Η BMW M5 Touring, παρά το εντυπωσιακό της βάρος, αποδεικνύει τις ικανότητές της στην πίστα του Nürburgring, όπου κατεγράφη σε εντυπωσιακή πλαγιολίσθηση.
Το αυτοκίνητο διαθέτει 727 ίππους και τεχνολογίες όπως τετραδιεύθυνση και προσαρμόσιμες ρυθμίσεις, ενώ ο κινητήρας του συνδυάζει έναν V8 με ηλεκτροκινητήρα, προσφέροντας δυναμικές επιδόσεις.
Το βίντεο που δημοσιεύθηκε αποδεικνύει τη δυνατότητα της M5 Touring να κινείται με χάρη και αυτοπεποίθηση, παρά το μέγεθός της.
Πιο αναλυτικά
M5 Touring, έχει κατηγορηθεί για το πόσο τροφαντή είναι. Αλλά στα κατάλληλα χέρια, μπορεί να βγάλει γούστα με το κιλό -2.508 για την ακρίβεια. Πρόσφατα βιντεοσκοπήθηκε ιδιώτης στο Nürburgring και το αποτέλεσμα είναι πολύ αξιόλογο.
Μπορεί να ζυγίζει παραπάνω από μια W12 Bentley Bentayga, αλλά η M5 Touring κρατά όμορφα την πλαγιολίσθηση, χωρίς να μπαίνει στα χαλίκια. Δεν έχουμε βέβαια καμία απορία ότι αυτός ο τρόπος οδήγησης, σε συνδυασμό με τους 727 ίππους και τους 2,5 τόνους, θα εξαϋλώνει τα ελαστικά μέχρι να πεις «Nordschleife».
Μπορεί η ζυγαριά να τρομάζει στη θέα της, αλλά η νέα Μ5 κινείται με χάρη μέσα στην πίστα
Όπως είχαμε διαπιστώσει και στη δοκιμή της μπερλίνας Μ5, «αν είσαι ακριβής με τα φρένα, που είναι δυνατά και ανθεκτικά, με το μεσαίο πεντάλ να έχει σωστή διαδρομή παρά τη λειτουργία ανάκτησης. Και δεν της ζητήσεις να αλλάξει κατεύθυνση ακαριαία, τότε γίνεται εντυπωσιακά ικανή κι ανταποκρίνεται σαν ένα πραγματικό καθαρόαιμο».
Το δε βίντεο επαληθεύει πλήρως τα γραφόμενά μας σχετικά με το στήσιμό της. «Μόλις εξοικειωθείς με το μέγεθός της και τον χώρο που θέλει για να απλωθεί, μπορείς να μείνεις στο γκάζι και να γράφεις περισσότερα μέτρα με την ουρά χωρίς -στην περίπτωση μας- να σκέφτεσαι αν θα καταλήξεις στις όχθες χιονιού που στένευαν ακόμα περισσότερο τον δρόμο προς το χιονοδρομικό κέντρο».
Ακριβώς το ίδιο συμβαίνει με τον κάτοχο του -γερμανικών πινακίδων- βάγκον. Που φαίνεται να πιέζει χωρίς να αγχώνεται και να ρισκάρει.
Θυμίζουμε ότι το πανίσχυρο μοντέλο βρίθει τεχνολογικών καινοτομιών. Που περιλαμβάνουν τετραδιεύθυνση, δυνατότητα κίνησης αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια. Αλλά και πλήρως προσαρμόσιμες ρυθμίσεις, από τις αναρτήσεις και το κιβώτιο, μέχρι την κατανομή της ισχύος σε δύο ή τέσσερις τροχούς.
Στην καρδιά του επαναφορτιζόμενου θηρίου βρίσκεται ο διτούρμπινος V8 των 4.395 cc, που αποδίδει 585 ίππους και 750 Nm. Ενώ επιπλέον 197 ίππους και 280 Nm συνδράμει ο ηλεκτροκινητήρας. Ο τελευταίος, σε συνδυασμό με την μπαταρία των 22,1 kWh, ευθύνονται κατά πρώτο λόγο για το αυξημένο βάρος.