Κικίλιας: Δέσμευσή μας η συγκράτηση των τιμών στα εισιτήρια

Μείωση κατά 50% των λιμενικών τελών και στόχος η συγκράτηση των τιμών στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια για να διευκολυνθούν οι μετακινήσεις προς τα νησιά
Αποθήκευση άρθρου
Το άρθρο προστέθηκε στη λίστα σας

Στη συνέντευξή του, ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Βασίλης Κικίλιας, υπογραμμίζει τη δέσμευση του υπουργείου να συγκρατήσει και να μειώσει τις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων, με στόχο να παραμείνουν στα περσινά επίπεδα.

Η μείωση των λιμενικών τελών κατά 50% από 1η Μαΐου θα διευκολύνει αυτή την προσπάθεια, ενώ ήδη υπάρχουν εκπτώσεις για φοιτητές και πολύτεκνες οικογένειες.

Ο υπουργός αναφέρεται επίσης στην ανάγκη βελτίωσης της ασφάλειας και των υπηρεσιών στα πλοία και στα λιμάνια, καθώς και στην αναβάθμιση του ακτοπλοϊκού δικτύου, προκειμένου να ανταποκριθεί στις σύγχρονες ανάγκες.

Πιο αναλυτικά

Η συγκράτηση των τιμών στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια, ακόμη και η μείωσή τους, είναι βασικός στόχος του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, τονίζει ο υπουργός Βασίλης Κικίλιας σε συνέντευξή του.

Η μείωση κατά 50% των λιμενικών τελών από 1ης Μαΐου θα συγκρατήσει τις τιμές στα περσινά επίπεδα, ενώ στα ταχύπλοα θα επιτρέψει και τη μείωσή τους, τονίζει ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.

«Εμείς, σήμερα, έχουμε πάρει ένα ένα τα στοιχεία που προσθέτουν τα κόστη στα εισιτήρια και πιστεύουμε ότι σε σύντομο χρόνο θα έχουμε και άλλες θετικές ειδήσεις για το θέμα αυτό» σημειώνει ο Βασίλης Κικίλιας. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν άλλωστε σημαντικές μειώσεις για τους φοιτητές, για τους εργαζόμενους στα νησιά, για τις πολύτεκνες οικογένειες και για τους δικαιούχους κοινωνικού τουρισμού, προσθέτει ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.

Επισημαίνει ότι βασικός πυλώνας της στρατηγικής του υπουργείου είναι η ασφάλεια με νέα πράσινα και ταχύτερα πλοία με ανέσεις, ενώ για το θέμα των καθυστερήσεων η ακυρώσεων δρομολογίων, δηλώνει ότι η νομοθεσία προβλέπει υποχρέωση για έγκαιρες ενημερώσεις προς τους επιβάτες, αλλά και αυστηρές ποινές.

Η συνέντευξη του υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλη Κικίλια στη «Ναυτεμπορική» έχει ως εξής:

-Κύριε υπουργέ, πρόσφατα ανακοινώσατε μείωση των λιμενικών τελών προκειμένου, εν όψει της εφαρμογής του νέου καυσίμου στην ακτοπλοΐα από 1η Μαΐου, να συγκρατηθούν οι τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων. Τι προσδοκάτε;

«Να συγκρατηθούν στα περσινά επίπεδα οι τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτήριων, χωρίς να αποκλείουμε και τη μείωση των τιμών σε κάποιες κατηγορίες όπως π.χ. στα ταχύπλοα. Κοιτάξτε τι συμβαίνει: Η αύξηση του κόστους λειτουργίας για τα πλοία έρχεται από τα καύσιμα καθώς από 1ης Μαΐου θα εφαρμοστεί ο νέος κανονισμός της ΕΕ για τα πλοία που ταξιδεύουν στη Μεσόγειο και θα πρέπει να χρησιμοποιούν μίγμα με χαμηλότερη περιεκτικότητα σε θείο. Πολύ σωστή περιβαλλοντική πολιτική, αλλά ακριβή. Ειδικά για εμάς τους Έλληνες, με τους δεκάδες νησιωτικούς προορισμούς. Εμείς ταξιδεύουμε συνεχώς, έχουμε ένα τεράστιο θαλάσσιο δίκτυο μεταφοράς ανθρώπων και αγαθών από και προς τα νησιά μας, είναι όλη η διασύνδεση καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Και ναι, για τις διακοπές μας, δεν μπορεί να είναι “πολυτέλεια” να πάει μια οικογένεια με τα παιδάκια της σ’ ένα νησί. Οπότε στόχος μας είναι να περιορίσουμε το κόστος των μετακινήσεων και από 1ης Μαΐου, που θα ισχύσει το μέτρο της μείωσης των λιμενικών τελών, να υπάρξει συγκράτηση και στις τιμές των εισιτηρίων.

-Έχετε πει ότι αναμένετε σημαντικές αποφάσεις για το θέμα της τιμής των εισιτηρίων από τα ταχύπλοα που καίνε ήδη το συγκεκριμένο καύσιμο. Αν τα ταχύπλοα δεν μειώσουν, αλλά αντίθετα αυξήσουν τις τιμές, αναμένετε να ληφθούν κάποια συγκεκριμένα μέτρα;

«Κύριε Ψύλο, κύριε Τσιριγώτη, τα ταχύπλοα πλοία ήδη καίνε το νέο καύσιμο, δεν αλλάζει δηλαδή το κόστος για αυτούς. Οπότε η μείωση των λιμενικών τελών τούς επιτρέπει να μειώσουν τις τιμές των εισιτηρίων τους. Να γίνω όμως σαφής: Η ακτοπλοϊκή αγορά, όπως και η αεροπορική, εκτός από τις λεγόμενες “άγονες γραμμές”, είναι απελευθερωμένη, λειτουργεί ο ελεύθερος ανταγωνισμός. Αυτό που πιστεύω είναι ότι μετά τη δέσμη των μέτρων μας, ο ανταγωνισμός θα λειτουργήσει προς όφελος των πολιτών και θα έχουμε μειώσεις στα εισιτήρια των ταχυπλόων. Τώρα η πολιτεία δεν μπορεί να παρέμβει στον ελεύθερο ανταγωνισμό, αλλά έχει άλλα όπλα στην φαρέτρα της που δεν θα επιτρέψουν τη στρέβλωση του ανταγωνισμού και τις ενδεχόμενες κακές επιχειρηματικές πρακτικές».

-Υπάρχουν πάντως αντιδράσεις από κάποια δημοτικά λιμενικά ταμεία…

«Η μείωση των λιμενικών τελών κατά 50% δεν θα δημιουργήσει οικονομικό πρόβλημα διότι συνοδεύεται από μέτρα: Πρώτον, το ισόποσο έσοδο που θα χάσει κάθε ένας λιμένας από τη μείωση των τελών στην ακτοπλοΐα θα αναπληρωθεί από χρηματοδότηση από το Πράσινο Ταμείο για πράσινα έργα και δράσεις στους λιμένες. Δεύτερον, η ρευστότητά τους θα ενισχυθεί από την αύξηση των λιμενικών τελών στα σκάφη αναψυχής και στα τουριστικά ημερόπλοια. Δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας για τους Φορείς Διαχείρισης Λιμένων που κάνουν σωστά τη δουλειά τους, που κάνουν έργα αναβάθμισης των λιμένων τους. Αν δεν κάνουν έργα, τότε ναι, θα έχουν πρόβλημα».

-Οι τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων είναι αυξημένες σημαντικά τα τελευταία χρόνια. Υπάρχει πρόθεση για ρύθμιση ή επιδότηση για να μειωθεί το κόστος για τους πολίτες;

«Τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια δυστυχώς έχουν ακολουθήσει τη γενικότερη αύξηση των τιμών προϊόντων και υπηρεσιών τα τελευταία χρόνια. Η άνοδος του πετρελαίου μετά την Ουκρανία, η αύξηση των λειτουργικών εξόδων και μια σειρά από άλλες επιβαρύνσεις έχουν ως αποτέλεσμα την αύξηση των ναύλων. Εμείς, σήμερα, έχουμε πάρει ένα ένα τα στοιχεία που προσθέτουν κόστη στα εισιτήρια και πιστεύουμε ότι σε σύντομο χρόνο θα έχουμε και άλλες θετικές ειδήσεις για το θέμα αυτό. Από την άλλη μεριά, δουλεύουμε ώστε να αυξήσουμε την απόδοση των επιδοτούμενων “άγονων γραμμών” και ας μην ξεχνάμε ότι υπάρχουν πάντα μειωμένα κατά 30%-50% εισιτήρια για φοιτητές, για εργαζόμενους στα νησιά, για πολύτεκνες οικογένειες για δικαιούχους κοινωνικού τουρισμού κ.ά.».

-Κύριε υπουργέ, έχουν υπάρξει καταγγελίες για καθυστερήσεις και ακυρώσεις δρομολογίων χωρίς προειδοποίηση. Τι μέτρα λαμβάνει το υπουργείο;

«Η καθημερινή ακτοπλοϊκή διασύνδεση, ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες, είναι μια σύνθετη εξίσωση, με πολλές μεταβλητές. Μια καθυστέρηση ενός πλοίου σε ένα λιμάνι συμπαρασύρει αυτόματα και τα επόμενα δρομολόγια όσων πλοίων ακολουθούν, αλλά και τα επόμενα λιμάνια που πιθανόν προσεγγίζουν κάποια πλοία. Μια αβαρία, μια βλάβη δημιουργεί αλυσιδωτές επιπτώσεις στην τήρηση των δρομολογίων, όπως γίνεται και στις αεροπορικές μεταφορές. Γενικά, πάντως, στο μέγεθος της ελληνικής ακτοπλοϊκής αγοράς δεν υπάρχουν σοβαρές καθυστερήσεις και ακυρώσεις. Τώρα η νομοθεσία προβλέπει υποχρέωση για έγκαιρες ενημερώσεις προς τους επιβάτες, ενώ προβλέπονται αυστηρές ποινές. Η πιστή τήρηση της “χάρτας δικαιωμάτων των επιβατών” είναι μια από τις βασικότερες αρμοδιότητες του Λιμενικού Σώματος».

-Ποια είναι η συνολική στρατηγική του υπουργείου για την αναβάθμιση της ακτοπλοΐας την επόμενη πενταετία;

«Ο βασικός πυλώνας της στρατηγικής μας είναι η ασφάλεια. Θέλουμε νέα, θέλουμε πράσινα, θέλουμε ταχύτερα, θέλουμε πλοία με ανέσεις, αλλά πάνω απ’ όλα θέλουμε ασφαλή πλοία. Σε κάθε προορισμό με μικρότερη ή μεγαλύτερη χωρητικότητα, χειμώνα – καλοκαίρι, ασφαλή πλοία. Η ελληνική ακτοπλοϊκή αγορά είναι μια ώριμη αγορά, με δυνατότητες περαιτέρω ανάπτυξης τόσο με αξιοποίηση των κοινοτικών πόρων όσο και με ενεργοποίηση ιδιωτικών κεφαλαίων. Οι προοπτικές είναι πολύ θετικές, καθώς παράλληλα έχουμε μια προοδευτική αύξηση του τουρισμού κάθε χρόνο, άρα δεν βλέπω κανέναν ανασταλτικό παράγοντα που προβληματίζει».

-Θεωρείτε ότι το σημερινό ακτοπλοϊκό δίκτυο ανταποκρίνεται στις ανάγκες των νησιωτών και των επισκεπτών;

«Πέρυσι, το 2024, ταξίδευσαν με τα πλοία της ακτοπλοΐας, χωρίς να υπολογίζουμε τα πορθμεία, περίπου 2,5 Ελλάδες! Δηλαδή 25 εκατ. επιβάτες και 5,8 εκατ. οχήματα που απο-επιβιβάστηκαν στα νησιά μας. Είναι ένα τεράστιο μεταφορικό έργο και ασφαλώς ο στόλος όλων αυτών των πλοίων δεν είναι στο ίδιο επίπεδο. Χρειάζεται ανανέωση σε κάποια, χρειάζονται περισσότερα πλοία σε κάποιες γραμμές, ωστόσο θίξατε κάτι πολύ σημαντικό: την τροποποίηση του υφιστάμενου ακτοπλοϊκού δικτύου. Είναι ένα δίκτυο που έχει δομηθεί και λειτουργεί δεκαετίες, χωρίς ριζικές αλλαγές. Θεωρώ ότι οι σύγχρονες συνθήκες ζωής και οι ανάγκες των νησιωτών και των επισκεπτών δημιουργούν νέα δεδομένα που οφείλουμε να λάβουμε υπόψη μας. Και να γίνει ένας προσεκτικός ανασχεδιασμός του υφιστάμενου ακτοπλοϊκού δικτύου, αξιοποιώντας παράλληλα νέες τεχνολογίες διαχείρισης μεταφορικών ροών και τεχνικής νοημοσύνης».

-Κύριε υπουργέ, σε ποιο στάδιο βρίσκονται τα έργα εκσυγχρονισμού σε μεγάλα λιμάνια, όπως ο Πειραιάς, η Ραφήνα και το Λαύριο; Θα βελτιωθεί η εξυπηρέτηση των επιβατών;

«Από το 2019 που αναλάβαμε τη διακυβέρνηση της χώρας μέχρι σήμερα τα μεγάλα λιμάνια της χώρας βρίσκονται σε μια δυναμική φάση ανάπτυξης και αυτή δεν είναι εκτίμηση, αποδεικνύεται από τα ίδια τα στοιχεία. Ασφαλώς υπάρχει ανάγκη για νέες μεγάλες επενδύσεις, δημόσιες και ιδιωτικές και ασφαλώς πρέπει να αναπτυχθούν περαιτέρω πολλά περιφερειακά λιμάνια. Τρέχουμε ήδη ένα μεγάλο πρόγραμμα επενδύσεων σε όλη τη χώρα, ύψους 583 εκατ., από συγχρηματοδοτούμενα προγράμματα. Αλλά, πέρα από τα βαριά έργα υποδομών, είναι εξίσου ή περισσότερο σημαντική η πολιτική παροχής υπηρεσιών, η εξυπηρέτηση των επιβατών στα λιμάνια. Οι επιβατικοί λιμένες πρέπει να μοιάζουν με τους σύγχρονους αερολιμένες. Πρέπει να προσφέρουν υπηρεσίες εξυπηρέτησης επιβατών, ποιοτικές υποδομές φιλοξενίας και υγιεινής, συνεχή ενημέρωση με ταξιδιωτικές πληροφορίες κ.ά. Οι χώροι αναμονής, τα σημεία εξυπηρέτησης η ηλεκτρονική ενημέρωση δρομολογίων πρέπει να είναι λειτουργικοί, καλαίσθητοι και φιλικοί προς τον επιβάτη. Δεν είναι πολυτέλεια αυτό, είναι η ουσία της πολιτικής. Και η ουσία της πολιτικής για εμάς είναι ο άνθρωπος».

-Κύριε υπουργέ, μια τελευταία ερώτηση: Ποια είναι σήμερα η επιχειρησιακή ικανότητα του Λιμενικού Σώματος στα θαλάσσια σύνορα της χώρας;

«Είναι σε υψηλό επίπεδο. Οι γυναίκες και οι άντρες του Λιμενικού Σώματος έχουν καθημερινή εμπλοκή με τα εγκληματικά κυκλώματα των διακινητών και παλεύουν κάτω από αντίξοες συνθήκες, με εξαιρετικά αποτελέσματα. Μπορεί αυτή την περίοδο οι ροές προσφύγων αλλά κυρίως παράνομων μεταναστών να είναι χαμηλές, αλλά αυτό δεν είναι μόνιμο φαινόμενο. Δεν υπάρχουν δηλαδή δεδομένα ανάσχεσης των ροών από τις χώρες που εγκαταλείπουν οι μετανάστες. Απαιτείται λοιπόν από την πλευρά μας να επενδύσουμε σε νέα σύγχρονα μέσα, γι’ αυτό και υλοποιούμε εξοπλιστικό πρόγραμμα άνω των 600 εκατ. ευρώ.

Αυτή η κυβέρνηση έχει καταστήσει σαφές ότι η Ελλάδα θα υπερασπίζεται τα σύνορά της που είναι και σύνορα της ΕΕ και δεν ανέχεται ούτε την εγκληματική δράση λαθρέμπορων, διακινητών ανθρώπων κ.ά., ούτε τη δράση ορισμένων ομάδων που φορώντας τον μανδύα μιας ΜΚΟ υπηρετούν ύποπτα συμφέροντα. Το Λιμενικό μας κάθε χρόνο σώζει εκατοντάδες ψυχές που άλλοι στέλνουν στον κίνδυνο και στον θάνατο στον υγρό τάφο της Μεσογείου σε μια διακίνηση ανθρώπων που τους αποφέρει εκατοντάδες εκατομμύρια μαύρο χρήμα. Κανείς λοιπόν απ’ όλους αυτούς που άμεσα ή έμμεσα διά της ρητορικής και των παρεμβάσεών τους συμβάλλουν σ’ αυτό το άθλιο σκηνικό, δεν θα μας κουνά το δάχτυλο, ούτε θα συκοφαντεί το έργο του Λιμενικού Σώματος».


Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

// ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Καιρός σήμερα: Με βροχές, καταιγίδες και θυελλώδεις ανέμους η Πρωτομαγιά – Θα σκαρφαλώσει στους 26 βαθμούς η θερμοκρασία

ΗΠΑ απειλούν Ιράν: Σκληρό τίμημα για την υποστήριξη στους Χούθι

Βραζιλία: Αποχαιρέτησε τον κόσμο η γηραιότερη γυναίκα της Γης σε ηλικία 116 ετών

Μαρκ Κάρνεϊ προς Ζελένσκι: «Ο Καναδάς στηρίζει ακλόνητα την Ουκρανία για διαρκή ειρήνη και ασφάλεια»

«Αγαπηθείτε όπως στο τανγκό»: Η συγκινητική προτροπή του πάπα Φραγκίσκου για τον γάμο και τα νέα ζευγάρια

Ντόναλντ Τραμπ: Σφοδρή επίθεση του προέδρου των ΗΠΑ κατά του επικεφαλής της Fed: «Γνωρίζω καλύτερα τα επιτόκια από τον Πάουελ»

Γαλλία: Σοκαριστική δολοφονία Βρετανίδας συγκλονίζει την κοινότητα Τρεμολά

Διχασμένη η Γερουσία των ΗΠΑ: Ναυάγησε η απόπειρα κατάργησης των δασμών Τραμπ

Σουδάν: Τουλάχιστον 165 άμαχοι σφαγιάστηκαν σε αιματηρές επιθέσεις παραστρατιωτικών τις τελευταίες ημέρες

Κένυα: Βουλευτής εκτελέστηκε εν ψυχρώ στην καρδιά του Ναϊρόμπι

Βίντεο-σοκ: Σε κώμα Τούρκος ταξιτζής μετά από άγρια επίθεση Βρετανού τουρίστα – Επιχείρησε να του κόψει τη μύτη

ΗΠΑ-Ουκρανία: Σφράγισαν ιστορική συμφωνία για ορυκτούς πόρους και δρομολογούν επενδυτικό ταμείο

Στο Μπέρμινχαμ αποκαλύπτονται τα εντυπωσιακά Renault Trafic, Goelette και Estafette

Παναθηναϊκός: Το ξέφρενο γλέντι μετά το θρίαμβο επί της Εφές Αναντολού και το «Who is MVP» του Σλούκα στον Ναν

Τέμπη: Σε πλήρη εξέλιξη η αποκάλυψη της δικογραφίας «μαμούθ» – Οι 43 κατηγορούμενοι, τα σκάνδαλα και οι επόμενες στρατηγικές των κομμάτων

00:00 / 00:00

Βουλή – Κουτσούμπας: Το κράτος διαχρονικά θυσιάζει την ασφάλεια στον σιδηρόδρομο στο βωμό...

Στη Βουλή, ο γγ της ΚΕ του ΚΚΕ, Δημήτρης Κουτσούμπας, κατήγγειλε την κυβερνητική πολιτική που αντιμετωπίζει την ασφάλεια στον σιδηρόδρομο ως κόστος, αναφερόμενος στις...

Βουλή: Έντονη σύγκρουση Γεωργιάδη – Κωνσταντοπούλου για παντελόνια, φούστες και εσώρουχα

Στη Βουλή, εκδηλώθηκε έντονη αντιπαράθεση μεταξύ του υπουργού Υγείας, Άδωνι Γεωργιάδη, και της προέδρου της Πλεύσης Ελευθερίας, Ζωής Κωνσταντοπούλου, κατά τη διάρκεια της συζήτησης...

Βουλή- Θεοδωρικάκος: Στο επικείμενο υπουργικό συμβούλιο οι κρίσιμες αλλαγές για την εποπτεία της αγοράς και την προστασία του καταναλωτή

Ο υπουργός Ανάπτυξης, Τάκης Θεοδωρικάκος, ανακοίνωσε στη Βουλή ότι στο επόμενο υπουργικό συμβούλιο θα συζητηθούν σημαντικές μεταρρυθμίσεις για την εποπτεία της αγοράς και την...

Βουλή – Νατσιός: Η κυβέρνηση σκορπά εκατομμύρια για να αποφύγει τις ευθύνες της

Στη Βουλή, ο πρόεδρος της «Νίκης», Δημήτρης Νατσιός, κατήγγειλε την κυβέρνηση ότι σπαταλά εκατομμύρια για να αποφύγει τις ευθύνες της σχετικά με το δυστύχημα...

Βουλή – Βελόπουλος: Η κυβέρνηση μαγειρεύει το «μοντέλο Τριαντόπουλου» για τον Κ. Αχ. Καραμανλή

Ο πρόεδρος της Ελληνικής Λύσης, Κυριάκος Βελόπουλος, επιτέθηκε στην κυβέρνηση κατά τη διάρκεια της ομιλίας του στη Βουλή, κατηγορώντας την για τους χειρισμούς της...

Σταμάτης Πουλής: Η Ελληνική Δικαιοσύνη επιβεβαίωσε αυτό που αναγνωρίζει η συντριπτική πλειοψηφία της...

Ο Σταμάτης Πουλής, Σύμβουλος του Υπουργού Υγείας, σχολίασε την καταδίκη του Παύλου Πολάκη σε 12 μήνες φυλάκιση με τριετή αναστολή για συκοφαντική δυσφήμιση, δηλώνοντας...

Νέα σύγκρουση Γεωργιάδη-Πολάκη στη Βουλή: «Κάπου πρέπει να μπει ένα φρένο στην συκοφαντία»...

Νέα ένταση σημειώθηκε στη Βουλή μεταξύ του υπουργού Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη και του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Παύλου Πολάκη κατά τη διάρκεια συζήτησης νομοσχεδίου. Ο...

Βουλή: Να τραβήξουν φωτογραφία την δικογραφία επιχείρησαν δύο βουλευτές της αντιπολίτευσης

Στη Βουλή προκλήθηκε αναστάτωση όταν δύο βουλευτές της αντιπολίτευσης προσπάθησαν να φωτογραφίσουν το υλικό μιας δικογραφίας, παραβαίνοντας τους κανόνες που επιτρέπουν μόνο τη λήψη...

Μητσοτάκης: Συνεχίζεται το μπαράζ επαφών στο περιθώριο της 2ης ημέρας του συνεδρίου του...

Συνεχίζονται για δεύτερη μέρα οι επαφές του πρωθυπουργού με Ευρωπαίους ηγέτες στο περιθώριο της συνόδου του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος στη Βαλένθια. Συγκεκριμένα, ο Κυριάκος Μητσοτάκης...

Χατζηδάκης: Η ΝΔ κατακτά ξανά την αντιπροεδρία του ΕΛΚ μετά από δύο δεκαετίες

Ο Κωστής Χατζηδάκης, αντιπρόεδρος της ελληνικής κυβέρνησης, εξελέγη αντιπρόεδρος του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος (ΕΛΚ), σηματοδοτώντας την επιστροφή της Νέας Δημοκρατίας στην εν λόγω θέση...

Κεφαλογιάννης στον Realfm 97,8: Συναγερμός με 1.365 πυρκαγιές τον Μάρτιο – Διπλασιάζονται τα...

Ο Υπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, Γιάννης Κεφαλογιάννης, σε συνέντευξή του στον Realfm 97,8, τόνισε την ανάγκη πρόληψης ενόψει της φετινής αντιπυρικής περιόδου,...

Τσουκαλάς: Επειδή δεν υπάρχει εισαγγελική διάταξη, δεν υπάρχει ούτε το φύλλο συκής για...

Με επίκεντρο τις σημερινές εξελίξεις στη Βουλή όπου άρχισε η διαδικασία της ανάγνωσης της δικογραφίας για ενδεχόμενες ποινικές ευθύνες των πρώην υπουργών κ. Καραμανλή...

Κωστής Χατζηδάκης: Κατέκτησε τη θέση αντιπροέδρου του ΕΛΚ

Ο Κωστής Χατζηδάκης, αντιπρόεδρος της κυβέρνησης και της Νέας Δημοκρατίας, εξελέγη αντιπρόεδρος του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος (ΕΛΚ) κατά τη διάρκεια της συνόδου που διεξάγεται...

Πολάκης: Επιβλήθηκε ερήμην ποινή φυλάκισης 12 μηνών με τριετή αναστολή για συκοφαντική δυσφήμιση...

Ο Παύλος Πολάκης καταδικάστηκε σε ποινή φυλάκισης 12 μηνών με τριετή αναστολή για συκοφαντική δυσφήμιση εις βάρος του Σταμάτη Πουλή, δικάστηκε ερήμην λόγω απουσίας...

Οι πρώτες δηλώσεις Καραμανλή μετά το σάλο της δικογραφίας στη Βουλή: «Είμαι βέβαιος για την αθωότητά μου»

Ο Κώστας Αχ. Καραμανλής δήλωσε με βεβαιότητα την αθωότητά του, μετά τη διαβίβαση στη Βουλή της δικογραφίας που ερευνά τυχόν ποινικές ευθύνες του ίδιου και...

Γερουλάνος στον Realfm 97,8 για τις δημοσκοπήσεις: Όσο η οργή χτυπάει “κόκκινο”, τα κόμματα εξουσίας παραμένουν σε άμυνα

Ο Παύλος Γερουλάνος, κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ, μίλησε στον Realfm 97,8 για την υπόθεση των Τεμπών και τις δημοσκοπήσεις. Αναφέρθηκε στη δικογραφία που σχετίζεται...

Βουλή – Κόκκαλης: Η δικογραφία αποκαλύπτει πως την απόλυτη αρμοδιότητα θέσπισης εθνικών κανόνων ασφαλείας κατείχε αποκλειστικά ο εκάστοτε υπουργός

Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Βασίλης Κόκκαλης, δήλωσε ότι από τη δικογραφία προκύπτει ότι η αρμοδιότητα για τη θέσπιση εθνικών κανόνων ασφαλείας ανήκε αποκλειστικά στον...

Θάνος Πλεύρης: Δεσμευόμαστε να υιοθετήσουμε το επιτυχημένο μοντέλο Τριαντόπουλου

Ο Θάνος Πλεύρης, κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, σε συνέντευξή του αναφέρθηκε στην υπόθεση της τραγωδίας των Τεμπών και τη δικογραφία που αφορά τους...

// ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Η σωσίας της Αλίκης Βουγιουκλάκη σαρώνει το TikTok – Είσαι πιο Αλίκη από την...

Η Δήμητρα Δερζέκου έχει γίνει viral στο TikTok με...

Όλγα Κεφαλογιάννη: Μαγευτική παρουσία στο φαντασμαγορικό πάρτι για τα 50ά γενέθλιά της

Η Όλγα Κεφαλογιάννη γιόρτασε τα 50ά της γενέθλια με...

Ο 28χρονος που θανατώθηκε ως ο «Δράκος του Σέιχ Σου» – «Μανούλα μου γλυκιά...

Ο 28χρονος Αριστείδης Παγκρατίδης, γνωστός ως ο «Δράκος του...

«Το παιδί που έπεσε από τον ουρανό»: Η συγκλονιστική ιστορία του 14χρονου που παγιδεύτηκε...

Το άρθρο αναφέρεται στην τραγική ιστορία του 14χρονου Αυστραλού...

// ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ