα».

Ο αγορητής της Πλεύσης Ελευθερίας Διαμαντής Καραναστάσης, επισήμανε την τραγική οδική κατάσταση που επικρατεί σε όλη την χώρα. Ζήτησε να υπάρχει επιδότηση για την αγορά κράνους. Έδωσε έμφαση στην ενσωμάτωση της οδικής αγωγής στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Την ανάπτυξη οδικών εκστρατειών που θα στοχεύουν στην ευαισθητοποίηση των οδηγών και των πεζών. Την επανεκπαίδευση των οδηγών. Την επανεξέταση όλων των οδηγών με την καταβολή ενός μικρού παράβολου. Την ύπαρξη Ενιαίου Φορέα Οδικής Ασφάλειας. Την ανάγκη πάταξης της μαφίας των διπλωμάτων οδήγησης με τα πληρωμένα διπλώματα οδήγησης. Το γερασμένο στόλο των οχημάτων. Σε αντιδιαστολή, είπε ότι «με τον τιμωρητικό χαρακτήρα που έχει και αυτό το νομοσχέδιο, εμείς προτείνουμε το παράδειγμα και τον πολιτισμό» σημειώνοντας ότι «είναι πολύ σημαντικό το οδικό παράδειγμα που δείχνουν τα Σώματα Ασφαλείας, οι βουλευτές, τα δημόσια οχήματα που δεν σέβονται τον ΚΟΚ». Κάλεσε δε τον αναπληρωτή υπουργό, να αναζητήσει τις εκθέσεις και τις προτάσεις που έχει κάνει η Επιτροπή Οδικής Ασφάλειας της Βουλής.

Ο αγορητής των «Σπαρτιατών» Γιάννης Κόντης, από την δική του πλευρά, είπε ότι «η αυστηροποίηση των προστίμων θα πρέπει να προβλέπει και ένα κοινωνικό φίλτρο για ανθρώπους που δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να ανταπεξέλθουν στην πληρωμή τους». Διαφώνησε με την επαναφορά της υπαίθριας διαφήμισης, γιατί όπως είπε, υπονομεύει τον δημόσιο χώρο αλλά δημιουργεί και θέμα ασφάλειας. Επισήμανε την έλλειψη θέσεων στάθμευσης. Την επανεξέταση των οριοθετημένων θέσεων στάθμευσης στην Αθήνα. Ανέφερε ότι το άθλιο οδικό δίκτυο είναι η αιτία των περισσότερων ατυχημάτων και δυστυχημάτων και μετά έρχεται ως αιτία η οδική συμπεριφορά. Πρότεινε την επανεξέταση όλων των οδηγών με διπλώματα της αλλοδαπής. Ανέφερε ότι στην αγορά υπάρχουν πολλές πατέντες που κυκλοφορούν για την αλλοίωση των πινακίδων αυτοκινήτων, κάτι που εάν δεν παταχθεί θα υπάρξει πρόβλημα με τις ηλεκτρονικές κλήσεις από τις κάμερες. Ζήτησε επόπτευση της αγοράς ενοικίασης των ηλεκτρικών πατινιών και για τις παράνομες μετατροπές που γίνονται για να αυξάνουν την ταχύτητα κίνησής τους. Πρότεινε να έχουν πινακίδες κυκλοφορίας, ασφάλιση, υποχρεωτική χρήση κράνους και απαγόρευση χρήσης από ανηλίκους. Χαρακτήρισε ανέφικτη την κίνηση με 30 χιλιόμετρα, λέγοντας ότι και στις ΗΠΑ το όριο είναι 35 μίλια. Επίσης, ζήτησε την προσοχή του υπουργού στο θέμα στάθμευσης των τροχόσπιτων.

Αύριο, στις 12 το μεσημέρι ορίσθηκε η διεξαγωγή της ακρόασης των φορέων επί του νομοσχεδίου και στην συνέχεια η επί των άρθρων συζήτησή του.

Διαβάστε επίσης:

Φάμελλος στη Βουλή: Ο προϋπολογισμός είναι κοινωνικά άδικος και αντιαναπτυξιακός – Η αριστεία σας καθρεφτίζεται στο πρόσωπο...

Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Σωκράτης Φάμελλος, εξαπέλυσε έντονη κριτική...

Κουτσούμπας στη Βουλή: Το 2026 θα είναι η χρονιά που ο λαός θα σας πιέσει ακόμη περισσότερο,...

Ο Γενικός Γραμματέας του ΚΚΕ, Δημήτρης Κουτσούμπας, κατά την...

Κουτσούμπας προς Κωνσταντοπούλου: «Αυτή είναι η αλήθεια…» – Βίντεο από την ένταση στη Βουλή

Στη Βουλή σημειώθηκε ένταση ανάμεσα στον Δημήτρη Κουτσούμπα και...

Μητσοτάκης: Συνάντηση με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας το πρωί της Τετάρτης – Επαφές με βουλευτές της ΝΔ...

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης θα συναντηθεί αύριο το πρωί...
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

VIDEO πριν 50 δευτερόλεπτα

Νέο σοκαριστικό βίντεο από την τρομοκρατική επίθεση σε παραλία του Σίδνεϊ – Ηλικιωμένο ζευγάρι προσπαθεί να αφοπλίσει τον δράστη

Σοκαριστικές σκηνές καταγράφηκαν στην παραλία του Σίδνεϊ, όπου ένα ηλικιωμένο ζευγάρι βρέθηκε σε μια απελπισμένη προσπάθεια να αφοπλίσει τον δράστη…

VIDEO πριν 6 λεπτά

Μητσοτάκης: Ξέρω με ποια Ελλάδα είμαι και για ποια Ελλάδα αγωνίζομαι – Υπάρχουν μάχες που θα χάσουμε, αλλά τον πόλεμο θα τον κερδίσουμε

Στο πρόσφατο podcast, ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης αναφέρθηκε σε κρίσιμα ζητήματα που αφορούν την ελληνική κοινωνία, όπως οι αγροτικές κινητοποιήσεις…

ΕΛΛΑΔΑ πριν 6 λεπτά

Κέρκυρα: Γιατρός επιτέθηκε σε γυναίκα για θέση στάθμευσης – «Μου άνοιξε την πόρτα και προσπάθησε να με πνίξει»

Στην Κέρκυρα, ένα σοκαριστικό περιστατικό σημειώθηκε όταν ένας γιατρός επιτέθηκε σε μια 20χρονη γυναίκα λόγω διαφωνίας για μια θέση στάθμευσης.…

VIDEO πριν 7 λεπτά

Αγρότες της Μαγνησίας στο κέντρο του Βόλου με τα τρακτέρ τους

Αγρότες από τη Μαγνησία συγκεντρώθηκαν στο κέντρο του Βόλου, οδηγώντας τα τρακτέρ τους, προκειμένου να εκφράσουν την αγωνία τους για…

LIFE πριν 8 λεπτά

Ελένη Μενεγάκη – Φωτογραφίζεται μπροστά στο χριστουγεννιάτικο δέντρο και ανυπομονεί για τις γιορτές

Η Ελένη Μενεγάκη, απολαμβάνοντας την απόσταση από την τηλεόραση, μπαίνει σε γιορτινό κλίμα, ποζάροντας μπροστά από το χριστουγεννιάτικο δέντρο και…

SPORTS πριν 8 λεπτά

Ανάλυση Λανουά: «Σφάλμα του VAR στο Ατρόμητος – ΠΑΟΚ, ξεκάθαρο φάουλ στον Τσικίνιο στο Άρης – Ολυμπιακός»

Ο αρχιδιαιτητής της ΚΕΔ, Στεφάν Λανουά, ανέλυσε τις αμφισβητούμενες φάσεις των αγώνων Ατρόμητος – ΠΑΟΚ και Άρης – Ολυμπιακός στη…

VIDEO πριν 9 λεπτά

Τρίκαλα: Συμμετοχή των αγροτών στη γενική απεργία – Τρακτέρ στο κέντρο της πόλης

Αγρότες από την περιοχή των Τρικάλων συμμετείχαν μαζικά στη γενική απεργία, εκφράζοντας την αντίθεσή τους σε πολιτικές που θεωρούν ότι…

ΠΟΛΙΤΙΚΗ πριν 10 λεπτά

Φάμελλος στη Βουλή: Ο προϋπολογισμός είναι κοινωνικά άδικος και αντιαναπτυξιακός – Η αριστεία σας καθρεφτίζεται στο πρόσωπο του Φραπέ

Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Σωκράτης Φάμελλος, εξαπέλυσε έντονη κριτική στην κυβέρνηση και τον πρωθυπουργό κατά τη συζήτηση για τον Προϋπολογισμό…

VIDEO πριν 12 λεπτά

Λάρισα: Με τρακτέρ στην κεντρική πλατεία οι αγρότες – Συμμετοχή στο συλλαλητήριο για τον προϋπολογισμό

Στην κεντρική πλατεία της Λάρισας, αγρότες συγκεντρώθηκαν με τρακτέρ για να συμμετάσχουν στο συλλαλητήριο που οργανώνει το Εργατικό Κέντρο. Η…

VIDEO πριν 14 λεπτά

Εν αναμονή αποφάσεων: Οι αγρότες συνεδριάζουν στα μπλόκα μετά τις κυβερνητικές παρεμβάσεις

Οι αγρότες έχουν συγκεντρωθεί στα μπλόκα προκειμένου να συζητήσουν τις τελευταίες κυβερνητικές παρεμβάσεις που αφορούν τον αγροτικό τομέα. Οι αποφάσεις…

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ πριν 14 λεπτά

Αποκαλύφθηκαν οι τιμές για το νέο Kia Stonic

Η Kia παρουσίασε τον νέο τιμοκατάλογο για το ανανεωμένο μικρό SUV Stonic, με τιμές που ξεκινούν από 20.390 ευρώ, συμπεριλαμβανομένης…

VIDEO πριν 15 λεπτά

Η διαδρομή που έκανε ο 22χρονος προς τα ΚΤΕΛ αφού η κάμερα έχει καταγράψει μια mercedes σαν του ανιψιού!

Κάμερες ασφαλείας κατέγραψαν τη διαδρομή ενός 22χρονου, ο οποίος εθεάθη να αποχωρεί από το ΚΤΕΛ της Καλαμάτας. Στις εικόνες φαίνεται…

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ πριν 16 λεπτά

Κωστής Χατζηδάκης στη Βουλή: 160 εκατ. ευρώ για αγρότες και κτηνοτρόφους από αχρησιμοποίητα κονδύλια – Πρόσθετα μέτρα στήριξης

Ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης, Κωστής Χατζηδάκης, ανακοίνωσε στη Βουλή την ανακατανομή αχρησιμοποίητων κονδυλίων ύψους 160 εκατ. ευρώ για την ενίσχυση…

VIDEO πριν 21 λεπτά

Φοινικούντα: Πανομοιότυπο αυτοκίνητο με του ανιψιού την επόμενη μέρα στην Καλαμάτα!

Στην Καλαμάτα, εντοπίστηκε ένα αυτοκίνητο που ταιριάζει ακριβώς με το όχημα του ανιψιού, μόλις μία ημέρα μετά από ένα σοβαρό…

VIDEO πριν 23 λεπτά

Φοινικούντα: Τα στοιχεία που «έδεσαν» την υπόθεση

Στις τελευταίες εξελίξεις της υπόθεσης στη Φοινικούντα, έχουν προκύψει σημαντικά στοιχεία που ενισχύουν την έρευνα. Οι αρχές ανακάλυψαν νέα αποδεικτικά…

0:00 / 0:00

Φάμελλος στη Βουλή: Ο προϋπολογισμός είναι κοινωνικά άδικος και αντιαναπτυξιακός – Η αριστεία...

Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Σωκράτης Φάμελλος, εξαπέλυσε έντονη κριτική στην κυβέρνηση και τον πρωθυπουργό κατά τη συζήτηση για τον Προϋπολογισμό του 2026 στη Βουλή,...

Κουτσούμπας στη Βουλή: Το 2026 θα είναι η χρονιά που ο λαός θα...

Ο Γενικός Γραμματέας του ΚΚΕ, Δημήτρης Κουτσούμπας, κατά την ομιλία του στη Βουλή για τον Κρατικό Προϋπολογισμό του 2026, υποστήριξε ότι η κυβέρνηση πρέπει...

Κουτσούμπας προς Κωνσταντοπούλου: «Αυτή είναι η αλήθεια…» – Βίντεο από την ένταση στη Βουλή

Στη Βουλή σημειώθηκε ένταση ανάμεσα στον Δημήτρη Κουτσούμπα και τη Ζωή Κωνσταντοπούλου κατά τη συζήτηση για τον προϋπολογισμό. Ο κ. Κουτσούμπας άσκησε κριτική στην κυβέρνηση...

Μητσοτάκης: Συνάντηση με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας το πρωί της Τετάρτης – Επαφές με βουλευτές της ΝΔ στο Μαξίμου

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης θα συναντηθεί αύριο το πρωί με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κωνσταντίνο Τασούλα στο Προεδρικό Μέγαρο για τις μηνιαίες ενημερώσεις. Αργότερα,...

Ανδρουλάκης: Χωρίς πολιτική ανατροπή, η Ελλάδα υπό τη ΝΔ θα μείνει στο τέλος της Ευρώπης

Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, Νίκος Ανδρουλάκης, κατά τη συζήτηση του προϋπολογισμού για το 2026 στη Βουλή, υπογράμμισε την ανάγκη για μια νέα αρχή και...

Πάτρα: Το «κόκκινο» δώρο για τον «Παναθηναϊκό» Αλέξη Τσίπρα

Ο Αλέξης Τσίπρας βρέθηκε στην Πάτρα για την παρουσίαση του βιβλίου του «Ιθάκη» και συναντήθηκε με τον πρόεδρο του Ολυμπιακού Πατρών, Κώστα Καλπουζάνη. Παρά...

Χαρίτσης στη Βουλή: Τα μπλόκα της αγανάκτησης είναι η απάντηση στο ψευδεπίγραφο success story του Μητσοτάκη

Για τον «πρώτο πολεμικό προϋπολογισμό» και τον «τελευταίο με τα λεφτά του Ταμείου Ανάκαμψης» έκανε λόγο ο πρόεδρος της Νέας Αριστεράς, Αλέξης Χαρίτσης μιλώντας...

ΠΑΣΟΚ: Έντονες αντιδράσεις από τις δηλώσεις Παρασκευαΐδη – «Ο Δουδωνής δεν έχει ζήσει ούτε μία μέρα στη Μυτιλήνη και τώρα εμφανίζεται αλεξιπτωτιστής, γιατί έτσι...

Οι δηλώσεις του βουλευτή Λέσβου, Παναγιώτη Παρασκευαΐδη, προκάλεσαν αναταράξεις στο ΠΑΣΟΚ, καθώς εξέφρασε την αντίθεσή του στην υποψηφιότητα του Παναγιώτη Δουδωνή στη Μυτιλήνη, χαρακτηρίζοντάς...

Βελόπουλος στη Βουλή: Ο προϋπολογισμός των «Τζιτζικιών» και των «Φραπέδων»

Ο Κυριάκος Βελόπουλος, πρόεδρος της Ελληνικής Λύσης, άσκησε έντονη κριτική στην κυβέρνηση κατά τη συζήτηση του προϋπολογισμού του 2026 στη Βουλή, χαρακτηρίζοντάς τον ως...

ΚΕΔΕ: Ψήφισμα στον πρόεδρο της Βουλής και τα κοινοβουλευτικά κόμματα

Η Εκτελεστική Επιτροπή της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ) πραγματοποίησε συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το Κοινοβούλιο, όπου συναντήθηκε με τον πρόεδρο της Βουλής, Νικήτα...

Νατσιός: Η εγκατάλειψη της υπαίθρου αποτελεί εθνικό κίνδυνο

Ο πρόεδρος της Νίκης, Δημήτρης Νατσιός, στην ομιλία του στη Βουλή για τον Κρατικό Προϋπολογισμό του 2026, τόνισε την ανάγκη στήριξης των αγροτών, χαρακτηρίζοντας...

Λατινοπούλου στον Realfm 97,8: Η κυβέρνηση οφείλει να ξεκινήσει διάλογο με τους αγρότες...

Η Αφροδίτη Λατινοπούλου, πρόεδρος της «Φωνής Λογικής», σε συνέντευξή της στον Realfm 97,8, τόνισε την ανάγκη η κυβέρνηση να ξεκινήσει διάλογο με τους αγρότες,...

Μητσοτάκης για ΟΠΕΚΕΠΕ: Μια από τις τελευταίες αναμετρήσεις με την παλιά Ελλάδα που...

Στο podcast «Θα σας ειδοποιήσουμε», ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης συζήτησε με τους Σπύρο Ανδριανό και Κωνσταντίνο Κίντζιο για σημαντικά ζητήματα που απασχολούν την ελληνική...

Βουλή – Κωνσταντοπούλου: «Ο κ. Μητσοτάκης αγωνίζεται απεγνωσμένα να διατηρήσει την εξουσία»

Η Ζωή Κωνσταντοπούλου, πρόεδρος της Πλεύσης Ελευθερίας, χαρακτήρισε την κυβέρνηση ως απερχόμενη και τρομοκρατημένη κατά την ομιλία της στη Βουλή για τον προϋπολογισμό του...

LIVE – Βουλή: Η διαβούλευση για τον Προϋπολογισμό 2026

Στη Βουλή κορυφώνεται σήμερα η πενθήμερη συζήτηση για τον κρατικό προϋπολογισμό του 2026, με την ονομαστική ψηφοφορία να διεξάγεται αργά το βράδυ. Η ψηφοφορία...

Κεραμέως: Ξεκινά πιλοτικά το «ΕΡΓΑΝΗ 2» – Τέσσερις ευχάριστες ειδήσεις για τους συνταξιούχους

Η υπουργός Εργασίας, Νίκη Κεραμέως, ανακοίνωσε την πιλοτική έναρξη του συστήματος «Εργάνη 2», το οποίο θα αντικαταστήσει πλήρως το προηγούμενο σύστημα από τις 16...

Ζωντανή μετάδοση – Ο Μάκης Βορίδης στο στούντιο του Realfm 97,8 σε μια ολοκληρωμένη συνέντευξη με τον Νίκο Χατζηνικολάου

Ο Μάκης Βορίδης παραχώρησε μια ολοκληρωμένη συνέντευξη στον Νίκο Χατζηνικολάου στο στούντιο του Realfm 97,8, καλύπτοντας μια ευρεία γκάμα θεμάτων.Πιο αναλυτικάΟ Μάκης Βορίδης στο...

Τσιάρας: Καλούμε τους αγρότες να διαπραγματευτούμε για τη λύση του ζητήματος

Ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Κώστας Τσιάρας, κάλεσε τους αγρότες και κτηνοτρόφους σε διάλογο για την επίλυση των ζητημάτων που τους απασχολούν, εστιάζοντας...
spot_img
spot_img
spot_img

// ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ερώτηση Τελικού: Μια γυναίκα ξενερώνει όταν διαπιστώνει ότι ο σύντροφός της είναι…

Στην πρόσφατη εκπομπή, μια γυναίκα εκφράζει την απογοήτευσή της...

Κίμπερλι Γκίλφοϊλ: Με εντυπωσιακό μαύρο μίνι φόρεμα στη Βανδή και τον Αργυρό – Όλα τα βλέμματα πάνω...

Η Κίμπερλι Γκίλφοϊλ εντυπωσίασε με την εμφάνισή της σε...

Ποιος είναι ο τραγουδιστής που κατηγορείται για σεξουαλική κακοποίηση – Το προφίλ του

Ένας γνωστός Έλληνας τραγουδιστής βρίσκεται στο επίκεντρο της επικαιρότητας...

Κατερίνα Καινούργιου – Παναγιώτης Κουτσουμπής: Περίπατος στην καρδιά της Αθήνας (Φωτογραφίες)

Η Κατερίνα Καινούργιου και ο Παναγιώτης Κουτσουμπής, τέσσερις μήνες...
spot_img

// ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Νέο σοκαριστικό βίντεο από την τρομοκρατική επίθεση σε παραλία του Σίδνεϊ – Ηλικιωμένο ζευγάρι προσπαθεί να αφοπλίσει...

Σοκαριστικές σκηνές καταγράφηκαν στην παραλία του Σίδνεϊ, όπου ένα...

Μητσοτάκης: Ξέρω με ποια Ελλάδα είμαι και για ποια Ελλάδα αγωνίζομαι – Υπάρχουν μάχες που θα χάσουμε,...

Στο πρόσφατο podcast, ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης αναφέρθηκε σε...

Κέρκυρα: Γιατρός επιτέθηκε σε γυναίκα για θέση στάθμευσης – «Μου άνοιξε την πόρτα και προσπάθησε να με...

Στην Κέρκυρα, ένα σοκαριστικό περιστατικό σημειώθηκε όταν ένας γιατρός...

Αγρότες της Μαγνησίας στο κέντρο του Βόλου με τα τρακτέρ τους

Αγρότες από τη Μαγνησία συγκεντρώθηκαν στο κέντρο του Βόλου,...

Ελένη Μενεγάκη – Φωτογραφίζεται μπροστά στο χριστουγεννιάτικο δέντρο και ανυπομονεί για τις γιορτές

Η Ελένη Μενεγάκη, απολαμβάνοντας την απόσταση από την τηλεόραση,...

Ανάλυση Λανουά: «Σφάλμα του VAR στο Ατρόμητος – ΠΑΟΚ, ξεκάθαρο φάουλ στον Τσικίνιο στο Άρης – Ολυμπιακός»

Ο αρχιδιαιτητής της ΚΕΔ, Στεφάν Λανουά, ανέλυσε τις αμφισβητούμενες...

Τρίκαλα: Συμμετοχή των αγροτών στη γενική απεργία – Τρακτέρ στο κέντρο της πόλης

Αγρότες από την περιοχή των Τρικάλων συμμετείχαν μαζικά στη...

Λάρισα: Με τρακτέρ στην κεντρική πλατεία οι αγρότες – Συμμετοχή στο συλλαλητήριο για τον προϋπολογισμό

Στην κεντρική πλατεία της Λάρισας, αγρότες συγκεντρώθηκαν με τρακτέρ...

Εν αναμονή αποφάσεων: Οι αγρότες συνεδριάζουν στα μπλόκα μετά τις κυβερνητικές παρεμβάσεις

Οι αγρότες έχουν συγκεντρωθεί στα μπλόκα προκειμένου να συζητήσουν...

Αποκαλύφθηκαν οι τιμές για το νέο Kia Stonic

Η Kia παρουσίασε τον νέο τιμοκατάλογο για το ανανεωμένο...

Η διαδρομή που έκανε ο 22χρονος προς τα ΚΤΕΛ αφού η κάμερα έχει καταγράψει μια mercedes σαν...

Κάμερες ασφαλείας κατέγραψαν τη διαδρομή ενός 22χρονου, ο οποίος...

Κωστής Χατζηδάκης στη Βουλή: 160 εκατ. ευρώ για αγρότες και κτηνοτρόφους από αχρησιμοποίητα κονδύλια – Πρόσθετα μέτρα...

Ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης, Κωστής Χατζηδάκης, ανακοίνωσε στη Βουλή...

Φοινικούντα: Πανομοιότυπο αυτοκίνητο με του ανιψιού την επόμενη μέρα στην Καλαμάτα!

Στην Καλαμάτα, εντοπίστηκε ένα αυτοκίνητο που ταιριάζει ακριβώς με...

Φοινικούντα: Τα στοιχεία που «έδεσαν» την υπόθεση

Στις τελευταίες εξελίξεις της υπόθεσης στη Φοινικούντα, έχουν προκύψει...

Κουτσούμπας στη Βουλή: Το 2026 θα είναι η χρονιά που ο λαός θα σας πιέσει ακόμη περισσότερο,...

Ο Γενικός Γραμματέας του ΚΚΕ, Δημήτρης Κουτσούμπας, κατά την...

Αλέξανδρος Πιεχόβιακ για τις «Σέρρες»: «Αρχικά με ήθελαν για διαφορετικό ρόλο, η μητέρα μου ήταν πιστή οπαδός...

Ο Αλέξανδρος Πιεχόβιακ, σε συνέντευξή του στο Στούντιο 4,...

Ο Σταύρος Βαρθαλίτης μάς φτιάχνει πρασόπιτα με κιμά και γραβιέρα

Ο Σταύρος Βαρθαλίτης παρουσιάζει μια λαχταριστή συνταγή για πρασόπιτα,...

Έκπληκτοι οι παλαιοντολόγοι στην Ιταλία: Ανακάλυψαν χιλιάδες ίχνη δεινοσαύρων σε βράχους των Άλπεων

Ιταλοί παλαιοντολόγοι ανακάλυψαν χιλιάδες ίχνη δεινοσαύρων σε έναν σχεδόν...

Αποκλειστικά στο Live News η μητέρα του αγοριού που καταγγέλλει ότι βίαζε 55χρονη φίλη της – «Μέναμε...

Σοβαρές καταγγελίες έρχονται στο φως, καθώς η μητέρα του...

Χρηματιστήριο Αθηνών: Οι μετοχές έκλεισαν με απώλειες 0,99%

Στη συνεδρίαση της 16ης Δεκεμβρίου 2025, το Χρηματιστήριο Αθηνών...

Ιστορίες πέρα από τα όρια

Το άρθρο αναφέρεται στην επικείμενη έκθεση με τίτλο «Πρόσφυγες...

Τα έκαναν γης μαδιάμ στο Λύκειο της Χερσονήσου

Ανησυχητικά περιστατικά διαρρήξεων και φθορών καταγράφηκαν πρόσφατα σε σχολικά...

Κέρκυρα: Σοκαριστική επίθεση γιατρού σε γυναίκα για μια θέση πάρκινγκ – Θύτης και θύμα μιλούν αποκλειστικά στο...

Σοκαριστική επίθεση σημειώθηκε στην Κέρκυρα όταν γιατρός επιτέθηκε σε...

Κωστής Χατζηδάκης: Νέοι ουσιαστικοί κοινοτικοί πόροι καταφθάνουν στην Ελλάδα

Ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης, Κωστής Χατζηδάκης, ανακοίνωσε ότι η...

Κουτσούμπας προς Κωνσταντοπούλου: «Αυτή είναι η αλήθεια…» – Βίντεο από την ένταση στη Βουλή

Στη Βουλή σημειώθηκε ένταση ανάμεσα στον Δημήτρη Κουτσούμπα και...

Μια ώρα πριν πεθάνει έδινε συνέντευξη στην εκπομπή ΚΡΗΤΗ ΣΗΜΕΡΑ

Θλίψη έχει προκαλέσει η είδηση του θανάτου του Προέδρου...

Νίκος Ξυλούρης – Συγκλονισμένη η σύζυγός του: «Μου λείπουν τα πάντα από εκείνον»

Η παράσταση «Νίκος Ξυλούρης, ο Αρχάγγελος της Κρήτης» συγκίνησε...

Πέταξαν γάλα έξω από την ΔΟΥ Χανίων

Αγροτοκτηνοτρόφοι των Χανίων προχώρησαν σε συμβολικό αποκλεισμό της Δημόσιας...

Μητσοτάκης: Συνάντηση με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας το πρωί της Τετάρτης – Επαφές με βουλευτές της ΝΔ...

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης θα συναντηθεί αύριο το πρωί...

Εθνική πόλο γυναικών: Οι «επιλογές» του Χάρη Παυλίδη για το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα

Η εθνική ομάδα πόλο γυναικών ξεκινά την προετοιμασία της...

Σύλληψη 22χρονου για 10 κιλά κάνναβης

Σημαντική επιτυχία για τις αστυνομικές αρχές στα Χανιά, όπου...

Στ. Μπαλάσκας για γιο Μ. Κατρίνη: «Είναι τιμονιέρης ο πιτσιρικάς, πρέπει να έχει πάρει πολλές φορές το...

Ο Σταύρος Μπαλάσκας σχολίασε την πρόσφατη καταδίωξη του 16χρονου...

Αντζελίνα Τζολί – Αποκαλύπτει για πρώτη φορά το σημάδι από τη διπλή μαστεκτομή της

Η Αντζελίνα Τζολί εμφανίζεται στο εξώφυλλο του πρώτου τεύχους...

Φρέσκες τουρκικές προκλήσεις με τρεις παραβιάσεις του FIR Αθηνών στο νοτιοανατολικό Αιγαίο

Συνεχίζονται οι τουρκικές προκλήσεις στο Αιγαίο, με τρεις νέες...

Καρέ καρέ η επεισοδιακή καταδίωξη του ΙΧ που οδηγούσε ο γιος του Μ. Κατρίνη

Μια επεισοδιακή καταδίωξη εκτυλίχθηκε στους δρόμους της πόλης, όταν...

Ο Γερεμέγεφ μετακινείται από Παναθηναϊκό σε ΠΑΟΚ

Ο Αλεξάντερ Γερεμέγεφ, ο Σουηδός επιθετικός του Παναθηναϊκού, αναμένεται...