Η θρυλική ισπανική αυτοκινητοβιομηχανία Santana επιστρέφει στην αγορά με ένα νέο plug-in hybrid pick-up, βασισμένο στο Nissan Frontier Pro, το οποίο θα παραχθεί στο παλιό εργοστάσιο της εταιρείας στην Ανδαλουσία.
Η επιστροφή αυτή γίνεται με τη χρηματοδότηση της Zhengzhou Nissan και έχει στόχο την κυκλοφορία του μοντέλου στην ευρωπαϊκή αγορά, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας.
Το νέο pick-up αναμένεται να διαθέτει σύγχρονα χαρακτηριστικά, όπως μεγάλη οθόνη infotainment και ικανότητες που πληρούν τις αυστηρές ευρωπαϊκές προδιαγραφές.
Πιο αναλυτικά
Αν σας ενδιαφέρουν τα ορίτζιναλ μοντέλα 4×4, τότε το όνομα Santana σας είναι πιθανώς γνώριμο. Πρόκειται για έναν Iσπανό κατασκευαστή που αφιέρωσε όλη του την ύπαρξη στην παραγωγή μοντέλων άλλων εταιρειών, ελαφρώς τροποποιημένων, επί ισπανικού εδάφους.
Η Santana Motors κατασκεύαζε αρχικά Land Rover, με ελάχιστες αλλαγές, από το 1958 μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του 1980. Στη συνέχεια, παρήγαγε Suzuki Samurai, Vitara και Jimny μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του 2000. Προς το τέλος αυτής της δεκαετίας, η Santana εμπορεύθηκε και το Iveco Massif κατόπιν αδείας, αλλά λόγω εμπορικής αποτυχίας του μοντέλου, η εταιρεία οδηγήθηκε τελικά σε πτώχευση.
Το νέο pick-up με το σήμα της Santana προορίζεται για κυκλοφορία στην Ευρώπη

Η Santana μόλις ανακοίνωσε τη μεγάλη της επιστροφή με ένα νέο plug-in hybrid pick-up, του οποίου τη σιλουέτα (και ορισμένα στοιχεία της εμπρός όψης) μπορείτε να δείτε στις εικόνες που συνοδεύουν το άρθρο.
Η επιστροφή αυτή θα οδηγήσει στην παραγωγή του νέου μοντέλου στο Linares, στο πρώην εργοστάσιο της Santana στην Ανδαλουσία. Το εγχείρημα χρηματοδοτείται από τη Zhengzhou Nissan, κινεζική κοινοπραξία που έχει δημιουργηθεί με τον ιαπωνικό γίγαντα, ο οποίος βρίσκεται σε δύσκολη θέση. Αυτό εξηγεί και γιατί το νέο μοντέλο θα είναι στην ουσία ένα Nissan Frontier Pro με αλλαγμένα σήματα. Πρόκειται για το νέο επαναφορτιζόμενο υβριδικό pick-up που παρουσιάστηκε στην εφετινή Έκθεση Αυτοκινήτου της Σαγκάης, με στόχο την κινεζική αγορά.

Το Nissan Frontier Pro προορίζεται κυρίως για την αγορά της Κίνας, όμως με τον plug-in hybrid κινητήρα των 408 ίππων, μπορεί θεωρητικά να πληροί τις αυστηρές ευρωπαϊκές προδιαγραφές -κάτι που είναι γίνεται όλο και πιο δύσκολο για τα διπλοκάμπινα pick-up.
Σε αντίθεση με το Frontier Pro, αυτό το νέο pick-up με το σήμα της Santana προορίζεται όντως για κυκλοφορία στην Ευρώπη. Θεωρητικά, σύντομα θα μπορούσε να διατεθεί και στην Ελλάδα.