Το νέο Dodge Charger, που παρουσιάζεται δίπλα στο Challenger, επιβεβαιώνει την τάση των σύγχρονων αυτοκινήτων να γίνονται μεγαλύτερα και βαρύτερα. Για πρώτη φορά, το Charger προσφέρεται χωρίς V8 κινητήρα και έρχεται ως ηλεκτρικό, με εντυπωσιακές διαστάσεις που το καθιστούν σχεδόν «λιμουζίνα».
Με βάρος 2.615 κιλών και μήκος 5.245 χλστ., ξεπερνά το Challenger. Παρά την αύξηση του βάρους, το κορυφαίο ηλεκτρικό Scat Pack επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,3 δευτερόλεπτα, προσφέροντας 680 ίππους και 850 Nm ροπής.
Αντίθετα, το Challenger Scat Pack διατηρεί χαμηλότερες επιδόσεις και βάρος, αλλά προσφέρει μοναδική ηχητική εμπειρία.
Πιο αναλυτικά
Με ελάχιστες εξαιρέσεις, κάθε γενιά ενός νέου αυτοκινήτου είναι μεγαλύτερη και βαρύτερη από την προηγούμενη. Συμβαίνει εδώ και δεκαετίες, εν μέρει από τους αυστηρότερους κανονισμούς ασφαλείας, αλλά και λόγω της αύξησης του εξοπλισμού, της τεχνολογίας και των συστημάτων που διαθέτει ένα τετράτροχο. Τάση από την οποία δεν ξεφεύγουν ούτε κατασκευές που είναι ήδη «θρεφτάρια», όπως τα muscle cars. Το παράδειγμα του νέου Dodge Charger με του Challenger, τα λέει και φανερώνει όλα.
Το νέο Charger για πρώτη φορά προσφέρεται χωρίς V8 κινητήρα, αλλά και για πρώτη φορά ως ηλεκτρικό. Τεράστια αλλαγή σε σχέση με το άλλο muscle car της εταιρίας, που επί της ουσίας αντικαθιστά. Αναμενόμενα χρειάστηκε ολοκαίνουργια πλατφόρμα, η οποία το φόρτωσε τόσο με κιλά όσο και με πόντους λαμαρίνας. Κι όχι ότι είναι κανένα «μανιτζέβελο» αυτοκίνητο το Challenger. Στα 5.027 χλστ. σταματά το μήκος, στα 2.002 χλστ. το πλάτος στο Widebody και στα 1.951 κιλά το βάρος, για το 6.4 V8 Scat Pack. Άρα κόμπακτ δεν μπορείς να το πεις ούτε την Πρωταπριλιά. Κι όμως, το νέο Charger καταφέρνει να είναι ακόμα πιο «μαούνα», ειδικά αν μιλάμε για το ηλεκτρικό.
Εκεί το βάρος εκτινάσσεται στα 2.615 κιλά (!), την ώρα που όλες οι εκδόσεις θυμίζουν λιμουζίνα με μακρύ μεταξόνιο στο μήκος. Το Challenger εκτείνεται σε 5.245 χλστ. (+218 χλστ.), φτάνει τα 2.026 χλστ. πλάτους χωρίς να είναι κάποια «φουσκωτή» παραλλαγή (όπως το Scat Pack Widebody), αγγίζει τα 3.040 χλστ. στο μεταξόνιο (3.037, την ώρα που το Challenger δεν ξεπερνά τα 2.951 χλστ.), παίρνει 38 χλστ. σε ύψος (1.498 χλστ. αντί 1.460) και κάθεται 27,9 χλστ. ψηλότερα (142 χλστ. πλέον η απόσταση από το έδαφος). Απίθανη αύξηση στις διαστάσεις, για ένα αυτοκίνητο που από πριν άγγιζε τα 5 μέτρα σε μήκος και τους 2 τόνους σε βάρος.
Τουλάχιστον το κορυφαίο ηλεκτρικό Scat Pack ρεφάρει αρκετά στις επιδόσεις, επιταχύνοντας στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 3,3 δλ. και καλύπτοντας το 400άρι σε 11,5 δλ., χάρη στους 680 ίππους και τα 850 Nm των δυο ηλεκτροκινητήρων. Το Challenger Scat Pack δεν ξεπερνά τα 485 άλογα και 644 Nm ροπής, αλλά αφενός το πολύ χαμηλότερο βάρος του δίνει καλύτερα οδηγικά χαρακτηριστικά (από ό,τι λένε οι Αμερικανοί συνάδελφοι και η λογική), αφετέρου δεν συγκρίνεται ηχητικά.